| Audi A666 | |
|
+19Eksu juudas Goldust Taski Bäkström TIKU Miikka mosse tomì Kipe Make. CDLC.CO Makkeli Green Ipe ee-2 eros JS1984 runq 23 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
runq
Viestien lukumäärä : 414 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Audi A666 To 14 Loka 2010 - 22:40 | |
| Vois tämän tänne uskaltaa laittaa esille kun on tullut jo vähän aikaa tätä meininkiä tullu seurattua sivusta. Elikkä keväällä kortin lähdettyä tuli mieleen että autonkin vois sitten samalla vaihtaa kun ooppelikaan ei enää miellyttänyt, kun siitä piti mennä rakentamaan alkuhuumassa semmonen lasikuitupulkka. Etsinnät kohdistui heti ensimmäiseksi audiin ja etsiskeltiinhän sitä sopivaa jo jonkin aikaa ennen kuin tämä löytyi Kuopion autokaupasta. Auto on tuotu saksasta 2004 ja ollut saman perheen sisällä koko ajan ennen minulle tuloa. Kilometrejä on kertynyt vasta 150 tuhatta, joten vielä on ajettavaa. Kilometrienkin pitäisi tosiaankin pitää paikkansa huoltokirjan mukaan joka on varsin kattava. Auton varusteetkin oli varsin kattavat ainakin entiseen verrattuna. Ilmastointi, vakionopeudensäädin, varashälytin, nahkasisusta jne… Tarkoituksena olisi vain hieman parannella ulkonäköä. Eli mitään muuta sen radikaalimpaa muutosta olisi tulossa muuta kuin ehostelua, vanteet, xenonit?, madallusta, etu ja takapuskurin uudelleen maalausta, sisutaan jotain pientä piristystä ja muuta tämmöistä perus hommaa. Alusta olis tarkoitus vaihtaa vkl aikana edestä 50mm ja takaa 40mm kun tuo talvikin alkaa ahistelemaan. Laitetaan sitten ens kesällä riittävän alas. Tähän mennessä vaihdettu: uusi soitin, konttia laiteltu ja keskikonsolia hieman teippailtu mattamustalla teipillä. Vanteita on kovasti etsitty ja vaihtoehtoja löytyy joitakin mm: RS6 vanteita olen miettinyt taikka jotain LeMansseja. Mutta ei kuitenkaan bebsejä, koska yksinkertaisesti ei ole varaa. Kun töitä ei kovin kauaa välttämättä ole ja intti painaa kohta päälle. Toden näköisesti alle tulee kuitenkin 19'' rs6 vanteet Sitten vielä muutama kuva. Kuha täs saa alustan alle niin pitää ottaa jottai uusia ja parempia kuvia, jos nyt kelit sallii kun täälläpäin tulee lunta ku esterin perseestä. Nyt ei näköjään mikään halua tehdä yhteystyötä kanssani, joten enempää kuvia ei tipu... No viel lisää edittiä tästä pari linkkiä: https://2img.net/r/ihimizer/i/p1010566o.jpg/https://2img.net/r/ihimizer/i/p1010571.jpg/Haters Gonna Hate. Kiitos ja anteeksi!
Viimeinen muokkaaja, runq pvm Ma 20 Kesä 2011 - 22:34, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
JS1984
Viestien lukumäärä : 549 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 10:33 | |
| - Lainaus :
- RS6 vanteita olen miettinyt taikka jotain LeMansseja. Mutta ei kuitenkaan bebsejä, koska yksinkertaisesti ei ole varaa.
Mitkäs ne lemmarit on jos ei bebsit? Saat kolmet RS6 vanteet aitojen lemmareiden hinnalla | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 11:03 | |
| Jotain LeManseja: Victor LeMans Linea Corse Lemans ATP LeMans Rial LeMans DCR LeMans Evo Le Mans Vähän OEM:ää eli Vw Passat Le mans Lisää OEM: Mitsubishi Outlander Le MansII Corniche Le Mans Siinä muutamat LE Mansit, mitkä sitten on aitoja niin en ota kantaa, mutta onpahan noissakin valinnanvaraa | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 11:11 | |
| kiitti eero noista. *hajosin*
mutta vakavasti sanoen ei noita aitoja 19" rs6:akaan ihan petipenneillä osteta. isot toi tarttee alle se on varmaa... ei varmasti 18 pienempiä kannata edes miettiä. ehkä jotkut mersut toimisi tossakin, sen verran on muhku tuo kori. omaan makuun ne lemmari-replicat on todella nähty eikä edes sovi parhaiten noin isoon farkkuun tyyliltään. bentz oemt, amgit, brabukset, carlssonit, audi oemt... jotain tollasta mä voisin ehdottaa. | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 11:41 | |
| Hieno kattaus monennäköisiä lemmareita Mut on noissa C4:sissa nähty 19" C5 RS6 vanteita, ja ei sovi. Liian iso vanne joka näyttää kokoistaan isommalta, 18" on siinä rajoilla. | |
|
| |
eros
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 12:05 | |
| Vielä Runq:lle sen verran että tarkoitus ei ollut v****illa, LeMans vannemallin nimenä vaan on aika yleinen Ite lähtisin melkeen heittää tohon jotain 18 Monoblokkii tai vastaavaa, Myös mun silmään toi 19 on liian iso, ja kuiteski lähtisin jotain muuta kun räsästä laittaa alle, mut ennenkaikkea unohda nyt ainaki jotku InterActionin D9:t (nimeomaan ne yleisimmät BBS LeMans kopiot )nimimerkillä itse yhdet sellaset talvivanteina omistanut Ei meinaan jääny niit paskoja ikävä. Keväällä rapisi lakka ja maali, ja jäljekkä oleva lakkapinta oli aivan harmaana, ja 90% "pulteista" oli karistanu kromit veke. Ja kyllä mä niistä vanteista yritin huolen pitää, eli siitä toi tuskin johtu. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 12:42 | |
| - Ipe kirjoitti:
Mut on noissa C4:sissa nähty 19" C5 RS6 vanteita, ja ei sovi. Liian iso vanne joka näyttää kokoistaan isommalta, 18" on siinä rajoilla. nyt menee painimiseks mutta omaan silmään sitten taas 17" vaatii tohon koppaan jo melkoisen madalluksen, mutta makuasioita sanoi musti kun pallejaan nuoli. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 17:44 | |
| Ite oon katellu saman koppasia Audeja ja alle laittasin luultavasti jotain kaivonkansityylistä tai muuten melko umpinaista vannetta, 18'' vaikuttais olevan ihan sopiva tähän malliin. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 15 Loka 2010 - 19:10 | |
| Oon kyl holsteneita yrittäny ehtiä, mut ei tunnu löytyvän mistään. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Ma 25 Loka 2010 - 23:10 | |
| Nyt o ruettu metästämään keskinin kt5:sia. Suunillee siinä 17-18'' kieppeillä pyöritään. Harmi vaan kun kovin leveitä vanteita tähä ei saa laitettua ilman rajumpia muokkauksia.. :S | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Pe 5 Marras 2010 - 15:24 | |
| Eilen saatu alusta auton alle.... Edestä madaltu aika sopivasti vielä vähän voisi tietty matalampi olla. Takaa sitten ei juuri yhtään... Itse asiassa takajouset olivat sentni vakiojousia pidemmät. Mut kahtoo mitä tapahtuu kun tulee kilometrejä mittariin. Kyllähän tosta nyt tuli huomattavasti jämäkämpi ajaa, kun vakio alusta on "liian" mukava. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Audi A666 Su 7 Marras 2010 - 6:06 | |
| Eikös tällaiseen Ceeneloseen saa coileja? | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Su 7 Marras 2010 - 18:18 | |
| Saaha näihin, mut mun pussille likoo. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Su 28 Marras 2010 - 23:17 | |
| Joo jotain päivitystä tännekki vois vähä lyyä. Bra on tilattu, suunnitelmissa laittaa umpioihin kusikalvot saa nähä käykö yhtään vai ei. Nyt löytyi myös mieleiset vanteet mitkä vois laittaa tilaukseen. Elikkä tämmöstä olis tarkotusta lyödä ensi kesäksi alle: http://www.nettivanne.fi/vanteet/Alumiinivanteet/8614/REPLICA+E-323-8x18-5x112-et35/ Eihän noi mitkää audot ole mutta mulle kelpaa täyrellisesti ja toivottavasti auton allekkin. Takaa jäi madalluksen jälkeen hiema korkeaksi, joten jotain pitäisi vielä sillekkin asialle tehdä. Elikkä rälläkkä kauniiseen käteen. =) | |
|
| |
eros
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Audi A666 Su 28 Marras 2010 - 23:37 | |
|
Viimeinen muokkaaja, eros pvm Su 28 Marras 2010 - 23:50, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Audi A666 Su 28 Marras 2010 - 23:45 | |
| Juu piti samaa sanoa, samalla hinnalla saa ainakin ulkomailta aitoja ai am gay vanteita, mitkä siis on sit yleensä 8 ja 9 leveetkin. | |
|
| |
Make.
Viestien lukumäärä : 106 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Audi A666 Ma 29 Marras 2010 - 20:47 | |
| Ja omasta (hyvin vähästä) kokemuksesta noi aidot AMG:t kestää enemmän iskujakin eikä heti oo soikeena.. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 Ma 29 Marras 2010 - 21:04 | |
| Joo, eiköhän se oo lähes päivänselvä, että aito vanne kestää huomattavasti paremmin, kuin joku kopio. Saa nyt nähä mitä tapahtuu, ku keväämmällä noi vanteet olis kuitenkin tarkotus hankkii. Aidothan ne tietenkin paremmat. Itselläni ei vaan ole minkäänlaista kokemusta ulkomailta tilaamisessa, joten se aina vähän arveluttaa. Tiettyhä se olis hyvä, jos täält iha kotosuomest löytyy aidot. Pitää katella ja ehtiä. | |
|
| |
Make.
Viestien lukumäärä : 106 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Audi A666 Ti 30 Marras 2010 - 20:23 | |
| Olin myymässä 1½ vuotta sitten ex-väykystä 18", 8" ja 9" leveenä olevia aitoja AMG vanteita uusien tieltä pois. Kattelin sitten niille hintahaarukkaa netistä ja ainoot mitkä löysin oli 1200€ Aattelin et jos ne noin jumalattomasti maksaa ni pidän itelläni Ja onneks en myynyt kun on ne kuitenkin hienot ja halutut vanteet.. Tällä hetkellä alla on myös aidot amg:t kylläkiun 17 tuumasina ja on kyllä maalla asuessa saanut muutaman kerran aika pamauksia kivistä ja möykyistä, eikä kuukausi sitten rengaskoneessa näkyny juuri mitään heittoja. | |
|
| |
runq
| |
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Audi A666 La 4 Joulu 2010 - 17:10 | |
| - runq kirjoitti:
- Tänää tuli laiteltua vähä kusikalvoo linssehin, ja ainakin omaan silmään passaa varsin hyvin. Samalla vedettii rinkulatkii mustaks.
Kai sä laitat vilkkuihinki tuota? ja oranssi sivuvilkku ei oikeen toimi keltasten valojen kans. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 La 4 Joulu 2010 - 17:16 | |
| Pitäs laittaa, ei vaa jääny tota kalvoo et ois saanu ne vedettyy. Pittää ehti polttimot sit, jos ei oranssi käy. | |
|
| |
Kipe
| Aihe: Vs: Audi A666 La 4 Joulu 2010 - 17:17 | |
| - runq kirjoitti:
- Pitäs laittaa, ei vaa jääny tota kalvoo et ois saanu ne vedettyy. Pittää ehti polttimot sit, jos ei oranssi käy.
Tarkotin oranssilla nuita _sivuvilkkuja_ | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 La 4 Joulu 2010 - 17:33 | |
| Pitäs varmaa rueta lukee tarkemmin. :face: Joo mulla on uuret sivuvilkut hankkituna tummat tosin. Pitää katella sopiiko miten huonosti. | |
|
| |
Kipe
| Aihe: Vs: Audi A666 La 4 Joulu 2010 - 21:47 | |
| - runq kirjoitti:
- Pitäs varmaa rueta lukee tarkemmin. :face: Joo mulla on uuret sivuvilkut hankkituna tummat tosin. Pitää katella sopiiko miten huonosti.
Varmaan paljon paremmin sopii | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 To 23 Joulu 2010 - 17:00 | |
| Otetaan vastaa väri ehdotuksia noita monoplokkeja varten. Itelläni on päässä pyöriny, että keskiö pulverimaalattas kullan sävyseks tai vastaavaks. Mutta ideoita saa heitellä! | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Audi A666 To 23 Joulu 2010 - 17:04 | |
| Hopee toimii. Lipat vois kiillottaa jos sitä on enemmän ku pari milliä. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 To 23 Joulu 2010 - 17:24 | |
| Lipat o tarkotus pitää kiiltävinä. Mut keskiöt kaipaa mun mielest maalia. | |
|
| |
runq
| Aihe: Vs: Audi A666 To 30 Joulu 2010 - 16:38 | |
| Jottai täälläkin tapahtuu kuva puhukoot puolestaan. Näkee sitten päätyykö koskaan alle. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Audi A666 To 30 Joulu 2010 - 17:05 | |
| Minkäs kokoset nuo on kun ei tuo kuva kerro?
Edit: Piti v ielä sanomani että jos ovat sopivan kokoset niin varmasti sopii hienosti. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Audi A666 | |
| |
|
| |
| Audi A666 | |
|