| A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
|
+46biblo NO H2O Aaperi Juzq Masq jorgg@ john_gleasy teemu Jyle Ate jusni Vellulollero TomVi joro Koomik allu_ Makkeli note Micsu hanss _paffa mirkojokinen topppsu redi JuhiZZ Jussii PIFu uttrep Mro _laatikko_ RöHnÄ Taski Spex Vaikku mtbe topi mosse Ian13 emsii Ipe Stepa' IL3 wiiksi Green Ani Rixaa 50 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 9 Loka 2012 - 20:42 | |
| No omapahan on takahelma Lämmön lähtee tästä katiskasta kokonaa pois kapiinista ku on vaan kesäbiili ja vuoraan ton vielä sillä pakosarja nauhalla kokonaan toho laipalle asti mistä alkaa vaimennin.. Maalasin tänään etuvanteet. tuohon siis tulee krominen keskipilleri ja 135 leveät matalahkot kummit höystettynä valkosivuilla;) Takavanteet vielä työn alla. miggiä vähä vielä niille | |
|
| |
NO H2O
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : St. Michel Muut : Born in the S.A.V.O
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 10 Loka 2012 - 8:30 | |
| Laita nauhaa kaksi kerrosta, yksi kerros ei tunnu piisaavan... Ilmankierrolla meinasin koneen jäähdytystä, j-putkien ympärille on hyvä leikeillä pellit, tukkimaan lämmönvaihtimien jättämää aukkoa... Kuvan osoittamaan tapaan, lainasin kuvan netistä. Kuvasta tosin puuttu vielä yksi pelti, joka tulee sylinterien päällä olevaan peltiin kiinni.... Tosin tällä kelillä toimivat lämmönvaihtimet ovat rock... Mistä tietää että kuplan kone käy liian kuumana? No kun öljytikku jättää jäljet sormiin | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 10 Loka 2012 - 18:30 | |
| niiin en tiä ku ei oo niin paljoo kokemusta mutta nyt ei oo toiminassa ollu ja on pärjänny ja iha kesäiltojen cruisi pirssi tosta tulee. edit | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Pe 12 Loka 2012 - 22:45 | |
| | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 13 Loka 2012 - 9:25 | |
| Jos et kavenna akselia niin vaatii todella matalat pyörät jos meinaat kunnolla maahan tiputtaa, dropit kun levittää raideväliä. Droppiolat ehdottomasti, pelkkä säätöakseli tappiin laskettuna on aika kova ajaa.
Takaa ei kannata yli kahta ulkobooria tiputtaa jos meinaat samalla laatikolla pidempäänkin ajaa. Jos tiputat yli 2, nosta samalla laatikkoa lieventääksesi camber-kulmaa. Vaikka se näyttäisi hyvältä, se ei tee vetopyörästölle hyvää. | |
|
| |
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 13 Loka 2012 - 12:49 | |
| | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 13 Loka 2012 - 12:58 | |
| Niin kauan se on koro kun ei enää pääse syvemmälle:) | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 14 Loka 2012 - 11:39 | |
| - biblo kirjoitti:
- Jos et kavenna akselia niin vaatii todella matalat pyörät jos meinaat kunnolla maahan tiputtaa, dropit kun levittää raideväliä. Droppiolat ehdottomasti, pelkkä säätöakseli tappiin laskettuna on aika kova ajaa.
Mitään kavennettua.. Jos äijälle tulee 135/jotain renkaat.. Itsellä 145/65r15, droppiolat, kaventamaton akseli, ja ensikesän muutoksista voin sanoa että ei jää akselin ja asvaltin väliin milliäkään. Eikä ota muuten renkaat kiinni. Cambersäätöpalat vaan kiinni ja go go go. | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 14 Loka 2012 - 19:03 | |
| Joo, jokainen tavallaan. Etsit sitten vain oman reittisi.
Down: Akseli maassa kiinni on melko mahdoton ajaa. Kuluu meinaan puhki melko pian.
| |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 14 Loka 2012 - 20:11 | |
| Oon aatellu droppiolat plus camberin säädöt ja korkeussäätöpalat setuppia. ei jäis etu renkaat niin homona sisään niinku aina kaikissa. eikä niitten renkaitten tarvi tappiin kääntyä. | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 14 Loka 2012 - 21:41 | |
| Itellehän näitä tehään. Ite tykkään noista kavennetuista, jäänyt varmaan kuvat päähän jo aikoinaan kun näistä innostunut. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 14 Loka 2012 - 22:25 | |
| - biblo kirjoitti:
- Down: Akseli maassa kiinni on melko mahdoton ajaa. Kuluu meinaan puhki melko pian.
OT: Sen takia se sanookin PPPSSSHHHT. (: Itse aiheeseen, ei niiden renkaiden todellakaan tarvii tappiin asti kääntyä. Omasta on jopa ihan otettu kääntyvyyttä vähän pois, ettei kolise. Onnea matkaan. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 15 Loka 2012 - 7:55 | |
| Juu ja ei sitä kukaa sitten kiellä kaventamasta jos näyttää siltä ettei tuu toimii:) mutta iha hyvä että tulin puheen aiheeks ei kuitenka niin paljoo viä oo näistä kokemusta:) | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 16 Loka 2012 - 21:11 | |
| Aika pitkälle ulkopuolelta purettu koko masiina otan kuvia kameralla ens kerralla kun ei ton kännykän kanssa siä hämässä mitää tee :/ Mutta renkaatkin löys paikkansa Ja aikalailla sattu saman korkusekskin tulemahan 195/55 takarenkaat. 15x8 et -25 | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 2 Tammi 2013 - 19:07 | |
| | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 6 Helmi 2013 - 14:36 | |
| | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 18 Helmi 2013 - 21:38 | |
| Fk:t myyty eteenpäin Tänään vaihtelin alapallot ja raidetangonpäät seattiin. powerflexit sielä onkin jo tukivarsissa. yllättäen taaas sai vaihtaa kuskin puolen vetonivelen vakaajaa ei enään ole ja notchi on tehty kesää varten. eli kesäkumet vanteille ja sit se itte kesä niin pääsee hioo asentoo uusien fillareiden kanssa ja kiillottelee vehkeitä | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 26 Helmi 2013 - 17:49 | |
| Nyt mennään 15" nastoilla.. ai että sitä ihanuutta noitten 40 profiilisten kitkojen jälkee Nangangit tilattu koossa 215 ja 225/35 19 Vanteisiin porattu jako ja kartiot kairailen varmaa viikonloppuna eli kohta ei puutu ku kesä Ja se että auto liikkuis meni kytkin paskaks ja auto seisoo korjaamolla varmaa taas viikon Kuvassa uudet reijät ja sovitteet keskireijässä. Osaako joku sanoa mikä toi kartio on kulmaltaa? Ja tässä syy miks luovuin 10" talvipyöristä käytäkköllistä | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 26 Helmi 2013 - 17:58 | |
| Eikös noissa ihan normaali 60 asteen kartio ole.? | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 26 Helmi 2013 - 18:28 | |
| - Hallunisation kirjoitti:
- Eikös noissa ihan normaali 60 asteen kartio ole.?
selvä. pitää jostai etsiä työkalu/terä millä sais sellasen aikaseks:/ | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 26 Helmi 2013 - 18:54 | |
| Ihan näyttää niinku jokaisesta uudesta pultinreiästä olis erimatka tuohon keskireikään, mut kai se kuvakulma vaan hämää? | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 26 Helmi 2013 - 21:41 | |
| No 5x100 keskittävään speisesiin ku laitto viis pulttia ja laski keskireijälle niin osu ainakin pultit suoraa reikii Kuva varmaa hämää ? Juu vapaalla kädellä tein | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 3 Maalis 2013 - 20:57 | |
| Kulki vähä nihkeesti:D | |
|
| |
Hallunisation
Viestien lukumäärä : 362 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 3 Maalis 2013 - 21:47 | |
| Kertoo vaan et on liikaa tehoa | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 4 Maalis 2013 - 17:10 | |
| Sitä on tunnetusti näissä 1.9 tdi koneissa kyllä ihan liikaa Ps ostin orkkis umpiot tänään että jos jollekkin kelpaa projektorit ja xenonit niin yv:tä tulee:) | |
|
| |
pasisto
Viestien lukumäärä : 99 Paikkakunta : jyväskylä
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 4 Maalis 2013 - 17:45 | |
| rixaa oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa, kannattaa kenkiä niitä tdi moottoreita varoen kun se voima pääsee yllättää aina.. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 1 Huhti 2013 - 11:07 | |
| | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Pe 26 Huhti 2013 - 17:35 | |
| Seatti myyty.. tilalle tuli audi a4 09 s-line. siitä lisää tuotapikaa:) | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 8 Toukokuu 2013 - 22:52 | |
| | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 To 9 Toukokuu 2013 - 15:43 | |
| Heivaa tuo vakaaja suosiolla mäkeen. Varmasti nappaa kiinni, jos madaltaa sopivasti. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
| |
|
| |
| A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
|