Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 17 Tammi 2011 - 16:33
Kukaan kuullut sellasisesta ihmesivusta kuin GOOGLE????????? Sieltä kun löytyy nykyään vastaus melkein mihin vaan kysymykseen. Varsinkin jos haluaa etsiä tietoa netistä
Lainaus :
Milläs tapaa noi Imaget on laadullisesti huonoja? Painavia, huono viimeistely, hajoo käsiin vai mitä?
Onko tähän jotain perusteluja vai "luin yhelt foorumilt" osastoa?
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ma 17 Tammi 2011 - 23:13
image vanteiden hinta/laatu ei kohtaa. Kalliita on ja laatu on ku Barzetat. Niil tuntuu olevan vaikeuksia tajuta että mikä on KIILTÄVÄ. Koloja, soikeuksia...
Timzy187
Viestien lukumäärä : 411 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 10:06
Löytyykö tietoa mikä vanne
E: cheers, mate
Viimeinen muokkaaja, Timzy187 pvm Ti 18 Tammi 2011 - 10:20, muokattu 1 kertaa
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 10:13
KW Turbo, RH:n valmistama vanne.
Jortsi
Viestien lukumäärä : 43 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 20:29
Pisti silmään tänään jeep cherokeen vakio vanteet. pikkasen kupera puolamalli. Näin ne jo melkee jonku kolmoskoppasen golffin alla on joo vähän lambo/rotiform tyyline vanne, mut niitäpä ei näin pienin saa, eikä noin paljoo kuperuutta.
pari muuta kehityskelposta vannetta jeepistä
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 22:14
^eiks Jeepissä ole 5x114,3 jako? Vois etsiä Imppuun tai Hondaan lisää vannetta..
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 22:18
Khyl. Omat RäMät on juurkin Cherokeen optiovanteet ja myös 5x114,3 jaolla.
sensei
Viestien lukumäärä : 984 Paikkakunta : Parkstad Muut : 2-pyöräisiä
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 22:24
^voisin mä noikin ottaa Joissakin (isoimmissa) Jeepeissä myös 5x127 jako.
Jortsi
Viestien lukumäärä : 43 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Ti 18 Tammi 2011 - 22:47
silmämääräsellä mittauksella cherokeessa oli 114,3 jako pitää piettää silmät auki jos jossai tommosia pyöris. ei varmasti mitää kalliita vanteita ole käytettyn ku näytti olevan jotain 150e kappale uutena. vois nuo alimmat pelittää civikis aika kivasti! Keskimmäisissä vähän samaa henkee pienemmässä mittakaavassa ku
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 17:31
Siirsin oikeeseen topikkiin
ripa kirjoitti:
Tyhmä kysymys ja laiska kun olen. Itsellä kun on nuo OZ Turbot niin minkähän levyiset kehät niissä on alunperin ollut? Mulla on toiset vanteet 7" ja toiset 7,5" liekkö puolen tuuman kehät noissa 7"?? Pitäs vähän leveempää kehää tilailla ja rupes mietityttää.
ripa
Viestien lukumäärä : 607 Paikkakunta : Sibbo Muut : vw
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 18:15
EeKi kirjoitti:
ripa kirjoitti:
Tyhmä kysymys ja laiska kun olen. Itsellä kun on nuo OZ Turbot niin minkähän levyiset kehät niissä on alunperin ollut? Mulla on toiset vanteet 7" ja toiset 7,5" liekkö puolen tuuman kehät noissa 7"?? Pitäs vähän leveempää kehää tilailla ja rupes mietityttää.
Saattas noissa 7" olla tuumasetkin kehät, jotenkin vaikuttaa leveemmiltä kuin BBS RM vakio puolikkaat.
epk Wingman
Viestien lukumäärä : 3568 Paikkakunta : 02
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 18:30
löytyykö jostain oz rs splitteihin keskikuppeja, vai onko kiven alla ? koko o 16" ...
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 19:16
Olen pistämässä Mersun Alphard-vanteet myyntiin nankangin 215/35 ja 215/40 kumeilla ja kyselisin vähän että millaista hintaa tolle setille kannattais laittaa? Vanteet ja renkaat on viime syksynä hankittu uutena ja ajettu noin 300 km. Ei löydy hirveesti noita myynnistä, ni mikä olis realistinen hinta? Olen ajatellut sellaista 1600-1700 euroo sarjasta?
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 19:19
niklas89 kirjoitti:
Olen pistämässä Mersun Alphard-vanteet myyntiin nankangin 215/35 ja 215/40 kumeilla ja kyselisin vähän että millaista hintaa tolle setille kannattais laittaa? Vanteet ja renkaat on viime syksynä hankittu uutena ja ajettu noin 300 km. Ei löydy hirveesti noita myynnistä, ni mikä olis realistinen hinta? Olen ajatellut sellaista 1600-1700 euroo sarjasta?
Et saa myydä jos et kerro mitkä on paremmat golffis alle?
niklas89
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 19:30
Bentley mulliner 9x20"
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 19:49
Mun mielestä on niklas pikkusen yläkanttiin toi hinta... Noiden vanteiden arvo on tosiaan aika hankala määrittää... Harvinaiset joo, mut kuitenkin yksosaset 18" mb oemit. 1000e on hinta minkä voi noista suomessa saada. Renkaat parinhuntin arvoset.
Tää on vaan mun mielipide, mut väitän että yli 1,5ke hinnalla saat aika pitkään myydä. Ja noi on kyllä shilkkaa shekshiä mk 5 alla. Saa paremman stancenkin kuin 20" b mullinereilla. Ja sit btw mullinereja EI kannata ostaa ilman keskikuppeja, ne on about £100 kpl.
niklas89
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 20:04
ee-2 kiitos tiedoista. Tosiaan ne mullinerit on ilman keskikuppeja, mut ajattelin tehä ite niihin kupit, ku on ne pyöreät versiot. Uutenahan ne keskikupit maksaa yli 400$ kpl. ja ebayssakin just joku 100$ kpl. Mut täytyy hintaa miettiä ja etenkin sitä et vaihtuuko vanteet ollenkaan? Onhan noi alphardit kivat, kunhan stance on kohillaan.
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin Pe 21 Tammi 2011 - 23:52
niklas89 kirjoitti:
mut ajattelin tehä ite niihin kupit, ku on ne pyöreät versiot.
Tää jotenkin sorahti mun korvaan, tehdä itse? Ostat muutaman tonnin vanteet ja sitten pihistelet sen verta kivasti että kokonaisuudesta tulee väkisin väännetyn näköinen. Pikku vinkki, älä rupee säästää noin naurettavassa asiassa, parempi säästää fiksummin, on vaikka pari kuukautta syömättä että saa vanteet, niin me Eetun kanssa tehdään
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 0:10
no miks ei tekis ite? jos o pelit ja vehkeet ni saa 100% kopion tai jonku nätimmän aikaan yhen orkkis keskiön hinnalla.
ripa kirjoitti:
EeKi kirjoitti:
ripa kirjoitti:
Saattas noissa 7" olla tuumasetkin kehät, jotenkin vaikuttaa leveemmiltä kuin BBS RM vakio puolikkaat.
miksi et mittaisi niitä? se o iha sama mittaako ne sisä, vai ulkopuolelta, tulos o sama
niklas89
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 15:30
No jos päädyn noihin mullinereihin, ni ajatuksena olis yrittää tehä ite keskikupit ja sit ku kukkaro antaa myöden ni ostaa orkkikset. Noita keskikuppeja ei vaan hirveesti oo myynnissä. Just myytiin yhet 250 $ kierros, harmi ku ehti mennä
Tosin vähän pitää viel miettii, on noi Alpharditki ihan kivan näköset Pitää nyt ekaks käydä testaa et miten hyvin mahtuu 20" pyörii alla.
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 15:39
heihaihoi, käytii kattoo RS:siä ja huomattiin että keskiön muoto on pyöreä, eli kaartuu ulospäin eikä tasainen kuten omissa. Vanteen malli oli muistaakseni se 098 ja jotain vanhempaa tuotosta, eli onko eri vuosimallin välisiä eroja?
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 15:53
Kyllä niklas ne 20x9" mahtuu. Varsinki bentley et:llä... Mut kuten todettu maavaraa jää vaikka päällään seisois. Kannattaa brittiebayn puolelta niitä kuppeja kyttää... Jos ei tee itse ja säästä. Ne orkkikset on kyllä vatun hianot kaiverruksineen kaikkineen. Jos suoraan voi neuvoa jakaa nii kyttää 19" mullinerit kupeilla?! Ois helpompi saada maavarat yms. kuosiin.
Mulla on kutina että ainakin vanhoissa pikku-et räsäsissä on vähän kaarevat puolat... Paha sanoa kun ei itellä moisia ole...
biglimited
Viestien lukumäärä : 154 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 18:56
EeKi kirjoitti:
heihaihoi, käytii kattoo RS:siä ja huomattiin että keskiön muoto on pyöreä, eli kaartuu ulospäin eikä tasainen kuten omissa. Vanteen malli oli muistaakseni se 098 ja jotain vanhempaa tuotosta, eli onko eri vuosimallin välisiä eroja?
Olikos 7x16 kokoset? Mulla oli aikanaan sellaset ja ET35, keskiö kaartui reunoilta sisäänpäin hiukan... E: 098 on juurikin tollanen malliltaan ja 7x16 orggiksena
Sergey
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 18:59
EeKi kirjoitti:
malli oli muistaakseni se 098 ja jotain vanhempaa tuotosta, eli onko eri vuosimallin välisiä eroja?
ei oo ku mallierot vaan eli 1985 rs098 on samanlainen kuin 1989 rs098.
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 20:50
biglimited kirjoitti:
EeKi kirjoitti:
Olikos 7x16 kokoset? Mulla oli aikanaan sellaset ja ET35, keskiö kaartui reunoilta sisäänpäin hiukan... E: 098 on juurikin tollanen malliltaan ja 7x16 orggiksena
7x16 on alunperin ollu... selvä homma, on vaan rumemman näköset ku kaartuu ulospäin.
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 20:57
niklas89 kirjoitti:
Omista maksoin 400 euroa kierros, jota pidin edukkaana. Tuo 1600-1700 menee yläkanttiin vaikka ois miten puunatut. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää.
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
Aihe: Vs: rakkaudesta vanteisiin La 22 Tammi 2011 - 22:12
Viime aikoina ollut suuri ikävä näitä bebsejä jotka Ariston alla tulivat, myin vielä melkein ilmaisiksi pois kun en arvoa tajunnut Etuvanteet oli 17x8 ja takana 17x9. Toivottavasti joku on rakastanut näitä..