rojak
Viestien lukumäärä : 34 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke To 8 Toukokuu 2014 - 9:57 | |
| - Japrnoo kirjoitti:
- Noita niittiruuvivanteita ei voi kuvailla millään muulla sanalla kun oksennus.
Ite kyllä dikkaan niistä suuresti | |
|
Taski
Viestien lukumäärä : 225 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke To 8 Toukokuu 2014 - 11:09 | |
| Mä oon tätä kattellu kylillä pyöriessäni ja musta tää oli ihan priiman race-henkinen ainakin vielä muutama viikko sitten kun viimeks näin. Ei tämmösestä kannata edes yrittää tehdä mitään kakkista, kun race-look sopii paljon paremmin.
Jotkut 16-17" 5-puolaset race-henkiset vanteet ja kunnon profiililla katuslicksit alle ja sitten loppu panostus alusta/tekniikkapuoleen niin saa paljon enemmän irti kys. laitteesta kun millään NPS Slammed -lookilla. | |
|
rojak
Viestien lukumäärä : 34 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke To 8 Toukokuu 2014 - 22:43 | |
| Tässä muutaman tunnin pähkäilyn jälkeen tullut siihen tulokseen,että sitten, kun hommaan vanteet niin ne ovat 5 puolaiset. Vielä en pysty hyppii riemusta vanteiden tilauksen kohdalla, koska raha on kortilla, intti lähestyy ja kaikki tulot loppuu eli eletään köyhää aikaa. | |
|
m81t82
Viestien lukumäärä : 301 Paikkakunta : ihanasti espoolainen Muut : jopoja..
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke Pe 9 Toukokuu 2014 - 1:59 | |
| Vittufuck abloy pääräjähtää! | |
|
Jomppa
Viestien lukumäärä : 252 Paikkakunta : riihimäki Muut : skede
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke Pe 9 Toukokuu 2014 - 13:20 | |
| Miks tästä piti sit ylipäätänsä tehdä topic jos ei ole rahaa rakentaa ja ainut mitä autoon on oikeestaan tehty on alusta. vihatkaa vaan mut mä en ite nää tätä topicin arvosena, ois voinu vaan tonne kuvia foorumilaisten autoista osioon pistää .... ? | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Hondamiehen jatke | |
| |
|