test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 CR-X DelSol SiR

Siirry alas 
+58
mikiz
Pellikka
Kipe
mikkop
Ass0
TMA
Mai-
ttoni
Mazuuu
nosliw_
semppu
El_Camino
Reple
partsu
apuapina
Bete^
JTG
Rivari-Ana
Venom
mosse
wiiksi
sensei
micke_
epk
cossmic
renox
Kopy
Hanska
Jouner
SuBer_Joni
kiMMMe
jiri
Haanpää
Jupe
toni
pera187
puzle
Ic3man
Quorro
jaago
LuniLAB
balloon
oli
Coupe|
Ipe
Saukkii
Jonduli
zmuli
CDLC.CO
TIKU
jäse
Green
J4TOG
antizero
Juhi
john_gleasy
TomVi
kop-O-nen
62 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyMa 24 Toukokuu 2010 - 22:25

Kiitoksia linkistä..
Taidanpa pistää tilauksen menemään lähipäivinä. Mites tartteeko muut kuopiolaiset kyseistä tavaraa, nyt tulis samassa paketissa.. Juhi, Reple?
Takaisin alkuun Siirry alas
Reple

Reple


Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : Kpo

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 25 Toukokuu 2010 - 8:55

Liekkö pitäs keltasta tuohon kakkakoppaan.. Infoo vaikka sit ku on tilaus lähössä, päätän sitten Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 25 Toukokuu 2010 - 14:00

Reple kirjoitti:
Liekkö pitäs keltasta tuohon kakkakoppaan.. Infoo vaikka sit ku on tilaus lähössä, päätän sitten Very Happy
Joo, pitää katella sit.
Takaisin alkuun Siirry alas
El_Camino

El_Camino


Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Kuopio
Muut : Toyota Land Cruiser LJ 70

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyKe 26 Toukokuu 2010 - 14:09

Miekii voisin haluta keltasta kalvoo jos kokeilis miltä näyttäis kusivaloilla tuo mun monsteri Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyKe 2 Kesä 2010 - 2:31

Muutama kuva tältä illalta, laatu taattua räpsintää kun ei jaksanu keskittyä kunnolla kuvaamiseen. Senverta mukavaa tuo itse ajaminen..
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Per3
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Edest
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Per
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Per2

Suomen kesä kyllä rokkaa, kuvat otettu yhden jälkeen yöllä, ja kun ajelin kotiin päin ni aurinko alko pikkuhiljaa nousemaan.. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
semppu

semppu


Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Forssa
Muut : Nissan RPS13, Toyota MX30

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyKe 2 Kesä 2010 - 19:07

Jonkin sortin tunnelma aistittavissa noista kuvista. Hjuva
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 11 Kesä 2010 - 2:00

Tänään tuli tehtyä hankintoja, vähän Lamin-X.ää ja sisälle uudet jakkarat. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Reple

Reple


Viestien lukumäärä : 80
Paikkakunta : Kpo

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 11 Kesä 2010 - 4:50

Ois voinu mulle ilmottaa, tilaan sit itte Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 11 Kesä 2010 - 10:47

Reple kirjoitti:
Ois voinu mulle ilmottaa, tilaan sit itte Rolling Eyes
Älä vielä, otin sitä kato vähän reilummin ni voin myydä mitä jää yli!
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTo 17 Kesä 2010 - 23:50

Tänään tuli purettua keula ja nostettua puskuria yms. että saatiin valojen alta rako pienemmäksi.
Jostain kumman syystä nyt konepellin vasen etureuna irvottaa vähän turhan korkealla (Voi ehkä johtua siitäkin että oli monta tuntia pystyssä auringonpaisteessa, ja pellin tukikeppi tulee sille puolelle), mutta se nyt on onneks helppo korjata pellin lisälukoilla jotka oli muutenkin tarkotus laitella ettei tule paskalla tuurilla silmille. Pitäis vaan löytää mahd. huomaamattomat, ei viiti mitään perinteisiä sokkamallisia pistää.

Uudet penkitkin tuli tänään, ei kuvan jakkarat mutta samanlaiset:
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 S_r_evo4_dpn_2
Evo 4 Recaro Speedit siis kyseessä. Edellisessä Preludessa oli Evo 2.n samanlaiset jakkarat, ja senverta hyvät ne oli että mallia en alkanut vaihtamaan.
Huomenillalla kun pääsee töistä, niin pitäis pistää vielä rälläkkä ja hitsi laulamaan, jos sais noi istutettua paikalleen lauantain Kalista varten.
Takaisin alkuun Siirry alas
nosliw_

nosliw_


Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : Kauniainen

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptySu 27 Kesä 2010 - 21:08

saisit mielellään kertoa vähän terkemminkin miten noi evon recarot istutetaan solliin/ sivikkiin, itsekkin olen meinaa samaisia jakkaroita kuolaillut
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptySu 27 Kesä 2010 - 21:11

nosliw_ kirjoitti:
saisit mielellään kertoa vähän terkemminkin miten noi evon recarot istutetaan solliin/ sivikkiin, itsekkin olen meinaa samaisia jakkaroita kuolaillut
Sanoisinpa melkein että kannattaa koittaa hommata jostain joko tegran penkit, tai sitten tegran kiskot.
Preludeen noi meni aika pienillä muokkauksilla, mutta soliin sai kaveri joka on metallitöitä tehnyt vuosia ni paiskia 5h hommia ennenku penkit alkoi menemään edes paikalleen.
Aika paljon saa rällää laulattaa, ja hitsikonetta myös.

Evon kiskot on meinaan todella paljon leveämmät, ja jonkinverran lyhyemmät kun civicin, joten sivusuunnassa joutuu leikkaamaan tavaraa pois, ja pituussuunnassa samaan aikaan lisäämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
nosliw_

nosliw_


Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : Kauniainen

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptySu 27 Kesä 2010 - 21:22

njoo, kai pitänee tyytyä joihinki kiinakopiopenkkeihin kun meinaa tohon pikkukoneiseen ei oikeen kehtaa 700€ käytettyihin penkkeihin pulittaa
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 29 Kesä 2010 - 16:32

Wagovanista tuli just maksettua 5 vuotta vanhat verorästit (Hurjat 10€).
Toinenkin yllätys tuli konttorilla käydessä, koska auto on poistettu tieliikenteestä ennen vuotta 2007, niin siihen pitää tehdä rekisteröintikatsastus uudelleen ennenkun sen saa ajoon.

Tampereelle soittelinkin jo tänään yhteen purkaamoon virranjakajasta, mutta tarkistavat vielä onko siinä alipainesäädin kondiksessa.
Jakopään osatkin hommasin jo valmiiks kun ei töistä montaa kymppiä maksanu, jos tuon saa käymään ja leimalta läpi niin pitää sitten pistää uus remmi ja kiristin sisälle.

Tänään illalla käydään työntämässä se pihalle tuolta tutun tallista missä se on maannut ties kuinka pitkään, harmi vaan ku eio mitään tallipaikkaa missä laittaa tuota niin joutunee jonnekkin vähän syrjäisempään paikkaan viemään ton seisomaan missä voi ulkoilmassa laitella..
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyKe 7 Heinä 2010 - 1:16

Wagovanin laittoa päästy alottelemaan, hyvät kelit on ollu iltasin ulkosalla laitella.

Tänään tuli pistettyä virranjakaja kiinni, kokeiltua että vehkeeseen tulee sähköt ja että bensat pysyy tankissa.
Uudet tulpat, virranjakajan pyörijä, kansi, ilmanputsari, venakopan tiiviste ja muuta pientä tuli kanssa jo näpräiltyä paikalleen.
Käyntiinkin koitettiin mutta ei vielä lähtenyt = purin iltapuhteina kaasarin osiksi pöydälle ja puhdistelin kaikki suuttimet ja kanavat kaasarinpuhdisusaineen ja paineilman avulla.
Kaasari on nyt lyöty kasaan, huomenna jos sen pitäis paikoilleen ja kokeilis paremmalla onnella uudestaan käynnistellä.

Kunhan kone saadaan käymään niin seuraavaks pitäiskin sitten käydä jarrujen kimppuun, vuosien seisonnan aikana on jarrunesteet kadonneet järjestelmästä jonnekkin, joten ajattelin kokeilla ensin vaihtaa taakse uudet sylinterit, letkut ja putket (Toki myös uudet kengät pitää samalla heittää sisään).

Jarruhommatkin kun saa skulaamaan niin ei pitäis olla kun pienenpieniä hitsihommia takakaarissa, jonka jälkeen vois kokeilla saisko tohon kilvet 6 vuoden tauon jälkeen.

Mikäli joltain löytyy jotain napakoita 15" 4x100 jaollisia vanteita niin saa tarjota. Sekä alu, että peltivanteet kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyKe 7 Heinä 2010 - 23:11

Nonii, tänään lyötiin kaasari paikalleen ja sehän starttas kun palmun alta vuosien tauon jälkeen.
Jarrutkin rupes pelaamaan ainakin jotenkin jo pelkällä nesteen lisäyksellä.
Pientä lisähommaa kylläkin paljastu, sillä painelaakeri pitää suht hyvää mekkalaa..

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 07072010095

Ei helvetti että se on jäätävä ilmestys.. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptySu 11 Heinä 2010 - 23:38

Shuttlea varten tuli ostettua 15" pellit talvirenkaille, mutta niitä pitäis nyt saada levitettyä jonkinverran..

Onko kellään suositella tahi tarjota kyseistä serviisiä? Mielellään jostain itä/keskisuomi akselilta.
Toki jos hinta ja laatu jne. on kohdallaan niin saatan olla valmis kuskaamaan vanteita vähän kauemmakskin leviteltäväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 20 Heinä 2010 - 0:40

Solin kytkin on tuntunu oudolta parin päivän ajan, ja välillä ravistanu liikkeellelähtiessä, joten ajateltiin että on ehkä turvallisinta käyttää laatikko poissa ennen viikonlopun ratapäiviä.
Ei ollu todellakaan mikään huono idea:
CR-X DelSol SiR - Sivu 5 19072010098
Tuommonen pala kytkinlevyn keskiosasta pyöri välissä, ja yks kytkinlevyn jousista mahtu sen johdosta melkein pois paikoiltaan..
Ois voinu tehdä kivaa jälkeä radalla..
Takaisin alkuun Siirry alas
Mazuuu

Mazuuu


Viestien lukumäärä : 470
Paikkakunta : Nousiainen

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 20 Heinä 2010 - 2:56

hyvä et sait sit ennaltaehkäistyä suuremmat ongelmat Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyTi 27 Heinä 2010 - 11:32

Radalla käyty lauantaipäivä rässimässä, ja se koitui jarrujen kohtaloksi.
Pahemminkin ois tosin voinut käydä, meinas pukata ylimäärästä tavaraa lahkeeseen kun toiselta puolelta hävis kaikki jarruteho radan pisimmän suoran päässä n.180km/h vauhdista kovasti jarruttaessa.
Noi vakiojarrut tuntuu ottavan kovemmassa ajossa vähän turhan paljon lämpöä, nyt näyttäis revenneen kulutuspinnat irti lähes kaikista paloista, ja levytkin aika pilalla.
Tämän johdosta pitää alkaa ens viikolla vaihtelemaan vähän isompia jarruttimia eteen, ja jos taakse hommais vakionkokoiset jäähdytetyt levyt.

Bensapumppukin kyllästyi ratarääkkäykseen, ja alkoi pitää suht infernaalista mekkalaa, joten pitänee heittää tallin nurkassa lojuva Walbro-kopio sen tilalle..
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 24 Joulu 2010 - 17:08

Huudellaas välillä tännekkin.

Loppukesä annettiin tälle ronttosta ihan reilusti, niinkun näille vehkeille kuuluukin.
Kesän viimeinen kemoran reissu oli vähän heikko, yks sylinteri putos yhtäkkiä kesken ratatykityksen pois pelistä, ja samaan aikaan varikolle ajellessa tajusin että lämmöt oli ampassu reilusti yli asteikon johtuen kesken leikin palaneesta flektin sulakkeesta.

Tuloksena palanut kansipahvi, ja kolmella pytyllä käymisen syynä kesken menon luovuttanut polttoainesuutin. Noh, auto kävi Tuusulassa BlazeSpeedillä kansirempassa (Toimi siis normaalisti tuon suuttimen vaihdon jälkeen vielä n.2000-3000km ennenkun alkoi enemmän tuo kansipahvi vuotamaan ja vaati remppaa, ja satuin olemaan eteläsuomessa kun vika tajuttiin niin pudotin sitten auton blazelle ettei tarttennu hinauttaa toiselle puolelle suomea.)

Nyt auto on talviteloilla, tässä on parin kuukauden ajan ollut hirveä autonvaihtokuume, mutta nyt joulun pyhinä tuli sellainen olo ettei tuosta vielä henno luopua, kun on vielä aika paljon toteuttamattomia suunnitelmia tuon suhteen...

Tänään sitten pistettiin noiden uusien suunnitelmien alta nykyiset vanteet myyntiin, ja ehtihän ne pari tuntia olla tarjolla täällä ja yhdellä toisella foorumilla kun ostaja löytyi. Ens viikolla uutta, vähän härskimmällä speksillä olevaa vannetta tilaukseen, katsotaan joutuuko miten paljon muokkaamaan kaaria että saadaan ne pyörimään nätisti, voi olla että pitää rata-ajoon hommata toiset vanteet kun vituttaa kun renkaiden pyörimisen mahdollistavilla cambereilla kuluu katusliksit niin helvetin nopeesti loppuun.
Talviautossa on alla Enkein tekemät hondan orkkisalut, joille vois pyöräyttää vaikka 888R.t tai samanlaiset paradat kun mitkä tänä kesänä oli noilla RB.illä rata-ajoa varten, ja noille uusille sitten jotkut linglongit tai vastaavat venyvenyt.

Mutjoo, nyt on taas pitkä hiljaiselo päätetty, pistetään kuvapäivitystä kunhan uudet vanteet on plakkarissa.
Risut, ruusut, kehitysehdotukset, vittuilut, spekuloinnit yms. on enemmän ku tervetulleita!
Takaisin alkuun Siirry alas
Bete^

Bete^


Viestien lukumäärä : 919
Paikkakunta : Jyväskylä

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 24 Joulu 2010 - 17:14

Kuulostaa hyvältä!

Minkälaista vannetta tulossa? Ja teitkö niille takavaloille muuten mitään, kun oli aiemmin puhetta kalvotuksesta jne?
Todellakin katuvanteet+kumit erikseen, paljon parempi!
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 24 Joulu 2010 - 17:17

Bete^ kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!

Minkälaista vannetta tulossa? Ja teitkö niille takavaloille muuten mitään, kun oli aiemmin puhetta kalvotuksesta jne?
Todellakin katuvanteet+kumit erikseen, paljon parempi!

Pidetään teitä vielä jännityksessä siihen asti että valssit saadaan itselle, ja pistetään sitten kuvapäivitystä. Speksit pysyy muuten samana, mutta ET tullee putoamaan +35 -> 0.

Takavaloille eio vielä tehty mitään, mutta katsotaan jos ne vaikka kalvottas nyt talvella joku päivä, punasta lämin-eksää kun on hyllyssä. Ainoo ongelma tällä hetkellä on se että autolle eio löytyny mistään sisältä säilytyspaikkaa, vaan se seisoo ulkona pakkasessa = ennenku joku talli löytyy ei oikein voi tehdä mitään.. Neutral

Jos vaan työpaikka pysyy ja saan tehdä tarpeeks tunteja = tulee tarpeeks rahaa ni vanteiden lisäks ois ainakin hommattava: Camber säädettävät tukivarret ympäriinsä, uus alustasetti jossa helpompi korkeussäätö kun KW.n Variante 1.ssä (vituttaa aina ruuvata noita sormet verillä ratapäiville kun on korkeudensäätö jousilautasesta) ja mahdollisesti pulttikaaret + nelipistevyöt.
Edit: Niin, ja luotettavuutta pitäis vähän parantaa. Iso alusyyläri lämpöongelmien poistamiseks, ulkoinen puola tai mahdollisesti rahatilanteen salliessa koko virranjakaja helvettiin ja suorasytkä tilalle ni ei tarttee painia niidenkään ongelmien kanssa enää ja sit vielä jonkunsortin big brake-kit ni ei tartte joka ratapäivien jälkeen vaihtaa paloja kun lentää kulutuspinnat helvettiin ylikuumenemisen takia..

Bye bye $$$ :I


Viimeinen muokkaaja, kop-O-nen pvm Pe 24 Joulu 2010 - 17:43, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
ttoni




Viestien lukumäärä : 95

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 24 Joulu 2010 - 17:25

Suunnitelmat kuulostaa hyvältä! Ja varsinkin se ,että et luovu autosta. Kun ei näitä suomenmaalla liikaa ole ,eikä varsinkaan tähän tyylisuuntaan rakenneltuja.

Minkälaista vannesettiä on tulossa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Green
Wingman
Green


Viestien lukumäärä : 4698
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyPe 24 Joulu 2010 - 23:06

Hyvä päätös, innolla seurataan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Mai-

Mai-


Viestien lukumäärä : 911

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyLa 25 Joulu 2010 - 1:09

Katoin ton sun videon, niin kerrotko vähän tosta tekniikasta? Onko 1.6 vai 1.8? Onko tekniikka vakio, kun kiersi noin korkealle? Ja sit vielä, kun oon ymmärtäny, että tää hondan v-tecci on samanlainen, ku nissanin neo vvl, niin voiko hondassa säätää molempia nokkia erikseen? Esim että millä kierroksilla nokissa nosto muuttuu vai toimiiko molemmat nokat samaan tahtiin?
Kivan näkönen kinneri on. Cool

Edit: ja mistähän nuo hondan lämpöongelmat johtuu.. Tää ei todellakaan ole ainoa honda jossa ollu ongelmia ratapäivillä. Ite ajellu muutaman kerran hondien seassa kemorassa ja siellä on jatkuvasti joku pelti pystyssä jäähdyttelemässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyLa 25 Joulu 2010 - 12:04

Mai- kirjoitti:
Katoin ton sun videon, niin kerrotko vähän tosta tekniikasta? Onko 1.6 vai 1.8? Onko tekniikka vakio, kun kiersi noin korkealle? Ja sit vielä, kun oon ymmärtäny, että tää hondan v-tecci on samanlainen, ku nissanin neo vvl, niin voiko hondassa säätää molempia nokkia erikseen? Esim että millä kierroksilla nokissa nosto muuttuu vai toimiiko molemmat nokat samaan tahtiin?
Kivan näkönen kinneri on. Cool

Edit: ja mistähän nuo hondan lämpöongelmat johtuu.. Tää ei todellakaan ole ainoa honda jossa ollu ongelmia ratapäivillä. Ite ajellu muutaman kerran hondien seassa kemorassa ja siellä on jatkuvasti joku pelti pystyssä jäähdyttelemässä.

Ihan vakio 1.6 tuo on, ainoostaan katilta taaksepäin on putki vaihdettu, ja intake + suodatin myös.
Jos ton kemoravideon katoit ni siinä on tuossa punaisessa Delsolissa ITR.n 1.8 kone pikkuvireillä (pakosarja, putkisto, intake, lastu), jolle tehdas lupaa vakiona 200hp.. En tiiä miten tuo kulkee noin hyvin, vaikkei tuossa pitäis olla kun 170hp. Noh, eipä siitä haittaakaan ole.
Kiertää ihan normaalisti, noissa japsimallin koneissa on rajotin vähän euromallia korkeemmalla.
Hondan wanhempi VTEC joka tästäkin löytyy perustuu öljynpaineella ohjattuun solenoidiin, joka tietyllä kierrosluvulla kytkee korkeamman nokkaprofiilin käyttöön. Sekä pako että imunokka vaihtuvat samaan aikaan.

Varmaan osasyy noihin lämpöongelmiin on sairaan pieni syyläri mikä näissä on, seo kooltaan ehkä 1/4 koko keulan leveydestä. Itsellä on siinä keulalla sen rinnalla ilmastoinnin kenno, mutta toisaalta ei tuota ilmastointia tuu koskaan käytettyä niin sen vois vaikka heivata siitä hiiteen ja pistää isomman alusyylärin..
(Vertailun vuoksi: Pulsar Neo VVL Syyläri: http://members.iinet.net.au/~lonewolf3/pulsar/IMG_0003.JPG
Civic SiR, vasemmalla kuvasta katsoen syyläri, oikealla ilmastoinnin kenno: http://my.prostreetonline.com/photos/data/500/EngineBay1.jpg )
Takaisin alkuun Siirry alas
Mai-

Mai-


Viestien lukumäärä : 911

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyLa 25 Joulu 2010 - 14:32

Paljos tuossa 1.6 on tehoa?
Joo, samanlaillahan tuo v-tecci sitten toimii, kuin tuo nissanin neo vvl, joka omasta sunnystäni löytyy. Nissanin SR16VE ja SR20VE koneessa tosin on molemmille nokille oma solenoidi ja jos on oikeanlainen ohjainlaite esim. Greddyn mss, niin voi säätää molemman nokan noston vaihdon erikierroksille. Iteltäni tosin löytyy vain tuollainen halpa ohjainlaite, niin en pysty säätämään nokkia erikseen. Tietty jos hommais toisen samanlaisen boksin, niin sitten.. Mutta onko siitä mitää hyötyä, en tiedä.

Oliko tuossa ekan sivun videossa kuvattu sun autoa?

Edit: ja milläs kierroksilla tuo nosta muuttuu ja voiko sitä säätää/muuttaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyLa 25 Joulu 2010 - 16:52

Mai- kirjoitti:
Paljos tuossa 1.6 on tehoa?
Joo, samanlaillahan tuo v-tecci sitten toimii, kuin tuo nissanin neo vvl, joka omasta sunnystäni löytyy. Nissanin SR16VE ja SR20VE koneessa tosin on molemmille nokille oma solenoidi ja jos on oikeanlainen ohjainlaite esim. Greddyn mss, niin voi säätää molemman nokan noston vaihdon erikierroksille. Iteltäni tosin löytyy vain tuollainen halpa ohjainlaite, niin en pysty säätämään nokkia erikseen. Tietty jos hommais toisen samanlaisen boksin, niin sitten.. Mutta onko siitä mitää hyötyä, en tiedä.

Oliko tuossa ekan sivun videossa kuvattu sun autoa?

Edit: ja milläs kierroksilla tuo nosta muuttuu ja voiko sitä säätää/muuttaa?
Just tajusin että eipä täällä ees oo tuota kemoravideoo mistä äsken puhuin:

Ekan sivun video on kans tästä kuvattu. Säädettävällä ohjainlaitteella, tai erikseen saatavalla vtec-controllerilla voi säätää kierroksia millä nokkaprofiili vaihtuu, vakiona ne vaihtuu 5800 kohdalla.

Videolla tosiaan 1:00 -> Kisailua meikän B16 DelSol vs. B18R DelSol, ja 3:20 jälkeen eka pieni Incar-pätkä mun autosta, ja sen jälkeen tosta B18R solista.
Tässä japsimallin 1.6 on tehtaan jäljiltä 170hp, euromalleissa 160.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mai-

Mai-


Viestien lukumäärä : 911

CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 EmptyLa 25 Joulu 2010 - 18:11

Tuo punanen soli, joka tossa videolla näky, niin oonkin ollu sen kyydissä joskus. Kulkua oli ihan kivasti. Tuo on tieten sen Kimmon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: CR-X DelSol SiR   CR-X DelSol SiR - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
CR-X DelSol SiR
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: