| Golf IV/Bora | |
|
+113elias Ju$e PELTSiii Grontti BadBrains samza Isokangas Koomik juh-o Rister Specs Jok3la kommandant Pannu Tapsu tombbis Nollie Garash stompe WILU TIKU vildur Jone epk JomBaH zozua buubaa pyöveli tSiäni make_1986 any1 polarice OJ MirozGa OziBo_ lewe kastemato wiiksi vokhelo sampppa- Dickkis Heku Ruusenvisti Tume -eetzi Ville500 Jeth Jomppad Repolainen Demon Äpsä tuomos -ville- Basu Bessi Ani t-t inno nani marko586 wahoo Expertti note -zamppa- Killer93yo Spex jab Quorro JayDee Br0klyn dumppi^^ xite Diitti Jupe© Henbi Jesimiri santtud3 Juhi jjjesse redlane Pyrde Suutarinen_ Ipe Jarzzapp Turbo X Ate Juueli jusni Toni K Spl_xtr Wald Micsu -Joonas GrapL Vietsu Ede Kipe kimPe Ceisari Topsuu MixuJoo ezpej Raabjorn Makkeli Green Pazihi ee-2 toni VAGat Hexä _paffa J.K IL3 117 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Golf IV/Bora To 6 Kesä 2013 - 20:45 | |
| Itellä oli tollanen bora aikanaan ja ei mitään ongelmaa. Öljyä ei tarvinu lisäillä kertaakaan n. 2 vuoden aikana mitä se mulla oli. Kilsoja kerkes tuleen varmaan joku 40 -50 000. Kovin pirtee se ei ole, mutta kerkee hyvin paikasta toiseen. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 6 Kesä 2013 - 22:07 | |
| Mulla on tollanen 1.6 16V 77kw Golf ja vajaa 160 000km mittarissa, joista oon ajanu itse ton 60tkm.
Tähän astiset korjaukset on ollu;
-Lambda-anturi eteen -Pakoputken haitariosan vaihto uuteen -Pakoputken keskikannakkeen hitsaus uudelleen kiinni.
Muuta "normikulumista" ei ole ollut jarrupalojen ja levyjen vaihdon lisäksi.
Eihän tää mikään raketti ole, mutta ihan tarpeeksi riittävä normaaliin ajoon. Mullakaan ei ole tarvinnut öljyjä lisäillä kertaakaan.
Viimeinen muokkaaja, IL3 pvm Ma 10 Kesä 2013 - 11:40, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 8 Kesä 2013 - 13:55 | |
| Itellä samalla koneella ja mittarissa 220tkm. Ei merkittäviä ongelmia vieläkään ilmennyt. Jakohihnan vaihto kannattaa tehdä varmuuden vuoksi aina ajallaan ja vaihtaa samalla kaikki siihen kuuluvat osat. | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 8 Kesä 2013 - 20:37 | |
| Auttaakaa ihmiset! Omassa neloskupassa jo pitkään ollu sellainen vika, että kun auto käynnistää ja laittaa vaihteen silmään se sammuu. Ajossa käyttäytyy sillain, että kierrokset sahaa miten sattuu ja auto nykii ihan saatanasti. Alkuun oli sillain, että teki satunnaisesti, nyt muuttunut siihen, että tekee lähes kokoajan ja näin ajaminen mahdotonta. Vikakoodit sanoo, että hall-anturissa vikaa. Käytin oikein laakkosellakin ja siellä sitä 2h joku special 1,8T mekaanikko tutki ja sano että hall-anturi kaput. No nyt vaihdettu Hall-anturi+maff+moottorin lämpötila-anturi ja ei toimi vieläkään, vittu... Mikä neuvoksi?? alkaa oikeesti usko loppua ihan just tähän vehkeseen.
edit. moottorikoodi siis AGU, jos tästä apua. | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 8 Kesä 2013 - 21:53 | |
| Tuli vaan mieleen, että oletko tarkistanut hall-anturille meneviä johtoja ovatko poikki mistään? | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 13:17 | |
| - _paffa kirjoitti:
- Tuli vaan mieleen, että oletko tarkistanut hall-anturille meneviä johtoja ovatko poikki mistään?
Ei oo sähkökuvia, niin vaikee tietää minne menee + ja 0 pinneistä johdot. Miinuksen mittasin piipparilla ja ainakin se yhteys oli ok. Tosiaan nyt on koodit nollattu ja käyty ajelemassa, enää ei ilmestynyt koodia siitä hall-anturista. Myös mitään uusia ei tullut, mutta edelleen auto pätkii ja nykii todella paljon ja tuntuu, että eilenkin pyöri tyhjäkäyntiä kolmella hetken.. Myös pakokaasu haisi silloin bensalle. Puola vika pyörii mielessä, mutta koodit pitäs jäädä siitäkin? Mites sytkävahvistin, se ei jätä koodia? Voiko sitä testata ite jotenkin? | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 13:49 | |
| kaasuläppä/asento tunnistin mikä lie? | |
|
| |
J.K
Viestien lukumäärä : 281 Paikkakunta : Naantali
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 15:33 | |
| Nyt olis hyvät neuvot tarpeen. Golffin takaluukku iski ittensä jumiin. Keskuslukitus kuuluisi avaavan takaluukun lukon, mutta kahvasta nostamalla ei mitään tapahdu, on aivan tunnoton palautusjousta lukuunottamatta. Sisustan muovi tarvisi irrottaa, jotta sinne näkisi. Ongelma on se, että kun luukku on kerran kiinni niin tilaa on vähän vähä. Onko jotain vinkkejä millä sen saisi sieltä jotenkin fiksusti ulos. Otin sen kerran jo irti, kun irrotin takalasinpyyhkimen. Sillon oli jo kohtuu kinkkinen homma, eikä nyt ainakaan helpompaan päin olla menty. | |
|
| |
Hexä
Viestien lukumäärä : 147 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Husaberg fs 650 & skoda 120
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 19:43 | |
| Itselläni entinen iv golffi teki saman, oli se mekanismi jäänyt pohjaan että ei avannut luukkua, auttoi kun rasvasi sen. Kontin sain auki takapenkkien kautta kun tungin ison talttapää meisselin lukko"tappiin" ja sain painettua sen että kontti aukesi. Aika mahoton pahvia ottaa pois kun kontti kiinni. | |
|
| |
VAGat
Viestien lukumäärä : 2
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 22:47 | |
| Onko kenelläkään tietoa/kokemusta BC Racing V1 alustan katsastamisesta onko ongelmia vai kannattaako suosiolla valita jokin muu alusta, kun ilmeisesti ei tule mukana mallikohtaista TUV hyväksyntää? Autohan on siis neloskoppanen golf. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 9 Kesä 2013 - 22:57 | |
| - Hexä kirjoitti:
- Aika mahoton pahvia ottaa pois kun kontti kiinni.
Ei ole mahdotonta, eikä oikeesti edes niin vaikeeta ku luulis. Saman saatanan ongelman takia jouduin itekin sen repimään irti kontin ollessa kiinni. Putsaamalla ja rasvalla alko toimii taas. Avain ei tietenkään reikään sovi. BC:tä katsastaessa on luultavasti ongelmia. Toki sit menee, jos otteessa lukee jo et alusta on vaihdettu, eikä tartte muutoskatsastaa. Tai sit löydät vaan tuurilla tai ystävien avulla hyvän konttorin. Hinta ja laatu kohtaa mun mielestä hyvin, mut silti ehkä ens kerralla valitsen jotain muuta näin uuteen autoon. | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 12 Kesä 2013 - 15:31 | |
| Tekis mieli ostaa tuo bc racing v1 alusta.. Saako sillä enemmän alas kun ta technixillä? Mullahan on nyt katsastettu sille niin voiskohan mennä läpi tolla bc:llä? Tai onko suositella jotain muuta alustaa jolla saisi hyvin alas? Ei niinkään ajettavuus kiinnosta.. Perästä säätöloppu ja vänkärin puolelta otettu säätöprikkakin pois (epätasapainossa kun oli) mutta jäi silti liian ylös.. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 12 Kesä 2013 - 15:39 | |
| - OukkiDoukki kirjoitti:
- Tekis mieli ostaa tuo bc racing v1 alusta.. Saako sillä enemmän alas kun ta technixillä? Mullahan on nyt katsastettu sille niin voiskohan mennä läpi tolla bc:llä? Tai onko suositella jotain muuta alustaa jolla saisi hyvin alas? Ei niinkään ajettavuus kiinnosta.. Perästä säätöloppu ja vänkärin puolelta otettu säätöprikkakin pois (epätasapainossa kun oli) mutta jäi silti liian ylös..
mä sinuna tilaisin vaan BC:ltä vain uudet jouset... sanot että saatanan lyhyet ja jäykät neloskoppaan. jos ei niin joku osannee mittoja tarkennella. saat enemmän tonttiin + jäykemmäksi. eikä montaa kymppiä maksa... | |
|
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| |
| |
Pazihi
Viestien lukumäärä : 328 Paikkakunta : Jns
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 12 Kesä 2013 - 22:58 | |
| Pistetääs ny tänne jälleen kerran. Tartteis tuoho hervottomasti ajettuun porakoneeseen (1.6 AKL) vaihella öljyt ja tulpat. Ja kun kilsoja on sen kaks kertaa enemmän mitä normaalisti ajetuissa on niin kyselly että oisko moiseen tarkotettua litkua tarjolla. Vastaukset ovat tällä hetkellä Castrol Magnatec 5w/40 C3 ja toisena Valvolinen MaxLife Synthetic 5w/40. Jos noista ny tartteis valita niin kumpaa sitä laittas? Toisena sitten tulpista sen verran että Densoista kuuleman mukaan ehdoton ei joten jäljelle jää Bosch taikka NGK, kummatkas näistä? Itse olen kallistumassa Castrol+NGK linjalle, olen nyt sit noilla menossa hyvinkin pahasti petäjikköön? | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ke 12 Kesä 2013 - 23:19 | |
| - Pazihi kirjoitti:
Itse olen kallistumassa Castrol+NGK linjalle, olen nyt sit noilla menossa hyvinkin pahasti petäjikköön? Samat minä ottaisin. Ainakin öljyistä Castrolin. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 0:04 | |
| Ei varmasti vaikuta millään tavalla mihinkään, vaikka laittaisit Mobilia ja Densot. Jos tulpat ovat lämpöarvoltaan / vastukseltaan alkuperäistä vastaavat, ei merkillä ole käytännössä mitään merkitystä. Ja öljyistä sen verran, että jos vaihtoehdot ovat 5w40 ja 5w40, niin miten paljon luulet olevan eroa noisaa öljyissä oikeasti? | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 2:15 | |
| - ee-2 kirjoitti:
- OukkiDoukki kirjoitti:
- Tekis mieli ostaa tuo bc racing v1 alusta.. Saako sillä enemmän alas kun ta technixillä? Mullahan on nyt katsastettu sille niin voiskohan mennä läpi tolla bc:llä? Tai onko suositella jotain muuta alustaa jolla saisi hyvin alas? Ei niinkään ajettavuus kiinnosta.. Perästä säätöloppu ja vänkärin puolelta otettu säätöprikkakin pois (epätasapainossa kun oli) mutta jäi silti liian ylös..
mä sinuna tilaisin vaan BC:ltä vain uudet jouset... sanot että saatanan lyhyet ja jäykät neloskoppaan. jos ei niin joku osannee mittoja tarkennella. saat enemmän tonttiin + jäykemmäksi. eikä montaa kymppiä maksa... Näin varmaan pitää tehdä.. Edessä onki vielä varaa laskea vähän.. Ja nyt jo osuu vetari koriin.. Pitänee varmaan tehdä pikkunen kolo sinne.. Eli pari lisäkysymystä syntyi.. Loppuuko takaa iskarista vara laskea nopeasti? Eli jos nyt tilaan ne lyhyemmät jouset, niin eikai iskarista ota vastaan? Ja sitten teille ketkä ootte "notsannu" niin miten katsastuksen kaa? | |
|
| |
Raabjorn
Viestien lukumäärä : 5 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 9:20 | |
| Varmaan moneen kertaan spekuloitu, mutta mitä kallistuksenvakaajaa olette käyttäneet? Tällä hetkellä orkkis vakaaja ja jurnuttaa kivasti vetariin säädettävillä koiranluilla. Niin ja pitäis sopia ta-technixin alustan kanssa. | |
|
| |
ezpej
Viestien lukumäärä : 43 Paikkakunta : The Suur-Kouvola Muut : Bmw M20 Turbo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 10:00 | |
| itellä oli yhessä vaiheessa vakaaja kokonaan pois. Mutta kitisee katsastuksessa niin pakkohan se oli taas laittaa :/
Ja mulla menossa jo toinen vasemman puolen murrosnivel(sisempi). ensimmäinen oli mallia mätänet ja kesti puolvuotta. En ymmärrä miten edes noi voi kulua. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 10:21 | |
| Nojoo mullaha tosiaa on (muistaakseni) 150mm/14kg ja 150mm/16kg. Ja käy kattoo saako tonttii, vaikka mun käyttäjien autot topikista.. | |
|
| |
Topsuu
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 10:54 | |
| - Raabjorn kirjoitti:
- Varmaan moneen kertaan spekuloitu, mutta mitä kallistuksenvakaajaa olette käyttäneet?
Tällä hetkellä orkkis vakaaja ja jurnuttaa kivasti vetariin säädettävillä koiranluilla. Niin ja pitäis sopia ta-technixin alustan kanssa. tämä on mulla ja ei hankaa, http://www.slamit.net/product/6562/fk-kallistuksenvakaaja-etuveto-a3-golf-madalletut-autot-, orkkis koiranluut kiinni ja tilaa on... alustana jom ja säädetty alimmilleen.. kärsisi vielä pari senttiä pudottaa ja sitten ois vetari korissa kiinni... | |
|
| |
Raabjorn
Viestien lukumäärä : 5 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 11:19 | |
| Ok. Tuo FK:n ja ta:n vakaajaa mie oon kattonu. Ei oo uskaltanu tilata vielä, ku ei oo tietoo onko eroa vakio vakaajaan. Tilaukseenhan se on vissiin laitettava, ettei tarvii uusia vetaria. | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora To 13 Kesä 2013 - 13:18 | |
| Mullakin on toi fk:n vakaaja.. Vakio koiranluilla.. On näköjään osunut siihenkin vähäsen.. Ei tosin sinne ylös vaan koukun loppu päähän.
[edit] Tietääkö kukaan mitä nuo ta technixin alustan mukana tulleet jouset on? Siis pituus ja kilomäärä.. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 14 Kesä 2013 - 12:25 | |
| Tolla fk:n vakaajalla ei ainakaa tee yhtään mitään ku ruvetaan "tosissaa" madaltamaan. E: hankaa iha samanlailla ku vakio ku tarpeeks madalletaan!
nimimerkillä kokemusta on.. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 14 Kesä 2013 - 12:47 | |
| ^ Tämän takia hommsin itelle samantien nelivetosen vakaajan ja pystytangot.. = Ei ongelmia.. | |
|
| |
MixuJoo
Viestien lukumäärä : 749
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 14 Kesä 2013 - 16:51 | |
| Nönnnöönöö, väännä veistä haavassa nii... | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 14 Kesä 2013 - 22:24 | |
| - OukkiDoukki kirjoitti:
- Mullakin on toi fk:n vakaaja.. Vakio koiranluilla.. On näköjään osunut siihenkin vähäsen.. Ei tosin sinne ylös vaan koukun loppu päähän.
[edit] Tietääkö kukaan mitä nuo ta technixin alustan mukana tulleet jouset on? Siis pituus ja kilomäärä.. pituus on muistaakseni 17cm auki asennossa voin huomen tarkistaa ku meen pajalle kiloista ei oo tietoo.. | |
|
| |
Raabjorn
Viestien lukumäärä : 5 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 14 Kesä 2013 - 23:50 | |
| - Ceisari kirjoitti:
- ^
Tämän takia hommsin itelle samantien nelivetosen vakaajan ja pystytangot.. = Ei ongelmia.. Mites tuo 4Motionin vakaaja eroaa etuvetosista? | |
|
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 15 Kesä 2013 - 0:07 | |
| Kulkee vetarin ali ja koiranluu kiinnittyy iskarintolppaan.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|