| rakkaudesta vanteisiin | |
|
+210Ligettah andre_ abu69 Haanpää V.A.G. mulletti Speedy wsq Bones JTurk Knacken Marcus citycamo Tume mikiz Antto- JAP3 Jake Juki jukkapoika Pekkiis [kalz] Skrapa subi temee Egiz Goldust Pazihi alkku_ /Wille/ -mane- kepukka topi Leppiss masaa sampeli Madmax88 Jombe mikuli-- juhis85 kiMMMe Kimel Pazzo MJF mazz Pahvi sajoo kiskola ArtoE cossmic joonatank semppu jiri renox WeirdDude EVT niklas89 ripa Kipe TeNu Rivari-Ana -Joonas RöHnÄ vildur otheri _paffa Eksu comep Enriquez visti biglimited Joker JiriT apuapina //Mikael Shakawkaw hirvonen dosentti emsii GrapL Osku Jusux tompsako Juzzis viva NisseR TAJN Aaperi Laatueine Pörinää miikam juudas toni micke_ Jonski Sawo xite kustomi samza N|ba jontte Mmasa Eetyzk Juhi Jone Timpe Garash Castor Unto henks wilbon Down J.N john_gleasy Henri Neuni redi biblo Challenger-70 JiiWee Warro t-e-u-k-k-a Keppis- MiiG Tu0mas jugurtti jusssi Jimi Ino Alpha teemu tomì Huiske Mro antti_aamunen Paltsu joppe jaki mapa TIKU Heke26 juh-o Larzu85 hlappis Pastrana Acerbis regal jarm0 puzle vainionpää niko mamu Mikko S. Juhuts sasu TfeK Miikka Timzy187 JTG ]usbe Rosten oli sensei mustonenj RapSu TMA Jortsi mosse samulzi Bete^ JukeN samulis seba CDLC.CO vvuori pottifemma Green Tikki- TomVi WILU Hanska jeQQ Eagle jallu81 llattee oki_ Sami epk jesse91 Thompson partsu jjjkkk wimmu m.h Reple samsa Jookeli antizero Sergey LW JiiTee salmine eros Ipe JS1984 Grontti ee-2 `villle teilor Bäkström 214 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 12:31 | |
| - Thompson kirjoitti:
- Eikös rota nyt jonkun sortin replica valmistaja ole, joten onko P-45R malli kopio jostain, ja jos on niin mikä on alkuperäinen valmistaja ja malli?
Nismo LM GT-4 ja kaikki Rotan vanteet on kopioita, ei vaan tähän hätään löytyny sitä listaa mis ne oli lueteltu. E: Nyt löyty jonkin näkönen - Lainaus :
- Rota WTC = 5Zigen ZR+520
Rota SDR = Prodrive PFF7 Rota Tarmac 3 = Prodrive GC010 Rota Flashback = Work Equip 03 Rota Battle = Advan T5 Rota Formula = BBS CH Rota Real Lite = Gram Lights 57 maximum Rota Group N = Mugen RNR Rota Auto X = SSR Type X Rota Grid = Volk TE37 Rota Subzero = Racing Hart CP035 Rota Fligh t= CPF Tune-R Rota P45 = NISMO lmgt4 Rota Boos t= Advan RG 2 Rota MSR = WORK RSB Rota GT3 = Gab Sports Rota Circuit 10 = Mugen MF10 Rota Circuit 8 = Mugen MF8 Rota Torque = Work Emotion CR Rota D2 =Work Meiser S1 Rota sdx = Mugen gp Rota SVN/Spectrum = Volk RE30 Rota Slipstream = Spoon Sports SW388 Rota Attack = Gram Lights 57cz Rota DPT = Volk CE28 Rota Track R= Sprint Hart CP-R Rota JSP L= Work rsz-r Rota J-Mag = Mugen M7 Rota P1 = Works Emotion XD9 Rota G-Force = Advan RS Rota Bella = Voltec MS Rota MGM = Mugen XJ | |
|
| |
RöHnÄ
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 12:39 | |
| - Down kirjoitti:
- Yritän tässä keksiä että mitkä vannespeksit ois mukavat tollaseen K11 Micraan..
15" halkasijaltaan, joo.. Mutta leveys ja ET? jotain 7x15 ET siin 20 nurkilla? Ehkä jopa 8x15? Eikai tollanen vielä iha överisti tule ulos kaaresta? Ehdotelkaa asiasta tietävät jotain. Karkeesti voisin sanoa, että kasit menee noin 30 et:llä eteen 15 et taakse, ja 185/45 kumit. Etu kaaria voi joutua työstämään. Mulla on 7" 30 et:llä ja takana ne jää aika kauas kaaresta. Edessä tais olla suht kaaren tasalla. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 13:35 | |
| - RöHnÄ kirjoitti:
- Down kirjoitti:
- Yritän tässä keksiä että mitkä vannespeksit ois mukavat tollaseen K11 Micraan..
15" halkasijaltaan, joo.. Mutta leveys ja ET? jotain 7x15 ET siin 20 nurkilla? Ehkä jopa 8x15? Eikai tollanen vielä iha överisti tule ulos kaaresta? Ehdotelkaa asiasta tietävät jotain. Karkeesti voisin sanoa, että kasit menee noin 30 et:llä eteen 15 et taakse, ja 185/45 kumit. Etu kaaria voi joutua työstämään. Mulla on 7" 30 et:llä ja takana ne jää aika kauas kaaresta. Edessä tais olla suht kaaren tasalla. Tattista! Kaarien työstäminen ei tuu olemaan se suurin ongelma, jos kyseisen auton saan käsiini. | |
|
| |
RöHnÄ
Viestien lukumäärä : 254 Paikkakunta : Akaa
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 13:43 | |
| - Down kirjoitti:
- RöHnÄ kirjoitti:
- Down kirjoitti:
- Yritän tässä keksiä että mitkä vannespeksit ois mukavat tollaseen K11 Micraan..
15" halkasijaltaan, joo.. Mutta leveys ja ET? jotain 7x15 ET siin 20 nurkilla? Ehkä jopa 8x15? Eikai tollanen vielä iha överisti tule ulos kaaresta? Ehdotelkaa asiasta tietävät jotain. Karkeesti voisin sanoa, että kasit menee noin 30 et:llä eteen 15 et taakse, ja 185/45 kumit. Etu kaaria voi joutua työstämään. Mulla on 7" 30 et:llä ja takana ne jää aika kauas kaaresta. Edessä tais olla suht kaaren tasalla. Tattista! Kaarien työstäminen ei tuu olemaan se suurin ongelma, jos kyseisen auton saan käsiini. Ainiin... noi speksit vaatii ehdottomasti coilöverit. Muuten tulee ihan järkky. Mutta luulen, että sulla on kyl homma hanskassa Jos sulla jotain muuta tulee mieleen kyseisestä autosta niin voit ihan huoletta pistää yv:tä. Ajan mittaan on tullu perehdyttyä tuohon K11:seen. | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:28 | |
| Kysytäänpä seuraavaa nyt täällä. Jos auton alkuperäisissä vanteissa keskireiän koko on 54,1mm ja ostan siihen vanteet, joissa keskireikä on tyyliin kokoa 57,1mm, niin joudunko ostamaan ne keskireiän koonmuutos-sovitteet vai uskaltaako laittaa ihan vaan suoraan kiinni ilman sovitteitta? | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:33 | |
| Ne ei varmaan paljoakaan maksa, ei ainakaan niin paljon et vanteiden vaihto siihen kaatuis. Mut joo, ite oon kyllä pannu menemään ilmanki useesti ja siel on pysyny. Mitä isommat vanteet, ni varmaan sitä herkemmin alkaa vippaa ilman, jos et saa pulteilla kunnolla keskitettyä. | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:35 | |
| Kiitos tästä, sovitteet ei siis maksa paljoa, mutta varmistustahan tässä vain haettiin asian suhteen | |
|
| |
Rivari-Ana
Viestien lukumäärä : 813 Paikkakunta : Niemisjärvi Muut : Vento 1.9td -96
Vento 1.9td -92
Jetta 1.9td -95
Caddy 1.6d -89
Golf 1.3 -88
passat 3b 1.8 -99
vento 1.9td -96
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:35 | |
| | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:39 | |
| Soviterenkaat on sen 20e sarja ja niitä saa joka paikasta. Kannattaa ostaa. Ei sitä tärinää kestä kukaan kun vanne ei ole oikein keskitetty. E: No mitä vittua ihan helvetin myöhässä. | |
|
| |
JTG
Viestien lukumäärä : 1379 Paikkakunta : Raisio
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 16:47 | |
| Mulla on Micrassa 6,5" ET 38 165/50 renkailla ja eteen miettisin sopivaksi 10-20mm lätyn. Taakse 20-30mm olis varmaan ok. Nämä tulee ulkomuistista viime kesältä, että en pistä päätäni pantiksi. Näillä se tulee kaarelle, ei yli. | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 18:46 | |
| - RöHnÄ kirjoitti:
- Down kirjoitti:
- RöHnÄ kirjoitti:
- Down kirjoitti:
- Yritän tässä keksiä että mitkä vannespeksit ois mukavat tollaseen K11 Micraan..
15" halkasijaltaan, joo.. Mutta leveys ja ET? jotain 7x15 ET siin 20 nurkilla? Ehkä jopa 8x15? Eikai tollanen vielä iha överisti tule ulos kaaresta? Ehdotelkaa asiasta tietävät jotain. Karkeesti voisin sanoa, että kasit menee noin 30 et:llä eteen 15 et taakse, ja 185/45 kumit. Etu kaaria voi joutua työstämään. Mulla on 7" 30 et:llä ja takana ne jää aika kauas kaaresta. Edessä tais olla suht kaaren tasalla. Tattista! Kaarien työstäminen ei tuu olemaan se suurin ongelma, jos kyseisen auton saan käsiini. Ainiin... noi speksit vaatii ehdottomasti coilöverit. Muuten tulee ihan järkky. Mutta luulen, että sulla on kyl homma hanskassa Jos sulla jotain muuta tulee mieleen kyseisestä autosta niin voit ihan huoletta pistää yv:tä. Ajan mittaan on tullu perehdyttyä tuohon K11:seen. Eipäs siihen coileja tule, jotain radikaalimpaa säästölinjasäätöä kylläkin, sen takia ei saa liikaa tulla kaaresta ulos. Ehdottakaapas sitte viel jotain vannemallia, old-school japskivanteet ei kiinnosta.. Oon aina ollu huono näissä "mikä vanne näyttää hyvältä tän ja tän auton alla"-jutuissa.. | |
|
| |
Garash
Viestien lukumäärä : 297 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 7 Tammi 2011 - 20:29 | |
| Oiskoha jo kolmannet brockit tässä viikon sisää foorumille? Kesää ja odotellessa EDIT: Onkohan nää miten yleisiä tuplajaolla? 5x100 & 5x112? | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 8 Tammi 2011 - 20:28 | |
| paljonko tulee postikuluja jos tilaa pari 17"kehää titanium-touhcilta? | |
|
| |
JiriT
Viestien lukumäärä : 58
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 8 Tammi 2011 - 22:18 | |
| 25euroo on varmaan aika lähellä? Olisko kellään ylimääräsiä 17" huulia RH vanteisiin? ....ZW1 on nyt edessä 8,5" ja leveempää pitäs saada | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 0:33 | |
| ^^^Kui hienoo. Kysymykseen vastataan kysymyksellä :cheers: Jollain varmaan on oikeaakin tietoa Oli meinaan aivan älytön vastaus.. Mistä toi 25€ tuli? Onko jotain omakohtaista kokemusta, kerro toki jos on? | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 1:02 | |
| - juh-o kirjoitti:
- paljonko tulee postikuluja jos tilaa pari 17"kehää titanium-touhcilta?
Ostoskoriin jos siellä heittää 2kpl 3,25" kehiä, niin kuluiks näyttää näin: Dispatch to FI: (1 x 4 kg) 20,23 EUR Pultit kun tilasin niin makso 17,85€, paino oli 1,275Kg. | |
|
| |
Osku
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Vantaa/Rovaniemi Muut : paisuvaiskudosta ja kaksi kivestä!!!
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 15:39 | |
| onko kellään katkennut pultti reikään ku olette purkanut vanteita?Yks pultti nasahti poikki ku niitä ruuvailin irti.Uskaltaisko sen porata pois sieltä?Ei taida muuten tulla ulos sieltä?edellinen omistaja on vissiin vittuillessaan juntannu pultit kunnolla kiinni. | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:30 | |
| - Osku kirjoitti:
- onko kellään katkennut pultti reikään ku olette purkanut vanteita?Yks pultti nasahti poikki ku niitä ruuvailin irti.Uskaltaisko sen porata pois sieltä?Ei taida muuten tulla ulos sieltä?edellinen omistaja on vissiin vittuillessaan juntannu pultit kunnolla kiinni.
Ite kokeilisin porata pienen reiän pulttiin ja vastakierretapilla.. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:32 | |
| - samsa kirjoitti:
- Osku kirjoitti:
- onko kellään katkennut pultti reikään ku olette purkanut vanteita?Yks pultti nasahti poikki ku niitä ruuvailin irti.Uskaltaisko sen porata pois sieltä?Ei taida muuten tulla ulos sieltä?edellinen omistaja on vissiin vittuillessaan juntannu pultit kunnolla kiinni.
Ite kokeilisin porata pienen reiän pulttiin ja vastakierretapilla.. Ja jos on peukalo keskellä kämmentä tai pelkää vanteiden puolesta niin jossain metallialan firmassa esim koneistamolla ottavat tollasen pois arviolta kympillä? | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:35 | |
| - bäkström kirjoitti:
- samsa kirjoitti:
- Osku kirjoitti:
- onko kellään katkennut pultti reikään ku olette purkanut vanteita?Yks pultti nasahti poikki ku niitä ruuvailin irti.Uskaltaisko sen porata pois sieltä?Ei taida muuten tulla ulos sieltä?edellinen omistaja on vissiin vittuillessaan juntannu pultit kunnolla kiinni.
Ite kokeilisin porata pienen reiän pulttiin ja vastakierretapilla.. Ja jos on peukalo keskellä kämmentä tai pelkää vanteiden puolesta niin jossain metallialan firmassa esim koneistamolla ottavat tollasen pois arviolta kympillä? Aammm... eikös purettavissa vanteissa pultit ole aikalailla läpipultteja ja mutterit takapuolella? ja jos pultti poikennu niin eiks sen voi pamauttaa tuurnalla poies siitä reiästä? tietysti pientä lämpöö ensiks sille pultille niin irtoo herkemmin????????????????? Vai oonks mä taas iha kujal näis hommis | |
|
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:42 | |
| Ainakaan BBS Rm:ssä ei oo pulttia takana. Ko. vanteesta en tiedä, mutta kaikissa ei tosiaan oo. | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:43 | |
| Mä luulin suoraan että nää on jotkut 2 osaset missä kierre sisäosassa? Jos on 3 osaset ja mutteri-pultti periaate niin taitaa jollain olla viel vähä opeteltavaa | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:49 | |
| Oletan että kyseessä on avataressakin esiinty rial.. Ja jos on pultti + mutteri niin miten se voi katketa reikään | |
|
| |
vvuori
Viestien lukumäärä : 639 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 21:49 | |
| Osa 2-osaisista vanteista on samanlaisia kuin itsellä nuo artecit eli vain kehä on irtoava osa, puolat ja sisäkehä on siis yhtä kappaletta sekä sisäkehässä on itsessään reijät sekä kierteet pulteille..hankala porata katkennutta pulttiakin pois varsinkaan jos minkäännäköistä pylväsporakonetta ole käytössä, pultti kun tuppaa olemaan hieman kovempaa ainetta niin äkkiä menee poratessa vituiks, itselläkin edellinen omistaja onnistunut yhden katkomaan niin antanut sen vain olla niin ja liimannut pultin kannan vain kehään kiinni, ei tuon yhden pultin puuttuminen vaikuta mitenkään.. Edit: olin hidas mutta annan viestin olla silti.. | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| |
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| |
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Su 9 Tammi 2011 - 22:53 | |
| Itellä myöskin AMG:n 2-osaiset, jossa lähtee pelkkä keskiö irti ja on läpipultein. Eli ei oo kierteitä itse vanteessa. | |
|
| |
Unto
Viestien lukumäärä : 359 Paikkakunta : PORI Muut : E36 Msport, MB w203
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 10 Tammi 2011 - 0:41 | |
| olis halusessa " kaivonkannet" bemariin, mutta ei ole tullut vastaan oikein muita kuin oz breyton ja carline cm2. Eli jos joku vois vähän avittaa ja listais noita kaivonkansimalleja?:p
| |
|
| |
Osku
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Vantaa/Rovaniemi Muut : paisuvaiskudosta ja kaksi kivestä!!!
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 10 Tammi 2011 - 11:39 | |
| Jeps.Eli joo noista rialeista lähtee vain lippi irti.En tiedä miten edelliset omistajat on noita ruuvannut ku tuntuu et joka toisesta on jengat vituillaan | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 10 Tammi 2011 - 17:15 | |
| kuumenna se kuumailmapuhaltimel nii kuumaks että sattuu sormeen ku koskee vannetta. Liimattujahan noi pultit on ja ainaki rialin tehtaan liima on iha tautisen tiukkaa tavaraa. En käsitä mis ne ees on sellasia, alumiini ja teräs ei ole yhtään hyvä yhdistelmä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin | |
| |
|
| |
| rakkaudesta vanteisiin | |
|