test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 duuk: Bmw E34 ///M5

Siirry alas 
+70
Wilburn
toni
jhakala
IL3
EmH
Jesimiri
vainionpää
Koomik
pazi88
Dunderi
juucee
Jonee^^^^
Mirski
Raab
m4kk3
Hexä
vaginaattori
Mikk-
^^pazi^^
chq-
GrapL
dyyz
Pastrana
Makke
Antto-
jeQQ
Juhi
Aaltonen-
samulzi
HAGE
Elementti
samuxd
Ribis
Paltsu
Tikki-
SamiM
Osmis
Masuli
Komulainen
Mechanical
Vellulollero
Zamppe
JuhiZZ
Petterii
alanherman
Ruusenvisti
Mikael
csharp
MiKu
kop-O-nen
ändi
Nak$u
J4TOG
TomVi
Meikkis01
jallu81
JiiWee
Bones
CDLC.CO
Ipe
micke_
rambe
huvee-
Aatsipoppa
Down
kiMMMe
antizero
apuapina
Spex
john_gleasy
74 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
TomVi

TomVi


Viestien lukumäärä : 3391
Paikkakunta : Huittinen

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 30 Toukokuu 2011 - 21:49

M3 levikkeet se kaipaa ja niiden myötä tietysti leveempää vannetta. Keltaset pellit istuu kyl hemmetin hyvin tän alle Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 30 Toukokuu 2011 - 21:52

TomVi kirjoitti:
M3 levikkeet se kaipaa ja niiden myötä tietysti leveempää vannetta. Keltaset pellit istuu kyl hemmetin hyvin tän alle Cool

haha eipä tule M3 levikkeitä alkuperäiseen M-Tech1:een..
Niitä voi sotkea ripulikiikku 316:iin mutta ei nyt sentää alkuperäiseen tecciläiseen :face:
Takaisin alkuun Siirry alas
TomVi

TomVi


Viestien lukumäärä : 3391
Paikkakunta : Huittinen

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 30 Toukokuu 2011 - 21:55

duuk kirjoitti:
TomVi kirjoitti:
M3 levikkeet se kaipaa ja niiden myötä tietysti leveempää vannetta. Keltaset pellit istuu kyl hemmetin hyvin tän alle Cool

haha eipä tule M3 levikkeitä alkuperäiseen M-Tech1:een..
Niitä voi sotkea ripulikiikku 316:iin mutta ei nyt sentää alkuperäiseen tecciläiseen :face:

Joo no aitoa ei viitti mennä sit pilaan niillä Very Happy My bad
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 30 Toukokuu 2011 - 21:56

TomVi kirjoitti:
duuk kirjoitti:
TomVi kirjoitti:
M3 levikkeet se kaipaa ja niiden myötä tietysti leveempää vannetta. Keltaset pellit istuu kyl hemmetin hyvin tän alle Cool

haha eipä tule M3 levikkeitä alkuperäiseen M-Tech1:een..
Niitä voi sotkea ripulikiikku 316:iin mutta ei nyt sentää alkuperäiseen tecciläiseen :face:

Joo no aitoa ei viitti mennä sit pilaan niillä Very Happy My bad

No ei siks.. Jos ton viereen talliin sais viel joskus sen aidon M3:n ni oisin todella tyytyväinen
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptySu 12 Kesä 2011 - 23:16

Tälläiset aihiot tuli käteltyä. Tarkoitus niitä tuossa syksyn/talven mittaan "ehostaa"...

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

Suunnitelmissa jaonmuutos ja luonnollisesti pienimuotoinen entisöinti Smile

Kriittiset mitat 16X9" ET25 5X120

Takaisin alkuun Siirry alas
J4TOG

J4TOG


Viestien lukumäärä : 3167
Paikkakunta : Paimio

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 13 Kesä 2011 - 10:38

Suunta ei voi olla kuin ylöpäin nuilla vanteilla Cool Vieläkös Juuso muuten rakentelee sitä 1502 :sta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyMa 13 Kesä 2011 - 21:51

J4TOG kirjoitti:
Suunta ei voi olla kuin ylöpäin nuilla vanteilla Cool Vieläkös Juuso muuten rakentelee sitä 1502 :sta?

Juu nähtäväksi jää mitä futuroista saa aikaan :cheers:

Juu siinä se sitä vielä näpertää.. Kopan sähköjä on tässä viimeajat tehnyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nak$u

Nak$u


Viestien lukumäärä : 100
Muut : Fillari(t)

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTi 14 Kesä 2011 - 22:10

Erittäin natsaava e30! Hirvee e30 kuume tuli!

Mitäs vittua muute, toi yks kuva on paikalliselta (jämsän) shelliltä! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTi 14 Kesä 2011 - 22:35

Nak$u kirjoitti:
Erittäin natsaava e30! Hirvee e30 kuume tuli!

Mitäs vittua muute, toi yks kuva on paikalliselta (jämsän) shelliltä! Very Happy

Kiitoksia... Juu oltiin E30 miitissä (btcf) tuli sellanen 770km ajoa sille viikonlopulle ja hyvin toimisi..

Nyt pitäiski muutaman viikon päästä lähteä kalajoelle luonnollisesti E30:llä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 7 Heinä 2011 - 21:26

Bimmerpartyt tuli ajeltua läpitte.

Naantali-Kalajoki-Naantali + muuta suhailua kalajoella yhteensä 1150km keskikulutuksella 8.9l/100km eikä vehkeitä tosissaan säästelty, ei meno-/tulomatkalla eikä myöskään paikanpäällä...
Nopeusajoissa kävin ajamassa tutkaan 173km/h eipä se enään paljoa kovempaa ois mennytkään kun kierroksen rajoitin on jo 5500rpm ni oli melkein rajoittimella..
Varttimailiakin olin elämäni ensimmäisen kerran kokeilemassa.. 3 tunnin "hyvin" nukuttujen unien jälkeen..
Ajaksi tuli 14.4sec loppunoupeuden ollessa 157km/h

Muutama video toisesta lähdöstä:



Ihan kiva kesäkottero siitä on jalostunut jo omastakin mielestä vuosien työn tuloksena..
Pirun kiva matka-auto 100km/h kun lähtee ohittamaan ollaankin vitosella rajoittimella mukavan nopeasti, niin hoituu nuo rekkojen ohittelut mukavan leppoisasti...

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

Ja kuten kuvasta näkyy vanteiksi laitoin perinteiset Borbet A:t 16X9" edessä nyt ET10 takana ET5 eli 5 ja 10mm limput välissä
Takaisin alkuun Siirry alas
micke_




Viestien lukumäärä : 1087
Paikkakunta : Siuntio
Muut :



duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 7 Heinä 2011 - 21:34

Huomattavasti parempi kukkapurkeilla, I like.
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 7 Heinä 2011 - 21:38

micke_ kirjoitti:
Huomattavasti parempi kukkapurkeilla, I like.

Juu kyllä minäkin niistä pidän... On sellanen perusvarma vaihtoehto..
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyPe 19 Elo 2011 - 0:01

Päivitellääs tätäki...

Oikeestaan muuta en ole tehnyt ku tankannu ja tarkistanu nesteitä...

Sieni mallinen ilmansuodatin lankes käsiin joten tilalle tuli aem laatusuodatin. Mahtu juuri ja juuri paikoilleen..

Muutama kuvatus:

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium
Takaisin alkuun Siirry alas
ändi

ändi


Viestien lukumäärä : 339

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyPe 19 Elo 2011 - 0:46

Jotain leederiä seuraavaks sisustaan? Ihan kiva kippo muuten!
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyPe 19 Elo 2011 - 0:49

ändi kirjoitti:
Jotain leederiä seuraavaks sisustaan? Ihan kiva kippo muuten!

Ei ei mä diggaan noista alkuperäisistä kangas sporteista..
Ja kun kerran autossa ei ole eikä tule ilmastointia niin ei leedereitä..
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyPe 19 Elo 2011 - 2:17

Saanko udella syytä tolle suht naurettavan, ja jopa ehkä amiksenkin näköselle monster-rundarille..?
Autosta kun näyttää kuitenkin omakin rundikello löytyvän.

Muutenhan tää on kyllä aika maukkaan näkönen paketti, ei siinä mitään. ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyPe 19 Elo 2011 - 10:28

kop-O-nen kirjoitti:
Saanko udella syytä tolle suht naurettavan, ja jopa ehkä amiksenkin näköselle monster-rundarille..?
Autosta kun näyttää kuitenkin omakin rundikello löytyvän.

Muutenhan tää on kyllä aika maukkaan näkönen paketti, ei siinä mitään. ❤

Saat tietysti...

Elettiin viime talvea kuin autoa alettiin starttailemaan..

No se saatiin käymään mutta kierrosluku mittari ei toiminut. Selvittelyä selvittelyn perään ja tultiin siihen tulokseen että EHKÄ alkuperäinen ei tulekkaan toimimaan.. Oltiin tehty jo singlaanin vahvistimia jne. No tässä vaiheessa oli jo oskilloskooppi käsissä ja se näytti että eculta signaalia tulee.

No tästä tultiin seuraavaan päätelmään että tuo alkuperäinen ei ole toimiakseen KMS:n kanssa, ja tarvikkeen pitäisi toimia. Ja olin juuri klikkailemassa jenkesitä noita autometerin lisämittareita niin klikkailin tuon monsterinkin samalla. Sehän on siitä hyvä että siinä on taulu vain 8000rpm asti ei 11000 niinkun noissa yleensä, mikä näissä maamoottoreissa on sitten ihan turhaa.

No paketti saapui ja ne sitten tuli asenneltua ensimmäinen startti ja mitä vi**uu ei toimi vieläkään. Siinä kohtaa kasvoi kohtuu kokoinen tonttu otsaan. Hain us partsista autometerin purkin joka kytkettiin puoliin mutta tälläkään toimella ei saatu kiekkakelloja pelaamaan.
Kaivoin roskiksesta bilteman vanhan varvikellon ja sillä pelasi hienosti... Tovi tuumailua ja muutama s-posti amw:lle taas..

No viimeisenä ecu sitten hollantiin KMS:lle ja tacho out korjaukseen.

Tacho out siellä oli sittenkin pimeenä, antoi kyllä signaalia, mutta se ei ollut riittävän vahvaa eli ns "kantikasta"


Korjattu ecu kiinni ja autometer toimii.. Alkuperäisenkin varmaan saisin pelaamaan nyt jo tehdyn signaalinvahvistimen kanssa..

Tähän kaikkeen palo pari kk aikaa ja muutama satanen rahaa, mutta olin päättänyt että auton on oltava täysin kunnossa ennenkuin alan sillä ajamaan.

Se tietty rikkoo niin hyvässä kuin pahassa alkuperäistyylistä linjaa, mutta kaippa se oli joku alitajuntainen must juttu niinku koko turbopöllöily yleensäkin.. Mene ja tiedä affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 1:09

Kirjoitellaas M5:stakin jotain.

Aikoinaan se tuli hankittua talviautoksi, ajatus fiksata pikkuviat kuntoon ajella talvi ja mahdollisesti seuraava kesäkin ja myydä pois..

No näinhän ei tietenkään käynyt.

Auto hoiteli 2008-2009 käyttöauton virkaa suht koht kunnialla, mystistä vikaa esiintyi kierroksenrajoittimen tippumisella 6500rpm.
Kaikki sytkään liittyvät osat tuli vaihdettua paitsi 600€ maksavat tulpanjohdot, mutta vikaa ei tuntunut löytyvän.
Nettiä selaamalla ja selvitelemällä päädyttiin että ecun saamassa nopeussignaalissa on vikaa ja näin ollen huippunopeuden rajoitin on päällä koko ajan.
M5 huippunopeushan on rajoitettu 250km/h siten ettei kone kierrä 5-vaihteella enempää kuin 6500rpm.

Vian sain loppujen lopuksi deletoitua mittariston vaihtamalla. Nopeussignaalissa on kyllä edelleen häikkää koska ajotietokoneen kulutuslukemat eivät ole todenperäisiä, mutta se ei tällähetkellä ole 1 prioriteettinä.

Varmuuden vuoksi hommasin ecun josta nopeudenrajoitin on poistettu, näin ollen huippunopeus pitäisi olla siellä 270km/h tuntumassa.

Tämän talven ohjelmassa on meinaten kopan laittaminen itseä miellyttävään kuntoon.

Alkuperäinen suunnitelma oli korjata ovien alareunat, takakaaret (maalit rapisi kun tehtiin futuroille tilaa), etulokarit, kone- ja maskipellit.
Kone- ja maskipellissa oli ikävät painaumat ilmeisesti jonkun maasturin vetokoukusta tms. Etulokasuojat kadonneet helmojen alta jne perus vanhan auton ylläreitä.

Mutta.. Aikani asiaa pyöriteltyä päässä tulin siihen tulokseen että koko auto maalataan ja sitä päätöstä olen muutamaan otteeseen näin myöhemmin katunut..

Muuten hyvät etulokasuojat päätetiin pitää alkuperäisinä, mutta helmojen alle tuleva kantti vaihdettiin uudesta tarvikelokarista irroitettuun.

Valmiista ei tullut otettua kuvaa, mutta on hitsattu kokonaan kiinni. Molemmilla puolilla sama homma.

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small


duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Ikävin paikka taisi olla hanttarin puolella helman takaosa. Oli märäntynyt lokasuojankin puolelle josta ei valitettavasti tullut otettua kuvaa

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Myös kuskin ja hanttarin lattioita joku oli joskus jo korjannut.. Ne korjattiin uudestaan

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Ovien alalistat oli yhtä lukuunottamatta huonot joten ne ihanan halvat M-Tech kovat listat meni tilaukseen ja itse ovet puhdistettiin pintaruosteesta ja käsiteltiin / maalataan

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Takapuskurin kiinnikkeet oli kohtuu märäntyneet. Ehtisin jo tilaamaan uudet "levyt" mihin puskuri kiinnittyy, mutta vanhat eivät suostuneet irtoamaan puskurin iskareista sitten millään ja iskareiden kohtuu suolainen hinta pakotti keksimään jotain muuta.
Olin jo teettämässä kaverilla metallista kovia kopioita, mutta hyvällä onnella satuin löytämään uudet "kohtuu hyvät" jotka sitten entisöin.

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Myös auton korin puolelta kyseiset kohdat putsattiin ja ruostesuojattiin

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Yhden osan kun menet ostamaan uuden, olet siinä kierteessä että se viereinenki pitää uusia.
Joten tässä on nyt sitten tullut tilatuksi kaikki listat, valot, vilkut, munuaiset, merkit jne jne uusia.

Tummaoptiikka valoja olin suunnitellut mutta kohtalo puutui peliin.
Btcf:llä tuli myyntiin ultraharvinaiset E34 aidot hellan kusivalot joten pakkohan ne oli ostaa.
Keltaisten sumareiden suolainen hinta yskitti ja hetken jo mietin LaminX:ää mutta kiitos tietävien ihmisten ostinkin pelkät sumareiden kuoret uudet (vanhasta jäi linssi/projektori) joten hinta oli varsinkin saksasta ostettuna inhimillinen.

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small



Kromit pois

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small


Myös eräs kuumehoureinen ilta jenkki tv-sarjaa katsellessa jäi painamaan mieltä joten
Jenkkimallin puskurin listat kylkivaloineen, parkkimoduulit etuvilkuille ja etukilven korvaava BMW lista tuli hommatuksi


duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small



duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Vilkut tulevat vaihtumaan kirkkaista oransseihin ympäri auton.

Takakaaria myös levitettiin about 5mm jotta saa taakse 3-5mm spacerin. Oli vanne josain kohtaan päässyt raapaisemaan D2 takatolppaan ja tehnyt hieman lovea siihen iskarin "holkkiin"

Tuossa muutama päivä ennen pääsiäistä auto lähti maalarille samalla vaihdetaan tuulilasi listoineen uuteen.

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Värinä pysyy alkuperäinen diamantschwarz ja helmat/puskurin alaosat maalataan alkuperäistä vastaavalla värillä.

Futurat ovat saaneet hieman rakkautta, mutta niille ei juuri muuta tapahdu kuin keskilätkien pulttien uusintaa ja rinkuloiden vaihtamista uusiin teetettyihin.

Tässä nyt odotellaan soittoa maalarilta että sais mennä hakemaan auton jotta pääsee niputtelemaan autoa kasaan ja sitten muutaman vuoden väliin jääneen katsastuksen hoitamaan.

Sen jälkeen työlistalla on jo tilattujen jarrujen uusinta (jos ei ehdi tulemaan jo ennen)

Paloiksi tulee eteen/taakse Ferodon ds performancet
duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Ferodo-ds-performance

Levyiksi
Zimmermann sportit jotka varmaan vaihtuu reijällisistä uritettuihin.
duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Bs-sport

Katsastuksen jälkeen sitten tietysti palautetaan ajokorkeus haluttuun tasoon ja josain kohtaa kesää kiikutetaan auto uudestaan maalarille joka maalaa/korjaa sisustasta pahimmat virheet. Sisustan paneeleihin jne tuli myös hommattua kaikenlaiset kiinnikkeet ja ruuvit uusiksi ja ne on myös tullut vaihdettua. Mukavampaa kun kaikki istuu paikoilleen suurinpiirtein niinkuin kuuluukin. Ilmastoinnin flektissä on vielä näplättävää kuten myös muutamassa muussa pikkuhommelissa..

Tällästä tänään, toivottavasti jaksoit lukea! :sleep:
Takaisin alkuun Siirry alas
J4TOG

J4TOG


Viestien lukumäärä : 3167
Paikkakunta : Paimio

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 8:41

Mitämitä kun tätä ei turboteta(kö)? Very Happy Eikös teil ollu se toinenkin vitonen johon piti voimaakin tulla? Mitäs hänelle kuuluupi..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 8:54

J4TOG kirjoitti:
Mitämitä kun tätä ei turboteta(kö)? Very Happy Eikös teil ollu se toinenkin vitonen johon piti voimaakin tulla? Mitäs hänelle kuuluupi..

Ajatuksena ei ole autoa mihinkään hukata, joten tehonlisäykseen on suunnitelmia jo tehty. Niiden aika voi tulla myöhemmin Twisted Evil

Toinen M5 voi vallan mainiosti!
Takaisin alkuun Siirry alas
MiKu

MiKu


Viestien lukumäärä : 193
Paikkakunta : Turku

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 10:32

Ai säkin täällä ja nyt vast honasin.Noi keltaset levipellit on hyvänä kiertopalkintona ollu mones vehkees jo kiinni,nykyseltään Heikin avo (ämmäläinen?) e30:ses? Tai kenen sekin avo nykyään enään on Laughing Ton e30 kuvia on kiva kattoa näin e30 kuumeessa,arghh!

Tälleen OTnä: Onks toi Santun punanen m3 e30 elos vielä? Jotain btcf:än topikkia siitä/kuvia? Sitä vois moni kattella tääl ilosena Cool Hyvän näkösiä kärryjä muutenki seisoo tallin edes aikas usein.

E: Nettiautost tuli pongattuaki tä punane http://www.nettiauto.com/bmw/325/4679134
Takaisin alkuun Siirry alas
kiMMMe

kiMMMe


Viestien lukumäärä : 989
Paikkakunta : Parainen
Muut : fillari...


duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 10:50

Ai että mä odotan et toi m5:nen on kasassa taas, ennen oli todella hieno nii nyt varmaa viel parempi! Kesän ensimiittiin kasassa jo? Wink

Eikös toi punanen e30nen oo se misä o e36m3sen 3.2L ? ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
csharp

csharp


Viestien lukumäärä : 792
Paikkakunta : Pori
Muut : Äitin tunturi!

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 11:19

On. Se on myynnissäkin nettihautomossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://juusela.net
Mikael

Mikael


Viestien lukumäärä : 151

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 12:46

MiKu kirjoitti:
Ai säkin täällä ja nyt vast honasin.Noi keltaset levipellit on hyvänä kiertopalkintona ollu mones vehkees jo kiinni,nykyseltään Heikin avo (ämmäläinen?) e30:ses? Tai kenen sekin avo nykyään enään on Laughing

Eikös Heikillä ole e36M3 cäbi, jossa siis kerscherit alla, keltasilla lipeillä.

Vai oonko ihan pihalla. :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 14:11

MiKu kirjoitti:
Ai säkin täällä ja nyt vast honasin.Noi keltaset levipellit on hyvänä kiertopalkintona ollu mones vehkees jo kiinni,nykyseltään Heikin avo (ämmäläinen?) e30:ses? Tai kenen sekin avo nykyään enään on Laughing Ton e30 kuvia on kiva kattoa näin e30 kuumeessa,arghh!

Tälleen OTnä: Onks toi Santun punanen m3 e30 elos vielä? Jotain btcf:än topikkia siitä/kuvia? Sitä vois moni kattella tääl ilosena Cool Hyvän näkösiä kärryjä muutenki seisoo tallin edes aikas usein.

E: Nettiautost tuli pongattuaki tä punane http://www.nettiauto.com/bmw/325/4679134

Keltaiset levipellit olen minä teettänyt ja maalauttanut tuohon E30:iin. Onhan ne 4X100 jaolla.
Nyttemmin myytynä kokkolaan kakkosmuru golffiin.

Ämmäläisessä oli Kerscherit 18" hieman leveämmillä speceillä Smile

Ei ole punaisesta E30:stä mitään topicceja misään. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 12 Huhti 2012 - 14:14

kiMMMe kirjoitti:
Ai että mä odotan et toi m5:nen on kasassa taas, ennen oli todella hieno nii nyt varmaa viel parempi! Kesän ensimiittiin kasassa jo? Wink

Eikös toi punanen e30nen oo se misä o e36m3sen 3.2L ? ❤

Toivotaan että saan auton maalarilta hyvissä ajoin että ehtii nippailemaan ja leimaamaan sen ennen penkkipäivää/miittiä.
Jos ei niin hyppään jonkun jousille sitten.

Mikael kirjoitti:


Eikös Heikillä ole e36M3 cäbi, jossa siis kerscherit alla, keltasilla lipeillä.

Vai oonko ihan pihalla. :cheers:

Näinhän se meni.

M3 myyty nyttemin eräälle cäbiharrastajalle vaasaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 10 Toukokuu 2012 - 23:08

Auto viettikin maalarilla aavistuksen pidempään lomien ja juhlapyhien tähden.
Mutta paljastu siitä kyllä pirusti enemmän pohjatöitä mitä oli maalari kuvitellut

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _medium

Siinä välivaiheesta

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Tämän jälkeen loput osat maalattiin ja auto kiillotettiin sekä vahattiin pariin kertaan

Siinä haettuna maalarilta, uudet ovien listat jo laitettua paikalleen

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Kokoomista snadisti aloiteltu

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small
Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 10 Toukokuu 2012 - 23:14

No siitä kun innostuttiin napsuteltiin koko setti kasaan sitten samoin tein:

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Tänään pikku hienosäätöä ja leimalle

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Kaveri pesi ja klanssasi hieman pääkonttoriakin

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Ja sitten kun velvollisuudet oli hoidettu päästiin ASIAAN

Alaspäin ja paljon, sekä ainoat oikeat vanteet alle

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Takaisin alkuun Siirry alas
duuk

duuk


Viestien lukumäärä : 79
Paikkakunta : Naantali

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 10 Toukokuu 2012 - 23:15


Pakollisten jälkeen hieman pesua ja hellää hoivaa

Tässä olkaapa hyvät:

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 _small

Lisää kuvia täydellä resolla täältä
Takaisin alkuun Siirry alas
J4TOG

J4TOG


Viestien lukumäärä : 3167
Paikkakunta : Paimio

duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 EmptyTo 10 Toukokuu 2012 - 23:32

Kyyll toimii Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.j4tog.kuvat.fi/kuvat/
Sponsored content





duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: duuk: Bmw E34 ///M5   duuk: Bmw E34 ///M5 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
duuk: Bmw E34 ///M5
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: