| Nissan Silvia K's KPS13 | |
|
+23JohnDoe mvo Down Jouns comep TomVi Tume Kopy _sapa_ Jonduli apuapina Green puzle Sami kop-O-nen teemu JTG eros Sipe jaki TIKU Masq Mic 27 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Su 21 Maalis 2010 - 23:05 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Itse tiedän muutaman auton jossa konepellin takareunan nostolla on saatu lämpöjä tippumaan kun mikään muu ei oo enään auttanu. Tosin kyse vanhemmista autoista joissa konetilassa ei muutenkaan kauheesti oo ylimäärästä tilaa.
Tohon vaikuttaa niin moni asia, konepellin alla olevan tyhjän tilan koko ja muoto, auton muotoilu yms. joten aika autokohtaista on tuo konepellin takareunan nostolla saatu hyöty / haitta. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Su 21 Maalis 2010 - 23:35 | |
| Me taisteltiin juurikin s13 korin kanssa SR koneella. Lisäksi kaverin s12 korissa SR koneella havaittu pelkkää haittaa. Viime kaudella Riku Ranne taisteli muistaakseni Motoparkissa lämpöongelmian kanssa. Siinä oli ujosti takareunasta konepelti pystyssä, mutta vedellä ja kylmäsprayllä ne sitä silti jäähdytteli jokaisessa mahdollisessa välissä. Voihan tosta hyötyäkin olla, mutta jos lämmöt tuppaa nousemaan niin tota en suoranaisena lääkkeenä sille pitäisi. | |
|
| |
mvo
Viestien lukumäärä : 257 Paikkakunta : Hollola/Lahti Muut : ZX6-R
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 0:20 | |
| Siinä vaiheessa kun radalla on lämpöongelmia, fiksumpi kaveri ottaa konepellin pois. Toimii hyvin | |
|
| |
Mic
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : Lempäälä
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 0:30 | |
| | |
|
| |
JohnDoe
Viestien lukumäärä : 14
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 1:04 | |
|
Viimeinen muokkaaja, JohnDoe pvm Ti 8 Marras 2011 - 23:24, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ellen
Viestien lukumäärä : 52 Paikkakunta : Koski TL
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 1:15 | |
| Drifteriluukki on kyl maukasta jos tuo konepellin nosto auttaa/on vaihtoehto reiälle konepellis ni kyl se sit saa vähän irvistääkin.. Vanteet sopii tyyliin, mutta jotai muutosta harkitsisin tol verannalle puskurin tilalla, vaikka siihen toi alempi lippa toisaalta kuuluukin, niin ja lyhdyille kans ehkä jotain? Hieno pirssi jokatapauksessa :afro: | |
|
| |
_sapa_
Viestien lukumäärä : 107 Paikkakunta : rauma
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 18:52 | |
| - JTG kirjoitti:
- Me taisteltiin juurikin s13 korin kanssa SR koneella. Lisäksi kaverin s12 korissa SR koneella havaittu pelkkää haittaa. Viime kaudella Riku Ranne taisteli muistaakseni Motoparkissa lämpöongelmian kanssa. Siinä oli ujosti takareunasta konepelti pystyssä, mutta vedellä ja kylmäsprayllä ne sitä silti jäähdytteli jokaisessa mahdollisessa välissä. Voihan tosta hyötyäkin olla, mutta jos lämmöt tuppaa nousemaan niin tota en suoranaisena lääkkeenä sille pitäisi.
joo no en ajatellut driftauksen kannalta tota nostoa mut mites normaalissa rata ajossa | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 19:58 | |
| Kokeilemalla selviää, mutta ite laittaisin konepellin ja muutkin korin osat istumaan ja radalle mentäessä se pelti on helppo napata pois jos lämpöongelmia ilmenee. En ite ainakaan viitsisi katsoa repsottavia korinosia päivittäin vaan sen takia, että siita on radalla joku hyöty. Varsinkin kun se pelti on niin helppo tarvittaessa ottaa pois...
edit. niin meinas unohtua, mitkä noi vanteet nyt olikaan, onko ne aidot vai rota tms kopioita? | |
|
| |
Grontti
Viestien lukumäärä : 871 Paikkakunta : Turku/Salo
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 20:14 | |
| Konepeltiäkään ei tartte nostaa yhtää ku napaa sen tiivisteen vittuu sielt välistä? Eikös semmone ny aika useessa autossa ole. | |
|
| |
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 20:41 | |
| Tai sit vaan ostaa uuden, vähän alkuperäistä suuremman syylarin ja ajelee sillä? | |
|
| |
jiri
Viestien lukumäärä : 1729 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 20:46 | |
| - sasu` kirjoitti:
- Tai sit vaan ostaa uuden, vähän alkuperäistä suuremman syylarin ja ajelee sillä?
samaa mieltä. | |
|
| |
Mic
Viestien lukumäärä : 14 Paikkakunta : Lempäälä
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 21:48 | |
| - JTG kirjoitti:
- Kokeilemalla selviää, mutta ite laittaisin konepellin ja muutkin korin osat istumaan ja radalle mentäessä se pelti on helppo napata pois jos lämpöongelmia ilmenee. En ite ainakaan viitsisi katsoa repsottavia korinosia päivittäin vaan sen takia, että siita on radalla joku hyöty. Varsinkin kun se pelti on niin helppo tarvittaessa ottaa pois...
edit. niin meinas unohtua, mitkä noi vanteet nyt olikaan, onko ne aidot vai rota tms kopioita? Rotathan ne on, ja niinkun aijemmin taisin mainitakkin ne on edellisen omistajan laittamat... | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 Ma 22 Maalis 2010 - 21:49 | |
| - Mic kirjoitti:
- JTG kirjoitti:
- Kokeilemalla selviää, mutta ite laittaisin konepellin ja muutkin korin osat istumaan ja radalle mentäessä se pelti on helppo napata pois jos lämpöongelmia ilmenee. En ite ainakaan viitsisi katsoa repsottavia korinosia päivittäin vaan sen takia, että siita on radalla joku hyöty. Varsinkin kun se pelti on niin helppo tarvittaessa ottaa pois...
edit. niin meinas unohtua, mitkä noi vanteet nyt olikaan, onko ne aidot vai rota tms kopioita? Rotathan ne on, ja niinkun aijemmin taisin mainitakkin ne on edellisen omistajan laittamat... Multa on sit mennyt vaan täysin ohi. My bad. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nissan Silvia K's KPS13 | |
| |
|
| |
| Nissan Silvia K's KPS13 | |
|