Pitäiskö tätäkin päivitellä ettei unohdu. Hienosti kaikki kuvatkin kadonnut.
Datsuni ollut aika rauhassa pressun alla viimoset puolivuotta.
Vanha talli jäi pieneksi joten isompi oli saatava. Järjetön homma muuttaa noin 400m2 talli joka on romua täynnä, onneksi muutto isompaan.
Romut alkaa oleen siirretty mutta melkoinen sekasorto vielä.
Dassekin pääsi pitkästä aikaa ulkoilemaan.
Muuta sille ei oikein oo tapahtunutkaan
En sit oikein tiedä mitä sille pitäisi tehdä, kaikki viriviri osat myyty ku ei kiinnosta. Ensi kesäksi vakiokamoilla leimalle ja tiä vaik myis pois, en tiä..
Viime kesänä auton laittelut jäi vähäisiksi, ne vähätkin laittelin käyttis meisseliä.
Eli W124 korin tiisseli mersu
Taximallin jouset ruksattu varustelistaan.
H&R jouset alle, 8x17 Lortot alle
Ensikesäksi saada taakse hiuken leveempää kehää sekä yksi haljennut sisäkehä. Vanteiden väritys varmaankin pysyy samana, mustat kehäpultit vaihtuu kultaisiin jos löydän keskikuppeihin kultaisia kuusiokolo pultteja.
Joka nurkasta saa kyllä tiputtaakkin lisää..
Talveksi alle 8x16 Lorinser RS80
Kuraläpät lähti heti pois ja porkkanaa nokalle.
Viikonloppuna saapu uusi harrastehärveli.
Pitkään etsitty vanha ässä mersu!
Vuosimallia 67. Kuten kuvista voi havaita, tekemistä riittää
Yllättävän hyvä koppa ja pelastettu museoinnilta niin voipi omia visioita toteuttaa..
Nyt tars alkaa niputtaan nipponia kasaan ja sen jälkeen kiiruusti mersua!