test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Andy's Semi-SlamD.

Siirry alas 
+203
^^pazi^^
Larssss
-mane-
Firecloud
Escalator
Mro
Taza-
alanherman
-zamppa-
dyyz
Mechanical
Vellulollero
TAJN
Challenger-70
Sawo
AH
M3
Kääntä
LexEtAnnihilato
Ruusenvisti
sam[_]
MSUK
topppsu
Tiamos
EZet
puerco
JAPM
Vauhko
Volver
Dan1
allu_
Quasimodo
Nollie
stanceman
Larsss
JiriT
/Wille/
Jeth
alpinestars
ChilileipÄ
pazi88
Ceisari
Aleksii
oli
`villle
Aatsipoppa
Down
TeNu
vistleri
Lahtis
kiskola
samsa
juudas
Jelpert
ziifz
Reserva
Petterii
korde
Avt0mat
vvuori
toni
Nenkka
kaleiv
cGv
runq
Elementti
Pekkiis
ee-2
jusssi
J.N
JukeN
sakke
60lf
apuapina
ElektrikMekanik
jiri
m.h
ilezh
tomì
hirvonen
jeQQ
jocke-
Bäkström
hanhii
Grontti
mapa
_sapa_
x-arttu-x
OspreY
[nk]
JesseK
Juhuts
M-nkky
Nak$u
mikkop
Jonski
teilor
llattee
Acerbis
juh-o
Aaperi
Antza]
TIKU
Gride
kop-O-nen
kmn
Komulainen
TMA
WeirdDude
S^X
Ligettah
aza
niklas89
dumppi^^
Wald
Thompson
JiiWee
Antto-
Meikkis01
LW
teemu
emsii
]usbe
Ino
-Joonas
Kipe
PIFu
ändi
HenkkaT
JS1984
Paltsu
renox
Ro||e
Rixaa
Sami
joppe
epk
Madmax88
Jugitsu-kun
Saukkii
Mai-
jallu81
sasu
pera187
Hanska
Sanzei
foc-ay
zmuli
jaki
sajoo
Green
kiMMMe
Jara
balloon
Timzy187
Ic3man
eros
ka-bu
john_gleasy
mosse
//Mikael
TomVi
Venom
Masq
Pastrana
turhake
nakke
Juhi
Laatueine
antizero
comep
N|ba
pete
Beris
GrapL
taguu
LH
KAKKOSNELONEN
jantsa
JTG
vildur
Sergey
Jombe
zimi
h4nkki
Kimmiss
Jouns
niko
Ipe
J4TOG
salkku
Böni
wsq
Avaruusheppa
micke_
Rivari-Ana
Jonas_
J44KK0
CDLC.CO
uttrep
hlappis
Huiske
andy
207 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Seuraava
KirjoittajaViesti
jiri

jiri

Viestien lukumäärä : 1729

Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 Empty
ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 21:42

andy kirjoitti:
Laitan pelit sitten keväällä kiinni kun on noi saman sävyiset vanteetkin alla niin näkee sitten miltä se kokonaisuus näyttää

veikkaan että näyttää vitun rumalt, tulee nyt jo mieleen gti-lehden projekti almera vuodelta jotain... ja tos sanoit että vesihiot aina lakkauksen jälkeen ni, noi taka kaaret ainakin on unhottunu hioo jos katto noit kuvii sun galleriast.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://s816.photobucket.com/home/jirifriman
hlappis

hlappis

Viestien lukumäärä : 421

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 21:58

taitaa olla ammattimaalarin tekosia nuo takakaaren applarit Rolling Eyes
jos noi kullitetut osat Failaa ni äkkiähän ne sprojolla maalaat vanhaan sävyyn.
näyttäs olevan sinussa kyllä maalarin vikaa kun paukkupullollakin saat noinkin hienoo jälkee,niin eiköhän kannattais sijottaa muutama euro kompuraan ja ruiskuun?

andy

andy

Viestien lukumäärä : 307

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:23

hlappis kirjoitti:
taitaa olla ammattimaalarin tekosia nuo takakaaren applarit Rolling Eyes
jos noi kullitetut osat Failaa ni äkkiähän ne sprojolla maalaat vanhaan sävyyn.
näyttäs olevan sinussa kyllä maalarin vikaa kun paukkupullollakin saat noinkin hienoo jälkee,niin eiköhän kannattais sijottaa muutama euro kompuraan ja ruiskuun?

Joo kyllä ne on ihan oikeen vakuutusyhtiön hyväksymässä maalaamossa tehty jonka jälkeen en näin jälkikäteen ole kyllä pahemmin tyytyväinen. Aplaria tosiaan siellä täällä. Ylimaalaus olis ihanaa, mutta kun ei taaskan tullut edes 6 oikein tai sitten vaan katselen K-marketin mainoksen kuvia ja fiilistelen paperisia makarooneja kuukauden ja ajelen maha mouruten hyvän maalipinnan omaavalla autolla Smile
Mikähän ruisku olis hyvä?
jiri

jiri

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:30

Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 _smaller

jotenki mulle ei täst kuvast jää mikään ammatti maalaamo mieleen...

tai tästAndy's Semi-SlamD. - Sivu 24 _smaller
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:33

onhan se. se on andy's and partners pro mad skills painting factory.
jiri

jiri

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:36

juu no näin vähän ajattelinki...
pazi88

pazi88

Viestien lukumäärä : 1652

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:50

andy kirjoitti:
Mikähän ruisku olis hyvä?

Tää jos rahat on tiukassa ja sit kaveriksi kunnon vedenerottimet. Tuolla saa ihan aikuisten oikeasti lasimaista pintaa. Tuossa esim. mun hätäsesti vetämä etupuskuri ja ei se orkkispinnalle häpeä.
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Tammi 2012 - 22:57

Niin ja tässä sama kaari vesihionnassa ja kiillotuksessa. Aplaria siinä vieläkin on, mutta niin oli toisellakin puolella. Kelpaa mulle tähän hätään. Autossa käytön jälkiä muutenkin niin mun elämä ei kaadu siihen jos autoni maalipinta ei ole kuin lasia. Toki niin haluisin, mutta haluisin myös oman linnan. Kaikkea ei aina heti voi saada. Tykkään autoani hinkata ja puunata, mutta mulla on muitakin asioita elämässä murehdittavana kuin bemarin maalipinta.

Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 Full

Mai-

Mai-

Viestien lukumäärä : 911

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 0:03

Äääh, jätkät vaan itkee, ku eivät saa ruiskullakaan samanlaista jälkeä aikaiseksi.
J4TOG

J4TOG

Viestien lukumäärä : 3167

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 0:10

Mai- kirjoitti:
Äääh, jätkät vaan itkee, ku eivät saa ruiskullakaan samanlaista jälkeä aikaiseksi.

Ei vittu sä keksit sen..
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 0:18

Jos en ihan väärin muista, sulla oli myynniss tämä ja ilmotuksessa totesit tyyliin että 2-3 kertaa kk vahataan, 2-3 kertaa kesässä myllytetään ja alusta pestään ainakin kerran viikossa.

Nyt väität ettei tolla maalipinnalla niin väliä ole? TÄ? Very Happy

Nojoo, turhaa jeesustelua mutta sut "tuntien" tehdään aina vimosen päälle ja ehkä jo vähän sairaalloisen tarkka autosta, mutta kuitenki vedeää sprayllä ja sit yhtäkkii vedetään mutkaks suoriks "no ei tol niin väliä ole" Smile

Ja mai veti potin kotiin taas.

Mut ei midist, hyvänäköne bemari se silti on. Wink

E: jos mä autoo myyn ni emmä ainakaa kuseta tai sano että auto on kuin uus jos on ruostessa.
En oo niin pelle vaikka pelle oonki. Ei se mun mielest oo reiluu jos toinen vaikka tulis kattomaa toisest pääst suomee ja kehuu maast taivaisiin vaikka auto olis aivan paska.
Mieti taas itekki, huoh.

andy on selvästi hinkkarimiehiä ja on monessa muussakin topikissa ilmoittanut että tykkää autofiksauksesta ja kun tehdään tarkkaan niin andy diggaa... Perus mai, aivan hakoteillä ja trollaamassa.

Viimeinen muokkaaja, EeKi pvm Ma 30 Tammi 2012 - 0:32, muokattu 2 kertaa
Mai-

Mai-

Viestien lukumäärä : 911

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 0:23

Saahan nyt myynti-ilmoitukseen kirjoittaa aivan mitä paskaa tahansa, kuka niitä nyt kuitenkaan uskoo, eikä niissä yleensä mitään perää ole. Oikeesti, väittäkää nyt vielä, että ootte rehellisiä ihmisiä, varsinkin jos on autokaupoista kyse. Very Happy

Edit; tää oli kylläkin läppä, jota Jonne ei pärinöissään tajunnu. En mä nyt itekkään ketään kuseta edes autokaupoissa, mutta niinhän silti "kaikki" tekee, sille et voi edes sinä mitään.
Andyn jälki näyttää olevan joka tapauksessa hyvää, niin mitä välii jos vetää vähän sprayllä sieltä täältä.
Larssss

Larssss

Viestien lukumäärä : 180

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 15:26

Mai- kirjoitti:
Saahan nyt myynti-ilmoitukseen kirjoittaa aivan mitä paskaa tahansa, kuka niitä nyt kuitenkaan uskoo, eikä niissä yleensä mitään perää ole. Oikeesti, väittäkää nyt vielä, että ootte rehellisiä ihmisiä, varsinkin jos on autokaupoista kyse. Very Happy

Edit; tää oli kylläkin läppä, jota Jonne ei pärinöissään tajunnu. En mä nyt itekkään ketään kuseta edes autokaupoissa, mutta niinhän silti "kaikki" tekee, sille et voi edes sinä mitään.
Andyn jälki näyttää olevan joka tapauksessa hyvää, niin mitä välii jos vetää vähän sprayllä sieltä täältä.
Kyllä suurin osa suomen kansasta nyt on viisaita ihmisiä eikä ihan mitä vaan sinne ilmoitukseen lähde kirjottelemaan.. Itse väitän olevani ainaki näissä myyntiasioissa rehellinen ihminen, ettei tule jälkeenpäin sitten mitään hämminkiä, sinusta en sitten tiedä.

Mutta vähän bemaristaki, itse olen pitänyt tänä kyseistä kolmekutosta erittäin tyylikkäänä ja nyt parempaan suuntaan menossa, peileistä en vielä mitään uskalla sanoa ennenkuin on autossa kiinni vanteiden kanssa.
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 17:15

Ja mä kun vaan halusin näyttää ja kertoa mitä uudistuksia/päivityksiä on autoon tullut niin homma meni ihan överiks Very Happy

Ei sitä alustaa ihan joka viikko pestä, 2-3 kertaa ton kyllä myllytän mutta pikemminkin vuodessa kuin kesässä. Tietty kesällä maalipinta tuntuu ottavan enemmän itteensä kuin "pitää" pestä useammin pölyt yms pois pinnasta. Nää pakkaskelithän on herkkua kun auto pysyy puhtaana pitkään eikä tarvi olla koko ajan pesemässä ja maalipintaa hinkkaamassa. Ja 2-3 kertaa kyllä kk:ssa vahataan.
Tottakai sillä maalipinnalla on väliä mulle missä kunnossa se on ja miltä se näyttää.
Ehkä mulla on liikaa haluja tehdä itse kuin taitoa tehdä kaikkea itse Smile Itse olen ihan tyytyväinen esim. tohon lokariin/kylkipalaan, myönnän että se voisi olla parempikin ja väitän, että se on yhtä hyvä kuin päivittäin vastaani tulevissa fiksi 2000-luvun alun avensiksissa yms. Tänään kattelin ihan mielenkiinnosta Bemarin E61:sen kylkiä ja eipä nekään ihan lasia ollu. Tämä ei sitten ollut mikään puolustus vaan toteamus. Voishan toi kylkipala on parempi jos mulla olis tuolloin ollu käytössä ruisku, tai en tiedä kun en ole pahemmin ruiskulla maalaillu.
Teen niin viimosen päälle ja hyvin kuin pystyn ja taidoillani osaan. Ja tällä hetkellä se tarkoittaa, että teetän automaalikaupasta pintavärin ja kovetelakan ja toteutan itseäni. Huonomminkin voisi olla, tiedän ihmisiä jotka hakee hong kongin yms halpamarketin sprayhyllystä lähiten autonsa väriä vastaavan maalin ja päästää sillä. Ei tässä mitään mutkia koiteta suoristella, koitetaan pitää bemarista mahdollisimman hyvää huolta ja tehdä niin hyvin kuin osataan. Se ei mun elämää kaada jos jotain tuo spraylla maalattu kyljenkohta vaivaa. Kelpaa mulle tähän hätää, ja pystyn elämään sen tiedon kanssa, että kun vahaan autoa ja tuota voih niin kamalaa kyljenkohtaa tietäen, että ou mai kaad se on maalattu spraylla ja siinä on aplaripinta Smile

Vieläkö jauhetaan tästä aiheesta vai jatketaanko jo eteen päin.
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 17:36

kaippa se suurin ihmetys onkin just siinä ollut että kun hyvin tehdään, niin miksi teet "huonoilla" välineillä jne.

Spray sulla pysyy kädessä joten voitkin siirtyä hyvin mielin vähän parempiin vehkeisiin, eikä se nyt hinnasta varmaan jää kiinni, käytettyy hyvää ruiskua löytynee edukkaasti.

moving on , topikin puolesta kans Smile
^^pazi^^

^^pazi^^

Viestien lukumäärä : 131
Muut : E46 -99,E34 535ia -89

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 19:32

Hyvältä kyllä bemmi näyttää Smile Itseeni vähä epäilyttää noi peilit ton värisinä mut en tuomitse ollenkaan nyt koska paikoillaan ne voi ollakin hienot 👅 Joo eihän noi käytetyt ruiskut ihan mahdottomia maksa,mutta jos ei ole paljon maalannut ruiskulla nii on siinäkin opettelemista jos vertaa paukkuun Very Happy Innolla odotan jatkoa :afro:
Overdoze

Overdoze

Viestien lukumäärä : 99

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 18 Maalis 2012 - 20:36

wsq kirjoitti:
Lipat kiillotukseen ja kullitat noi keskustat. Like this.

Mikähän noiden BBS:sien värikoodi ois?
pazi88

pazi88

Viestien lukumäärä : 1652

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 18 Maalis 2012 - 20:55

Joko uus mylly on paikallaan Twisted Evil
TjK

Viestien lukumäärä : 4

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyLa 23 Kesä 2012 - 12:44

kuuluukos tänne mitään uutta? Razz
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 25 Kesä 2012 - 18:16

TjK kirjoitti:
kuuluukos tänne mitään uutta? Razz

Nooh talven aikana mm. tällaista tapahtunut..

Nykyhetki:

`villle

`villle

Viestien lukumäärä : 797

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 25 Kesä 2012 - 18:21

Onks kuskin ovi erivärinen? scratch Vai hämääkö kuva, ei siinä. Hyvälle näyttää !
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 25 Kesä 2012 - 19:44

`villle kirjoitti:
Onks kuskin ovi erivärinen? scratch Vai hämääkö kuva, ei siinä. Hyvälle näyttää !

Voi hyvinkin olla, kun tuosta ympäriltä on jälkeenpäin maalailtu. Ja lommollakin se on.
Elementti

Elementti

Viestien lukumäärä : 798
Muut : Vagcrü

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 25 Kesä 2012 - 20:16

Oho, täällähän tapahtuu ihan oikeasti ja jotain järkevääkin Smile :cheers: :cheers:
Hieman liikaa eri keltaisen sävyjä? Sumareista vaikka kalvot pois, jos sillä ilme hieman rauhottuisi. Itse pidin enemmän vanhasta lookista. Tuo nykyinen pakoputki näyttää lähinnä mehupilliltä, niihin vanhoihin tuplaputkiin verrattuna Smile Ne täyttivät puskurin aukon täydellisesti.
Hanska

Hanska

Viestien lukumäärä : 1006

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyMa 25 Kesä 2012 - 22:57

Näyttää just vitun hyvältä mun mielestä, mutta vieläkin häiritsee noiden vanteiden keskilätkät.
Rixaa

Rixaa

Viestien lukumäärä : 901

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyTi 26 Kesä 2012 - 13:14

Nyt tosta ei enää puutu muuta kun vanteet Smile Ja kusikalvot pois ovat yhtä muodissa kun ruostutetut peltivanteet
andy

andy

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyTi 26 Kesä 2012 - 17:09

Hanska kirjoitti:
Näyttää just vitun hyvältä mun mielestä, mutta vieläkin häiritsee noiden vanteiden keskilätkät.

Itelle kelpaa noin "paljaana" noi lätkät, mutta kivahan se olis jos niihin jotain keksis. Tarra(a) yms.. mutta minkälaista.

Ja ulostulo on tollanen koska ulostulona toimii orkkis pönttö, josta hieman sisuskaluja riisuttu. Olihan se tarvikepönttö kahella ulostulolla paljon parempi, mutta meni ruostumaan puhki. Haaveena hankkia joku "kunnon" catbackki yms putki. Tai sitten vaan 325/328:n orkkispönttö jossa jo vakiona kaks ulostuloo ja modaa siitä myös hieman vapaammin virtaavan.
TjK

Viestien lukumäärä : 4

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyTi 26 Kesä 2012 - 17:47

hyvält näyttää Cool minkäs kokoset renkaat tos nykyää on? (näyttää uusilta)
Karriz

Karriz

Viestien lukumäärä : 32

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyLa 28 Heinä 2012 - 16:18

Ylivoimasesti vauhtiajojen yks hienoimmista autoista ! Tykkään :cheers:
-eetzi

-eetzi

Viestien lukumäärä : 87

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptySu 29 Heinä 2012 - 17:54

Karriz kirjoitti:
Ylivoimasesti vauhtiajojen yks hienoimmista autoista ! Tykkään :cheers:

Ehdottomasti samaa mieltä! Razz
cGv

cGv

Viestien lukumäärä : 111
Muut : Jopo ´Wanha
VitunVito 110CDI-02

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 EmptyPe 5 Loka 2012 - 10:45

Sori nosto mutta mitäs tämä liikkuu nykyään vakio pelli vantehilla??
https://www.facebook.com/pyyrappa.design/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Andy's Semi-SlamD.   Andy's Semi-SlamD. - Sivu 24 Empty

Andy's Semi-SlamD.
Takaisin alkuun 
Sivu 24 / 25Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: