Pitkään jo haaveillut Corradoa ja tuo vr6 moottori nähtiin jo. Jotain sinnepäin tehoiltaan pystyvää piti silti saada.
Oulun suunnalta eräs herrasmies sitten tarjosi Golffiin tälläistä Corradoa vaihdossa. Pari yötä sitä mietittiin intissä leirillä, mitä sitä tekisi. Seuraavana viikonloppuna keulakohti sovittua puoliväliä, eli Jyväskylää.
Eli Corrado G60 vuosimallia 1989. Perus piristykset 65mm ahdinpyörä, Dopin lastu ja ehkä kirsikkana päällä SuperSprintin 2,5" mölinäputkisto
Auto maalattu uudestaan mustaksi kesällä 2010 ammattilaisen toimesta. Sisustahan on KARMANN puolinahat, todella mukavat Mk3 Recaroiden jälkeen. Löytyy vakionopeudensäätimestä sähköikkunoihin kaikki herkut.
Alla olleet kierot vanteet vaihdettiin Intran 6x15" hunajakennoihin, ET49 ja huikeat 3mm spacerit!!. Näillä rullaillaa toistaiseksi. Tarkoitus olisi joskus tulevaisuudessa ensikaudelle vaikka kultaiset Lensot taijtn. Toistaiseksi madaltavat jouset ainoastaan edellisen omistajan toimesta vaihdettu. Tarjolla nyt vain kamerakännykkä kuvia.
Takavaloiksi rakensin hieman tummemmat, vielä voisi kyllä tummentaa lisää.. Toinen mitä mietin, koko punaiset takavalot?
Etuvilkuiksi ja sumareiksi on vaihdettu kirkkaat, alkuperäiset sumarit ja vilkut sain kyllä mukaan, mutta tuntuvat olevan akvaariot.
Ajovaloissa on Joy's mod. Jenkkiparkit pitäisi myös räpeltää kun lomilla kerkeäis vain
Tulevaisuuden suunnitelmia, että isompaa välijäähdytintä keulilla ja pitäähän se saada viheltämään :cheers:
Finnittömät kilvet tottakai, sitten joskus kun reservin aurinko paistaa. Kalvoja miettinyt myös taakse sekä eteen, tuollo olo on vähän kuin akvaariossa istuisi.