test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado

Siirry alas 
+22
subi
sensei
PIFu
ElektrikMekanik
sam[_]
temee
OspreY
toni
hirvonen
TMA
mosse
redi
Neuni
Ruusberi
vildur
Green
jeQQ
oli
Ian13
juucee
Juhi
miikam
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
ElektrikMekanik

ElektrikMekanik


Viestien lukumäärä : 510
Paikkakunta : Overford

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyLa 18 Helmi 2012 - 2:43

Myyt noi pokevanteet mulle, Passatti vaatis varmaan just tollaset eeteet et näyttäs joltain..
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptySu 19 Helmi 2012 - 2:27

Sitähän sää kysyit.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Joojoojoo, käsistä, tiedetään. Katellaan sitte vaikka 2013 jos ois ajossa.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Pikkujuttuja, kukkuu ja öitä.

E: Niii, tulihan mulle tossa männäviikolla rauta-alustakin. Tuskin tulee nyt laitettua kiinni, katotaan miten-mitä-ketä-missäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptySu 26 Helmi 2012 - 13:40

No jotai mä uskalsin.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Eli siis tekniikanluovuttaja tuli pihaan. 16v KR siis, valmiiksi vähän osissa, kansipahvin vaihto ollut ohjelmassa siksi "osissa", mä laitan vähän muutakin uusiksi. Tota alkuperästä ruiskua en edes harkitse. Kaasarit ois aika helmi, tai sitte megaa ja läppärunkoja. Hetken kävi ahtaminenkin mielessä, mutta saa kliinimmän vaparina, joo, en vaa uskalla.

Sisustaakin pystyy hyödyntämää, ainakin toistaiseksi. Enköhän mä tonkin saa vielä vedettyä uusiks.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Näistäkin nyt joku kuva, ketään kiinnosta kuitenkaan.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Kävi muuten hetken mielessä että olisin tehnyt tästä pelin, mut nääh. Joku tekniikanvaihto golffi, paskaa. Ja vielä mopomiehen sininen. Tää menee siis purkuun, jos jotkut osa kiinnostaa, paiskaa vaikka yyveetä.

Huomen metsästämään happoa, saa noi alustankin osat maaliin. Ennakkoputsailin niitä teräsharjalla, kuulemma lähtee ruoste helpommin.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 7 Maalis 2012 - 22:04

Jotain pientä taas hiposteltu, konetta ja alustaa.

Getarin kone nousi suht nätisti, onneksi ei tarvinnut sääliä tota koria.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Kooärrän sain pukkiin. Näyttää heti nätiltä omaan silmään, mä niin rakastan ton ulkonäköä. Tunteja vierähtää tuonkin kanssa.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Onneksi pääsi siitä järkyttävästä imusarjasta eroon. Taino, kai tästä jotain hyötyäkin on. Megaruutalla tätä lähdetään ohjaamaan, 4x40mm rungot. Tosta purkuautosta sain hyödynnettyä pumpun ja jonku välisäiliön, sekin alunperin kaasari siis.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Pieni väliaikakuva, ei mitään merkittävää vielä tällä saralla.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Penkit otin kans getarista, kaikkissa oli sellasta pikku hometta ja hais ihan perseelle. Pikku höyrypesut ja avot, kuin uudet. Oikealla pesty, vasemmalla paskainen. Eipä noissa suurta eroa ole kuitenkaan.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Alustaa sain hierottua, maalattua, uusia osia osteltua, niputettua. Motivaatio loppui jarrusylinterin männän halkeamiseen, älkää kysykö... Kuitenkin ite ihan tyytyväinen, kohtahan tää jo rullaa omillaan, hienoo. Nyt on muuten kaikki uutta, puslat, nivelet, laakerit, kaikki. Voi olla kiva ajella. Osat kävi siis teräsharjan alla ja parin päivän happokylvyssä, voin suositella.

Parit räpsyt:

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Tättärää:

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Pinnapultitkin löysin hetken etsimisen jälkeen, revojakin pääsee sovittelemaan tosissaan. Vanteenkiillotus-koneenki rakentelin joutessani, on portaatonta nopeudensäätöä, suunnanvaihtoa, kaukosäädin ja muuta mukavaa. Ehkä vähän turhaa mutta kaikkea on kiva olla. Joutuu jokatapauksessa kikkailla noiden pulttien kanssa, todennäkösesti laitan vaan 5mm lätyt väliin, jotta saa vanteet kiristettyä.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Ja renkaat, voi pojat. En ees tiedä taas mitä sanois. Noita 225/45 R17 onkin helppo laitella 15"... Tilasin siis 195/45 ja 185/45.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Samalla kun hain noita alustan osia, tilasin koneeseen tiivisteitä ja muuta pikkunippeliä, katotaan niitä myöhemmin. Nyt tavoitteena olis että isossalihassa pääsis tällä käymään, katotaan.

Kohta alkaa armoton niputus.
Takaisin alkuun Siirry alas
PIFu




Viestien lukumäärä : 1265

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 7 Maalis 2012 - 22:41

miikam kirjoitti:
Noita 225/45 R17 onkin helppo laitella 15"...

mut koitappa vääntää 195/45 R15 17" Very Happy

anyhow, todella maukasta settiä tälläkin saralla.. hommat näyttäs hoituvan kunnolla ja suunta ei paljon parempi vois edes olla.. jään innolla odottelemaan valmista kakkaa! 🐷
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 7 Maalis 2012 - 22:51

Lainaus :
Joutuu jokatapauksessa kikkailla noiden pulttien kanssa, todennäkösesti laitan vaan 5mm lätyt väliin, jotta saa vanteet kiristettyä
En oo nyt ihan varma, onko ongelma sama ku mulla oli, mut mä vedin äpaut sen saman 5mm muttereiden kierteistä poralla pois, ni meni pohjaan ja kiristy hienosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 7 Maalis 2012 - 23:00

No siis "ongelma" oli siinä että ostin ~3mm liian pitkät pultit.

Noikaan ei mitään ihan ilmaisia ole, joten jos joku nuo haluaa, voin vielä myydä. muuten mennään niillä vitosen lätyillä. Enkä mä tiedä vaikka edessä joutuisi laittamaan isompaakin palikkaa väliin. Mut takasista nyt puhe.

Siis pohjaa muttereihin nuo kierteet ennenkuin kiristää. Enkä käy pätkimään, hyi.

Ja tosta kunnolla tekemisestä, jos tekisin omaan makuun kunnolla, ei olis varmaan ikinä ajossa. pyöris pari vuotta korigrillissä ja ties vaikka mitä. Mut jossain mittakaavassa tää voi olla "kunnolla tehty". Kakkiksia on maailma pullollaan, ei näistä jaksa ressata.

Nää pultit siis tais olla "50mm", pohdin pitkään 40-50mm, päädyin näihin, virhe.
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 7 Maalis 2012 - 23:11

Jassåå, mulla taas otti ekana kiinni tohon keskikohdan tasaseen systeemiin, sit porasin vähän kierteitä et meni pohjaan ja jostain päästä jouduin viel pätkiikin. Hyi. Mut tein sen silti. KR on kaunis ilman imusarjaa, tykkään suunnitelmista. Mut et saa noita vanteita mahtuu tähän, ne sopii paljon paremmin cäddyyn, akselikin olis jo valmiiks kavennettu...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
sensei

sensei


Viestien lukumäärä : 984
Paikkakunta : Parkstad
Muut : 2-pyöräisiä

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyTo 8 Maalis 2012 - 20:59

Missä hapossa sulla noi osat ui? Sitruuna..?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.senseiblog.fi
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyTo 8 Maalis 2012 - 21:37

Sitrrruuunasitrrrruuuna.

Edessä ei muuten ole tota pulttiongelmaa, jarrulevy tuo sen tarvittavan "lätyn".
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyLa 17 Maalis 2012 - 13:28

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Tässä nyt syy, miksi ei tullut heti pusseja. Kerron myöhemmin lisää tänne, uutta topicia tälle ei tehdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyTi 27 Maalis 2012 - 21:35

Jetta seisoo jo toista viikkoa.

Kerron tässä nyt kun on aikaa, tuosta uusimmasta perheenjäsenestä.

Kuulin tuossa talvella että "doppeli" olis myynnissä, ei siis missään netissä tms, mutta omistajalla ei ollut aikaa sille, ei oikein ollut varmaa että mikä kori. Myöhemmin selvisi että pallis ja huhuhintakin oli halpa, olihan se käytävä katsomassa.

Paikan päällä yllätyin positiivisesti, olihan se kuitenkin pyörillään. Omistaja kertoi ajaneensa sen sisälle talliin pari vuotta sitten, suoraan ajosta, siinä kohtaa alkoi puntissa tutisemaan. Tutkiskelin parisen tuntia, jauhettiin ja juteltiin. Kone ei käynyt kun ei ollut akkua, se käynti loppui sitten siihen.

Myöhemmin talvella, tai oikeastaan melkein jo kevättä, painostin omistajaa hommaamaan siihen sen akun. Parin viikon kuluttua herra otti yhteyttä ja kertoi koneen käyvän. Äkkiä paikalle ja nätistihän se kävi. Tässä vaiheessa kaupat lyötiin lukkoon, hakisin kun lumet sulavat.

Ei montaa päivää mennyt kun kirjoiteltiin papereita ja lumesta huolimatta oli pakko saada omaan talliin. Ajamalla tuli.

Aikani autoa tutkiskelin, pari ruostekohtaa löytyi, näistä kuvia kohta. Laittelin ne kuntoon, vaihdoin itse rikkomani jarruputken ja tutkin valot jne. Pari polttimoa oli rikki, jännä.

Soittelin konttorille, että olisko heti aikaa, täähän oli ollut viimeksi ajossa 2010, joten piti "varata" aika. Doppeli tulille ja konttoria kohti. Katsuri tunnisti auton, kehui kun oli hieno ja hyvä ajaa, ties vaikka mitä. "Kuuluu asiaan", "Herkistyyhän ne kun polkee", "Ai, sä oot jo koputellut, en mä sitten enään", "Tässä on sulla autoa vuosiksi", "Lisäilet sitä vettä kun ehdit" lauseita mitä katsurilta kuuli.

Ei jumalauta, läpi meni ja ilman mitään sanomista.

Nyt pari päivää ajellut, ajoin takaisin talliin tänään, ja alkaa nyt muokkaaminen oman mielen mukaiseksi.

Tämähän on siis joku savon voiman tms, käyttöönottama vuonna 1970. Tällä hetkellä 1,6l kone, pakoputkiviritteinen. Eikai tässä muuta sanottavaa, kuvat kertoo oleellisen.


Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Tilat on kun kuppilasta, lauluautojen aatelia. Tämähän on siis 3+3 paikkainen.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Tässä ne parit mätäpaikat, valmiista ei ole tähän hätään kuvia.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Mustat ozitkin meni, sillä budjetilla saa tähänkin jotain kivaa alle.

Huomenissa alkaa madaltaminen, tällasilla paloilla. Jos ja kun kukaan ei tiedä miten toi tapahtuu, jos kiinnostaa niin tässä linkki, KLIKS.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Viikonlopuksi maalaustalkoita. Jotain pikkunippeliä on maailmalta jo tähän tulossa, niistä taas myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyLa 7 Huhti 2012 - 10:39

Maali saatu päälle, aika erikoinen tuli tosta alemmasta sävystä. Mut näkee sitten kunnolla kun vie päivänvaloon.

Perjantaiyönä kahden aikaan, virontuliaisten kanssa tehtyjen pohjien ja maalauksien kanssa, kai se on se perus.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Tukka kipeenä sitten lopputulosta katellessa, osia kiinnitelessä. Niinkun tässä näkyy, tota madallusta on sentää alettu harkitsemaan.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Pieniä nippeleitä tuli siis maailmalta, tärkeinpänä peilit. Oli järkyttävät nuo scanian peilit.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Ovenkahvatkin piti ostaa, kun ei mikään lukko toiminut. täytyy teettää ajan hengen mukaiset avaimet vielä.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Ja sit, kelasit et miks ees tarvii pitää ovia lukossa? Tähän tulee arsenaalia, lauluautoishan pitää olla. Kauheest focalia.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Mielipiteitä jakanut "vaimentaja", mä ite digaan, sopivan räkäset äänet ja munakas.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Viikon verran maailmalta etsitty keulamerkki löytyikin ihan kotosuomesta, nää on muuten kiven alla. Koska varhaispallo. Eikä ollu halpa, mätäki vielä. Mut piti saada.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Viimesimpänä pikku tiiseri, vanteet tuli. Tarvii viel adapteria ja rengasta, mut kyl tää parii viikkoo on "valmis".

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller


Ei tässä nyt enää paljoa oo, hifit, tontitus, sisustan pikkuverhoiluja ja nippeleiden fiksailuja. Tuulosmiittiin tällä. Taino, mä saan ton tontituksen menee yli, kuitenki tarvii repii lattia irti ja nostaa penkkejä, jotta mahtuu pyörimään.

Takasi tallii ->
Takaisin alkuun Siirry alas
redi

redi


Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyLa 7 Huhti 2012 - 20:29

Asiallista! Tää tais kävästä Vuosaaressa, harmi että joutu ite lähteen just menee. Mistä tilasit ovenkahvat ja peilit? Näyttäis aikalailla samanlaisilta kun T3:ssa nuo kahvat.
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyTi 10 Huhti 2012 - 17:23

Johoo, tuli käytyä Vuosaaressa, vähän niinkun testi, hyvin kesti. Kahentoista aikaan oli vielä edellisen postauksen kunnossa, kiireellä vähän kaikenlaista uutta tuli asenneltua, takapuskuri, keulamerkki, hifejä, kaikenlaisia nippeleita, kaikki valot ja vilkutki katos siinä asennellessa. Ilman vilkkuja lähdettiin matkaan, muut valot sain toimimaan, 45min "myöhässä" oltiin mestoilla, mut kuitenki päästiin.

Kahvat ja peilit tuli briteistä, ebayn kautta, puljua en nytten muista. Ihan samanmoiset nuo on kun alkuperäsetki. Voihan se olla että volkkari todennut hyväksi ja löytyy sekä T2 ja T3, en tiedä.

Todistekuva, että on ajeltu. Taas tallissa, etuakselisto purettuna. Kuvaa ja tarinaa kun saadaan alemmas tää. Huomen laitan tuleen adapteria ja rengasta, koht kesäkuosis siis.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 9:03

No nyt on madallettu.

Jonkunmoissen tutoriaalin sain tosta etupäästä aikaseksi. Takapää kun laski ihan vain booreilla.

Tämän näköinen ratkaisu tossa on. BTW, tuo pohjaanlyöntikumien varsi piti leikata kokonaan pois, jäi kantamaan niistä ensimmäiseksi.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _smaller

Varret ja muut hilppeet irti, keskipalan kimppuun. Akseli kannattaa pitää tässä vaiheessa vielä kiinni, helpottaa paljon tota lyömistä, melkoista voimaa piti käyttää jotta sai nuo liikkeelle.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Alkuperäiset reiät alhaalla, yläpuolelle porasin toiset samanmoiset, mitan katsoin säätöpalasta. Kuitenkin niin että vanha reikä jää säätöpalat alle piiloon, ei tarvitse sitä hitsata. Eli tätä ei saa enään vakiokorkeuteen.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Rälläkällä välissä oleva tavara pois.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Sen jälkeen keskipalat naputellaan takaisin ja kokeillaan että pultti liikkuu vapaasti koko matkalta.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Liikkuu, palat tiukkaan kiinni, haluttuun asentoon ja hitsataan paikalleen.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Vielä testiä että liikkuu, vähän maalia, seo siinä.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Tässä lopputulosta, Edestä laskin että uusilla vanteilla ja renkailla tippuu ~6cm, samanverran tulee gäppiä, eli yhteensä vielä voi tiputtaa 12cm ilman lattian nostoa.

Takaa tippuu ~5cm, pakoputki ottaa nyt jo jossain töyssyissä kiinni, se jää uudella rengastuksella sentin päähän maasta. Se on pakko keksiä jotenkin uusiksi. Myös takavarret, tai mikskä isot pojat niitä sanookaan, täytyy tehdä uusiksi jos halajaa alemmas, nyt jo pohjaa helposti.

Eteen laitoin kuplan takapään iskarit, edestä heitin vanhat suoraan taakse, meni aika kivasti. Nyt niitä kuvia:

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Sähköjen kanssa tuli painittua, vilkut toimii taas, mittaristoa saatiin toimimaan, lisämittareita fiksailtiin. Nyt jopa soi matalatkin taajuudet kabiinissa, kaikkea pientä.

Sitte pikku kesäfiilistely:

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Renkaat pitäisi tulla torstaina, adapterit todennäköisesti aikaisemmin, perjantaina uudet pallot alla siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 15:18

Takapään camberit on vähän hölmön näköset kun vanteet jää niin sisälle. Stingeristä bointsit, niitä ei pakuissa turhan usein näe Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
subi

subi


Viestien lukumäärä : 254
Paikkakunta : tampere
Muut : EX: bmw e30 caprio, bmw 730 audi a4 b5, Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 17:46

Pikkasen voisi takapään vanteita levittää, profiilia joka kulmassa pienentää ja valkokyljet tekisi ilmeelle paljon Cool
ja kesäkuussa nokka kohti mantorppia :cheers:

Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 18:18

Emmä tiijä luitteko ollenkaan.

Uudet vanteet on jo, oottelee renkaita ja adaptereja.

IMO Näissä kuuluu olla kampperia, mut saa nähä sitten kun on oikeasti alhaalla ja uudella rengastuksella.

Valkosivuja never.

Niijoo, mähän olin ihan unohtanu runin, vieläkhän ois laivapaikkoja... En kai mä ny. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Neuni

Neuni


Viestien lukumäärä : 1460
Paikkakunta : Helsinki

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 18:32

miikam kirjoitti:

Niijoo, mähän olin ihan unohtanu runin, vieläkhän ois laivapaikkoja... En kai mä ny. Smile
Nii, ei sitte jos et USKALLA lähtee..
btw. pallis näyttää hyvältä, innolla odotan uusia vanteita.
E: tulipas kaksmielinen lause kirjoitettua Laughing


Viimeinen muokkaaja, Neuni pvm Ma 16 Huhti 2012 - 18:44, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Ian13

Ian13


Viestien lukumäärä : 1238
Paikkakunta : MASALA
Muut : EX. Chopperi Fillari

Mönkkäri

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 18:36

miikam kirjoitti:
Emmä tiijä luitteko ollenkaan.

Vittu mä ees osaa lukee. Onks uusista vanteista kuvia jossain?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lowcars.pictures.fi/kuvat/
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 16 Huhti 2012 - 20:17

Kiitti Neuni, mä tiiän kyl. Wink

Just hokasin, eihän mul oo ku toi tiiserikuva paketin kylestä. Loppuviikosta sit. Ei sieltä mitään yllättävää paljastu, peruskauraa.

E: Älä ny hyvä mies yllytä, joudun viel käyä sumplimaa lomiaki kesäkuulle. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyLa 21 Huhti 2012 - 17:22

Pöö. Lätyt ja renkaat saapu.

Kaikki siis 5,5x15. Edessä 165/45 renkaat, takana 175/50. Adapterit on 30mm paksut.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Korkiakshan se jäi.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Ei tota oikein alemmas saa näillä eväillä, maailmalta täytyy tilailla säädettävät jousilatat taakse ja eteen ainakin jonkunmoiset droppiolat. Kallistuksenvakaaja piti poistaa, se jäi sentin päähän maasta tolla setupilla. Pakoputki raapii kokoajan, se täytyy seuraavaksi tehdä uusiksi.

Takaa puuttuu vielä keskilätkät, kun ei mahtunut paikalleen. 5mm väliin niin mahtuu.

Onhan toi nyt jotenki vajaa, en tiiä. Pitäis olla varmaa leveempää vannetta ja kapeempaa akselia tai jotain. Ei vaan kunnolla vielä säväytä.

Seuraavaks sisustan kimppuun.

Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyKe 25 Huhti 2012 - 22:32

Doppelissa soi nyt taas rokki hiukan paremmin, jettaa hiukan massailtu, siinä ne tärkeimmät.

Ja swiddu tein sen taas. Tästähän tulee joku volkkaritalli-topic.

Tämmönen tuli nyt sitten käyttikseks, kun doppeli ei sitä virkaa kunnolla suorita.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Corrado G60 -91
235tkm, jopa "takuukilometrit"
Eaton m65 + välijäähy vaihdettu isompaan.
Jet-malli, alias violettia sisällä ja ulkona. Sisältä onneksi orkkis.

Helvetinmoinen tuning.

To do listaa:

Etupuskuri, vilkut/sumarit ja takavalot.
Takapyyhkijä metsään.
Pakoputkisto, pienempi ahdinpyörä, suhinaa ja pihinää.
Kebab-keskinit kiertoon ja jotain jännää tilalle. + Coilit jotka repäsen jetasta.
Kaikkea muuta pientä, mitä nyt en tässä muista.


Viimeinen muokkaaja, miikam pvm Ti 1 Toukokuu 2012 - 14:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
redi

redi


Viestien lukumäärä : 502
Paikkakunta : Helsinki
Muut : VAG CREW

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyTo 26 Huhti 2012 - 21:30

Pallokeula on helvetin komee. Kai se tulee Tuuloksen miittiin? Ehdottaisin ite etuakseliston nostamista ylemmäs, tiedän, on helvetinmoinen duuni mutta sit sais tonttii eikä raapiskaa niin pahasti.
Corradokin näyttää hyvältä aihiolta.

Thumbs up!
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 30 Huhti 2012 - 10:11

Tanelin(?) epämääräisiä ruumiinnesteitä putsattu doppelista...

Tuulosreissu meni jopa ihan putkeen, mitä nyt öljyt kävi hiukka laihalla, valo vilkkui vähän väliä.

Aidot keskinitki sain istumaa. Mul on jo kehittyn lempparivanteet mieleen, nyt tarvii vaan hävittää nämä. En taas tiiä miten tässä näin kävi, kun tää on käyttis ja kaikkee. Puskurikin on jo tippunu pari kertaa, hyvä niin.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small

Liian hyvät kelit tallilla makailuun, ehkä pesemässä viiitsii käydä. Kuten kuvasta huomaa, corrokin vaatis ylimaalauksen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Antto-

Antto-


Viestien lukumäärä : 655
Paikkakunta : Vantaa

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 30 Huhti 2012 - 10:25

Tää on tosi kiva topic. Toi vanhus volkkari on NIIN sievä. Keep it coming. ❤ ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
NO H2O

NO H2O


Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : St. Michel
Muut : Born in the S.A.V.O

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 30 Huhti 2012 - 12:11

miikam kirjoitti:
Pöö. Lätyt ja renkaat saapu.

Kaikki siis 5,5x15. Edessä 165/45 renkaat, takana 175/50. Adapterit on 30mm paksut.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 _small


Mistä nää alumiinijöötit on kotoisin & minkä merkkiset olivat? (millä hakusanalla löytyvät KVG:stä)
Takaisin alkuun Siirry alas
miikam

miikam


Viestien lukumäärä : 589
Paikkakunta : Kotka
Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 30 Huhti 2012 - 16:14

Saksasta, joku dem raanan vw-shoppi oli.

Paruzzi myy noita ilmeisesti samoja lättyjä.

Senku heittää jotain 5x205 5x130 adapter tjsp googleen. Vähän omatoimisuutta nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
NO H2O

NO H2O


Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : St. Michel
Muut : Born in the S.A.V.O

Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 EmptyMa 30 Huhti 2012 - 19:20

miikam kirjoitti:
Saksasta, joku dem raanan vw-shoppi oli.

Paruzzi myy noita ilmeisesti samoja lättyjä.

Senku heittää jotain 5x205 5x130 adapter tjsp googleen. Vähän omatoimisuutta nyt.

Ei myy... Sieltä löytyy paksusta raudasta prässätyt läpykät.

Ajavat saman asian mutta olisin halunnut tuommoiset alumiiniset, jostain syystä hieman paremman mielikuvan antavat Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado   Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Corrado G60
» Vw Jetta Mk1
» Volkswagen Corrado G60
» vw jetta
» jetta mk1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: