| Tšernobõl | |
|
+46pera187 Jombe Pechrek Kimmiss Green Masq cossmic Ro||e antizero Laatueine tomì korde Jonas_ RapSu salkku JTG Pannu Karvanoppa vildur uttrep N|ba zimi Jallmari micke_ Aaperi Jupe zmuli Huiske Juki KAKKOSNELONEN BlueLion raul renox toni h4nkki jiri pete wsq redi J4TOG Sergey epk tuomas CDLC.CO Wilburn sasu 50 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Tšernobõl Pe 11 Syys 2009 - 22:56 | |
| - sasu` kirjoitti:
- D -rekordi. Ne punaset compot laitettiin siihen.
no vittu niin onki mut silti kuvii!! näyttää erittäin asialliselta | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 12 Syys 2009 - 10:33 | |
| Voisin tänään muutamat räpsästä. Tää sitä nps:ää? | |
|
| |
Huiske
Viestien lukumäärä : 322 Paikkakunta : Mikkeli Muut : Opel Kadett C -79 Turbo projäct, Subaru Leone 1.8 Turbo coupe 4x4, Ford Escort mk5 4x4.
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 12 Syys 2009 - 11:00 | |
| Kyl vanteet ja rälläkkä tekee ladallekki ihmeitä... | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 12 Syys 2009 - 14:16 | |
| ruvennu kaduttaa etten sillo joskus ostanu kaverin ladaa, se oli viel niin saakelin siistis kunnossakin | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ti 15 Syys 2009 - 22:11 | |
| Hmm.. Pakoputki melkein kulunut puhki muutamasta kohtaa, kun tänään auton trukilla nostin ilmaan ja katselin. Pitää huomenna nostaa hieman keulasta. Massauspurkin otin myös käteeni mutten löytänyt pohjasta oikeastaan yhtään massattavaa. Täysin ruosteeton siis vieläkin. Vanteiden valkoseksimaalaaminen meni vituiksi ja otin suurimmat painepesurilla pois, nykyään siis valko/hopea/orkkisväriset "lähiö" -look vanteet Panhardia myös lyhennettiin mutta liikaa Pitää hakea muutamat uniball -nivelet ja tehdä säädettävä. Kaaret myös maalattu valkosiksi sunnuntaina ja kuivuvat tällähetkellä ulkona... | |
|
| |
Huiske
Viestien lukumäärä : 322 Paikkakunta : Mikkeli Muut : Opel Kadett C -79 Turbo projäct, Subaru Leone 1.8 Turbo coupe 4x4, Ford Escort mk5 4x4.
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ti 15 Syys 2009 - 22:15 | |
| paljos otit panhardista pois? itte otin 5mm ja tuntu et meni nyt toiselle puolelle | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 16 Syys 2009 - 22:45 | |
| 4mm ja ketuikshan se meni.
Nyt ollaan sit kipeenä ja kaikkea kelailtu, ajattelin että vois sen ca18detin niputtaa ja pudottaa keulille.
E: Väärälle puolelle. joku 2mm on aika sopiva varmaankin.
Viimeinen muokkaaja, sasu` pvm Ke 16 Syys 2009 - 23:00, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Huiske
Viestien lukumäärä : 322 Paikkakunta : Mikkeli Muut : Opel Kadett C -79 Turbo projäct, Subaru Leone 1.8 Turbo coupe 4x4, Ford Escort mk5 4x4.
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 16 Syys 2009 - 22:46 | |
| 4mm? menikö se nyt kummalle puolelle? Joo dettiä keulille ja sit videoo mite se sysää!! | |
|
| |
korde
Viestien lukumäärä : 308 Paikkakunta : mikkeli
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 16 Syys 2009 - 23:36 | |
| Kaho!! son valkovenäläinen!! | |
|
| |
tomì
Viestien lukumäärä : 437 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Tšernobõl To 17 Syys 2009 - 20:05 | |
| Sasun kulkineet oli nättejä jo mopoaikoina ja sama linja näyttää jatkuneen Tämän laitoksen olen jopa nähnyt livenä tiksimunkilla, tosin se oli joskus huhtikuussa | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl To 17 Syys 2009 - 20:19 | |
| Juu ei näistä rumia tohdi tehdä Remmiahdinta etsiskelen... | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 19 Syys 2009 - 15:56 | |
| -Säädettävä panhard -tehty
-Konehuoneen puunailu (johtosarjojen niputtaminen + aluputkien laittaminen + turhien osien poistaminen) -tehty
-Eaton m45 -mekaaninen ahdin -hommattu
-Vanteet -maalattu
-Kaaret -maalattu, loppuviikosta kiinni | |
|
| |
Jallmari
Viestien lukumäärä : 117 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 19 Syys 2009 - 22:16 | |
| - sasu` kirjoitti:
-Eaton m45 -mekaaninen ahdin -hommattu
Uumama | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 19 Syys 2009 - 22:18 | |
| koht on asiaa keravalle... muutenki on... joten eaton paikallaan pakko nähä | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 19 Syys 2009 - 22:20 | |
| Pakko tähän väliin kysyä miks remmiahdin? Pakokaasuahtaminen on varmasti halvempi vaihtoehto, ja luulisi valikoimaa käytetyistä ja uusistakin turboista olevan enempi. Parempi hyötysuhdekkin olisi... Tietty onhan se remmin ulina kyllä taivaallista kuunneltavaa ja ei luulis tulevan remmiahdettua ladaa heti vastaan. Toisaalta ei kyllä niitä asiallisia ladoja muutenkaan vastaan juuri tule. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Tšernobõl La 19 Syys 2009 - 22:39 | |
| Halvempaa... tuskin. turboja on jo kaikilla. ääni jeeee. asennus, vitun nopee ja halpa. Mul meni 8h asentaes golffiin, siitä kun auto ajettiin pihaan ja oli taas liikentees. Halpaa hupia. Ei tarvi muokata autoa juuri mitenkään. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 0:04 | |
| Sergey Helsinkiin nykyään.
Remmiahdin sentakia, että ladan vakiokannessa imu + pakosarja on samalla puolella kantta. Konehuoneessa ei ole tilaa turbolle, eikä myöskään sitä oikein pohjaankaan saa niinkuin niissä hamanneissa (?).
Pakokaasuahtaminen tulee varmasti moninkertaisesti kalliimmaksi. Turbo maksaa jonkunverran, eväät pakosarjan valmistukseen myöskin. Sit pitäis viel keksiä öljynkierto ahtimelle jostain ja siihen letkutukset sun muut.
Tosiaankin tuo helppous myös, pärjään nykysellä vaparikoneeseen suunnitellulla moottorinohjauksella. Ahdot kun riippuvat koneen kierroksista ja ilmantarve riippuu myös koneen kierroksista niin se pysyy melkolailla vakiona. Malpassista vaan ruuvia kireämmälle ja seosmittarilla kohilleen.
Turbon äänistä tykkään henk. koht. enemmän, mut kuten sanottua ei sellasta tule vaikka sattuiskin olemaan kolme ylimäärästä sellasta hyllyssä. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 0:13 | |
| Paljon hyviä perusteluja remmille, vaikka en mä mitään perusteluja oikeesti tarviikkaan, jokainen tekee autolleen just sen mitä haluaa. Kunhan kyselen... | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 21:07 | |
| pakko nostaa äijäl hattuu nätein lada mitä on tullu livenä nähtyy | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 21:08 | |
| Juu kiitoksia vaan. Tuli jenkkityylin takavalot tehtyä ja niistä tuli aika hyvät. | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 21:09 | |
| millos alkaa remmin sovitus? | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Su 20 Syys 2009 - 21:25 | |
| Sit vois alkaa suunnittelemaan paremmin tota remmiahdinjuttua kunhan saan sen käsiini, telineen tehtyä sille ja hihnan sille + kiristimen ja sit se ei ookkaan ku tilaus pepantuonnille ja muutamat silikonimutkat sieltä. Aluputkea löytyy jo iteltänikin.
Pitäis vaan tietää suunnilleen mitä toi lämmittää ilmaa 0,4bar ahdoilla. Muutama väläri kun löytyy jo hallilta mut niiden sovittaminen johonkin bjärssiin ja putkitukset niille ni voi tulla brobleem. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 21:22 | |
| Tullaan vielä siistimään noi pinnat joista valkosta on hieman lohjennut. Helt Rott. Pitää vielä tuo konepelti suoristaa kun hieman edestä vinossa on ja maalata puskurit uusiks. Ja sit ikkunoiden karmit. Ja ne kaaret pitäis pultata myös kiinni ennen viikonloppua. Tulee hieman kiirus. E: Remmin haen pois samalla tampereen reissulla. 0,4bar ahdot eatonin kera ja tossa tulos: http://www.aijaa.com/v.php?i=4922407.jpg(Vaikka toki toi nykynen kone venyy reilusti yli seittemäntonnin kun ei ole rajaria ollenkaan...) | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 21:47 | |
| Ahh, etupään camberit Teholukematkin näyttää aika nannalta Jouduksä nyt sitten pelaamaan moottorinohjauksen kanssa yhtään? Mites sergeyn ventossa aikanaan toi ahtaminen meni? kiinnostais semisti itseäkin.. | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 21:52 | |
| tää on silkkaa erotiikkaa. toi viimine kuva ai saatana + remmi kuumentaa tilannetta vielä lisää! | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 21:57 | |
| - Laatueine kirjoitti:
- Jouduksä nyt sitten pelaamaan moottorinohjauksen kanssa yhtään?
No tota siis kun remmiahdinhan ahtaa käytännössä kokoajan vakiomäärän ilmaa (tavallaan). Suorasytytys löytyy joten senkään kanssa ei tule ongelmia niinkuin joidenkin jakajasytkien. Ahdot pysyy samoina läpi kierrosalueen -> bensapaineen voi pitää vakiona läpi kierrosalueen. Malpassista vaan ruuvia kireämmälle omassa tapauksessa ja baanalle | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 22:06 | |
| - sasu` kirjoitti:
- Laatueine kirjoitti:
- Jouduksä nyt sitten pelaamaan moottorinohjauksen kanssa yhtään?
No tota siis kun remmiahdinhan ahtaa käytännössä kokoajan vakiomäärän ilmaa (tavallaan).
Suorasytytys löytyy joten senkään kanssa ei tule ongelmia niinkuin joidenkin jakajasytkien.
Ahdot pysyy samoina läpi kierrosalueen -> bensapaineen voi pitää vakiona läpi kierrosalueen.
Malpassista vaan ruuvia kireämmälle omassa tapauksessa ja baanalle No hemmetti, jos tämä toimii kunnolla sulla niin miksei sitä joskus hamassa tulevaisuudessa itsekkin sitte metsästäis remmiä ja bensapaineensäädintä. Sergey vois vieläkin vähän kertoa omista vw-kokemuksista, vaikka yv:llä tai mun auton topicissa jottei tätä ladan topiccia täytettäis offtopicilla | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ma 21 Syys 2009 - 23:58 | |
| Niinno sen näkee sit toimiiko vai ei. "oho". Onneks rosteri kestää vähän enemmän ku öljypohja tai pakoputki. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 23 Syys 2009 - 22:57 | |
| Jeiijjj kaaret sisäl kines! | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Tšernobõl Ke 23 Syys 2009 - 23:03 | |
| suck my balls bitch! Niin paljos sä maksoitkaan noist kaarista? Oon täs hetken aikaa pyöritelly mieles kaaria tohon mun polo projektiin. Hitto ku otin taas vkl töitä niin en pääse "valmista" ladaa ihailemaan tampereelle. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tšernobõl | |
| |
|
| |
| Tšernobõl | |
|