| Andy's Semi-SlamD. | |
|
+203^^pazi^^ Larssss -mane- Firecloud Escalator Mro Taza- alanherman -zamppa- dyyz Mechanical Vellulollero TAJN Challenger-70 Sawo AH M3 Kääntä LexEtAnnihilato Ruusenvisti sam[_] MSUK topppsu Tiamos EZet puerco JAPM Vauhko Volver Dan1 allu_ Quasimodo Nollie stanceman Larsss JiriT /Wille/ Jeth alpinestars ChilileipÄ pazi88 Ceisari Aleksii oli `villle Aatsipoppa Down TeNu vistleri Lahtis kiskola samsa juudas Jelpert ziifz Reserva Petterii korde Avt0mat vvuori toni Nenkka kaleiv cGv runq Elementti Pekkiis ee-2 jusssi J.N JukeN sakke 60lf apuapina ElektrikMekanik jiri m.h ilezh tomì hirvonen jeQQ jocke- Bäkström hanhii Grontti mapa _sapa_ x-arttu-x OspreY [nk] JesseK Juhuts M-nkky Nak$u mikkop Jonski teilor llattee Acerbis juh-o Aaperi Antza] TIKU Gride kop-O-nen kmn Komulainen TMA WeirdDude S^X Ligettah aza niklas89 dumppi^^ Wald Thompson JiiWee Antto- Meikkis01 LW teemu emsii ]usbe Ino -Joonas Kipe PIFu ändi HenkkaT JS1984 Paltsu renox Ro||e Rixaa Sami joppe epk Madmax88 Jugitsu-kun Saukkii Mai- jallu81 sasu pera187 Hanska Sanzei foc-ay zmuli jaki sajoo Green kiMMMe Jara balloon Timzy187 Ic3man eros ka-bu john_gleasy mosse //Mikael TomVi Venom Masq Pastrana turhake nakke Juhi Laatueine antizero comep N|ba pete Beris GrapL taguu LH KAKKOSNELONEN jantsa JTG vildur Sergey Jombe zimi h4nkki Kimmiss Jouns niko Ipe J4TOG salkku Böni wsq Avaruusheppa micke_ Rivari-Ana Jonas_ J44KK0 CDLC.CO uttrep hlappis Huiske andy 207 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 21:42 | |
| - andy kirjoitti:
- Laitan pelit sitten keväällä kiinni kun on noi saman sävyiset vanteetkin alla niin näkee sitten miltä se kokonaisuus näyttää
veikkaan että näyttää vitun rumalt, tulee nyt jo mieleen gti-lehden projekti almera vuodelta jotain... ja tos sanoit että vesihiot aina lakkauksen jälkeen ni, noi taka kaaret ainakin on unhottunu hioo jos katto noit kuvii sun galleriast. | |
|
| |
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 21:58 | |
| taitaa olla ammattimaalarin tekosia nuo takakaaren applarit jos noi kullitetut osat Failaa ni äkkiähän ne sprojolla maalaat vanhaan sävyyn. näyttäs olevan sinussa kyllä maalarin vikaa kun paukkupullollakin saat noinkin hienoo jälkee,niin eiköhän kannattais sijottaa muutama euro kompuraan ja ruiskuun? | |
|
| |
andy
Viestien lukumäärä : 307 Paikkakunta : Hla/Sjk.
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 22:23 | |
| - hlappis kirjoitti:
- taitaa olla ammattimaalarin tekosia nuo takakaaren applarit
jos noi kullitetut osat Failaa ni äkkiähän ne sprojolla maalaat vanhaan sävyyn. näyttäs olevan sinussa kyllä maalarin vikaa kun paukkupullollakin saat noinkin hienoo jälkee,niin eiköhän kannattais sijottaa muutama euro kompuraan ja ruiskuun?
Joo kyllä ne on ihan oikeen vakuutusyhtiön hyväksymässä maalaamossa tehty jonka jälkeen en näin jälkikäteen ole kyllä pahemmin tyytyväinen. Aplaria tosiaan siellä täällä. Ylimaalaus olis ihanaa, mutta kun ei taaskan tullut edes 6 oikein tai sitten vaan katselen K-marketin mainoksen kuvia ja fiilistelen paperisia makarooneja kuukauden ja ajelen maha mouruten hyvän maalipinnan omaavalla autolla Mikähän ruisku olis hyvä? | |
|
| |
jiri
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 22:30 | |
| jotenki mulle ei täst kuvast jää mikään ammatti maalaamo mieleen... tai täst | |
|
| |
andy
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 22:33 | |
| onhan se. se on andy's and partners pro mad skills painting factory. | |
|
| |
jiri
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 22:36 | |
| juu no näin vähän ajattelinki... | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 29 Tammi 2012 - 22:50 | |
| | |
|
| |
andy
| |
| |
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 0:03 | |
| Äääh, jätkät vaan itkee, ku eivät saa ruiskullakaan samanlaista jälkeä aikaiseksi. | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 0:10 | |
| - Mai- kirjoitti:
- Äääh, jätkät vaan itkee, ku eivät saa ruiskullakaan samanlaista jälkeä aikaiseksi.
Ei vittu sä keksit sen.. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 0:18 | |
| Jos en ihan väärin muista, sulla oli myynniss tämä ja ilmotuksessa totesit tyyliin että 2-3 kertaa kk vahataan, 2-3 kertaa kesässä myllytetään ja alusta pestään ainakin kerran viikossa. Nyt väität ettei tolla maalipinnalla niin väliä ole? TÄ? Nojoo, turhaa jeesustelua mutta sut "tuntien" tehdään aina vimosen päälle ja ehkä jo vähän sairaalloisen tarkka autosta, mutta kuitenki vedeää sprayllä ja sit yhtäkkii vedetään mutkaks suoriks "no ei tol niin väliä ole" Ja mai veti potin kotiin taas. Mut ei midist, hyvänäköne bemari se silti on. E: jos mä autoo myyn ni emmä ainakaa kuseta tai sano että auto on kuin uus jos on ruostessa. En oo niin pelle vaikka pelle oonki. Ei se mun mielest oo reiluu jos toinen vaikka tulis kattomaa toisest pääst suomee ja kehuu maast taivaisiin vaikka auto olis aivan paska. Mieti taas itekki, huoh. andy on selvästi hinkkarimiehiä ja on monessa muussakin topikissa ilmoittanut että tykkää autofiksauksesta ja kun tehdään tarkkaan niin andy diggaa... Perus mai, aivan hakoteillä ja trollaamassa.
Viimeinen muokkaaja, EeKi pvm Ma 30 Tammi 2012 - 0:32, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Mai-
Viestien lukumäärä : 911
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 0:23 | |
| Saahan nyt myynti-ilmoitukseen kirjoittaa aivan mitä paskaa tahansa, kuka niitä nyt kuitenkaan uskoo, eikä niissä yleensä mitään perää ole. Oikeesti, väittäkää nyt vielä, että ootte rehellisiä ihmisiä, varsinkin jos on autokaupoista kyse. Edit; tää oli kylläkin läppä, jota Jonne ei pärinöissään tajunnu. En mä nyt itekkään ketään kuseta edes autokaupoissa, mutta niinhän silti "kaikki" tekee, sille et voi edes sinä mitään. Andyn jälki näyttää olevan joka tapauksessa hyvää, niin mitä välii jos vetää vähän sprayllä sieltä täältä. | |
|
| |
Larssss
Viestien lukumäärä : 180 Paikkakunta : Iitti
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 15:26 | |
| - Mai- kirjoitti:
- Saahan nyt myynti-ilmoitukseen kirjoittaa aivan mitä paskaa tahansa, kuka niitä nyt kuitenkaan uskoo, eikä niissä yleensä mitään perää ole. Oikeesti, väittäkää nyt vielä, että ootte rehellisiä ihmisiä, varsinkin jos on autokaupoista kyse.
Edit; tää oli kylläkin läppä, jota Jonne ei pärinöissään tajunnu. En mä nyt itekkään ketään kuseta edes autokaupoissa, mutta niinhän silti "kaikki" tekee, sille et voi edes sinä mitään. Andyn jälki näyttää olevan joka tapauksessa hyvää, niin mitä välii jos vetää vähän sprayllä sieltä täältä. Kyllä suurin osa suomen kansasta nyt on viisaita ihmisiä eikä ihan mitä vaan sinne ilmoitukseen lähde kirjottelemaan.. Itse väitän olevani ainaki näissä myyntiasioissa rehellinen ihminen, ettei tule jälkeenpäin sitten mitään hämminkiä, sinusta en sitten tiedä. Mutta vähän bemaristaki, itse olen pitänyt tänä kyseistä kolmekutosta erittäin tyylikkäänä ja nyt parempaan suuntaan menossa, peileistä en vielä mitään uskalla sanoa ennenkuin on autossa kiinni vanteiden kanssa. | |
|
| |
andy
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 17:15 | |
| Ja mä kun vaan halusin näyttää ja kertoa mitä uudistuksia/päivityksiä on autoon tullut niin homma meni ihan överiks Ei sitä alustaa ihan joka viikko pestä, 2-3 kertaa ton kyllä myllytän mutta pikemminkin vuodessa kuin kesässä. Tietty kesällä maalipinta tuntuu ottavan enemmän itteensä kuin "pitää" pestä useammin pölyt yms pois pinnasta. Nää pakkaskelithän on herkkua kun auto pysyy puhtaana pitkään eikä tarvi olla koko ajan pesemässä ja maalipintaa hinkkaamassa. Ja 2-3 kertaa kyllä kk:ssa vahataan. Tottakai sillä maalipinnalla on väliä mulle missä kunnossa se on ja miltä se näyttää. Ehkä mulla on liikaa haluja tehdä itse kuin taitoa tehdä kaikkea itse Itse olen ihan tyytyväinen esim. tohon lokariin/kylkipalaan, myönnän että se voisi olla parempikin ja väitän, että se on yhtä hyvä kuin päivittäin vastaani tulevissa fiksi 2000-luvun alun avensiksissa yms. Tänään kattelin ihan mielenkiinnosta Bemarin E61:sen kylkiä ja eipä nekään ihan lasia ollu. Tämä ei sitten ollut mikään puolustus vaan toteamus. Voishan toi kylkipala on parempi jos mulla olis tuolloin ollu käytössä ruisku, tai en tiedä kun en ole pahemmin ruiskulla maalaillu. Teen niin viimosen päälle ja hyvin kuin pystyn ja taidoillani osaan. Ja tällä hetkellä se tarkoittaa, että teetän automaalikaupasta pintavärin ja kovetelakan ja toteutan itseäni. Huonomminkin voisi olla, tiedän ihmisiä jotka hakee hong kongin yms halpamarketin sprayhyllystä lähiten autonsa väriä vastaavan maalin ja päästää sillä. Ei tässä mitään mutkia koiteta suoristella, koitetaan pitää bemarista mahdollisimman hyvää huolta ja tehdä niin hyvin kuin osataan. Se ei mun elämää kaada jos jotain tuo spraylla maalattu kyljenkohta vaivaa. Kelpaa mulle tähän hätää, ja pystyn elämään sen tiedon kanssa, että kun vahaan autoa ja tuota voih niin kamalaa kyljenkohtaa tietäen, että ou mai kaad se on maalattu spraylla ja siinä on aplaripinta Vieläkö jauhetaan tästä aiheesta vai jatketaanko jo eteen päin. | |
|
| |
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 17:36 | |
| kaippa se suurin ihmetys onkin just siinä ollut että kun hyvin tehdään, niin miksi teet "huonoilla" välineillä jne. Spray sulla pysyy kädessä joten voitkin siirtyä hyvin mielin vähän parempiin vehkeisiin, eikä se nyt hinnasta varmaan jää kiinni, käytettyy hyvää ruiskua löytynee edukkaasti. moving on , topikin puolesta kans | |
|
| |
^^pazi^^
Viestien lukumäärä : 131 Paikkakunta : Iisalmi Muut : E46 -99,E34 535ia -89
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 30 Tammi 2012 - 19:32 | |
| Hyvältä kyllä bemmi näyttää Itseeni vähä epäilyttää noi peilit ton värisinä mut en tuomitse ollenkaan nyt koska paikoillaan ne voi ollakin hienot Joo eihän noi käytetyt ruiskut ihan mahdottomia maksa,mutta jos ei ole paljon maalannut ruiskulla nii on siinäkin opettelemista jos vertaa paukkuun Innolla odotan jatkoa :afro: | |
|
| |
Overdoze
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 18 Maalis 2012 - 20:36 | |
| - wsq kirjoitti:
- Lipat kiillotukseen ja kullitat noi keskustat. Like this.
Mikähän noiden BBS:sien värikoodi ois? | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Su 18 Maalis 2012 - 20:55 | |
| Joko uus mylly on paikallaan | |
|
| |
TjK
Viestien lukumäärä : 4 Paikkakunta : Kotka
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. La 23 Kesä 2012 - 12:44 | |
| kuuluukos tänne mitään uutta? | |
|
| |
andy
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 25 Kesä 2012 - 18:16 | |
| | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 25 Kesä 2012 - 18:21 | |
| Onks kuskin ovi erivärinen? Vai hämääkö kuva, ei siinä. Hyvälle näyttää ! | |
|
| |
andy
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 25 Kesä 2012 - 19:44 | |
| - `villle kirjoitti:
- Onks kuskin ovi erivärinen? Vai hämääkö kuva, ei siinä. Hyvälle näyttää !
Voi hyvinkin olla, kun tuosta ympäriltä on jälkeenpäin maalailtu. Ja lommollakin se on. | |
|
| |
Elementti
Viestien lukumäärä : 798 Paikkakunta : Järvenpää Muut : Vagcrü
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 25 Kesä 2012 - 20:16 | |
| Oho, täällähän tapahtuu ihan oikeasti ja jotain järkevääkin :cheers: :cheers: Hieman liikaa eri keltaisen sävyjä? Sumareista vaikka kalvot pois, jos sillä ilme hieman rauhottuisi. Itse pidin enemmän vanhasta lookista. Tuo nykyinen pakoputki näyttää lähinnä mehupilliltä, niihin vanhoihin tuplaputkiin verrattuna Ne täyttivät puskurin aukon täydellisesti. | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ma 25 Kesä 2012 - 22:57 | |
| Näyttää just vitun hyvältä mun mielestä, mutta vieläkin häiritsee noiden vanteiden keskilätkät. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ti 26 Kesä 2012 - 13:14 | |
| Nyt tosta ei enää puutu muuta kun vanteet Ja kusikalvot pois ovat yhtä muodissa kun ruostutetut peltivanteet | |
|
| |
andy
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ti 26 Kesä 2012 - 17:09 | |
| - Hanska kirjoitti:
- Näyttää just vitun hyvältä mun mielestä, mutta vieläkin häiritsee noiden vanteiden keskilätkät.
Itelle kelpaa noin "paljaana" noi lätkät, mutta kivahan se olis jos niihin jotain keksis. Tarra(a) yms.. mutta minkälaista. Ja ulostulo on tollanen koska ulostulona toimii orkkis pönttö, josta hieman sisuskaluja riisuttu. Olihan se tarvikepönttö kahella ulostulolla paljon parempi, mutta meni ruostumaan puhki. Haaveena hankkia joku "kunnon" catbackki yms putki. Tai sitten vaan 325/328:n orkkispönttö jossa jo vakiona kaks ulostuloo ja modaa siitä myös hieman vapaammin virtaavan. | |
|
| |
TjK
Viestien lukumäärä : 4 Paikkakunta : Kotka
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. Ti 26 Kesä 2012 - 17:47 | |
| hyvält näyttää minkäs kokoset renkaat tos nykyää on? (näyttää uusilta) | |
|
| |
Karriz
Viestien lukumäärä : 32 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Andy's Semi-SlamD. La 28 Heinä 2012 - 16:18 | |
| Ylivoimasesti vauhtiajojen yks hienoimmista autoista ! Tykkään :cheers: | |