| bmw e30 323 m50b25 | |
|
+19//Mikael macce76 toad apuapina Down juudas zmuli >jon1< Laatueine TAJN Acerbis OspreY Pekkiis x-arttu-x jallu81 Jonski kiMMMe N|ba [-make-] 23 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ti 7 Kesä 2011 - 23:26 | |
| - Madmax88 kirjoitti:
- meinasithan takomäntää ja muutaki lyödä siihe m20 et se kestää?
Tuosta m50 voisin melkein kiinnostuakki, minkälaist hintaa pidät ja onko niist kilometreist mitää hajuu? onkos tuo m50 vanoksel vai ilman? ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..kiekat vaa rajoittuu 9tonniin..siihen saakka pärjää sorvatuilla m50 männillä ja m20 veiveillä... | |
|
| |
_sapa_
Viestien lukumäärä : 107 Paikkakunta : rauma
| |
| |
Madmax88
Viestien lukumäärä : 702 Paikkakunta : Kouvola Muut : Suzuki
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 0:28 | |
| - _sapa_ kirjoitti:
- bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn
Kaipa se on ihan omistajasta ja ajotyylistä kiinne (miten huollettu,kengitty ja kumii polteltu), ite en tunne ketää keltä olis kansi pettäny M50 koneesta oon juttuja kuullu, mut keltää tutult tai kaverilt ei oo lauennu. Minust tuntuu et venttiilit tai nostajat luovuttaa nopeemmin ku kansi. Voin olla tietty väärässäki. - jallu81 kirjoitti:
- ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..m20
ihmetyttää vaa suuresti et miten m20b20 kestää tuon aikasemmin puhutun 500hp/700nm ilman koneen vahvistusta, kuitenki vaan 2litranen. No mut ei siitä enempää. | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 1:17 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- m20:set saa mukavasti +500hp/+700nm...ja e34 menee sillä tekniikalla 11.5s vartilla..ja alle 2bar paineilla...
mut joo, kaverilla vois olla valmis turbopakosarja tohon koppaaan.. - jallu81 kirjoitti:
- ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..kiekat vaa rajoittuu 9tonniin..siihen saakka pärjää sorvatuilla m50 männillä ja m20 veiveillä...
no hoh hoijaa nyt kyllä jotain faktaa esille eikä mitään maustettuja juttuja maken kanssa käytiin tiukat setit tuolla btcf:n puolella eikä niistä sen enempää mutta kävikö mielessä laitella siihen m20:iin tuota m50 kampuraa? jos en väärin muista niin saisi karvan vajaa 2.3:n | |
|
| |
[-make-]
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Masku Muut : Projektina bmw e30 m50b25
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 12:11 | |
| - //Mikael kirjoitti:
Mikäs on tehotavoite vai onko vielä mitään lukuja edes pyörinyt mielessä? Näin ens alkuun meinasin et jos siitä sen 300hv sais,ehkä hieman enemmänkin. Ei oo kerenny vielä tarkkaan miettimään asiaa - Madmax88 kirjoitti:
- meinasithan takomäntää ja muutaki lyödä siihe m20 et se kestää?
Tuosta m50 voisin melkein kiinnostuakki, minkälaist hintaa pidät ja onko niist kilometreist mitää hajuu? onkos tuo m50 vanoksel vai ilman? Ei tarvitse noilla tehoilla vielä takomäntää yms. Koneeseen vaihdetaan vain näillä näkymin alakerran laakerit ja uus kannentiiviste. Tärkeintä on,että säädöt on kunnossa ja kone ei pääse nakuttamaan. Sillä pääsee jo pitkälle. Paha sanoa mitään hintaa vielä tuolle m50 koneelle,kun en tiedä käytänkö siitä jotain osaa m20 moottoriin. Kilometrejä koneella on varmaan n.250-300 tkm. Konehan on ilman vanosta. Jos kiinnostuit,niin laittelehan yv:tä niin koitetaan saada jotain sovittua. - _sapa_ kirjoitti:
bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä takia kannet tuntuvat olevan lähes aina halki? mikä sen rikkoo? jos eivät vakiona edes kestä niin miten sitten turbo käytössä anteeksi uteliaisuuteni Varmaan siksi osa kansista menee halki,koska lämmöt on päässy nousemaan todella ylös ja sillä on vielä ajettu niin että lämmöt tapissa. Sehän sen kannen yleensä mielestäni rikkoo. Omassa tapauksessa lämmöt nousi ylös ja sillä hieman vielä ajettiin,niin siksi varmaan tästäkin on kansi halki. Tai sitten se vika on sielä ollut jo kauan,koska keräsi painetta syyläriin ja vedet ei pysyny sisällä. Myöskään en usko että autosta on kukaan koskaan pitänyt minkäänlaista huolta,siltä ainakin auto näyttää. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 13:23 | |
| - [-make-] kirjoitti:
- _sapa_ kirjoitti:
bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä takia kannet tuntuvat olevan lähes aina halki? mikä sen rikkoo? jos eivät vakiona edes kestä niin miten sitten turbo käytössä anteeksi uteliaisuuteni Varmaan siksi osa kansista menee halki,koska lämmöt on päässy nousemaan todella ylös ja sillä on vielä ajettu niin että lämmöt tapissa. Sehän sen kannen yleensä mielestäni rikkoo. Omassa tapauksessa lämmöt nousi ylös ja sillä hieman vielä ajettiin,niin siksi varmaan tästäkin on kansi halki. Tai sitten se vika on sielä ollut jo kauan,koska keräsi painetta syyläriin ja vedet ei pysyny sisällä. Myöskään en usko että autosta on kukaan koskaan pitänyt minkäänlaista huolta,siltä ainakin auto näyttää. Ongelmana on se, ettei jengi osaa ilmata noita penareita, kokemusta on m20 ja m50 ilmaamisesta. Väillä meinas usko loppua kun ei millään saanut lämpöjä kuriin, mutta limupullo pelasti. |
|
| |
ChilileipÄ
Viestien lukumäärä : 61 Paikkakunta : jkl
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 15:08 | |
| Ite laittasin kyllä kerralla kunnon kanspahvin ni ei tartte sen kanssa pelleillä sitte Omasta m20b20 koneesta meni ilman lämmön nousuja kansi tai tiiviste (ei oo jaksanu aukasta viel) ei koskaan noussu lämmöt yli normaalin ja muutenkin kaikki kunnossa mutta 380tkm oli jo raja että sit hajos Nii ja ei mulla ainakaa oo ollu m20 ilmailemisessa mitää ongelmaa m50 taitaa olla sit jo luku erikseen :D | |
|
| |
[-make-]
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Masku Muut : Projektina bmw e30 m50b25
| |
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 15:52 | |
| - [-make-] kirjoitti:
Eihän m20 ilmaamisessa pitäisi ollakaan mitään ongelmia. Enemmän porukka on tota m50 ilmaamista kironnut. Ilmasin vähän epäselvästi, et molempia olen ilmannut. |
|
| |
rambe
Viestien lukumäärä : 44 Paikkakunta : Krs
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 17:34 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- m20:set saa mukavasti +500hp/+700nm...ja e34 menee sillä tekniikalla 11.5s vartilla..ja alle 2bar paineilla...
mut joo, kaverilla vois olla valmis turbopakosarja tohon koppaaan.. Juu saahan sieltä varmaan tuon verran ujutettua just penkkiin asti tehoa, mutta kuinka sitten käy ku sillä pitäis tosissaan ajella.. että ei ihan tuollasia lukemia oteta, tai otetaan mutta tuskin tässä projektissa on pudejtti niin suuri että alettais hakemaan tuollaisia tehoja? | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 8 Kesä 2011 - 21:48 | |
| | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| |
| |
rambe
Viestien lukumäärä : 44 Paikkakunta : Krs
| |
| |
Madmax88
Viestien lukumäärä : 702 Paikkakunta : Kouvola Muut : Suzuki
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 To 9 Kesä 2011 - 1:37 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- kesän enkka on 11.5s.... dynolaput löytyy
Tehoja en epäile, kestävyyttä sitäki enemmän. Ei millää kestä muutamaa vetoo kauempaa jos vakio roinaa tuol koneen sisäs. Jos tuo nyt on niin super kestävä ja helppo virittää ni minkä takia porukka viittii edes driftingis alkaa laittamaa jotain 1jz, 2jz, sr20det, yms koneita jos tollanen bemarin m20 on noin hyvää tekoo jo vakiona? Ei mee mun jakeluu millää, no mut jos tosta koneesta on todisteita et se kestää vakio paskalla nuo tehot ni uskon kyl asian. No joo pitäisköhän nyt taas siirtyä aiheesee ja jatkaa vaikka bullshit puolella tät m20 koneen jauhamista. | |
|
| |
[-make-]
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Masku Muut : Projektina bmw e30 m50b25
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 Ke 7 Syys 2011 - 0:00 | |
| Noniin ja taas olis aika päivittää tätäkin. Suunnitelmat muuttus nyt sen verran,että autossa tulee sittenkin pysymään tuo m50b25 kone ja aluksi ainakin vaparina. Löysin btcf:n kautta rempatun kannen tuohon ja huomenna sen pitäisi lähteä tulemaan matkahuollon kautta tänne päin. Autoon on myös ostettu borbet a vanteet, eteen 7,5x16 ja taakse 9x16, et lukuja en tähän hätään muista. Autolle ei ole tapahtunut mitään uutta tässä parin kuukauden sisällä. Nyt rupeaa taas mielenkiintoa olemaan tätä kohtaan ja talven aikana se olisi tarkoitus valmiiksi rakentaa ja auto oli alunperinkin tarkoitus saada ajoon ensi kesäksi. Tallikin tuli siivottua,että mahtuu jotain tekemään. Tarkoitus olisi kone ja vaihteisto nostaa pois ja sen jälkeen käydään korista ruostekohdat läpi. Koneeseen vaihdetaan alakerran laakerit ja kaikki koneen tiivisteet pyritään vaihtamaan myös samalla. Alustan osat käydään todennäköisesti läpi ja ne myös maalataan. Kaikk puslat vaihdetaan myös samalla. Kaikkea muutakin sille tarvii tehdä,mutta niistä lisää myöhemmin. Kunhan saan käyttöautot katsastettua,niin sitten aloitetaan tämän rakentaminen. Joten hetki menee vielä, mutta ainakin riittää talveksi tekemistä | |
|
| |
[-make-]
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Masku Muut : Projektina bmw e30 m50b25
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 To 3 Marras 2011 - 11:33 | |
| Lisätääs tännekki taas jotai. Tuli hommattua autoon tollaset briden penkit: Toinen penkeistä vähän huonommassa kunnossa. Siihen vaihdetaan pehmusteet ja molemmat penkit verhoillaan uudestaan mustalla,niin eiköhän niistä sit hyvät saa | |
|
| |
[-make-]
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Masku Muut : Projektina bmw e30 m50b25
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 La 17 Joulu 2011 - 14:56 | |
| Tänki voi lukottaa ja poistaa.
Ei jaksa päivittää tätä yms. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: bmw e30 323 m50b25 | |
| |
|
| |
| bmw e30 323 m50b25 | |
|