Jotain pientä taas saatu väsättyä.
Vanha sulakerasia keraamisine sulakkeineen sai väistyä vähän modernimman tieltä. Tilalle valikoitui mk3 CE2 rasia, tämä sen takia koska on melko modulaarinen useiden liittimiensä ansiosta, mikä helpottaa tulevaisuudessa esim. moottorin vaihtoa, kun korin sähköt saavat pysyä kokonaan paikallaan.
Lähes kaikki sähköt on nyt siis tehty uusiksi, liittimien pinneistä lähtien.
Takapään johtosarja uudistettuna ja samaan lisätty bensapumpun sähköt mitkä puuttuivat.
Uusi rasia istutettu vanhan paikalle.
Etupään reititys sisälokarin kautta.
Alkuperäisessä kaasarikoneessa kun ei bensapumppua ollut eikä täten mitään kiinnikkeitäkään, piti sellainen johonkin kehitellä. Aluksi suunniteltiin pumppua ja suodatinta sisäpuolelle vararengaskoteloon, mutta kontti tulee näillä näkymin täyttymään jo ihan tarpeeksi muista osista, niin piti ne sijoittaa muualle. Sopiva paikka löytyi takaa runkopalkin vierestä.
Tulevaisuutta ajatellen pumppuna toimii siis Boschin 044 ja linjatkin on vähän tilavammat kun alkuperäiset. Kiinnikkeiden kumisuojat vielä puuttuvat.
Kojelautakin tuli vielä kertaalleen vaihdettua, kun näytti että alkuperäinen oli ajansaatossa ottanut hiukan itseensä. Uusi siis series 1 malli, eli kokonaan muovia, eikä pahvi/vinyyliä tms. mitä uudemmat ovat. Mittaristo päivittyi sitten samalla mustaan gti versioon missä kierroslukumittari.