Eli järjestelmä toimii ja ville on tosi ilonen. Viel olis yli viikko reilusti aikaa viimestellä putket kiinni ja kontin lattiat ja väliseinät yms pitäis viel duunailla. Kommentit on tervetulleita
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
No huhhuh. Eikai tuohon enää paljon lisättävää ole. Vannevalinta on oikee, koria on sopivasti siistitty (no lähinnä nuo puskurit mut silti) ja säkitkin vielä.
Kaks asiaa tuossa oikeestaan oli mitkä pisti silmään, sivuvilkut ja painemittarit. Sivuvilkkujen tilalle vois vaikka tyrkätä peitelevyt tai edes kirkasta(=vaaleeta) vilkkua niinku takavalotkin. Ja painemittarit sais melkein olla tummat kyllä.
No huhhuh. Eikai tuohon enää paljon lisättävää ole. Vannevalinta on oikee, koria on sopivasti siistitty (no lähinnä nuo puskurit mut silti) ja säkitkin vielä.
Kaks asiaa tuossa oikeestaan oli mitkä pisti silmään, sivuvilkut ja painemittarit. Sivuvilkkujen tilalle vois vaikka tyrkätä peitelevyt tai edes kirkasta(=vaaleeta) vilkkua niinku takavalotkin. Ja painemittarit sais melkein olla tummat kyllä.
Sivuvilkut tahtoo laki haluta siihen. Eikä vielä ole tehny mieli vaihtaa ehjiä hyviä porkkanoita pois, edellisessä jetassa oli vaaleet sivuvilkut ja mun mielest ne oli rumat. Painemittareissa ei ollu varaa valita väriä, joku viitseliäs noi ehkä maalais ja tekis uudet pohjat. Mut emmää jaksa. Kelpaa noinkin. Jos sit joskus digitaalinäyttöä, accuarin eleveliä ja kaikkee. aaammmm yeah
Mahtavaa! Itse en mikään kaivonkansien rakastelija ole, mut ihan kivasti passaa. Toki nyt kun on noin viimottenpääl hiposteltu laitos niin kaipas jotain arvokkaampaa IMO..
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
piti ottaa vähän taukoa noist bägien rakentelusta niin päätin sit pestä ja vahata jetan. johan se on myllytyksen jälkeen ollu acs näytillä ja seisonu tallissa :/
piti ottaa vähän taukoa noist bägien rakentelusta niin päätin sit pestä ja vahata jetan. johan se on myllytyksen jälkeen ollu acs näytillä ja seisonu tallissa :/
Ei se väärin oo! Hyvältä rupee näyttään projektit..
variant R
Viestien lukumäärä : 54 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Golf IV 1.6 16 farkku -05 pacific
Vanereihin tulee samaa mustaa karvamattoa mitä aiemmissa konttikuvissa on näkyny jo lattiamattona, samaten noi kontin sivu"pahvit" muuttuu GL jetan versioihin mitkä on mustaa karvaa niin pitäis tulla vähän yhtenäisempi setti. Toi väliseinä tulee saranoilla niin voi sitten säiliötä tyhjennellä vedestä jnejne.....
Sisusta on takapenkkiä ja apparin penkkiä vaille kasassa, ne penkit ei oo kiinni ku ne on himassa ja pololla ei oikeen mahu helposti kuskaamaan niitä
mun kassit tyhjeni jo ja pysyy silti ylhäällä, eiku
pointsit tosta unelma fitmentistä <3 niiin monessa pussihelvetinporvarikusipäiden kotteroissa roikkuu perse, toisin kun tässä missä etupää on ujosti alempane ja on kiva pyllistys
tosin vaihtaisin takavalo OEM:iin ku noi näyttää super amikselt....
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
tosta ei ny nää hevon vittua mut todiste et sain kontin tehtyä abaut valmiiks. saranat tuli ny tilapäisesti tohon näkyville puoliks. Mut tehää sit runin jälkeen kunnol loppuun toi kontti. Vähän toi kiirus puskee täs ku ensviikol olis lähtö?
Maalasin ne jo mustaks, eiks näy tos kuvas? ruuvit viel maalaamatta.
Mä en nää koko saranoita ollenkaan Kiertääks tuol levyn takana ilma mitenkään? Aattelin vaan ku kompura tykkää lämpee aika paljon ku vähän pidempään sitä huudattaa... en kyl tiä onks sil mitään välii vaik sil kuuma oliskin
Eikai se kompura ny siel monta tuntii huuda putkeen?
Riippuu kuinka paljon kikkailee Mun viair pumppaa tyhjää säiliötä lähes 10min, ni siin ajas lämpee sen verran ettei kädellä viitsi huvikseen kiinni pitää..
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
Maalasin ne jo mustaks, eiks näy tos kuvas? ruuvit viel maalaamatta.
Mä en nää koko saranoita ollenkaan Kiertääks tuol levyn takana ilma mitenkään? Aattelin vaan ku kompura tykkää lämpee aika paljon ku vähän pidempään sitä huudattaa... en kyl tiä onks sil mitään välii vaik sil kuuma oliskin
toi väliseinä on abaut 10cm verran auki yläreunasta koko kontin leveyden verran et ei silt happi lopu kesken, hattuhyllyki on jetoissa vähän läpi hengittävä. Kylhä se lämpenee mut ei mul sormet palanu ainakaan tänään ku täytin tyhjän tankin kompuralla täyteen, vitun kuuma se silti oli.
sensei kirjoitti:
Tykkäsin jo ACS:ssä. kun näin eka kerran livenä. Jotenkin tulen tykkäämään enemmän, nyt säkeillä varustettuna.
Pääsetkö kuin helposti tyhjentämään vedenerottimen? Näyttää kuvassa olevan melkein vanerissa kiinni..?
pääsee tyhjentää helposti, ei oo siis vanerissa kii, en muista senttejä mut ainaki 2-4cm vähintään on rakoa vaneriin. sama tuol tankin pohjas "tyhjennyspropul". Oon mä näit asioit miettiny illalla sängyssä pyöriessäni :D
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW