Kirjoitetaanpas otsikko noin ja päivitetään kaikki härvelit tänne samaan syssyyn. Alfa Romeo vaihtunut kolme kuukautta sitten beekasiin. Kauaa en vaggilaisista pysynyt erossa.
Audi A4 2009Engine:- 2.0TDI CR, Karala's ecu update @ 184hp/410nm
Alusta:- 30mm Eibachin madallusjouset
-Monaco Chicanet 8,5x19, takana tuuman leveämmät, talvella Audin orkkikset
Ei alkuajoilta oo kummempia kuvia, mutta perus holoilla varustettu kangaspenkki Audi.
Suunnitelmat:
- Sähkösäätöiset nahkapenkit DONE
- Multifunktion ratti A4 b8 facelift
- Vakkari
- Carbon sisälistat
- Orggisnavi
- Pussit / Coilovers
- Uudet vanteet, ihan auki vielä
Ledikonversio:
Kiilloittelu:
Myyntimyllytyksen holot ja pesunaarmut kiillottelin Scholl S17+/Yellow pad, viimeistely Scholl S40/Blue pad. Holot hävisi. IPA pyyhintä ja suojaus Bilt Hamberin Finish Waxilla. Vähän väliaikainen combo, tarkoitus käydä kunnolla läpi kun vuokraamani hallipaikka valmistuu niin pääsee siellä rauhassa hinkkaa..
Huono ylikiiltävä kuva by Galaxy S3:
Vanteiden pesua, raudan ja pienpoistoaineet ja pesu Surfex HD:lla. Suojaus Bilt Hamber Finish Waxilla.
Nahkapenkit:
Kuvia tulee lisää sitten kun auto on korjattu, ajoin nimittäin metsäkaurista päin pari viikkoa sitten. Oli vielä aika iso yksilö. Vauhtia noin kasikyt, ihan puskista eteen, pam -> lentää sorkat sojossa kymmenen metriä tien poskeen. Kuoli heti, en joutunut lopettaa, sattui olemaan kohtuu kokoinen momenttiavain peräkontissa. Ainakin maski, ilmastoinnin kenno ja konepelti vaurioitui. Puskuri uusitaan jos meni kiinnikkeitä poikki. Samalla maalataan koritakuuseen vasen etulokari, oman pussin piikkiin maalautan samaan syssyyn vasemman etulokarin jossa vähän ruostetta (ei mene takuuseen kun aiemmin jostain syystä korjailtu). Eli koko keulapaketti menee "uusiksi", tulee komja ja kiveniskemätkin lähtee samalla :afro: