Täysin turha päivitys, mutta megan asennus ois valmis ja vehkeessä nesteet sisällä ja öljynpaineet tallessa, joten huomenna naputellaan säätöjä ja koitetaan vääntää avaimesta jos vaikka kuuluis vinkaisu tänkin konehuoneesta.
Ah messuista selvitty, mahtoko ketään edes huomata romua siellä..
Piti aluksi ajaa auto sinne, mut ei saatu säätäjän kanssa ti yönä vehkeitä rokkaan triggerillä ja hukkakipinällä. kun meni pari johta väärin eikä huomattu kuin ke aamuna. joten akkii kamat pellin alle ja vehkeet nätiksi..
Nyt odotellaan purkkia takaisin säätjän tarkistuksesta ja hoidetaan vehkeet kuntoon!
Tää kyllä miellytti allekirjoittanutta paljonkin tuolla messuilla herätteli vähän kuumetta kevyestä, takavetoisesta, ahdetusta autosta, kuten sasun miatakin Mutta tää on kyllä nätti!
Bmw starttasi tnä, lukuisten ongelmien jälkeen ja purkin vaihdon jälkeen laite saatiin käymään, boksina tällä hetkellä toimii ms2v3.0 innovativen laajakistan kanssa. Ongelmia oli molempien purkkien kanssa että kun kipinä löi purkki meni offline tilaan. vanhassa levyssä oli suuurta häikkää joten se vaihdettiin tähän 3.0 lautaan senn parempien häiriön sieto ominaisuuksien takia, tässäkin havaittiin samaa, pienen mittailun jälkeen huomattiin purkin 5v piirissä 10-40v virtapiikkejä ja päädyttiin vaihtamaan tulpan johdot jonka jälkeen ei enää minkään sortin virtapiikkejä.
Ei muutakuin suuttimien liittimet piukkaan ja sormet ristissä pumput päälle ja avaimesta kääntäen, pram ja laakista käymään tyhjää. ennakot kohdillee/tarkistus ja polttoaineen säätöä ja vehje käykin jo ihan asiallisesti.
Hieno tunne kun vehkeet läks toimimaan, nyt vaan kamat kasaan ja säätöä niin saadaan vehket kadulle kun olis tämä kesä leimaakin jäljellä.
Vähän jotain koeajelua eilisen säätelyn jälkeen paksulla käy vieläkin, ensi viikolla yhelle toiselle kaverille säätämään tarkemmin, kiitokset mapalle avusta.
Vkl pääsee lämmöt vähän karkaamaan mun mielestä liian helpolla ja päätin väähn sijoittaa ainaisee haaveeseeni eli alumiini syyläriin, mallin us-partsin universal griffini vielä "pienin" mitä heiltä löytyy. kauheen pieni toi ei minun mielestäni ole mutta ajaa varmasti asiansa! Samalla myös siistisin konehuonetta tekemällä intercoolerille ja syylärille kunnon kannakeet ja tommoisen tuki putki hässäkän keulaan. tuli aika asiallinen omasta mielestäni. ja lämmöt pysyy nätisti 59-70 asteen välillä kun termari aukeaa.
Jos nyt uskaltaisi antaa kunnola monoa ratapäivilläkin ilman ressiä keittelyistä
Myöskin toi ö-suodatimelle menevät öljyletkut vaihtuivat mallia kestävempiin hydraulikka letkuihin kun menivät hajoamaan tulipahan öljyt ja suodatin vaihdettua nopeaan väliin.
Vielä yksi fiilistely kuva lauantaisilta ajeluilta alkun kanssa