| Opel astra G | |
|
+98Ceisari redi pazi88 Mirza Miksu MB nulppi eros Aasiankukko47 teen_014.jpg Reteks äsär Vellulollero -mane- vector Makkeli Ian13 MarttiT matti.l Paltsu Kipe juh-o Petep Volver Jombe temee Thompson Kimel toni Neuni kop-O-nen Jonas_ ripa JTG m81t82 Timzy187 mctikku Rixaa N|ba _Esa_ apuapina Tume anttilainen ee-2 Ipe sensei 60lf Stepa' Mazuuu juudas Tonise S4ce Ro||e Laatueine Aatsipoppa vilperj Avt0mat niklas89 sasu PIFu kuppe- foc-ay Tukeri john_gleasy Jakke TMA JukeN runq WeirdDude Nilla CDLC.CO ai-m Alpha vildur Madmax88 Blinko wilsson Saukkii Hanska teemu mosse Aaperi Green niko GrapL xite JiiWee Garash Komulainen pera187 ouppeli ]usbe Quorro dumppi^^ alkku_ DeVilbiss TomVi Mro sampeli 102 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sampeli
Viestien lukumäärä : 397 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 10 Loka 2011 - 10:18 | |
| | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 10 Loka 2011 - 10:24 | |
| Lakka päälle ja kovaa ajoa. | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 10 Loka 2011 - 10:28 | |
| - Ipe kirjoitti:
- Lakka päälle ja kovaa ajoa.
Ei kai siihen nyt lakkaa uskalla laittaa, tulee viellä liian hyvä | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G La 22 Loka 2011 - 17:23 | |
| Tällänen tästä sitte tuli tänä kesänä, nyt jatketaan syksyä tälläsellä lookilla. Kiitoksia maalista JukkaK
Viimeinen muokkaaja, sampeli pvm La 22 Loka 2011 - 18:57, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: Opel astra G La 22 Loka 2011 - 17:29 | |
| kipen vanteet löysi siis tiensä tän alle..
| |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Opel astra G La 22 Loka 2011 - 18:09 | |
| Lättyä (?) ja väriä pelii nii varmasti toimii! | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G To 1 Joulu 2011 - 9:22 | |
| | |
|
| |
Paltsu
Viestien lukumäärä : 359 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 8:20 | |
| Nostan kyl hattua laadukkaalle työlle ja jaksamiselle, mutta suorat lipit ja "turvonnu" lookki keulassa ilman kilven koloa ei kyl tee tästä ainakaan mun silmään viehättävää. Onhan tää kaikenkaikkiaan siisti, mut kyl se mielenkiinto tulee rytmistä ja sen vaihtelusta, joka on aika hyvin tosta keulasta nyt kadonnu. Oonko muuten ainut, jolle tulee mieleen greenin polo? | |
|
| |
foc-ay
Viestien lukumäärä : 96 Muut : Foordeja.
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 10:12 | |
| - Paltsu kirjoitti:
- Nostan kyl hattua laadukkaalle työlle ja jaksamiselle, mutta suorat lipit ja "turvonnu" lookki keulassa ilman kilven koloa ei kyl tee tästä ainakaan mun silmään viehättävää. Onhan tää kaikenkaikkiaan siisti, mut kyl se mielenkiinto tulee rytmistä ja sen vaihtelusta, joka on aika hyvin tosta keulasta nyt kadonnu. Oonko muuten ainut, jolle tulee mieleen greenin polo?
enemmän mun silmään iskee tuo takapuskurin vekki, kun kaikki on muuten niin smoothia. mä tykkään kyllä kovastikin. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 10:33 | |
| - foc-ay kirjoitti:
enemmän mun silmään iskee tuo takapuskurin vekki, kun kaikki on muuten niin smoothia.
mä tykkään kyllä kovastikin. Samoilla linjoilla, mutta lisäisin vielä poistolistalle tuon takaluukun lukkopesänkin. | |
|
| |
MarttiT
Viestien lukumäärä : 3
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 12:41 | |
| Muuten hyvä kyllä, mutta minusta maalityö kaipaisi vähän lisäpiristystä. | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 16:20 | |
| - MarttiT kirjoitti:
- Muuten hyvä kyllä, mutta minusta maalityö kaipaisi vähän lisäpiristystä.
Liekit keulaan? Edit: jos jotain tosta pitäs maalata niin kattopelti mustaks. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 16:33 | |
| - matti.l kirjoitti:
- foc-ay kirjoitti:
enemmän mun silmään iskee tuo takapuskurin vekki, kun kaikki on muuten niin smoothia.
mä tykkään kyllä kovastikin. Samoilla linjoilla, mutta lisäisin vielä poistolistalle tuon takaluukun lukkopesänkin. Ja rekisterikilven valon. Valothan voisi upottaa tuohon listaan, joka on kilven yläpuolella... | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Pe 2 Joulu 2011 - 17:06 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- matti.l kirjoitti:
- foc-ay kirjoitti:
mä tykkään kyllä kovastikin. Samoilla linjoilla, mutta lisäisin vielä poistolistalle tuon takaluukun lukkopesänkin. Ja rekisterikilven valon.
Valothan voisi upottaa tuohon listaan, joka on kilven yläpuolella... Vois vaihtaa vaikka koko auton? Tai vaihtaa tollasen takapuskurin. | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 9 Tammi 2012 - 16:11 | |
| Astra ei mennyt kaupaksi joten meidän yhteiselo jatkukoon. uusia osia tullut haalittua seuraavasti: * Powerflexin takapuslat *(käytetty) sisätilan puhallin * vaihdevälin lyhennin suunnitelmissa olisi talven lyhkäsille päiville ja pitkille illoille seuraavaa: - OPC/GSI takapuskuri muokattuna (kuva vastaavasta edellisessä postauksessa) - coupe:n helmat - etupuskurin verkotus + kilventeline - vanteista keskiö maitokahvin väriin ja kehiin kiiltoa (tai maalia?) - etuvalot tummemmiksi ja taakse erinlaiset umpiot. - pakoputkiston vaihto alusta loppuun. jos jostain löytyy budjettia niin pussit. Voisi sitä varmaan katonkin teipata mustaksi ja piristää konettakin lisää.
Viimeinen muokkaaja, sampeli pvm Ma 9 Tammi 2012 - 16:25, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Avt0mat Wingman
Viestien lukumäärä : 585 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 9 Tammi 2012 - 16:16 | |
| Kateutta herättää taas vaihteeks kun kattelee omia suunnitelmia ja mitä sulla on luvassa, mutta minkäs teet. Onko tuo kuvan etupuskuri ihan Bertonen vakioetupuskin vai? Tulossa kiinni? Tykkään enemmän kun silotellusta. | |
|
| |
vector
Viestien lukumäärä : 202 Paikkakunta : Kajaani Muut : Corsa E OPC
Insignia B
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 9 Tammi 2012 - 16:54 | |
| ^ Taitaa olla kuitenkin joku random-kuva netin syövereistä? OPC:n etupuskuri on tuossa kuvassa, iteltä löytyy samanlainen bertonesta mutta ei ole tosiaan ollut kun OPC-malleissa alunperin. Toki saksanmaalta saa kuitukopioitakin. Ja tsemppiä sampelille rakenteluun, hyvältä kuulostaa suunnitelmat | |
|
| |
_Esa_
Viestien lukumäärä : 24 Paikkakunta : Tre
| Aihe: Vs: Opel astra G Ma 9 Tammi 2012 - 19:07 | |
| Teippaat katon mustaks?! Etkö tuokkaan autoo maalattavaks? | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Su 11 Maalis 2012 - 19:42 | |
| Kevät tulee ja ACS lähestyy niin tuli vanteet maalattua. | |
|
| |
-mane-
Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Joensuu Muut : SKRN
| Aihe: Vs: Opel astra G Su 11 Maalis 2012 - 19:43 | |
| On kyllä niin kermainen, että tulee vesi kielelle. Uskon toimivan. | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Opel astra G Su 11 Maalis 2012 - 19:55 | |
| Näyttää hyvältä. Pitää tulla acs:ään ihastelemaan lähempää | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 15:25 | |
| ACS ohi ja lainaten porukan kuvia tässä kuvia nykytilanteesta. Messuille ei kerinnyt tulla puskureihin muoviverkot ja pari pientä juttua. Stancea tullaan viellä parantamaan tälle kesäkaudelle. Kuvia: @Juhuts @J4tog @mtsi Ja omat räpellykset | |
|
| |
Vellulollero
Viestien lukumäärä : 880 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 15:27 | |
| Noi etuvalot ei kyllä toimi yhtään..? Vanteet on nannaa! | |
|
| |
äsär
Viestien lukumäärä : 84 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 20:11 | |
| Noi etuvalot just toimii! Tuo mukavasti agressiivista ilmettä, mutta ei ammu yli. | |
|
| |
pera187
Viestien lukumäärä : 677
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 20:58 | |
| Vakio astran keula on saatanan ruma ja ilmeetön, toi muokkaus on just jees tähän. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 20:59 | |
| Onhan tää nyt siistein tämän korin Astra pitkään aikaan. Vanteiden väri korin väriin verrattuna näytti aluksi aika vieraalta, mutta alkaa silmä tottuu. Kuvien perusteella tietty paha sanoa, mutta saattaa olla aika kohdillaan just tuo beigen sävy vanteessa että sopii tuohon hopeenharmaaseen. About penkkien kanssa samaa sävyä? Kaikinpuolin kliini kapistus, konttikin toimii. | |
|
| |
Reteks
Viestien lukumäärä : 53 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 23:32 | |
| Mihinähän tämä oikein oli siellä acssäs ku en mä ainakaan tätä havaannu ? | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Opel astra G Ti 10 Huhti 2012 - 23:49 | |
| - Reteks kirjoitti:
- Mihinähän tämä oikein oli siellä acssäs ku en mä ainakaan tätä havaannu ?
Siinä tuning.fi osaston takana | |
|
| |
sampeli
| Aihe: Vs: Opel astra G Ke 11 Huhti 2012 - 19:47 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- Onhan tää nyt siistein tämän korin Astra pitkään aikaan. Vanteiden väri korin väriin verrattuna näytti aluksi aika vieraalta, mutta alkaa silmä tottuu. Kuvien perusteella tietty paha sanoa, mutta saattaa olla aika kohdillaan just tuo beigen sävy vanteessa että sopii tuohon hopeenharmaaseen. About penkkien kanssa samaa sävyä? Kaikinpuolin kliini kapistus, konttikin toimii.
Kyllä tuo vanteiden väri paremmin luonnonvalossa natsaa yhteen ulkokuoren kanssa. värihän on siis vw:n mexicobeige ja hyvin lähellä sisutan väriä. | |
|
| |
teen_014.jpg
Viestien lukumäärä : 6 Paikkakunta : Porvoo - Helsinki
| Aihe: Vs: Opel astra G To 12 Huhti 2012 - 20:32 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- matti.l kirjoitti:
- foc-ay kirjoitti:
mä tykkään kyllä kovastikin. Samoilla linjoilla, mutta lisäisin vielä poistolistalle tuon takaluukun lukkopesänkin. Ja rekisterikilven valon.
Valothan voisi upottaa tuohon listaan, joka on kilven yläpuolella... Farkku-Astrassa on ainakin noi valot valmiiksi listaan upotettuina, sopisikohan se lista suoraan tohon hatchbackiin? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Opel astra G | |
| |
|
| |
| Opel astra G | |
|