|
| Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado | |
|
+22subi sensei PIFu ElektrikMekanik sam[_] temee OspreY toni hirvonen TMA mosse redi Neuni Ruusberi vildur Green jeQQ oli Ian13 juucee Juhi miikam 26 posters | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
ElektrikMekanik
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Overford
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado La 18 Helmi 2012 - 2:43 | |
| Myyt noi pokevanteet mulle, Passatti vaatis varmaan just tollaset eeteet et näyttäs joltain.. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Su 19 Helmi 2012 - 2:27 | |
| Sitähän sää kysyit. Joojoojoo, käsistä, tiedetään. Katellaan sitte vaikka 2013 jos ois ajossa. Pikkujuttuja, kukkuu ja öitä. E: Niii, tulihan mulle tossa männäviikolla rauta-alustakin. Tuskin tulee nyt laitettua kiinni, katotaan miten-mitä-ketä-missäkin. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Su 26 Helmi 2012 - 13:40 | |
| No jotai mä uskalsin. Eli siis tekniikanluovuttaja tuli pihaan. 16v KR siis, valmiiksi vähän osissa, kansipahvin vaihto ollut ohjelmassa siksi "osissa", mä laitan vähän muutakin uusiksi. Tota alkuperästä ruiskua en edes harkitse. Kaasarit ois aika helmi, tai sitte megaa ja läppärunkoja. Hetken kävi ahtaminenkin mielessä, mutta saa kliinimmän vaparina, joo, en vaa uskalla. Sisustaakin pystyy hyödyntämää, ainakin toistaiseksi. Enköhän mä tonkin saa vielä vedettyä uusiks. Näistäkin nyt joku kuva, ketään kiinnosta kuitenkaan. Kävi muuten hetken mielessä että olisin tehnyt tästä pelin, mut nääh. Joku tekniikanvaihto golffi, paskaa. Ja vielä mopomiehen sininen. Tää menee siis purkuun, jos jotkut osa kiinnostaa, paiskaa vaikka yyveetä. Huomen metsästämään happoa, saa noi alustankin osat maaliin. Ennakkoputsailin niitä teräsharjalla, kuulemma lähtee ruoste helpommin. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 7 Maalis 2012 - 22:04 | |
| Jotain pientä taas hiposteltu, konetta ja alustaa. Getarin kone nousi suht nätisti, onneksi ei tarvinnut sääliä tota koria. Kooärrän sain pukkiin. Näyttää heti nätiltä omaan silmään, mä niin rakastan ton ulkonäköä. Tunteja vierähtää tuonkin kanssa. Onneksi pääsi siitä järkyttävästä imusarjasta eroon. Taino, kai tästä jotain hyötyäkin on. Megaruutalla tätä lähdetään ohjaamaan, 4x40mm rungot. Tosta purkuautosta sain hyödynnettyä pumpun ja jonku välisäiliön, sekin alunperin kaasari siis. Pieni väliaikakuva, ei mitään merkittävää vielä tällä saralla. Penkit otin kans getarista, kaikkissa oli sellasta pikku hometta ja hais ihan perseelle. Pikku höyrypesut ja avot, kuin uudet. Oikealla pesty, vasemmalla paskainen. Eipä noissa suurta eroa ole kuitenkaan. Alustaa sain hierottua, maalattua, uusia osia osteltua, niputettua. Motivaatio loppui jarrusylinterin männän halkeamiseen, älkää kysykö... Kuitenkin ite ihan tyytyväinen, kohtahan tää jo rullaa omillaan, hienoo. Nyt on muuten kaikki uutta, puslat, nivelet, laakerit, kaikki. Voi olla kiva ajella. Osat kävi siis teräsharjan alla ja parin päivän happokylvyssä, voin suositella. Parit räpsyt: Tättärää: Pinnapultitkin löysin hetken etsimisen jälkeen, revojakin pääsee sovittelemaan tosissaan. Vanteenkiillotus-koneenki rakentelin joutessani, on portaatonta nopeudensäätöä, suunnanvaihtoa, kaukosäädin ja muuta mukavaa. Ehkä vähän turhaa mutta kaikkea on kiva olla. Joutuu jokatapauksessa kikkailla noiden pulttien kanssa, todennäkösesti laitan vaan 5mm lätyt väliin, jotta saa vanteet kiristettyä. Ja renkaat, voi pojat. En ees tiedä taas mitä sanois. Noita 225/45 R17 onkin helppo laitella 15"... Tilasin siis 195/45 ja 185/45. Samalla kun hain noita alustan osia, tilasin koneeseen tiivisteitä ja muuta pikkunippeliä, katotaan niitä myöhemmin. Nyt tavoitteena olis että isossalihassa pääsis tällä käymään, katotaan. Kohta alkaa armoton niputus. | |
| | | PIFu
Viestien lukumäärä : 1265
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 7 Maalis 2012 - 22:41 | |
| - miikam kirjoitti:
- Noita 225/45 R17 onkin helppo laitella 15"...
mut koitappa vääntää 195/45 R15 17" anyhow, todella maukasta settiä tälläkin saralla.. hommat näyttäs hoituvan kunnolla ja suunta ei paljon parempi vois edes olla.. jään innolla odottelemaan valmista kakkaa! | |
| | | toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 7 Maalis 2012 - 22:51 | |
| - Lainaus :
- Joutuu jokatapauksessa kikkailla noiden pulttien kanssa, todennäkösesti laitan vaan 5mm lätyt väliin, jotta saa vanteet kiristettyä
En oo nyt ihan varma, onko ongelma sama ku mulla oli, mut mä vedin äpaut sen saman 5mm muttereiden kierteistä poralla pois, ni meni pohjaan ja kiristy hienosti. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 7 Maalis 2012 - 23:00 | |
| No siis "ongelma" oli siinä että ostin ~3mm liian pitkät pultit.
Noikaan ei mitään ihan ilmaisia ole, joten jos joku nuo haluaa, voin vielä myydä. muuten mennään niillä vitosen lätyillä. Enkä mä tiedä vaikka edessä joutuisi laittamaan isompaakin palikkaa väliin. Mut takasista nyt puhe.
Siis pohjaa muttereihin nuo kierteet ennenkuin kiristää. Enkä käy pätkimään, hyi.
Ja tosta kunnolla tekemisestä, jos tekisin omaan makuun kunnolla, ei olis varmaan ikinä ajossa. pyöris pari vuotta korigrillissä ja ties vaikka mitä. Mut jossain mittakaavassa tää voi olla "kunnolla tehty". Kakkiksia on maailma pullollaan, ei näistä jaksa ressata.
Nää pultit siis tais olla "50mm", pohdin pitkään 40-50mm, päädyin näihin, virhe. | |
| | | toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 7 Maalis 2012 - 23:11 | |
| Jassåå, mulla taas otti ekana kiinni tohon keskikohdan tasaseen systeemiin, sit porasin vähän kierteitä et meni pohjaan ja jostain päästä jouduin viel pätkiikin. Hyi. Mut tein sen silti. KR on kaunis ilman imusarjaa, tykkään suunnitelmista. Mut et saa noita vanteita mahtuu tähän, ne sopii paljon paremmin cäddyyn, akselikin olis jo valmiiks kavennettu... | |
| | | sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado To 8 Maalis 2012 - 20:59 | |
| Missä hapossa sulla noi osat ui? Sitruuna..? | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado To 8 Maalis 2012 - 21:37 | |
| Sitrrruuunasitrrrruuuna.
Edessä ei muuten ole tota pulttiongelmaa, jarrulevy tuo sen tarvittavan "lätyn". | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado La 17 Maalis 2012 - 13:28 | |
| Tässä nyt syy, miksi ei tullut heti pusseja. Kerron myöhemmin lisää tänne, uutta topicia tälle ei tehdä. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ti 27 Maalis 2012 - 21:35 | |
| Jetta seisoo jo toista viikkoa. Kerron tässä nyt kun on aikaa, tuosta uusimmasta perheenjäsenestä. Kuulin tuossa talvella että "doppeli" olis myynnissä, ei siis missään netissä tms, mutta omistajalla ei ollut aikaa sille, ei oikein ollut varmaa että mikä kori. Myöhemmin selvisi että pallis ja huhuhintakin oli halpa, olihan se käytävä katsomassa. Paikan päällä yllätyin positiivisesti, olihan se kuitenkin pyörillään. Omistaja kertoi ajaneensa sen sisälle talliin pari vuotta sitten, suoraan ajosta, siinä kohtaa alkoi puntissa tutisemaan. Tutkiskelin parisen tuntia, jauhettiin ja juteltiin. Kone ei käynyt kun ei ollut akkua, se käynti loppui sitten siihen. Myöhemmin talvella, tai oikeastaan melkein jo kevättä, painostin omistajaa hommaamaan siihen sen akun. Parin viikon kuluttua herra otti yhteyttä ja kertoi koneen käyvän. Äkkiä paikalle ja nätistihän se kävi. Tässä vaiheessa kaupat lyötiin lukkoon, hakisin kun lumet sulavat. Ei montaa päivää mennyt kun kirjoiteltiin papereita ja lumesta huolimatta oli pakko saada omaan talliin. Ajamalla tuli. Aikani autoa tutkiskelin, pari ruostekohtaa löytyi, näistä kuvia kohta. Laittelin ne kuntoon, vaihdoin itse rikkomani jarruputken ja tutkin valot jne. Pari polttimoa oli rikki, jännä. Soittelin konttorille, että olisko heti aikaa, täähän oli ollut viimeksi ajossa 2010, joten piti "varata" aika. Doppeli tulille ja konttoria kohti. Katsuri tunnisti auton, kehui kun oli hieno ja hyvä ajaa, ties vaikka mitä. "Kuuluu asiaan", "Herkistyyhän ne kun polkee", "Ai, sä oot jo koputellut, en mä sitten enään", "Tässä on sulla autoa vuosiksi", "Lisäilet sitä vettä kun ehdit" lauseita mitä katsurilta kuuli. Ei jumalauta, läpi meni ja ilman mitään sanomista. Nyt pari päivää ajellut, ajoin takaisin talliin tänään, ja alkaa nyt muokkaaminen oman mielen mukaiseksi. Tämähän on siis joku savon voiman tms, käyttöönottama vuonna 1970. Tällä hetkellä 1,6l kone, pakoputkiviritteinen. Eikai tässä muuta sanottavaa, kuvat kertoo oleellisen. Tilat on kun kuppilasta, lauluautojen aatelia. Tämähän on siis 3+3 paikkainen. Tässä ne parit mätäpaikat, valmiista ei ole tähän hätään kuvia. Mustat ozitkin meni, sillä budjetilla saa tähänkin jotain kivaa alle. Huomenissa alkaa madaltaminen, tällasilla paloilla. Jos ja kun kukaan ei tiedä miten toi tapahtuu, jos kiinnostaa niin tässä linkki, KLIKS. Viikonlopuksi maalaustalkoita. Jotain pikkunippeliä on maailmalta jo tähän tulossa, niistä taas myöhemmin. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado La 7 Huhti 2012 - 10:39 | |
| Maali saatu päälle, aika erikoinen tuli tosta alemmasta sävystä. Mut näkee sitten kunnolla kun vie päivänvaloon. Perjantaiyönä kahden aikaan, virontuliaisten kanssa tehtyjen pohjien ja maalauksien kanssa, kai se on se perus. Tukka kipeenä sitten lopputulosta katellessa, osia kiinnitelessä. Niinkun tässä näkyy, tota madallusta on sentää alettu harkitsemaan. Pieniä nippeleitä tuli siis maailmalta, tärkeinpänä peilit. Oli järkyttävät nuo scanian peilit. Ovenkahvatkin piti ostaa, kun ei mikään lukko toiminut. täytyy teettää ajan hengen mukaiset avaimet vielä. Ja sit, kelasit et miks ees tarvii pitää ovia lukossa? Tähän tulee arsenaalia, lauluautoishan pitää olla. Kauheest focalia. Mielipiteitä jakanut "vaimentaja", mä ite digaan, sopivan räkäset äänet ja munakas. Viikon verran maailmalta etsitty keulamerkki löytyikin ihan kotosuomesta, nää on muuten kiven alla. Koska varhaispallo. Eikä ollu halpa, mätäki vielä. Mut piti saada. Viimesimpänä pikku tiiseri, vanteet tuli. Tarvii viel adapteria ja rengasta, mut kyl tää parii viikkoo on "valmis". Ei tässä nyt enää paljoa oo, hifit, tontitus, sisustan pikkuverhoiluja ja nippeleiden fiksailuja. Tuulosmiittiin tällä. Taino, mä saan ton tontituksen menee yli, kuitenki tarvii repii lattia irti ja nostaa penkkejä, jotta mahtuu pyörimään. Takasi tallii -> | |
| | | redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado La 7 Huhti 2012 - 20:29 | |
| Asiallista! Tää tais kävästä Vuosaaressa, harmi että joutu ite lähteen just menee. Mistä tilasit ovenkahvat ja peilit? Näyttäis aikalailla samanlaisilta kun T3:ssa nuo kahvat. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ti 10 Huhti 2012 - 17:23 | |
| Johoo, tuli käytyä Vuosaaressa, vähän niinkun testi, hyvin kesti. Kahentoista aikaan oli vielä edellisen postauksen kunnossa, kiireellä vähän kaikenlaista uutta tuli asenneltua, takapuskuri, keulamerkki, hifejä, kaikenlaisia nippeleita, kaikki valot ja vilkutki katos siinä asennellessa. Ilman vilkkuja lähdettiin matkaan, muut valot sain toimimaan, 45min "myöhässä" oltiin mestoilla, mut kuitenki päästiin. Kahvat ja peilit tuli briteistä, ebayn kautta, puljua en nytten muista. Ihan samanmoiset nuo on kun alkuperäsetki. Voihan se olla että volkkari todennut hyväksi ja löytyy sekä T2 ja T3, en tiedä. Todistekuva, että on ajeltu. Taas tallissa, etuakselisto purettuna. Kuvaa ja tarinaa kun saadaan alemmas tää. Huomen laitan tuleen adapteria ja rengasta, koht kesäkuosis siis. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 9:03 | |
| No nyt on madallettu. Jonkunmoissen tutoriaalin sain tosta etupäästä aikaseksi. Takapää kun laski ihan vain booreilla. Tämän näköinen ratkaisu tossa on. BTW, tuo pohjaanlyöntikumien varsi piti leikata kokonaan pois, jäi kantamaan niistä ensimmäiseksi. Varret ja muut hilppeet irti, keskipalan kimppuun. Akseli kannattaa pitää tässä vaiheessa vielä kiinni, helpottaa paljon tota lyömistä, melkoista voimaa piti käyttää jotta sai nuo liikkeelle. Alkuperäiset reiät alhaalla, yläpuolelle porasin toiset samanmoiset, mitan katsoin säätöpalasta. Kuitenkin niin että vanha reikä jää säätöpalat alle piiloon, ei tarvitse sitä hitsata. Eli tätä ei saa enään vakiokorkeuteen. Rälläkällä välissä oleva tavara pois. Sen jälkeen keskipalat naputellaan takaisin ja kokeillaan että pultti liikkuu vapaasti koko matkalta. Liikkuu, palat tiukkaan kiinni, haluttuun asentoon ja hitsataan paikalleen. Vielä testiä että liikkuu, vähän maalia, seo siinä. Tässä lopputulosta, Edestä laskin että uusilla vanteilla ja renkailla tippuu ~6cm, samanverran tulee gäppiä, eli yhteensä vielä voi tiputtaa 12cm ilman lattian nostoa. Takaa tippuu ~5cm, pakoputki ottaa nyt jo jossain töyssyissä kiinni, se jää uudella rengastuksella sentin päähän maasta. Se on pakko keksiä jotenkin uusiksi. Myös takavarret, tai mikskä isot pojat niitä sanookaan, täytyy tehdä uusiksi jos halajaa alemmas, nyt jo pohjaa helposti. Eteen laitoin kuplan takapään iskarit, edestä heitin vanhat suoraan taakse, meni aika kivasti. Nyt niitä kuvia: Sähköjen kanssa tuli painittua, vilkut toimii taas, mittaristoa saatiin toimimaan, lisämittareita fiksailtiin. Nyt jopa soi matalatkin taajuudet kabiinissa, kaikkea pientä. Sitte pikku kesäfiilistely: Renkaat pitäisi tulla torstaina, adapterit todennäköisesti aikaisemmin, perjantaina uudet pallot alla siis. | |
| | | Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 15:18 | |
| Takapään camberit on vähän hölmön näköset kun vanteet jää niin sisälle. Stingeristä bointsit, niitä ei pakuissa turhan usein näe | |
| | | subi
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : tampere Muut : EX: bmw e30 caprio, bmw 730 audi a4 b5, Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 17:46 | |
| Pikkasen voisi takapään vanteita levittää, profiilia joka kulmassa pienentää ja valkokyljet tekisi ilmeelle paljon ja kesäkuussa nokka kohti mantorppia :cheers: | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 18:18 | |
| Emmä tiijä luitteko ollenkaan. Uudet vanteet on jo, oottelee renkaita ja adaptereja. IMO Näissä kuuluu olla kampperia, mut saa nähä sitten kun on oikeasti alhaalla ja uudella rengastuksella. Valkosivuja never. Niijoo, mähän olin ihan unohtanu runin, vieläkhän ois laivapaikkoja... En kai mä ny. | |
| | | Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 18:32 | |
| - miikam kirjoitti:
Niijoo, mähän olin ihan unohtanu runin, vieläkhän ois laivapaikkoja... En kai mä ny. Nii, ei sitte jos et USKALLA lähtee.. btw. pallis näyttää hyvältä, innolla odotan uusia vanteita. E: tulipas kaksmielinen lause kirjoitettua
Viimeinen muokkaaja, Neuni pvm Ma 16 Huhti 2012 - 18:44, muokattu 1 kertaa | |
| | | Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 18:36 | |
| - miikam kirjoitti:
- Emmä tiijä luitteko ollenkaan.
Vittu mä ees osaa lukee. Onks uusista vanteista kuvia jossain? | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 16 Huhti 2012 - 20:17 | |
| Kiitti Neuni, mä tiiän kyl. Just hokasin, eihän mul oo ku toi tiiserikuva paketin kylestä. Loppuviikosta sit. Ei sieltä mitään yllättävää paljastu, peruskauraa. E: Älä ny hyvä mies yllytä, joudun viel käyä sumplimaa lomiaki kesäkuulle. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado La 21 Huhti 2012 - 17:22 | |
| Pöö. Lätyt ja renkaat saapu. Kaikki siis 5,5x15. Edessä 165/45 renkaat, takana 175/50. Adapterit on 30mm paksut. Korkiakshan se jäi. Ei tota oikein alemmas saa näillä eväillä, maailmalta täytyy tilailla säädettävät jousilatat taakse ja eteen ainakin jonkunmoiset droppiolat. Kallistuksenvakaaja piti poistaa, se jäi sentin päähän maasta tolla setupilla. Pakoputki raapii kokoajan, se täytyy seuraavaksi tehdä uusiksi. Takaa puuttuu vielä keskilätkät, kun ei mahtunut paikalleen. 5mm väliin niin mahtuu. Onhan toi nyt jotenki vajaa, en tiiä. Pitäis olla varmaa leveempää vannetta ja kapeempaa akselia tai jotain. Ei vaan kunnolla vielä säväytä. Seuraavaks sisustan kimppuun. | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ke 25 Huhti 2012 - 22:32 | |
| Doppelissa soi nyt taas rokki hiukan paremmin, jettaa hiukan massailtu, siinä ne tärkeimmät. Ja swiddu tein sen taas. Tästähän tulee joku volkkaritalli-topic. Tämmönen tuli nyt sitten käyttikseks, kun doppeli ei sitä virkaa kunnolla suorita. Corrado G60 -91 235tkm, jopa "takuukilometrit" Eaton m65 + välijäähy vaihdettu isompaan. Jet-malli, alias violettia sisällä ja ulkona. Sisältä onneksi orkkis. Helvetinmoinen tuning. To do listaa: Etupuskuri, vilkut/sumarit ja takavalot. Takapyyhkijä metsään. Pakoputkisto, pienempi ahdinpyörä, suhinaa ja pihinää. Kebab-keskinit kiertoon ja jotain jännää tilalle. + Coilit jotka repäsen jetasta. Kaikkea muuta pientä, mitä nyt en tässä muista.
Viimeinen muokkaaja, miikam pvm Ti 1 Toukokuu 2012 - 14:02, muokattu 1 kertaa | |
| | | redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado To 26 Huhti 2012 - 21:30 | |
| Pallokeula on helvetin komee. Kai se tulee Tuuloksen miittiin? Ehdottaisin ite etuakseliston nostamista ylemmäs, tiedän, on helvetinmoinen duuni mutta sit sais tonttii eikä raapiskaa niin pahasti. Corradokin näyttää hyvältä aihiolta.
Thumbs up! | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 30 Huhti 2012 - 10:11 | |
| Tanelin(?) epämääräisiä ruumiinnesteitä putsattu doppelista... Tuulosreissu meni jopa ihan putkeen, mitä nyt öljyt kävi hiukka laihalla, valo vilkkui vähän väliä. Aidot keskinitki sain istumaa. Mul on jo kehittyn lempparivanteet mieleen, nyt tarvii vaan hävittää nämä. En taas tiiä miten tässä näin kävi, kun tää on käyttis ja kaikkee. Puskurikin on jo tippunu pari kertaa, hyvä niin. Liian hyvät kelit tallilla makailuun, ehkä pesemässä viiitsii käydä. Kuten kuvasta huomaa, corrokin vaatis ylimaalauksen. | |
| | | Antto-
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Vantaa
| | | | NO H2O
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : St. Michel Muut : Born in the S.A.V.O
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 30 Huhti 2012 - 12:11 | |
| - miikam kirjoitti:
- Pöö. Lätyt ja renkaat saapu.
Kaikki siis 5,5x15. Edessä 165/45 renkaat, takana 175/50. Adapterit on 30mm paksut.
Mistä nää alumiinijöötit on kotoisin & minkä merkkiset olivat? (millä hakusanalla löytyvät KVG:stä) | |
| | | miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 30 Huhti 2012 - 16:14 | |
| Saksasta, joku dem raanan vw-shoppi oli.
Paruzzi myy noita ilmeisesti samoja lättyjä.
Senku heittää jotain 5x205 5x130 adapter tjsp googleen. Vähän omatoimisuutta nyt. | |
| | | NO H2O
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : St. Michel Muut : Born in the S.A.V.O
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado Ma 30 Huhti 2012 - 19:20 | |
| - miikam kirjoitti:
- Saksasta, joku dem raanan vw-shoppi oli.
Paruzzi myy noita ilmeisesti samoja lättyjä.
Senku heittää jotain 5x205 5x130 adapter tjsp googleen. Vähän omatoimisuutta nyt. Ei myy... Sieltä löytyy paksusta raudasta prässätyt läpykät. Ajavat saman asian mutta olisin halunnut tuommoiset alumiiniset, jostain syystä hieman paremman mielikuvan antavat | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado | |
| |
| | | | Perinteisellä kaavalla: Jetta MK2-Doppelsport-Corrado | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |