| A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
|
+46biblo NO H2O Aaperi Juzq Masq jorgg@ john_gleasy teemu Jyle Ate jusni Vellulollero TomVi joro Koomik allu_ Makkeli note Micsu hanss _paffa mirkojokinen topppsu redi JuhiZZ Jussii PIFu uttrep Mro _laatikko_ RöHnÄ Taski Spex Vaikku mtbe topi mosse Ian13 emsii Ipe Stepa' IL3 wiiksi Green Ani Rixaa 50 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 11:02 | |
| | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 11:50 | |
| No sviddu se olit sinä kuka morotti absin luona | |
|
| |
Vellulollero
Viestien lukumäärä : 880 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 14:10 | |
| Ole erilainen, kerrankin taakse ja eteen leveetä vannetta? Millos golffiin tulee uutta kehää? | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 14:16 | |
| - Vellulollero kirjoitti:
eteen leveetä vannetta? eipä taida hirveen leveetä voida laittaa noihin lokareihin jos meinaa tiputtaa ja ajaakin vielä.. Taitaa golffissa olla "vähän" auraustakin? itsellä 3astetta camberia ja nankangit ei ole lähelläkään sakoilla ja kesän aikana niillä on päästetty yli 10tkm.. | |
|
| |
Vellulollero
Viestien lukumäärä : 880 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 14:24 | |
| No joo, mutta joissain/useimmissa edessä vakio levyiset pellit ja takana kohtuu levitetyt. Mut enivei offtopic, golffi näyttää hyvälle joten tuskin tuokaan kovin pahalle tulee näyttämään | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 14:46 | |
| Niin jos tähän ny tulee sitten peltivanteet? voi olla että menee kolffin vanteet myyntilistalle kohta. ööö milläs sää säädät aurausta tosta takapäästä :O | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| |
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 La 18 Elo 2012 - 14:50 | |
| ainaki TT:s (joka on samalla pohjalla ku mk4) auraus ym säädetään taka-akselia siirtämällä. eli 4 pulttia auki ja sitte saa säädettyä kohdilleen jollain vähä kampeamalla.. on varmaan jos siinä on se turboki kerta... | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 19 Elo 2012 - 10:47 | |
| - jusni kirjoitti:
- ainaki TT:s (joka on samalla pohjalla ku mk4) auraus ym säädetään taka-akselia siirtämällä. eli 4 pulttia auki ja sitte saa säädettyä kohdilleen jollain vähä kampeamalla..
on varmaan jos siinä on se turboki kerta... niin sillai pystyy muttei erikseen molemppia . Mutta ei tohob takaakselin säätöön tarvii koske ku oon käyny madalluksen jälkee nelipyörä suuntaukses edit. Niin ja oisko kellää missää mitää tarinaa tai perwhdyttävää kuvasarjaa kuinka tota etuakselia pitää muokata tai ylipäätänsä mitä kaikkee tarvii tän slämmäämiseen ku on ensi kosketus kupliin tämä vehje | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 19 Elo 2012 - 11:25 | |
| Volkkaripalstaa kannattaa käydä lukemaan. Sieltä löytyy kaikki mitä ilmajäähyn madaltamiseen tarvitset. | |
|
| |
Jyle
Viestien lukumäärä : 169 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 19 Elo 2012 - 12:23 | |
| Droppiolat vaan, ni pääsee kivasti alkuun.. Paha sinne on alkaa leveetä vannetta eteen laittamaan ennen ku kaventaa akselia.. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 19 Elo 2012 - 14:00 | |
| - Jyle kirjoitti:
- Droppiolat vaan, ni pääsee kivasti alkuun.. Paha sinne on alkaa leveetä vannetta eteen laittamaan ennen ku kaventaa akselia..
paljos se suunnillee laskee noilla olilla? | |
|
| |
Jyle
Viestien lukumäärä : 169 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 28 Elo 2012 - 19:40 | |
| - Rixaa kirjoitti:
- Jyle kirjoitti:
- Droppiolat vaan, ni pääsee kivasti alkuun.. Paha sinne on alkaa leveetä vannetta eteen laittamaan ennen ku kaventaa akselia..
paljos se suunnillee laskee noilla olilla? Vähän myöhässä vastaillaan, mutta sellaset 7cm tippuu.. Kannattaa sitten samalla pienentää renkaan profiilia, ku muuten meinaa raapia loksuihin.. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 29 Elo 2012 - 17:37 | |
| - Jyle kirjoitti:
- Rixaa kirjoitti:
- Jyle kirjoitti:
- Droppiolat vaan, ni pääsee kivasti alkuun.. Paha sinne on alkaa leveetä vannetta eteen laittamaan ennen ku kaventaa akselia..
paljos se suunnillee laskee noilla olilla? Vähän myöhässä vastaillaan, mutta sellaset 7cm tippuu.. Kannattaa sitten samalla pienentää renkaan profiilia, ku muuten meinaa raapia loksuihin.. No aattellin 145/65 eteen ja 1,5" puoleltaan kaventaa akselia | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 29 Elo 2012 - 18:22 | |
| Suoraan vaan ne säätöpalat kans sinne, jos akselii rupee työstää. | |
|
| |
Jyle
Viestien lukumäärä : 169 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 29 Elo 2012 - 19:41 | |
| Joo no jos kerta kavennat, ni ehdottomasti samalla säätöpalat kanssa.. Ite meinasin tilata talvella kavennetun säätökeulan oberschlachter.lta. Ei jaksa alkaa pilkkomaan ja värkkäämään.. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ke 29 Elo 2012 - 21:52 | |
| Vaikka tilaamalla pääsee helpolla niin se on yhden illan homma kun revit akselin irti ja pätkit keskeltä säätöpalojen verran pois sekä halutun kavennuksen verran samalla. Kuhan kattoo ne palat oikeaan asentoon että saa sen kaiken säätövaran sieltä irti verraten haluttuun madalluksen määrään. Se on kato ku ite tekee ni tulee just sellanen ku sattuu tulemaan. | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 2 Syys 2012 - 18:56 | |
| Joo pitää tutustua aiheeseen vielä ennen talvea kun ei oo vielä ihan kaikkia ton vehkeen jippoja hokannu | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 17 Syys 2012 - 10:48 | |
| Golffi meni ja tuollanen fr leoni tdi koneella tuli tilalle. nyn on taas halapaa ajoa Siinä kolffista viiminen kuva kun kaveri lähtee kotionsa Ja tämä toinen tapaus. "pientä" antituunausta vaativa seatti 3m hiilikuituteippiä on katossa peileissä ja kone pellissä. muualle jätän ne mutta konepellistä otan pois, ja sen saakin maalata kun lähti puolet maaleista teipin mukana Ja kyllä umpioille tapahtuu jotai myös Mutta kyllä siinä ihan kelpo aihio on kun on vielä kohtuu kilometreilläkin! | |
|
| |
jorgg@
Viestien lukumäärä : 68 Paikkakunta : hollola
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 17 Syys 2012 - 21:18 | |
| Veditkö ihan kylmiltään ton teipin pois? | |
|
| |
Masq
Viestien lukumäärä : 1174 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 17 Syys 2012 - 22:29 | |
| Luultavasti juu, mutta ei se pelasta mitään. Konepelti on maalattu päin vittua aiemmin, toinen puoli jätetty kokonaan maalamatta ja toinen puoli vedetty varmaan paukulla jäljestä päätellen | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 18 Syys 2012 - 9:14 | |
| juu sieltä näky pohjat aika rankasti läpi ja oli naali ihan irti. Jonku homemade mut nyt saa ammattimies tällä kertaa tehdä | |
|
| |
Juzq
Viestien lukumäärä : 15 Paikkakunta : Kylmäkoski
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Pe 5 Loka 2012 - 15:39 | |
| Mikäs Kuplassa ku oli hinauksessa? | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Pe 5 Loka 2012 - 18:15 | |
| Ei ollu akkua ja vein sen tänään porukoitten halliin Huomenna tulee kuva saastetta kun pääsee purku hommiin oikeen urakalla | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Pe 5 Loka 2012 - 18:56 | |
| Takavalon tiiviste, Etuluukun tiiviste, Moottoriluukun tiiviste, Lokasuojanauha J-putket, 35mm, Tarra, öljynvaihtotarra ilmanpuhdistimeen Tarra, 12 VOLT Tarra, renkaiden ilmanpaine Tarra, vaihdekuvio tuhkakuppiin Puskurin läpivientikumi, eteen/taakse, Etuakselin säätöpala, Avis, T-1 Takapuskurirauta, musta, Tuollanen tilaus meni tällä kertaa aircoolediin ja paruzzin kautta tuli irtovalokosivut. Takapuskuri droppi olat ja iskarit pitäs vielä hommata sekä repsikan takalokari : | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| |
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 7 Loka 2012 - 19:38 | |
| Mikähän väri tää on? savanna beige? toi oma ollu alunperin ton värinen ja siitä tulee talvella tollanen! | |
|
| |
Aaperi Wingman
Viestien lukumäärä : 1993 Paikkakunta : KVL/SLN
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Su 7 Loka 2012 - 20:15 | |
| Juu tod-näk. L620 Savanna Beige. Saman värinen kuin miun typ3 | |
|
| |
Rixaa
Viestien lukumäärä : 901 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ma 8 Loka 2012 - 22:07 | |
| Tuollanen pesä tuli aikaseks:) Vanneprojektit kanssa meneillään.. niistä kuvia kun saan lisää aikaseks:) | |
|
| |
NO H2O
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : St. Michel Muut : Born in the S.A.V.O
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 Ti 9 Loka 2012 - 8:48 | |
| - Rixaa kirjoitti:
- Tuollanen pesä tuli aikaseks:) Vanneprojektit kanssa meneillään.. niistä kuvia kun saan lisää aikaseks:)
Tuolla ei yksinään tee yhtään mitään, tai polttaa se maalit mukavasti takahelmasta Sekä sotkee ilmankierron... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
| |
|
| |
| A4 B8 S-Line -09 ja Kupla -66 | |
|