| Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
|
+26-dtk- Volver Jombe RöHnÄ redi salkku Pasi jeQQ Saulerson toni Hellaflushalways V.A.G. jallu81 TomVi CDLC.CO kiMMMe N|ba jaki Green ]usbe TMA temee mosse `villle Rixaa seba 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 23 Maalis 2011 - 22:55 | |
| Tänään tuli hiottua toinen kylki ja leikattua etulokarista pellinpalanen pois ( punaisella rajattu alue) Huomenna toisen kyljen vuoro ja viikonloppuna etulokari kittailaan suoraksi, kunhan saa hitsailtua siihen uuden palasen tilalle. Lisää kuvia viikonloppuna. Ja niin. Maalaus tehdään 8-10.4. Sen jälkeen vuorossa jarru- ja polttoaine putkistojen uusiminen, sit katsastus. Oisko se sit siinä !? Toivottavasti, edes hetkeksi. Jos auton säilytän itsellä ens kesään asti, ni varmaan eri väriä talvella päälle, tai no.. katsoo nyt mitä tästäkin tulee, tarviiko enää autoja rakennella | |
|
| |
Hellaflushalways
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 24 Maalis 2011 - 22:54 | |
| - seba kirjoitti:
- jaki kirjoitti:
- Miks et ole samalla lyhentäny tuota lavaa?
Empä tiiä. Ei oo oikeestaan häirinny ne jatkopalat siinä. Toki siistimpi se ilman niitä olis.
- `villle kirjoitti:
- Edistystä täälläki suunnalla, ihan hyvältä näyttää, kesäks vaan ku saat kuntoo. Onko suunnitelmat pysyny samana, et Matte maalaa tän ? Ja misä toi talli on mis laitatte tätä ?
Kotona mä tätä laittelen yksikseni.. Todennäkösesti Matte maalaa , mut armejassa nyt ni voi olla et maalauksen tekee joku muu.. Mitäköhän hinnaksi tulee ( noin ) , jos ulkopuolinen vetäsee yli, mut pohjat olis tehtynä? Eli pohjamaaleista lakkaan asti ? ja nyt lyhennät sen lavan ku viellä kerkeet ennen maalaamista! itte lyhensin omasta sillo ku oli tommonen ja ei ollu vaikee homma! 6h sain siihen uppoomaan aikaa ja tuli PALJON PAREMPI! on meinaa oikeesti aikamoinen ruostepesä ku ne on tehty tosiaan sataman jossain vene varastossa aikoinaan kiireellä että sai pakuksi samoin kuin subarun lava autoihin. Suosittelen lämpimästi näin toimimaan. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 24 Maalis 2011 - 23:18 | |
| - Hellaflushalways kirjoitti:
- ja nyt lyhennät sen lavan ku viellä kerkeet ennen maalaamista! itte lyhensin omasta sillo ku oli tommonen ja ei ollu vaikee homma! 6h sain siihen uppoomaan aikaa ja tuli PALJON PAREMPI!
on meinaa oikeesti aikamoinen ruostepesä ku ne on tehty tosiaan sataman jossain vene varastossa aikoinaan kiireellä että sai pakuksi samoin kuin subarun lava autoihin. Suosittelen lämpimästi näin toimimaan. Tietääkseni rakennan autoa itselleni en sulle/teille. En sillä, etteikö palautetta voisi antaa. Niinkuin tuossa ylempää lukee, joko maalaan ens talvena uusiks, sillon sitä saatan harkita, ellen myy pois. OT: Laita linkki autosi kuviin | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 24 Maalis 2011 - 23:37 | |
| Miks vitussa kaikista pitäis lyhentää lava, maa en ymmara. Miksei vaihtoehtona olis esimerkiksi jatkopalan sauman umpeen hitsaus, listan uran jatkaminen? Jotain muuta ku se mikä on kaikkien ihan MUST tehä, et tulee PALJON PAREMPI. Joskus/joillekin se reilu 5cm on paljon, kuten mulle, kun pyörä mahtuu just ja just kyytiin vinottain. Olishan se pyllystä aina ajaa luukku auki, joka sekin tosin on pakko joskus tehdä jos kaks pyörää kyydissä. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 28 Maalis 2011 - 17:29 | |
| Viikonloppuna hioin auton läpi kokonaan, jonka jälkeen puhkimenneet kohdat ja kittikohdat maalailtiin uudelleen, myös vanteisiin tuli epoksien päälle suihkittua pohjat. Puolessavälissä hiomista rupesi vituttamaan ja halusin muuta tekemistä, joten tuli kasailtua vähän sisustaa. Tänään kittailin toisen etulokarin, sen mihin se paikka hitsattiin. Huomenna maalit on varmaankin vetäytyneet tarpeeksi ja pääsee taas hiomaan auton läpi, myös massat voisi vetää etulokarin taakse. Maali pääsi loppumaan viikonloppuna, tuli haettua lisää. Hitsailtuna: ( pelti on taivutettu ennen hitsaamista lokarin muotoon, mikä kuvassa ei näy.) Vannetta: Vasen kaari: Oikea kaari: Oikea kylki: Loppuun muutama kysymys: - Tuleeko helposti sävyeroa, jos on muuten harmaat pohjat, mutta jostain kohti mennyt puhki hioessa ja tulee edellistä ( mustaa/ punaista ) maalia esiin ? - Jäi mietityttämään, mutta puhkimenneet kohdat maalailtu varmuudeksi uusiksi, niinku edellä todettu.- Millä lähtee muoviosista maaliroiskeet pois, ilman että muovi alkaa kärsimään ? - ( epoksia lentänyt maalatessa jonnekkin ihan muualle kuin ois pitänyt ) | |
|
| |
Saulerson
Viestien lukumäärä : 21 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 29 Maalis 2011 - 18:12 | |
| | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 29 Maalis 2011 - 18:21 | |
| - Saulerson kirjoitti:
- Pei Lai Lee (kö?)
Varsinkin kun on maalauksen jälkeen kuvat ja maalattu läiskiä sinne tänne. Vesissä hiomisen jälkeen näkee, mistä peilaa. Toki virheetöntä en oletakkaan. | |
|
| |
Saulerson
Viestien lukumäärä : 21 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 29 Maalis 2011 - 23:37 | |
| - seba kirjoitti:
- Saulerson kirjoitti:
- Pei Lai Lee (kö?)
Varsinkin kun on maalauksen jälkeen kuvat ja maalattu läiskiä sinne tänne. Vesissä hiomisen jälkeen näkee, mistä peilaa. Toki virheetöntä en oletakkaan. Sisäosat näyttää niin hyviltä ku kuuluukin, koita jaksaa tehdä pohjat ulkokuoreen vaan huolella. Ajokauteen on viel aikaa, ni turha hosua. Ei se pintaväreihin saaminen oo iso homma, mut jos sen jälkeen näyttää huonolta ni seo back to basics.. | |
|
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 29 Maalis 2011 - 23:45 | |
| - seba kirjoitti:
- - Tuleeko helposti sävyeroa, jos on muuten harmaat pohjat, mutta jostain kohti mennyt puhki hioessa ja tulee edellistä ( mustaa/ punaista ) maalia esiin ? - Jäi mietityttämään, mutta puhkimenneet kohdat maalailtu varmuudeksi uusiksi, niinku edellä todettu.
- Millä lähtee muoviosista maaliroiskeet pois, ilman että muovi alkaa kärsimään ? - ( epoksia lentänyt maalatessa jonnekkin ihan muualle kuin ois pitänyt ) Riippuu maalista ja värisävystä. En jaksanu lukea koko projektia läpi, mikä väri tulossa? Jos on tulossa joku huonosti peittävä niin hyvä että maalasit umpeen puhki menneet kohdat. Voi myös olla että puhkimenneet kohdat voi "palaa", eli voi näkyä pinnassa epämääräisenä viiruna tms Ei oikee millää muutaku tinnerillä roiskeet pois... | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 30 Maalis 2011 - 0:02 | |
| Hemmetin hieno nuppi.. Mulle samanlainen. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 30 Maalis 2011 - 1:14 | |
| Joo sepang bronze , bemarin värikartasta A32 tulee väriksi. Ja ulkopinnoille pyrkiny tekemään parhaani, virheetöntä ei tule, mut ens kerralla ainakin paremmin kärryillä miten näitä hommia kuuluu tehdä.
Vanteisiin tulee keskiöt korin väriin ja ne pienet huulet mitä noissa dezenteissä on, ni tulee nevada beigellä. Beigeä siks, että sisustaan tulee beigeä ja lavamaalin ja bronzen välille tulee beige straippi. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 0:11 | |
| Noniin, taas edetty vähän. Auto maalattu, sisätilaa ja keulaa kasailtu. Konepelti ja vanteet kaipaa vielä värit niskaan. Seuraavaksi pitäisi hioa vesissä koko auto, myyllytystä siis tiedossa. Lakkapinnassa muutama valuma ja pientä roskaa. Noh, kai niistä selvitään, etulokarit, toinen ovi ja molempien kyljet listarajasta ylöspäin pitää jossain kohti suihkia uudelleen, koska ne pilveilee . Luultavasti homma siirtyy talveen. Penkit ja ovipahvit on valmiina verhoilijalla, kaipais vaan hakijaa enää . Tiistaina meen poliisilaitokselle tekemään ilmotuksen niistä audiovehkeistä mitkä ei koskaan tullu Itävallasta. Tuskin niitä rahoja koskaan takasin saa ( 540 € ) , mut voihan sitä aina koittaa. Tässä pari tallikuvaa, mitkä ei kerro mitään. viikon mittaan otan parempia kuvia. | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 0:18 | |
| Iha jepa väri. Pesssuuurit poie? Ykkös avoissa (e: melkein joka toisessa ykkösessä, oli katto tai ei) on ainakin pesurittomia ja aika usein myynnissäkin ihan sopivasti. Hirveän raskaan oloinen keula. Ite laittaisin vakio valoa ja vakiomaskia. Paljo freshimpi ja omaan makuun parempi. Tosin, siinähän se jo sanottiinkin, makuasioita. Hyvä siitä tulee. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 11:30 | |
| Pitää tossa kattoa samalla kun osat löytää tiensä paikalleen, mitä vaihdetaan jne. Keulaa tekee muutenkin tummemmaksi ja raskaammaksi kun valot ja vilkut on tummennettu. E: ja noi maltanristit otan pois valoista, jos ne vaan ehjänä saa auki. uuniin hetkeksi ? ainakin jotain liimamassaa siinä lasissa on | |
|
| |
Pasi
Viestien lukumäärä : 77
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 12:27 | |
| Se on toi luomi mikä näyttää paskalta.
Vanteilla tästä tulis ihan siistin näkönen peli. | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 18:01 | |
| aika jänskä väri, mut hyvältä näyttää ja ite en kans tost luomi härpäkkeest kyl diggaa yhtää | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 20:03 | |
| - Pasi kirjoitti:
- Se on toi luomi mikä näyttää paskalta.
Vanteilla tästä tulis ihan siistin näkönen peli. Tossa alotusviestin kuvissa olevat vanteet tulee tähän, noi vaan on ollu maalailun aikana tossa kiinni. Ne vanteet on vaan vielä pohjamaaleissa tallin perällä odottamassa maalia. tulee keskiöt korin väriin ja ne mitättomät huulet nevada beigellä. Tiiä sitte toimiiko, otetaan riski E: En tiiä, ei oo itteä häirinny se "luomi", kunnes te tulitte ja mainitsitte Alkaa hyppää silmille ittelläki.. poispois | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 9 Toukokuu 2011 - 23:29 | |
| Pesuriton puskuri 50e uutena ku ostaa melkee mistä vaa tarvikeliikkeestä ja runko tulee mukana. Edit: Hyvältä näyttää Caddy. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 16 Toukokuu 2011 - 21:56 | |
| En tiiä vituttaako muita sellanen, et sovitaan vaikka viikko aikasemmin asia ja sit se perutus tuleekin samana päivänä ku pitäis olla jo tekemässä hommia. Nosturi sovitu lainaan jo kahdesti eri viikonlopuille, mut eihän sitä sit olekkaan saanu.No ei siinä, mut toinen osapuoli ei vastaa puhelimeen ja sit kuulenkin toisesta paikasta, että ei nosturia saakkaan lainaan. No mitäs sitte kekeksit perjantaina 4 aikaan kun saat kuulla, ettei pääse laittaan jarruja. No mietit, jos vaikka maalais loppuun osia tai laittelis muuten autoa, no eipä tarvii ku maalikauppa meni neljältä kiinni. Eikä ees vituta. No asiaan. Ekaa kertaa puleerausta koitin, katto tuli vedettyä ja hiottua muutama muu kohta sileeksi. Sitte päätin rakennella talliin jonkun mallin rampin, jonka avulla pääsen auton alle hyvin hommiin > laitan putket ja auton alla tehtävät hommat kotona. Alkaa aikataulu muutenkin kusta. Kuvia laittelen viikon mittaan ja sen mukaan mitä saan aikaseksi. Auton alla tehtävää: Pakoputken uudet kiinnitykset Takapään madallus Muuten tehtävää: Uus tuulilasi kiinnittää Takalasi kiinni Sisusta kasta loppuun Myllytellä autoa Viedä maalattavaksi konepelti + vanteet + polttoaineen luukku Straippailla lavan reunat ja helmat nevadabeigellä Caddymiehet vois laitella kuvia/selityksiä millai peräpäätä saa laskettua, akseliflippi tehty. Jotain palikkaa lisää, mut mihin väliin? Loppuun puhelimella ja kameralla otetut guvat. E: Tollasella värityksellä tulee vanteet ( kuvassa vissiin valkonen, mut mulle beigeä)
Viimeinen muokkaaja, seba pvm Ti 17 Toukokuu 2011 - 14:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 16 Toukokuu 2011 - 22:38 | |
| Cool work, seba! tarttee tulla joskus nuohomaan tontille ja häiriköimään.. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 14:48 | |
| | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 20:37 | |
| http://www.justcaddys.com/rear_axle_drop_plates.htmltossa olis myynnissä sellaset latikat niistä näät hyvin mallia, elikkä ne tulee navan ja akselin väliin omaan cädin kun tein latikat niin mitotin ne niin että perä putos vielä akseli flipin jälkeen noin 5-6cm ja oli ainakin omaan makuun aikas ok | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 20:47 | |
| - salkku kirjoitti:
- http://www.justcaddys.com/rear_axle_drop_plates.html
tossa olis myynnissä sellaset latikat niistä näät hyvin mallia, elikkä ne tulee navan ja akselin väliin omaan cädin kun tein latikat niin mitotin ne niin että perä putos vielä akseli flipin jälkeen noin 5-6cm ja oli ainakin omaan makuun aikas ok Jea, Tonilla ja Niballa on vissiin molemmilla tollaset ? Ainakin muistaakseni jostain luin. | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 20:56 | |
| mul on yhet ylimärräsetkin jotka tiputtaa 8,5 cm.. tosin ittellä on nyt kiinni hm osatuonnista haetut pitkät uu pultit ja 6cm teräs palikat | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| |
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 21:13 | |
| hae pidemmät u pultit ja sit teet jonkin laiset palikat akselin ja lehden väliin. helpompi mun mielestä ainakin. mitä mahto olla u-pultit 20e? us parts on toinen mistä pitäis löytyä | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 21:20 | |
| ^ Laskeeko se sen mukaan minkä kokonen palikka on vai millattis laskeskelen palikoiden koot? | |
|
| |
salkku
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : yläne Muut : välikoppa josta runko vitusti vino
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 21:23 | |
| no mitä ylemmäs navan nostat akselista eli mitä pitempi latiska niin sitä matalempi | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 22:11 | |
| Kyselin nibalta noista palikoista u-pulttiviritystä varten. Kyllä sen nyt hoksasin itekkin, et laskee sen verran mitä pitemmän palikan teet, eli me puhutaan eri asioista nyt | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 22:52 | |
| öö meinaaks nu u-pultti systeemillä vai drop plateilla? josn noita pelittejä meinaat niin sen verta laskee mitä napasiirtyy lätkässä ylöspäin, hyvin simppeli tehdä itsekin tollanen lätkä levittää akseliväliä samalla kivasti, voin nou omani nakata sulle jos haluut nähdä millaset ois? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
| |
|
| |
| Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
|