Tuota omaa nelivetoista a3:sta kun yrittänyt saada maanläheisemmäksi on tullut selväksi että etuvedon kanssa paljon samaa mutta myös paljon eroa.
Ongelmia on itsellä alkanut tulla vasta kun vaihdoin jouset pusseihin ja pitäisi päästä oikeasti alas. Siis mitään tekemättä (eli ei notcheja tai koneen nostoja) 18" vanteen sain edessä noin 2cm päähän kaaresta ja silloin apurunko on jo ehkä noin 2cm päässä maasta ja lähes mahdoton ajaa. Etuvedossa alkaa ilmeisesti paljon aiemmin paikat pistämään vastaan.
Mitään muuta alkuperäisestä ei ole poikkeavaa kuin silverprojectin säädettävät yläpäät edessä jotka omasta mielestä ovat korkeudeltaan vakiota vastaavat ja alapallon olen pultannut tukivarren päälle enkä väliin, minne ne kuuluisivat.
No nyt ahistaa seuraavana vakaajan kiinnitys tolpassa, pussia ei sen takia saa nyt alemmaksi, (jota ei etuvedossa ole).
Mutta pääpaino olisi tässä ketjussa laittaa yhteen asioita mitkä eroavat etu ja nelivedossa kun aletaan madaltamaan. Etuvetoisista on kaikki paikat täynnä juttua mitä pitää tehdä ja millä on päästy alas mutta nelivedoista vähemmän.
Kai näitä täällä joku muukin madaltaa