test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

  bmw e30 323 m50b25

Siirry alas 
+19
//Mikael
macce76
toad
apuapina
Down
juudas
zmuli
>jon1<
Laatueine
TAJN
Acerbis
OspreY
Pekkiis
x-arttu-x
jallu81
Jonski
kiMMMe
N|ba
[-make-]
23 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTi 7 Kesä 2011 - 23:26

Madmax88 kirjoitti:
meinasithan takomäntää ja muutaki lyödä siihe m20 et se kestää?
Tuosta m50 voisin melkein kiinnostuakki, minkälaist hintaa pidät ja onko niist kilometreist mitää hajuu? onkos tuo m50 vanoksel vai ilman?
ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..kiekat vaa rajoittuu 9tonniin..siihen saakka pärjää sorvatuilla m50 männillä ja m20 veiveillä...
Takaisin alkuun Siirry alas
_sapa_

_sapa_


Viestien lukumäärä : 107
Paikkakunta : rauma

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTi 7 Kesä 2011 - 23:39

bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä takia kannet tuntuvat olevan lähes aina halki? mikä sen rikkoo? jos eivät vakiona edes kestä niin miten sitten turbo käytössä Question anteeksi uteliaisuuteni Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Madmax88

Madmax88


Viestien lukumäärä : 702
Paikkakunta : Kouvola
Muut : Suzuki

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 0:28

_sapa_ kirjoitti:
bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn

Kaipa se on ihan omistajasta ja ajotyylistä kiinne (miten huollettu,kengitty ja kumii polteltu), ite en tunne ketää keltä olis kansi pettäny M50 koneesta oon juttuja kuullu, mut keltää tutult tai kaverilt ei oo lauennu. Minust tuntuu et venttiilit tai nostajat luovuttaa nopeemmin ku kansi. Voin olla tietty väärässäki.

jallu81 kirjoitti:
ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..m20

ihmetyttää vaa suuresti et miten m20b20 kestää tuon aikasemmin puhutun 500hp/700nm ilman koneen vahvistusta, kuitenki vaan 2litranen.
No mut ei siitä enempää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://fi-fi.facebook.com/people/Marko-Vahter/1755650900
toad




Viestien lukumäärä : 144
Muut : Kaalimato xl

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 1:17

jallu81 kirjoitti:
m20:set saa mukavasti +500hp/+700nm...ja e34 menee sillä tekniikalla 11.5s vartilla..ja alle 2bar paineilla...
mut joo, kaverilla vois olla valmis turbopakosarja tohon koppaaan..
jallu81 kirjoitti:
ei tartte takomäntää viel noilla tehoilla..kiekat vaa rajoittuu 9tonniin..siihen saakka pärjää sorvatuilla m50 männillä ja m20 veiveillä...

no hoh hoijaa nyt kyllä jotain faktaa esille eikä mitään maustettuja juttuja

maken kanssa käytiin tiukat setit tuolla btcf:n puolella eikä niistä sen enempää

mutta kävikö mielessä laitella siihen m20:iin tuota m50 kampuraa?
jos en väärin muista niin saisi karvan vajaa 2.3:n
Takaisin alkuun Siirry alas
[-make-]

[-make-]


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Masku
Muut : Projektina bmw e30 m50b25

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 12:11

//Mikael kirjoitti:

Mikäs on tehotavoite vai onko vielä mitään lukuja edes pyörinyt mielessä? Very Happy

Näin ens alkuun meinasin et jos siitä sen 300hv sais,ehkä hieman enemmänkin. Ei oo kerenny vielä tarkkaan miettimään asiaa Smile

Madmax88 kirjoitti:
meinasithan takomäntää ja muutaki lyödä siihe m20 et se kestää?
Tuosta m50 voisin melkein kiinnostuakki, minkälaist hintaa pidät ja onko niist kilometreist mitää hajuu? onkos tuo m50 vanoksel vai ilman?

Ei tarvitse noilla tehoilla vielä takomäntää yms. Koneeseen vaihdetaan vain näillä näkymin alakerran laakerit ja uus kannentiiviste. Tärkeintä on,että säädöt on kunnossa ja kone ei pääse nakuttamaan. Sillä pääsee jo pitkälle. Paha sanoa mitään hintaa vielä tuolle m50 koneelle,kun en tiedä käytänkö siitä jotain osaa m20 moottoriin. Kilometrejä koneella on varmaan n.250-300 tkm. Konehan on ilman vanosta. Jos kiinnostuit,niin laittelehan yv:tä niin koitetaan saada jotain sovittua.

_sapa_ kirjoitti:

bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä takia kannet tuntuvat olevan lähes aina halki? mikä sen rikkoo? jos eivät vakiona edes kestä niin miten sitten turbo käytössä anteeksi uteliaisuuteni

Varmaan siksi osa kansista menee halki,koska lämmöt on päässy nousemaan todella ylös ja sillä on vielä ajettu niin että lämmöt tapissa. Sehän sen kannen yleensä mielestäni rikkoo. Omassa tapauksessa lämmöt nousi ylös ja sillä hieman vielä ajettiin,niin siksi varmaan tästäkin on kansi halki. Tai sitten se vika on sielä ollut jo kauan,koska keräsi painetta syyläriin ja vedet ei pysyny sisällä. Myöskään en usko että autosta on kukaan koskaan pitänyt minkäänlaista huolta,siltä ainakin auto näyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 13:23

[-make-] kirjoitti:

_sapa_ kirjoitti:

bemareista mitään tietäen ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä takia kannet tuntuvat olevan lähes aina halki? mikä sen rikkoo? jos eivät vakiona edes kestä niin miten sitten turbo käytössä anteeksi uteliaisuuteni

Varmaan siksi osa kansista menee halki,koska lämmöt on päässy nousemaan todella ylös ja sillä on vielä ajettu niin että lämmöt tapissa. Sehän sen kannen yleensä mielestäni rikkoo. Omassa tapauksessa lämmöt nousi ylös ja sillä hieman vielä ajettiin,niin siksi varmaan tästäkin on kansi halki. Tai sitten se vika on sielä ollut jo kauan,koska keräsi painetta syyläriin ja vedet ei pysyny sisällä. Myöskään en usko että autosta on kukaan koskaan pitänyt minkäänlaista huolta,siltä ainakin auto näyttää.
Ongelmana on se, ettei jengi osaa ilmata noita penareita, kokemusta on m20 ja m50 ilmaamisesta. Väillä meinas usko loppua kun ei millään saanut lämpöjä kuriin, mutta limupullo pelasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
ChilileipÄ

ChilileipÄ


Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : jkl

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 15:08

Ite laittasin kyllä kerralla kunnon kanspahvin ni ei tartte sen kanssa pelleillä sitte bounce

Omasta m20b20 koneesta meni ilman lämmön nousuja kansi tai tiiviste (ei oo jaksanu aukasta viel) ei koskaan noussu lämmöt yli normaalin ja muutenkin kaikki kunnossa mutta 380tkm oli jo raja että sit hajos Very Happy

Nii ja ei mulla ainakaa oo ollu m20 ilmailemisessa mitää ongelmaa m50 taitaa olla sit jo luku erikseen Very Happy:D
Takaisin alkuun Siirry alas
[-make-]

[-make-]


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Masku
Muut : Projektina bmw e30 m50b25

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 15:43

ChilileipÄ kirjoitti:
Ite laittasin kyllä kerralla kunnon kanspahvin ni ei tartte sen kanssa pelleillä sitte bounce

Omasta m20b20 koneesta meni ilman lämmön nousuja kansi tai tiiviste (ei oo jaksanu aukasta viel) ei koskaan noussu lämmöt yli normaalin ja muutenkin kaikki kunnossa mutta 380tkm oli jo raja että sit hajos Very Happy

Nii ja ei mulla ainakaa oo ollu m20 ilmailemisessa mitää ongelmaa m50 taitaa olla sit jo luku erikseen Very Happy:D

Nii,mutta en näe tarpeelliseks vaihtaa kansipahvia parempaa. Vakio kansipahvillaki porukka on ottanut ihan hyvin tehoa. En usko et se o ensmäine mikä sielt antautuu,sitten kun joku sieltä joskus menee..

Eihän m20 ilmaamisessa pitäisi ollakaan mitään ongelmia. Enemmän porukka on tota m50 ilmaamista kironnut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 15:52

[-make-] kirjoitti:

Eihän m20 ilmaamisessa pitäisi ollakaan mitään ongelmia. Enemmän porukka on tota m50 ilmaamista kironnut.
Ilmasin vähän epäselvästi, et molempia olen ilmannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
rambe

rambe


Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Krs

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 17:34

jallu81 kirjoitti:
m20:set saa mukavasti +500hp/+700nm...ja e34 menee sillä tekniikalla 11.5s vartilla..ja alle 2bar paineilla...
mut joo, kaverilla vois olla valmis turbopakosarja tohon koppaaan..

Juu saahan sieltä varmaan tuon verran ujutettua just penkkiin asti tehoa, mutta kuinka sitten käy ku sillä pitäis tosissaan ajella.. että ei ihan tuollasia lukemia oteta, tai otetaan mutta tuskin tässä projektissa on pudejtti niin suuri että alettais hakemaan tuollaisia tehoja?
Takaisin alkuun Siirry alas
jallu81

jallu81


Viestien lukumäärä : 1573
Paikkakunta : raisio

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 8 Kesä 2011 - 21:48

https://www.youtube.com/watch?v=q4w-ffFlMZo toista kesää huussi ajossa tolla teholla ja tän kesän enkka on 11.5s ja sen jälk. napsahti 520:n orkkis vetari poikki.... Laughing ja dynolaput löytyy tarvittaessa Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
toad




Viestien lukumäärä : 144
Muut : Kaalimato xl

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTo 9 Kesä 2011 - 0:17

jallu81 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=q4w-ffFlMZo toista kesää huussi ajossa tolla teholla ja tän kesän enkka on 11.5s ja sen jälk. napsahti 520:n orkkis vetari poikki.... Laughing ja dynolaput löytyy tarvittaessa Rolling Eyes
niin että mitään muuta ei ole tehty kuin m50 männät ja solmu pakosarjaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
rambe

rambe


Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Krs

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTo 9 Kesä 2011 - 1:10

toad kirjoitti:
jallu81 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=q4w-ffFlMZo toista kesää huussi ajossa tolla teholla ja tän kesän enkka on 11.5s ja sen jälk. napsahti 520:n orkkis vetari poikki.... Laughing ja dynolaput löytyy tarvittaessa Rolling Eyes
niin että mitään muuta ei ole tehty kuin m50 männät ja solmu pakosarjaan?

Vähä kyllä ihmetyttää et saanu noilla osilla tuollaset tehot ja vielä kestämään:o ja kuinka vakio kansi virtaa jaja..mut kai sitten!
Takaisin alkuun Siirry alas
Madmax88

Madmax88


Viestien lukumäärä : 702
Paikkakunta : Kouvola
Muut : Suzuki

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTo 9 Kesä 2011 - 1:37

jallu81 kirjoitti:
kesän enkka on 11.5s.... dynolaput löytyy

Tehoja en epäile, kestävyyttä sitäki enemmän. Ei millää kestä muutamaa vetoo kauempaa jos vakio roinaa tuol koneen sisäs. Jos tuo nyt on niin super kestävä ja helppo virittää ni minkä takia porukka viittii edes driftingis alkaa laittamaa jotain 1jz, 2jz, sr20det, yms koneita jos tollanen bemarin m20 on noin hyvää tekoo jo vakiona?
Ei mee mun jakeluu millää, no mut jos tosta koneesta on todisteita et se kestää vakio paskalla nuo tehot ni uskon kyl asian.

No joo pitäisköhän nyt taas siirtyä aiheesee ja jatkaa vaikka bullshit puolella tät m20 koneen jauhamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://fi-fi.facebook.com/people/Marko-Vahter/1755650900
[-make-]

[-make-]


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Masku
Muut : Projektina bmw e30 m50b25

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyKe 7 Syys 2011 - 0:00

Noniin ja taas olis aika päivittää tätäkin.

Suunnitelmat muuttus nyt sen verran,että autossa tulee sittenkin pysymään tuo m50b25 kone ja aluksi ainakin vaparina. Löysin btcf:n kautta rempatun kannen tuohon ja huomenna sen pitäisi lähteä tulemaan matkahuollon kautta tänne päin. Autoon on myös ostettu borbet a vanteet, eteen 7,5x16 ja taakse 9x16, et lukuja en tähän hätään muista.

Autolle ei ole tapahtunut mitään uutta tässä parin kuukauden sisällä. Nyt rupeaa taas mielenkiintoa olemaan tätä kohtaan ja talven aikana se olisi tarkoitus valmiiksi rakentaa ja auto oli alunperinkin tarkoitus saada ajoon ensi kesäksi. Tallikin tuli siivottua,että mahtuu jotain tekemään.

Tarkoitus olisi kone ja vaihteisto nostaa pois ja sen jälkeen käydään korista ruostekohdat läpi. Koneeseen vaihdetaan alakerran laakerit ja kaikki koneen tiivisteet pyritään vaihtamaan myös samalla. Alustan osat käydään todennäköisesti läpi ja ne myös maalataan. Kaikk puslat vaihdetaan myös samalla. Kaikkea muutakin sille tarvii tehdä,mutta niistä lisää myöhemmin.

Kunhan saan käyttöautot katsastettua,niin sitten aloitetaan tämän rakentaminen. Joten hetki menee vielä, mutta ainakin riittää talveksi tekemistä Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
[-make-]

[-make-]


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Masku
Muut : Projektina bmw e30 m50b25

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyTo 3 Marras 2011 - 11:33

Lisätääs tännekki taas jotai.

Tuli hommattua autoon tollaset briden penkit:

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Kuvab.th

Toinen penkeistä vähän huonommassa kunnossa. Siihen vaihdetaan pehmusteet ja molemmat penkit verhoillaan uudestaan mustalla,niin eiköhän niistä sit hyvät saa Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
[-make-]

[-make-]


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Masku
Muut : Projektina bmw e30 m50b25

 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 EmptyLa 17 Joulu 2011 - 14:56

Tänki voi lukottaa ja poistaa.

Ei jaksa päivittää tätä yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





 bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: bmw e30 323 m50b25    bmw e30 323 m50b25 - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
bmw e30 323 m50b25
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» siikarapuli: e30 -86 m50b25, bmw e3 3.3si -72
» BMW e39 "RAF" (m50b25 imusarjan modaus)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Builds & Introductions-
Siirry: