Viime päivitys viime kesältä, niin kai tämän auton tilasta vois jotain rustailla. Toisaalta talven mittaan tuli tehtyä paljonkin, mutta toisaalta taas ei. Pieniä suuria asioita niin sanotusti
Viime kesänä tuli huomattua, että alkuperänen pakoputki alkoi olla tiensä päässä. Alkuun oli tarkoitus uusia pelkkä cat back, mutta tuli vanhaa loppupätkää irrotellessa huomattua, että myös downpipe alkaa olla parhaimmat päivänsä nähnyt. Toiselta foorumilta löytyi sopivasta käyttämätön 42 Draft Designs 3" downpipe kisakatilla, joten sellainen tuli ostettua ja olipa siinä hakusessa jokunen lisä heppakin samalla kertaa. Cat backiksi tuli Milltekin rst 2,5" non resonated piilotetuilla ulostuloilla.
Nuo tuli sitten sen verran vauhdilla asennettua, että eipä siinä muistanu kuvia ottaa ainuttakaan.
Seuraavana to do- listalla oli kuskin penkin istuinosa, jossa ikä ja kilsat alkoi näkyä sen verran paljon, että verhoiluhommat oli väistämättömät. Tuli sitten tilattua Recaron oem päällynen ja vaahtomuovi, vaikka hintalappu olikin kohtuuton.. Ite tuli vaihdettua ja suhteellisen raivostuttava urakka olikin.
Vielä pitäis kuskinpenkin selkänoja ja muut penkit pestä, niin alkaa olla suhteellisen mintit sen jälkeen.
Viimeisimmät, mutta sitäkin tärkeämmät muutokset olivat istuvuuden parantaminen camberilla ja tarkoitus myös päästä taas naksu alaspäin sen myötä.
Eteen camberit toteutin yläpäillä:
Ja taakse shimmilevyillä, joiden asennuksen jälkeen näytti tältä:
Tuli myös hommattua leima/välikeli vanteiksi OEM Audi TT 8N 9-puolaset 8x18" koossa. Niille renkaiksi laitettiin Linglongin greenmaxit 215/40 kokosina.
Melkosen surkeita nuo kuvat, kun kaikki otettu puhelimella. Kameran saaminen mukaan tallille tuntuu olevan aina niin vaikeeta
Tässä nyt kuitenkin pari vähän parempaa kuvaa tämän kesän lookista ja korkeudesta, joka on nyt noin 2cm matalimmasta kohdasta. Camberia on edessä nyt noin -1,5 ja takana -3,5 astetta. Pinnassa myös suht. tuoretta Fusso Coat darkkia.
Semmosta