Ruusenvisti
Viestien lukumäärä : 202 Paikkakunta : Oulainen
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Ti 3 Heinä 2012 - 20:43 | |
| Mutta jatkus tavallaan tuo puskurin linja sillä lipalla, tyyliin: http://www.npoc.co.uk/cotm/feb2010/gcotm14.jpgEn sitte tiiä toimisko.. Ja tosiaan, niitä vanne-ehdotuksia saa heitellä jos mieleen tulee jotain, jotain kivaa enemmän ja vähemmän japsivannetta | |
|
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Ti 3 Heinä 2012 - 20:58 | |
| En mä vanteista mitään tiiä mut jollain tapaa kyllä tykkään tästä! Vuoden turhin posti, etteen kapeempaa nakkia? Jätät lisälipat laittamatta ja lasket? Paljonko tässä on maavaraa ekaan kriittiseen osaan? E: En huomannutkaan että nää vanteet on edestä semihankalan levyset, mutta - Ruusenvisti kirjoitti:
- ...porauttas oikeen jaon että saa sisemmäs ja leveempää lippaa
tämä kuulostaa hyvältä.
Viimeinen muokkaaja, turhake pvm Ti 3 Heinä 2012 - 22:07, muokattu 1 kertaa | |
|
Ruusenvisti
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Ti 3 Heinä 2012 - 21:11 | |
| - turhake kirjoitti:
- En mä vanteista mitään tiiä mut jollain tapaa kyllä tykkään tästä!
Vuoden turhin posti, etteen kapeempaa nakkia? Jätät lisälipat laittamatta ja lasket? Paljonko tässä on maavaraa ekaan kriittiseen osaan? Kapeemmalla renkaalla paranis kyllä kovasti, mutta ongelmaksi tulee että raapii takaa heti kaariin jos vielä laskee, pitäs saaha sisemmäs.. Suunitelmisa jos näitä vanteita ei kukaan osta ja auto pysyy, että porauttas oikeen jaon että saa sisemmäs ja leveempää lippaa En oo mitannu paljon jää alle tilaa, jotain 5-10 sentin välillä putki roikkuu alempana ja rappaa ekaksi, pitäs nostaa vaan hitsarilla kiireitä nii eipä oo joutanu.. E: Jep, vähä on ujohko tuo etunen. 195/40 vois parantua, mutta pitäs uusia takarenkaatkin..
Viimeinen muokkaaja, Ruusenvisti pvm Ke 4 Heinä 2012 - 0:00, muokattu 1 kertaa | |
|
rautio-
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Oulainen
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Ti 3 Heinä 2012 - 23:00 | |
| Jeeee, propsit mulle siitä että sain aikaseksi maalata nuo osat :lol!: - Ruusenvisti kirjoitti:
- En sitte tiiä toimisko..
Ja tämä lippa asiahan selviää kokeilemalla | |
|
Ruusenvisti
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Ti 3 Heinä 2012 - 23:57 | |
| - rautio- kirjoitti:
- Jeeee, propsit mulle siitä että sain aikaseksi maalata nuo osat :lol!:
Jep, kiitokset valumista | |
|
rautio-
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Oulainen
| |
Ruusenvisti
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 Pe 2 Marras 2012 - 21:23 | |
| Bebsit myyty, ens kesäksi jotain uutuutta, sitä odotellessa.
Meni koko topicci vituiksi tuon kuvat.fin myötä, enkä jaksa rueta korjailee kaikkia linkkejä uusiksi joten voi mun puolesta vaikka lukottaa..
| |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nissan Primera P11 | |
| |
|