| Nissan Silvia S12 | |
|
+54TeeVee Juke-Maza Jube666 hlappis csharp jusssi jäse toni Miksutus Thompson JTG ElektrikMekanik LexEtAnnihilato Samu zmuli Miikka jallu81 _sapa_ Juha91 Tiamos samulzi Masq Mai- OspreY kiMMMe puerco kop-O-nen PIFu Kipe mosse Laatueine N|ba Mro Green katiska niko alkku_ TomVi Sami sasu pottifemma Posmo CDLC.CO -Alcohol- ändi semppu wiiksi Sergey Grontti Hanska teilor renox J4TOG Tellu 58 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Tellu
Viestien lukumäärä : 46 Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 17:31 | |
| Jos sitä nyt vielä tämän vuoden jutut rustailisi tänne, niin pääsee ajantasalle. Eli kausi 2010: Alkuun oli tarkoitus tälle kaudelle vihdoin vaihtaa auton väriä, mutta kun sain nykyisen rengastuksen alle, väritys näytti omaan silmään ihan hyvältä ja vanha sai jäädä. Tämän vuoden urakka lähti siitä liikkeelle, kun hommasin Primeran orkkis peltivanteet... Nehän ei ihan hirveän kauaa orkkiksilta näyttänyt, vaan hommahan karkasi heti alkuunsa käsistä Yllättävää kyllä, vanteet ei ihan heti suoriltaan mahtunut auton alla pyörimään Ensin piti ihan vaan rullata vähän kaaria, mutta heti perään joutui ottamaan rälläkällä takaa peltiä ja edestä kuitua pois. Vanteet tuli "vähän" ulos korilinjasta: Joten kaivoin tallin perukoilta pölyttymästä joskus kauan sitten ostamani kaarilevikkeet: Samalla reissulla madalsin auta vähän vielä lisää eli toisin sanoen auto on nyt likimain niin alhaalla kun sen tolla alustalla saa. Eteen taisi jäädä ihan vähän säätövaraa vielä, mutta takaa otin jo säätöpalatkin pois.. Maavaraa ei enää ihan hirveästi ole: Kai siitä sitten ihan hyvä tuli. Itse ainakin olen tyytyväinen: Muuten tälläkin kaudella on saanut tapella tekniikan kanssa.. Tai muuten se on kyllä toiminut mutta ahtimien kanssa on aina ollut ongelmia, eikä se yllättänyt tänäkään vuonna. Kertaalleen tulin jo trailerilla kotiin, mutta sen jälkeen sain auton taas jotenkin kuntoon. Tekniikkaankin olen vuosien saatossa jotain pientä päivittänyt, mutta ei siitä sen enempää. Jotain pientä on taas talven varalle suunnitelmissa ja katsotaan jos jo ens kaudelle saisi sen värinkin vaihdettua. | |
|
| |
Grontti
Viestien lukumäärä : 871 Paikkakunta : Turku/Salo
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 19:00 | |
| Milläs specseillä vanteet on?
E: Luulenko vaan vai onko etuvilkut hiuka vinksallaa viimises kuvas?
Viimeinen muokkaaja, Grontti pvm Ke 8 Syys 2010 - 21:17, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sami
Viestien lukumäärä : 665 Paikkakunta : -03-
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 19:29 | |
| Viimesin lookki näyttää kyllä kevyesti parhaalta ehdottomasti :cheers: kelepais! | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 21:44 | |
| Vanteet on 9,5x15" ja et lukemien pitäis olla edessä -17 ja takana -27.
Ja etuvilkut on ihan oikeestikin vinksallaan. Niihin tartteis talvella rakentaa jotkut kunnolliset pidikkeet, nyt nekin on vähän purkkavirityksellä paikallaan. Alkuperäisissä loksuissa on takana peltiä mihin ne saa ruuvattua kiinni, mutta noissa kuituloksuissa ei oo käytännössä mitään kiinnikettä vilkuille. | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 21:49 | |
| | |
|
| |
alkku_
Viestien lukumäärä : 312 Paikkakunta : Nådendal
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 22:09 | |
| Silvia on kyllä muovaantunut todella hienoksi :cheers: Jos nyt vanteita pitäis vaihtaa niin Hayashi Streetit (edessä) tai jotkut muut oldschool japsivanteet olis jepat. Mutta kyllä noi pellit passaa myös oikein hyvin | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 22:22 | |
| ei vaa renkaiden profiili ole aivan oikea minkä kokoset noi kumit on? | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 22:28 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Takaa kun laittaa vielä nuo levikkeet istumaan kunnolla niin tulee hyvän näkönen.
Ja vanteiks jotain tällästä Tarkoitus oli tosiaan laittaa noi levikkeet vaan hetkeks paikalleen ennen maalaamista ja sit maalauksen jälkeen kunnolla. Mut kun suunnitelmat tosiaan muuttui, niin jäivät noin. Joten ne on edelleen työnalla Ja noi linkin vanteet on hienot. - alkku_ kirjoitti:
- Jos nyt vanteita pitäis vaihtaa niin Hayashi Streetit (edessä) tai jotkut muut oldschool japsivanteet olis jepat. Mutta kyllä noi pellit passaa myös oikein hyvin
Noista vanteista tykkään myös ja tosta autosta! Jonkun verran seuraillut tota projektiakin Jos en ihan väärin muista, niin renkaat on 205/55. | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 22:46 | |
| On kyllä parempaan suuntaan menty koko ajan. Pientä hifistelyä vielä kaarien ym. kanssa, jotkut raret oldschool japski vanteet sairailla specseillä alle, ni sit alkaa oleen ihan parhaillaan. Hyvännäköinen toi kyllä on jo nytkin omaan silmään ja omasta mielestä myös renkaat on sopivan munkit tälläseen japskiin. | |
|
| |
katiska
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Kemi
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 8 Syys 2010 - 23:47 | |
| Tää on kyl tajuttoman hottis silvia Tullu dnsf:n puolella ihailtua tätä ja tälläkin hetkellä mm. läppärin taustakuvana tämä silvia | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 To 9 Syys 2010 - 21:18 | |
| Varmaan aiemminkin jo todennut mut on kyllä upee nipponi, pellitkin sopii mut jahka laitat joskus vielä tossa ehdotellut vanhan koulun japsivanteet alle ni se on silkkaa kermaa ja mansikoita | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 To 21 Loka 2010 - 12:06 | |
| Autollekin jotain pientä tapahtunut viime päivittelyn jälkeen. Jälleen kerran tuli ongelmia turbon öljyletkujen keston kanssa ja kun sinne olin vaihtamassa uusia, niin kierteet lähti kävelemään sekä pulteista että ahtimesta No nyt pitäis olla kunnon letkut ja ahdinkin vaihtui samassa urakassa. Putkisto on myöskin uusittu ja takapönttö häipyi romukoppaan, nyt näyttää paremmalta, vaikka alkuun olinkin sitä mieltä etten halua tällaista Lisäks on pari uutta tarraa pitkin autoa. 100+:ssakin tän kanssa tuli käytyä. Uusia vanteitakin on surffailtu netistä ja muutamat hienot on löytynyt, mutta vielä en oo ostanut mitään. On tällä vaan kiva ajella verrattuna tohon uudenpaan Silviaan Kelit alkaa vaan mennä vähän sellasiks, että tartteis varmaan laittaa jo talvisäilöön.. Yhdellä reissulla HML-TKU oli jo pakko vetästä bussipysäkille ja ruuvata alusta niin pehmeeks kun saa, niin sai edes vähän parempaa tuntumaa tiehen.. Mutta kun ei malttais vielä laittaa talliin odottamaan kesää. | |
|
| |
Tellu
| |
| |
Mro
Viestien lukumäärä : 1157 Paikkakunta : Tre/Ylö
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 To 21 Loka 2010 - 12:11 | |
| Oli kyl hyvän näkönen 100plussassa, kaverin kanssa siinä useempaan otteesee kuolailtii, jutulle ei vaa uskaltanu tulla | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 To 21 Loka 2010 - 20:43 | |
| Ihan rohkeesti vaan jutuille, en mä pure Monesti huomannut, et jollain on ollut jotain kysyttävää tai sanottavaa, mut sit kun selvii että tää on mun auto, niin pojat on sanonut vaan aijaa, ja lähtenyt pois. En mä nyt niin hirveen pelottava voi olla | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 To 21 Loka 2010 - 23:00 | |
| juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Pe 22 Loka 2010 - 7:46 | |
| wait, wat? Tellu onkin muija? | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Pe 22 Loka 2010 - 10:36 | |
| - N|ba kirjoitti:
- juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto
Näin useimmat luulee, mutta mä oon kyllä omistanut ton auton kauemmin kun mitä oon mieheni kanssa seurustellut, joten ihan on minun ikioma auto - Laatueine kirjoitti:
- wait, wat? Tellu onkin muija?
Järkyttävä totuus Mutta se fakta tuntuu kyllä pelottavan monet autosta kiinnostuneet pois. Niin eikä toi mun äijäkään pure vaikka multa tulis autosta joku jotain kysymään tai muuten juttelemaan | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| |
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| |
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 La 23 Loka 2010 - 0:21 | |
| | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 La 23 Loka 2010 - 8:43 | |
| OT Ää, ootko sä se sama tellu joka ties mototnetissä kakstahtisista kaiken tai jtn? | |
|
| |
Tellu
| |
| |
PIFu
Viestien lukumäärä : 1265
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Su 24 Loka 2010 - 12:16 | |
| | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Su 24 Loka 2010 - 15:45 | |
| | |
|
| |
Tellu
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ti 8 Helmi 2011 - 23:27 | |
| Taas on tää jokatalvinen pohdiskelu päällä. Varmaan kolmas talvi peräkkäin, kun motivaatio on aivan kadoksissa ja mieli tekis vaan hukata koko auto. Joka kerta se on mennyt ohi sillä, että kesällä pääsee ajamaan Silvialla, mutta silti.. Voi olla, että jos joku tarpeeksi rahaa löisi käteen voisin jopa luopua autosta. Vastapainona tässä justiin hieron kauppoja paremmasta kytkimestä, koska vanha alkoi pikkuisen luistamaan syksyllä. Eli en mä vielä ihan kokonaan ole luovuttanut tämän kanssa | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ti 8 Helmi 2011 - 23:31 | |
| - Tellu kirjoitti:
- Taas on tää jokatalvinen pohdiskelu päällä. Varmaan kolmas talvi peräkkäin, kun motivaatio on aivan kadoksissa ja mieli tekis vaan hukata koko auto. Joka kerta se on mennyt ohi sillä, että kesällä pääsee ajamaan Silvialla, mutta silti.. Voi olla, että jos joku tarpeeksi rahaa löisi käteen voisin jopa luopua autosta.
Vastapainona tässä justiin hieron kauppoja paremmasta kytkimestä, koska vanha alkoi pikkuisen luistamaan syksyllä. Eli en mä vielä ihan kokonaan ole luovuttanut tämän kanssa Sitä se aina on, ei muutaku selailemaan netistä nättien S12.n kuvia, ja tilailemaan uutta osaa autoon. Ainaki tolla reseptillä sain ite herätettyä vanhan kuumeen entistä kovempana uudestaan! | |
|
| |
puerco
Viestien lukumäärä : 1381 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ti 8 Helmi 2011 - 23:33 | |
| alkaa olemaan varsin härski peli kyllä. Ja mä oonki tiennyt että tellu on muija, läl läl lää.. | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 9 Helmi 2011 - 0:53 | |
| - puerco kirjoitti:
- alkaa olemaan varsin härski peli kyllä. Ja mä oonki tiennyt että tellu on muija, läl läl lää..
Mä luulin että kaikki on tiennyt. | |
|
| |
kiMMMe
Viestien lukumäärä : 989 Paikkakunta : Parainen Muut : fillari...
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 Ke 9 Helmi 2011 - 9:39 | |
| en mä ainakaa tienny :O no mut autoon, on kyl härski, varsinkin vanne puolella ja toivotaan että se motivaatio sieltä jostain puskee esiin. Jatka vaan samaa hyvää linjaa :cheers: | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nissan Silvia S12 | |
| |
|
| |
| Nissan Silvia S12 | |
|