| Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
|
+26-dtk- Volver Jombe RöHnÄ redi salkku Pasi jeQQ Saulerson toni Hellaflushalways V.A.G. jallu81 TomVi CDLC.CO kiMMMe N|ba jaki Green ]usbe TMA temee mosse `villle Rixaa seba 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 23:01 | |
| Meinasin sillä systeemillä mikä sulla on. Ni paljonko tarvii lättyä lyödä u-pulttitsydeemiin et laskee vaikka 6 cm. laitan alemmas katsastuksen jälkeen vasta, eli sit periaatteessa voin tulla teijä tallille laittaan, ni ainakin on kaveri, joka tietää homman, ettei mee päivää ettiä se sopiva korkeu (?) | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 17 Toukokuu 2011 - 23:26 | |
| no 6cm laitat kamaa akselin ja lehden väliin niin niin paljon se laskee simple. oliks sul kuuleri? pist fotoa kone tilasta tänne taikka YV:llä näkis vähän mitne on ahtolinjat veretty. ja millasel kuulerille. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. La 28 Toukokuu 2011 - 21:34 | |
| Nyt alkaa olemaan puleerattu oikea kylki, lukuunottamatta muutamaa valumaa, jotka maalari lupas hoitaaa pois. Nyt vasta alkaa näkyä kuin kuhmuralla se kylki on listakohdasta ylöspäin, näyttää ihan törkeeltä. Kummaltakaan puolelta en koittanut kitillä tai millään peltisepän työkaluilla edes saada suoraksi, joten ihan oma moka kun ei malttanut vääntä pohjien kanssa tarpeeksi. Oikea kylki onnistu mielestäni melko hyvin. Huomenna olis vasemman kyljen vuoro, ellei maalari straippaile lavan reunoja. Vasemmassa kyljessä näkyy muutama peilaava kohta, siinä kuskin oven takana. Tulevalla viikolla pitäis hakea marmorilta noi pikakyssäreissä laittamani osat, jotta sais auton ajettua pois rampilta. Sit jarrujen kimppuun, jotka kipasin tänään hakemassa. Sen jälkeen pitäis kasailla loput osat kiinni ja käydä katsastamassa. Ens talveen jää molempien ovien maalaus, kylkien maalaus listakohdista ylöspäin ja etulokarit, ellen sit vaihda jo samalla kokoauton väriä (?) Vanteet maalattiin viime viikonloppuna, lakat puuttuu kun meni beigen päälle vähän keskiöstä maalia. Kynäruiksulla korjaukset ja lakat päälle ens viikonloppuna, eiköhän niistäkin siistit saada. Olis pitäny varata vaan jostain uuni maalausta varten, ni olis säästyny monelta hommalta maalauksen jälkeen. Tyydyttävä valaistus tallissa = lähes tulkoon varmasti epäonnistunut maalaus. Et kaipa nuo virheet on ihan noista johtuvia, eikä maalarin työskentelystä. Mut helppohan se on jälkiviisas olla. Kaikin puolin muuten ihan tyytyväinen ekaksi autoksi, ainakin oppinu paljon jo tähän mennessä. Kai se talven jälkeen alkaa olemaan jo ihan hyvällä mallilla, jos se vaan kestää siihen asti E: Toiseen oveen oli tullu 2 toiseen 4 pientä lommoa kuljetuksen aikana, eikä edes vituta. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| |
| |
RöHnÄ
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 1 Kesä 2011 - 23:31 | |
| Uuu ompa hyvännäköset penkit Sopii varmaan buenosti ulkovärin kanssa. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 1 Kesä 2011 - 23:58 | |
| ^ kiittikiitti , en tiiä pistänkö mustaa nahkaa a-pilaareihin vaiko tuota alcantaaraa. Noniin, sain tänään jotain aikaseksikin. Eli töötti, nopeusmittari ja keskikonsoli kasattu + korjattu lämmitysvivusto uusimalla vaijerit. Sitte laittelin auton alla noi uudet puslat paikalleen ja sääsin vähän ohjaamosta vaihdekepin liikerataa, nyt alko se vitonenkin löytymään E: vitut mitään keskikonsolia ole, koska ei se kakkoskoppasen sopinu, kai sen siihen olis muokkaamalla saanu. Vaan kasasin kojelaudan
Viimeinen muokkaaja, seba pvm To 2 Kesä 2011 - 11:59, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Jombe
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 2 Kesä 2011 - 11:44 | |
| Nätit penkit ja pahvit! Muutenkin asialliselta kärryltä alkaa vaikuttamaan. :bball: | |
|
| |
kiMMMe
Viestien lukumäärä : 989 Paikkakunta : Parainen Muut : fillari...
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 2 Kesä 2011 - 13:43 | |
| Kyl o asialliset penkit, ei voi muuta sanoo ja auto muutenki hyvännäkönen koskas meinasit ajoo ottaa?? | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 2 Kesä 2011 - 23:33 | |
| Nonniin sit on taas päivä pulkassa. Aamu alko nopeella tallin siivoomisella. Sit jarrujen kimppuun, no etujarrut vaihdettu, takajarruja laittaessa huomasin unohtaneeni ostaa ne jousisarjat sinne rumpujen sisälle, ni se homma odottaa huomiseen. Eteen ostan samalla uudet jarrukilvet, toisessa oli ihan ruosteessa, toisesta puuttu. Sitte kipasin tässä illalla hakemassa ovet + konepellin kotiin ja tarttu sieltä yks vannekkin, loput sai lakan tänään vasta, ni ne on vielä kuivumassa. Takalasin pistin paikalleen ja ja.. eikai siinä muuta tullu tehtyä. Huomenna aamulla hakeen kokeet koulusta ja sitte takas talliin. Pitää maalata ne kiveniskusuojat takakaariin + jarrut loppuun ja kasata. Ja Kimme : koitan muutaman viikon sisään saada katsastettua. Tarvii tässä vaan selvitellä saisko kaverin kautta päästölappuja, ei tolla noin vaan sinne ajella, tuuppaa aika hyvin mustaa ku painaa kaasua Toki senkin voi säätää katsastuksen ajaksi pienemmälle. Eikä se kahessa viikossa valmis oo, mut pääsee ainakin ajamaan. Pitää siinä arkisin ja viikonloppusin myllytellä roskia ja valumia pois. Kymysys minkä väriseks keskilätkät vanteisiin ? E: Ei kellään oo lämppärin vastusta ja kampiakselin siivaa? Loppuun kakkalaatusia kuvia | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Pe 3 Kesä 2011 - 17:09 | |
| Veljes taisikin jo ilmoitella sulle, mut se vastus ja siiva löytyy täältä ja ne jarrukilvet ei ehkä oo edes pakolliset.. E: soitelkaa sit ennen ku tuutte maanantaina... | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| |
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. La 4 Kesä 2011 - 10:54 | |
| Jos laitat ilman jarrukilpiä, niin muista ottaa ne kokonaan pois molemmilta puolilta. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Su 10 Heinä 2011 - 22:14 | |
| Eipä sille oo tullu tehtyä mitään ihmeitä lähiaikoina, lähinnä pientä hipostelua. Perään tein väliaikasen virityksen, jotta menis edes vähän matalammalla. Tarvii hakee piteemmät u-pultit ni saa laskettua paremmin. Sisustan siivosin ja hoitoaineella vetelin kojelaudan. Audio vehkeitä tuli tilailtua ja nyt ne on löytänyt tiensä paikoilleen. Diskantit tuli verhoilijan jättämiin ylimääräisiin reikiin ja 5.25'' tuli ovipahvin alareunaan, samaan kauppaan tarttu soitin ja 8'' aktiivi subi penkin alle. Kuvissa soitin ei ole kokonaan tuupattu koloon, koska piti viritellä muutamaa johtoa vielä piteemmäksi. Hanttarin puolen vetarille tein tilaa myös, mutta se ei auttanut, vieläkään ei saa laskettua hanttarin puolta yhtä matalalle kuin kuskin puolta. Tulispa talvi sais uuden maalin pintaan, järkyttävä se nyt on. Lavallekkin tarttis keksiä jotain. Parketti vähän nähty, tekonurtsi ei sovi kun ei oo golffi-teemaa muualla autossa. No muutama kännykkäfoto loppuun. Pistin vähän camberia taakse Ei se näillä kauan tuu kestämään. Kierretanko on vissiin 5.5 tai joku tollanen vahvuudeltaan kun sen käy hakemassa, ellei erikseen pyydä vahvempaa? No u-pultit us-partsilta tai ite vääntää paskarauta tangosta ja tekee kierteet, rosterin luulis olevan turhan kovaa tohon? Pistin kuvan jälkeen paksumman lätyn väliin, koska jäi liian korkeeks, tai onhan se vielki mut mut .. Engelsmannit se vaatis, elikkäs tuplamutterit, mut olkoot noin. | |
|
| |
Volver
Viestien lukumäärä : 451
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 11 Heinä 2011 - 12:22 | |
| Tosi näppärä, sisusta käy todella hienosti | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Pe 12 Elo 2011 - 14:32 | |
| Päivitellääs täältäkin suunnalta vähän. Eli uus siivapyörä, laturin hihna, pallonivelet ja takavasen pyörän laakeri tuli vaihdettua. Keulaa nostettu ja perää laskettu myös öljyt vaihdoin koneeseen ja öljynsuodattimen. Vaihteistoöljyt odottaa hyllyssä enskertaan, tyhjennysreijän näin mut täyttöreikää en nähny, joten en lähteny urheilemaan turhaan, eikö sen siinä ihan vieressä pitäis olla ? Etutolpat makasi "pohjalyöntikumien" päällä, ni oli pakko pikkusen korottaa, kauhee hypytys ja kolina pienissäkin töyssyissä, eikä se autollekkaan hyvää taida tehdä. Viel tarvii hipostella lisää, koska se ei oo noin lähellä kaarta E: Kone alko nakuttaa kovilla kierroksilla siivapyörän vaihdon jälkeen, jako on kohdillaan, koska ei se kävis noin nätisti muuten ja myös merkit oli kohdillaan. Öljyn vaihdon jälkeen se pieneni huomattavasti ( lähes olemattoiin, mut mikäs muu siinä olis voinu tulla? Ja öljyä oli koneessa myös ennen öljynvaihtoa. | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Pe 12 Elo 2011 - 15:35 | |
| nostajat paskana. ne näissä kolisee niin vitusti | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Pe 12 Elo 2011 - 23:20 | |
| | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Su 14 Elo 2011 - 19:22 | |
| - N|ba kirjoitti:
- nostajat paskana. ne näissä kolisee niin vitusti
Ei ollu mitään paskana, nyt toimii kaikki normaalisti. Jako oli sekasin. Pumppu ja venttiilikopan alla oleva merkki (nokan takapäässä oleva kannen tason suuntainen ura) Oli samaan aikaan kohdillaan, mutta vauhtipyörä heitti vähän. Jos pisti vauhtipyörän kohdalleen, pumppu heitti yhdellä hampaalla ja ura oli hieman vinossa. Kun siivapyörää vaihdoin, näin helpoimmaksi ottaa kunkkupultin auki ja porata vanhojen pulttien keskiöt pois ja sitte papukaijoilla pois, (vaikka kunkkupultti tuppaa vissiin usein katkeemaan tai olemaan niin piukassa ettei sitä saa auki, mulla kävi tuuri). Siksi jako sekasin menikin | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. La 24 Syys 2011 - 22:39 | |
| Joo-o... Tänään tuli hommailtua Tomvin ykkönen. Huomennissa paremmat infot/suunitelmat julki, kuvineen päivineen. Mitä sitä tossa tsiigaili ni saa sen kanssa muutaman tunnin viettää tallissa Tätäkään päivitystä ei olis voinu jättää huomiselle ja tehä kerralla ja kunnolla TTÄ? | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Su 25 Syys 2011 - 3:11 | |
| Tosi siistin näköinen kabiini, tyylikäskin vielä. Tuntuu että Caddyissä enemmän sääntö kuin poikkeus se että ohjaamo muistuttaa roskista. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 26 Syys 2011 - 18:37 | |
| Niinkun aikaisempi päivitys kertoi, niin tuli hommailtua ykkönen omaan talliin. Koria liikutteli 1.6 diisseli, kuitenkin ostovaiheessa golffi oli valmiiksi purettuna suurimmilta osilta ja joiltain osin paikkailuja aloitettu. Paikkoja joutuu joiltain osin korjaamaan, koska muutamasta näkyi läpi tallin lattialle. Pintaruostetta on siellä täällä ja joistain kohdista kokonaan ruostunut puhki, mutta muuten suht hyvä kuntoinen pelleiltänsä eli ei ole joka kulma lommolla. To do lista näin alkuun: - Korjata ruosteet - Vaihtaa uudet helmat ja etuhiekkapelti - Massata - Hommata konepelti ja takaluukku - Rakentaa moottoripukki - Rakentaa vehje, jolla pystyy pyörittämään koria ympäri Tolla lähdetään liikenteeseen, lisätään sitä mukaan asioita kun muuttuu ajankohtaiseksi. Muita suunnitelmia : - Hommailla 13-15' vanteet, vähintään 8-9' leveät - Värinä tulee olemaan L511, Volkswagen birch green - Koneen vaihto vaparista ahdetuksi ( kiisselissä tullaan pysymään ) Kysymys teille, jotka näistä tiedätte enemmän: - Voiko ykköseen laittaa 1.9Td koneen, ilman mitään omavalmiste-kone kikkailuja. Kuvat vähän huonohkoja, koska tallissa tilapäisesti muuta romua tiellä eikä tilaa ollu toisellakaan puolella sen enempää. E: Kun kirjotukset on ohi siirryn talliin antamaan autolle rakkautta. Hommat alkaa konehuoneen tyhjennyksellä, etuhiekkapellin vaihdolla ja konehuoneen hiekkapuhalluksella, jonka jälkeen epoksit perään. eimulla muuta
Viimeinen muokkaaja, seba pvm Ma 26 Syys 2011 - 18:48, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
-dtk-
Viestien lukumäärä : 464 Muut : jetta mk1
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 26 Syys 2011 - 18:47 | |
|
Viimeinen muokkaaja, -dtk- pvm Ma 26 Syys 2011 - 18:56, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 26 Syys 2011 - 18:48 | |
| ^Jos vanteiden väriä meinaat niin en oo miettiny, mut korin värihän tuolla lukeekin.. | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 26 Syys 2011 - 19:39 | |
| Yhtälailla golffiin saa 1,9td:n ku caddyynkin. Ei siinä tehoa ole edes sen vertaa ku tehokkaimmassa golffin alkuperäiskoneessa. Unohda kolmetoistaset, jää ihan naurettava rako, eikä ajamisesta tuu siltikään mitn. | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 26 Syys 2011 - 22:09 | |
| Toistamiseen, unohda kolmetoistaset, tai osta multa smoorit | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 27 Syys 2011 - 21:16 | |
| - john_gleasy kirjoitti:
- Toistamiseen, unohda kolmetoistaset, tai osta multa smoorit
Unohdetaan sitten Asiasta toiseen. Oon surffaillu jo muutaman päivän kaarien perässä ja tekee mieli tämmöstä, joko pelkästään taakse tai sit koko autoon. Taitaa vaan takapenkkien laitto jäädä pois, jolloin viimeinenkin käytännöllisyys häviää. Muutenkin projektiin liittyviä ehdotuksia kuunellaan, eli ajatukset jakoon. eimulmuuta. | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ti 4 Loka 2011 - 21:21 | |
| | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ke 5 Loka 2011 - 20:16 | |
| | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. To 6 Loka 2011 - 18:14 | |
| | |
|
| |
seba
Viestien lukumäärä : 253 Muut : Ykkönen
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. Ma 10 Loka 2011 - 23:48 | |
| 42 § 2. Pakoputkiston pään tulee olla siten sijoitettu ja suunnattu, ettei pakokaasuista ole tarpeettomasti haittaa auton matkustajille, jalankulkijoille tai muille tien käyttäjille. Muun kuin M1- ja N1-luokan ajoneuvon pakoputken pään tulee olla suunnattu taaksepäin tai vasemmalle. Jos pakoputki vasemmalla sivulla tai takana vasemmalla puolella on suunnattu enemmän kuin 45° vasemmalle, on sen pää lisäksi käännettävä siten, että pakokaasut suuntautuvat vähintään 45°:een kulmalla vaakatasosta alaspäin. Mitämitä.. Mietiskelin tässä kun helmoja joutuu muutenkin muokkaamaan, jos tekis sivuputken. Oks se ihan hölmön näkönen tämmösissä vehkeissä ? Taitaa kuulua jenkkitouhuihin enemmän.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
| |
|
| |
| Seban caddy ja ykkönen. Kemppi touhuja. | |
|