test banner

PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic

Siirry alas 
+188
mf-690
temeee.
römpsy
Cyklowni
gandolfini
pennari
Jolberious
Bastard
qsti
puerco
sajoo
pellepoliisi
HuG0
Ani
Shakini
samza
ArtoE
Naptos
Masuli
Flaka
WILU
-jokinen-
juudas
jusni
JuhiZZ
Challenger-70
smpovers
S`ebu
miqzu
TeNu
redlane
regal
Raesae
Ate
elias
lGtC
topi
Grontti
karpi
J.K
Furia_88
Mmasa
IL3
turbiini
MaRsY
MixuJoo
jjuuuso
tomì
allu_
mlou
buubaa
Alpha
pekka007
Strapi
Teme
GrapL
Leksa
TeeVee
Avt0mat
mmake^
nik0
cossmic
kiMMMe
Acerbis
Juzzis
pazi88
namniki
mulletti
Ceisari
Keppis-
juhis85
Sawo
cGv
Tikkku_
Saulerson
seba
Wlle
`villle
Mazuuu
Petterii
antizero
ElektrikMekanik
jeQQ
_paffa
samsa
Jakke
WeirdDude
runq
Drunkenmunky
caucaus
Basu
/Wille/
onee
Quorro
Makkeli
Jebbunen
NisseR
viva
Jonas_
JS1984
jaki
Aanri
PehmoLelu
Blind
Tonise
Green
miikam
-Joonas
jallu81
Devil
Meikkis01
zemz
Antto-
-Alcohol-
partsu
lauri-
Paltsu
puzle
Jookeli
Beris
Eagle
Bronn
jäse
pottifemma
G4
-mane-
antti_aamunen
Juba
Down
mosse
Neuni
subi
Sami
Jonski
Thompson
Sergey
arevaan
Mro
kop-O-nen
Laatueine
Kipe
Nextr
xite
weicco
ee-2
niko
oli
Mai-
Hanska
Heke26
Mikko
Interlagos
llattee
Bete^
JTG
vvuori
TIKU
Henri
zimi
epk
mustonenj
Wiltsu
Jombe
Juhi
toni
ch3oh
turhake
RapSu
-dtk-
uttrep
J4TOG
nakke
TomVi
old school
wsq
jiri
Diore
Masq
CDLC.CO
salkku
jonttu`
oki_
Ahis
vildur
hlappis
Juki
andy
sasu
192 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Seuraava
KirjoittajaViesti
vvuori

vvuori

Viestien lukumäärä : 639

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 1 Kesä 2010 - 13:50

Masq kirjoitti:
Ainakin mitä ite oon pesulassa kuivaillut autoja niin much more better kun glymin. Toi water magnet luistaa maalipinnalla, toisin ku glymin paska takertelee. Kokeile niin yllätyt varmasti POSITIIVISESTI!

Kaveri osti kokeeks tollasen viime kesänä kun mainittin että saattais olla todella hyvä niin voin kertoo että paskemmalla liinalla en sitten ole varmaan kuivannu autoo.. Itse luotan vanhaan kunnon aitoon säämiskään, ei ehkä hellävarasin varmasti mutta tähän asti kokeilluista ratkaisuista vaan yksinkertaisesti paras..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://vvvuori.kuvat.fi/
arevaan

arevaan

Viestien lukumäärä : 52
Muut : vw passat -88 projekti

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 1 Kesä 2010 - 14:43

Olen huomannut kun pesee auton vahapesuaineella, niin kuumalla vedellä huuhteleminen toimii paremmin kuin kylmällä vedellä, kun kuumalla vedellä huuhtelee kiiltää paremmin olenko vainoharhainen vai onko joku muu huomannut saman? Very Happy
Jombe

Jombe

Viestien lukumäärä : 510

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 1 Kesä 2010 - 18:36

vvuori kirjoitti:
Masq kirjoitti:
Ainakin mitä ite oon pesulassa kuivaillut autoja niin much more better kun glymin. Toi water magnet luistaa maalipinnalla, toisin ku glymin paska takertelee. Kokeile niin yllätyt varmasti POSITIIVISESTI!

Kaveri osti kokeeks tollasen viime kesänä kun mainittin että saattais olla todella hyvä niin voin kertoo että paskemmalla liinalla en sitten ole varmaan kuivannu autoo.. Itse luotan vanhaan kunnon aitoon säämiskään, ei ehkä hellävarasin varmasti mutta tähän asti kokeilluista ratkaisuista vaan yksinkertaisesti paras..
Siis ihan nahkasäämiskä? IMO synteettinen on vitusti parempi.
epk
Wingman
epk

Viestien lukumäärä : 3568

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 1 Kesä 2010 - 19:33

vvuori kirjoitti:
Masq kirjoitti:

se vaan et toi watermagnet tarvii kunno mikrokuituliinan enne ku se toimii , tai koko homma ei toimi ollenkaan jos ei oo watermagnet+mikrokuituliina. Ekaks pyyhitään wm:llä ja sit vähän mikrokuidul perään ni on paras mitä ikinä on keksitty tähän asti näissä hommissa Razz
Mai-

Mai-

Viestien lukumäärä : 911

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 9:50

Mitäs rengaskiilto-ainetta käytätte? Itel ollu ainakin viittä eriä, mutta en ole ollu tyytyväinen yhteenkään. Yleisin ongelma on se, että sotkevat vanteet, eikä aine kestä kuin yhden pesun ja sitten sitä menee viikossa litra. Very Happy
Laatueine

Viestien lukumäärä : 2327

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 11:25

autoglymin vinyl & rubber care noihinkin toiminut ihan tarpeeksi hyvin.
http://qwerty.arkku.net
Sergey

Sergey

Viestien lukumäärä : 1329
Muut : kaikkea moottorilla varustettua

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 11:44

jep ja kestää jopa pesun kun on pariin kertaan käsitelty.

Niin ja kysymys claybarista. tiätte ku auton pinnassa on niitä pienenpienii röpöi jotka ei lähe sit millää pois. Onkohan se justiisa sitä hommaa varten? Halpa ja hyvä pitäs löytää Razz
Thompson

Thompson

Viestien lukumäärä : 280
Muut : HD

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 12:00

Itse suosittelen renkaan kiillotukseen ArmorAll:in protectanttia. Hyvä kiilto, ei yhtä pesua kauempaa kestä, mutta helppo sienellä pyyhkästä renkaaseen, eikä kulu paljoa. Itse olen varmaa 20 kertaa renkaat kiillottanut nyt, eikä ole ainetta kulunut, kun ehkä 1/10 osa. Ja ei tartu pölykään kiinni. Suosittelen! Cool
Mai-

Mai-

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 12:08

Thompson kirjoitti:
Itse suosittelen renkaan kiillotukseen ArmorAll:in protectanttia. Hyvä kiilto, ei yhtä pesua kauempaa kestä, mutta helppo sienellä pyyhkästä renkaaseen, eikä kulu paljoa. Itse olen varmaa 20 kertaa renkaat kiillottanut nyt, eikä ole ainetta kulunut, kun ehkä 1/10 osa. Ja ei tartu pölykään kiinni. Suosittelen! Cool
Onks tämä semmosessa mustahkossa suihkepullossa? Onko aine valkoista? Muistelen tuommoista käyttäneeni joskus mopoaikoina.
Oikeastaan tämä mun ongelma voi johtua siitä, kun suhkin aina ne aineet renkaisiin, niin tietenkin sitä menee vanteisiinkin ja sitte tarttuu pöly ja paska kiinni. Taidan kokeilla rätillä levittää. Wink
Jonski

Viestien lukumäärä : 32
Muut : Volvo 240, Lada 1500s

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 14:30

Ite oon käyttäny turtlen extreme nano-tech puskuri/rengas kiilloketta mut meinaa olla semmonen ongelma et pöly tarttuu hanakasti kiinni, pitäis vissiin antaa kuivua pitempään.
Thompson

Thompson

Viestien lukumäärä : 280
Muut : HD

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 14:49

Mai- kirjoitti:
Thompson kirjoitti:
Onks tämä semmosessa mustahkossa suihkepullossa? Onko aine valkoista? Muistelen tuommoista käyttäneeni joskus mopoaikoina.
Oikeastaan tämä mun ongelma voi johtua siitä, kun suhkin aina ne aineet renkaisiin, niin tietenkin sitä menee vanteisiinkin ja sitte tarttuu pöly ja paska kiinni. Taidan kokeilla rätillä levittää. Wink

Mahdollisesti ollut joskus, koska myyjä sanoi, että pullon ulkoasu on vaihtunut. Nykyään valkoinen suihkepullo ja jotain kaiken maailman värejä siinä oli. Itse ainakin olen todennut, että sienellä on paras levittää renkaalle. Eikä ota pöly kiinni, vaikka heti lähtisi ajelemaan.
CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyMa 7 Kesä 2010 - 16:32

Jonski kirjoitti:
Ite oon käyttäny turtlen extreme nano-tech puskuri/rengas kiilloketta mut meinaa olla semmonen ongelma et pöly tarttuu hanakasti kiinni, pitäis vissiin antaa kuivua pitempään.
Ei vaan "pyyhit" sen mataksi, niin ei pöly tartu. Kilpikonnavahaa oon käyttänyt just puskureihin ja renkaisiin, toimii silloin kivasti kun levittää kaikki renkaat ja ottaa puhtaan rätin ja "kiillottaa" aineen pois. Ei tuu semone kamala silikonikiilto vaan rengas/puskuri on oikeasti muovinvärinen ja musta. Miten se just tehtaalta tulee. Wink
Sami

Sami

Viestien lukumäärä : 665

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 8 Kesä 2010 - 20:41

Bilteman joku perus litku noille renkaille ja mini sieni, ni se on siin.. tai siis näillä oon ite ainaki tähän asti menny eikä sotkeennu vanteet eikä tartu pölyt.
Masq

Masq

Viestien lukumäärä : 1174

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 22 Kesä 2010 - 0:54

Punanen on hieno väri elvyttää =)

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 6354623

Kännykkälaatu Sad
http://www.masq.1g.fi/kuvat
nakke

Viestien lukumäärä : 324

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTi 22 Kesä 2010 - 15:30

Tule Masq elvyttää minunki punainen Razz
Masq

Masq

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyKe 23 Kesä 2010 - 0:30

Tuo tänne, alkaen 90€. www.autopesumikkola.com
subi

subi

Viestien lukumäärä : 254
Muut : EX: bmw e30 caprio, bmw 730 audi a4 b5, Jetta mk1, Kermit mk2, peugeot 205, peugeot 405mi16, fiat croma T, bmw 325 ix,

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTo 24 Kesä 2010 - 18:11

sellanen kysymys ihan mielenkiinnon vuoksi. millä jengi on vahannu matta pintaisen autonsa.
Netistä jotain matta vahaa löytyy .. Geeli purkin kokonen purkki muistaakseni 49e ja siihen esikäsittely aine sen 20e . pitäskö suosilla tilata vai onko jollain kikka2 hihassa.

Edit... siinä kyseinen tuota
http://www.swissvax.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1015117
Neuni

Neuni

Viestien lukumäärä : 1460

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyPe 25 Kesä 2010 - 16:45

Miks pitää vahata mattapintainen auto?
mosse

mosse

Viestien lukumäärä : 1928

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyPe 25 Kesä 2010 - 16:50

Ite oon teeseitsepesulassa pestessä suihkutellu jotai "vahaa" aina huuhtelun jälkee pintaan. Mutta eipä se varmaan kauheesti suojaa..ei kyllä kiilläkään..
Sergey

Sergey

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyPe 25 Kesä 2010 - 17:06

Neuni kirjoitti:
että pinta pysyy tasiasn mattana, eikä paskaisen läiskäisenä.
Neuni

Neuni

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyPe 25 Kesä 2010 - 18:38

Sergey kirjoitti:
Neuni kirjoitti:
että pinta pysyy tasiasn mattana, eikä paskaisen läiskäisenä.
Turhaa, hyvi pysy munki auto tasasen mattana vaikka sitä ei vahannu koskaan.
CDLC.CO
CDLC.CO Founder

Viestien lukumäärä : 5471

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyPe 25 Kesä 2010 - 19:25

Oliko sulla oikeesti mattapintainen maali vai vaan auringonpolttama väri?
mosse

mosse

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyLa 26 Kesä 2010 - 0:22

Ei kyllä omat oo muuttunu laikukkaaks vaikka pelkkää liuotin pesua tarjonnu useemman kuukauden viime kesällä. Ja ei oo auringon polttama..
Sergey

Sergey

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyLa 26 Kesä 2010 - 1:24

ottakaa pari vuotta vanha mataksi maalattu vahaamaton ja vahattu auto vierekäin.

näette eron. ero on aikamoinen.
Neuni

Neuni

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyLa 26 Kesä 2010 - 13:17

EeKi kirjoitti:
Oliko sulla oikeesti mattapintainen maali vai vaan auringonpolttama väri?
Oikeasti mattapintainen oli. parissaki autossa ollut, riippuu se kai millä maalillakin se on maalattu.
Masq

Masq

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyLa 26 Kesä 2010 - 14:26

Lainaus :
Ei kyllä omat oo muuttunu laikukkaaks vaikka pelkkää liuotin pesua tarjonnu useemman kuukauden viime kesällä.

Miksi käyttää kesäkeleillä liukkaria? Kuitenkin (toivottavasti) huuhtelet auton pinnan kylmällä vedellä ennen kuin rupeet sitä peseen?
mosse

mosse

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyLa 26 Kesä 2010 - 14:42

Sillä pesen mitä hanasta tulee. Huuhtelen toki. Ja kun nyt sattuu sellasta liuotin pesuainetta olemaan käytössä niin miksipä ei sillä pesis. Kun ei tarvii huolehtia että meneekö kiilto pilalle vai tuleeko pesurin letkusta naarmu niin pääasiaks jäänee että edes sillontällöin paskat kaikkoo auton pinnalta.
Mai-

Mai-

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTo 1 Heinä 2010 - 8:58

Milläs pesette autonne? Sienellä, harjalla vai jollain muulla? Miksi?
Down

Viestien lukumäärä : 731

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTo 1 Heinä 2010 - 12:32

Sienellä jos o likane, harjalla+sienellä jos on vitun saastane.
Miks? Sillä se lika lähtee. o_O

Sienellä on IMO muutenki helpompi pestä autoo. Harja o jotenki.. emt.. kömpelö?
Jombe

Jombe

Viestien lukumäärä : 510

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 EmptyTo 1 Heinä 2010 - 12:42

Sienellä. Harjalla jos pesee niin parin vuoden päästä auto täynnä pikku naarmuja.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic   Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic - Sivu 6 Empty

Vahaus/Pesu/Kiilloitus -topic
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 33Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 33  Seuraava
 Similar topics
-
» Kromivanteen puhdistus/kiilloitus
» Moottoritilan pesu
» Teippaus Topic
» Milloin on oikea aika aloittaa oma topic?
» RULES: Never start your topic in Creme De La Creme section.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: GENERAL DISCUSSION :: General Discussion-
Siirry: