| A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC | |
|
+21eros LexEtAnnihilato jonipappa mapa 60lf antti_aamunen Audiojack ElektrikMekanik staarlet Håsselhöff Marse pera187 PKH84 alkku_ Knacken jeQQ ee-2 Komulainen Hellaflushalways Green_ Leivonen 25 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 15:51 | |
| KE18 meni Kiuruvedelle käyttöentisöintiin ja eläkepäiville, vaihdossa tuli siis kyseinen ripeähkö korilla. Moottorina siis 1600-kuutioinen 2T-G megaruutalla. Nyt myös lisätty 9000 SAAB:in Garret-ahdin ja kooleri keulille. Alustan osat on lainattu TA40 Carinasta paitsi etutolppien yläpäät on RA40 Celicasta. Eessä on RA40 Celican levyt ja takana 9" rummut. Toppaa ihan kivasti ku koko hoito painaa alle 1000 kiloa )) Kirsikkana kakun päällä kaikki puslat on vaihdettu uretaanipusliin. Vaihteistona on ihan perus T50. Vasta kunnostettu ja vaiheltu synkroja sun muuta jännää, pitäs vielä vaihtaa uuet redlinet sisään.. Auto on ihan pari viikkoa sitten maalattu kivasti matta violetilla miranolilla. Tarkotus ois maalata tässä vuojen kahen sisään talvella sitte uuestaan alkuperäseen sävyyn joka on metallinhohtovihreä. Vanteetkin menee jossain vaiheessa vaihtoon, nyt alla on ihan orkkis TA60 Carinan vanteet 175/65 13" hankookeilla. Jotain Mitsu Galantin Turbo-mallista vannetta oon miettyny tai sitten jotku muut vanhat japsivilssit ois kivat, saa tarjota jos löytyy ylimääräsenä nurkista jotain eksoottista. Konehuoneeseen ois tarkotus päivittää sen verran että siistis vähän sähköjä ja laittas dumpin näin aluksi, kahtoo sitten lohkoon uutta palikkaa kun vaan saa töistä säästettyä tarpeeksi massia kunnon mäntiin, veiveihin ja kampuraan. Nyt siis koneen spekseinä: 183hv/240nm @ 6500rpm/min ja 0,6 barin ahdoilla. Tarkotus ois nostaa jonku verran ahtoja kunhan saa asianmukaset hilut lohkoon. PS. Kuvia tulee ens viikolla kunhan joudan eka pesemään ja imuroimaan auton. Tarinoin samalla sitten lisää mitä auto sisältää..
Viimeinen muokkaaja, Leivonen pvm Su 31 Heinä 2011 - 18:24, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Green_
Viestien lukumäärä : 40
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 18:02 | |
| On muuten pirun hieno corolla, suunitelmatkin kuulostavat hyviltä, etenkin tuo sleeperiksi rakentaminen kuulostaa todelta hyvältä, uus maali pintaan ja pikku madallus niin tää ois bueno. Innolla seurailaan | |
|
| |
Hellaflushalways
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 18:42 | |
| leveet bbs:ssät vois olla todella herkulliset tai sit vaa 16x9 lensot mustalla keskiöllä slamitilta. ja hienoinen tontitus siihen ni rupeis olemaan jo ameriikan meininkiä. Suosittelen! Todella maukas auto innolla odotetaan lisää! | |
|
| |
Komulainen
Viestien lukumäärä : 283 Paikkakunta : Pyhäntä
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 19:02 | |
| Ihana laite. Itellä oli joskus peltorassina ke-26. Ei tosiaankaa mitää 16x9" tämän alle. Ei taida edes lekan avulla mennä alle. | |
|
| |
Hellaflushalways
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 19:07 | |
| | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 23:16 | |
| - Hellaflushalways kirjoitti:
- Komulainen kirjoitti:
- Ihana laite. Itellä oli joskus peltorassina ke-26.
Ei tosiaankaa mitää 16x9" tämän alle. Ei taida edes lekan avulla mennä alle. tottakai ne menee. Kyllä ne alle menee, se on vaa eri asia että haluaako omistaja laittaa Maksimissaan 13" vanteet on tulossa, pienellä et:llä tietysti. Tosiaan keulan madalluspuuhissa ollaan ( samalla vaihtuu iskarit uusiin ). Harmi vaan että tarpeeksi ohutlankasia ja harvakierroksisia jousia tahtoo olla vähän vaikee löytää :/ Välikoppa Escon jouset liippais läheltä, mutta jousen halkaisija on sentin pienempi. En tiiä sitte että istuuko ne nuihin rollan tolppiin. KE70 jouset on nyt, ne on rälläköity liian lyhyeksi ja kaiken lisäksi keula on liian kevyt nuille jousille minkä vuoksi tuo nyt on tollanen traktori ku on. Hennommat jouset tarvii vähemmän massaa painuakseen läjään Auton oma-massa kun on vaan parikytä kiloa alle 800kg.. Joten keulalle ei jää kauheena painoa. mutta mutta, sopivat hunajakennot ois tiedossa sopivaan hintaan, tais olla 13x6 ja niissä oli hyvät kumetki päällä. Tosiaan ku muistaa sen että tota massaa ei oo kauheesti niin ei oo tällasella autolla kovin kiva ajaa jollain 175/50 kumeilla niinku nuilla kesämankeleilla oli Takapäätä en lähe madalluspalikoilla madaltamaan, jos tiputan sitä niin ois kiva käyttää lehtipakat takomolla, jos ne takois uuet vähä madaltavat lehtipakat Kiva ois kuitenki säilyttää raskastaakka-lehdet jousipakan viimesimpänä jos tää vaikka kesällä ois taas lauluautona :cheers: Vaikka tää farmari onki niin tilavasta ei ainakaan voi puhua! Komulainen varmaan tietää suunnilleen kerran on suunnilleen vastaavan uudemman tuotoksen joskus omistanu. | |
|
| |
Hellaflushalways
Viestien lukumäärä : 18 Paikkakunta : Tuusula
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 23:22 | |
| | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 23:36 | |
| Mä oo mikään poliisi mut jospa sierrakaveri nyt pitäis vaan turpansa ummessa slämitin feikkibebseistä ja muusta mikkihiiripaskasta. Mua ei ainakaan kiinnosta v*ttujakaan noi sun tarinas, enkä suoraan sanottuna usko että ne kiinnostaa ketään muutakaan. Jos tää kommentti sua ahdistaa niin meeppä harjaa hampaas rälläkällä. Kiitti hei./OTJohan on tilafarmari kunnon madallus niin sairaan hieno, nyt jopa hieman pelottava... Saiskohan jonkun pikkuauton/superminin coileista askarreltua eteen jonkinlaisen ratkaisun?
Viimeinen muokkaaja, ee-2 pvm Ti 29 Maalis 2011 - 19:07, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
jeQQ
Viestien lukumäärä : 1241 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 28 Maalis 2011 - 23:47 | |
| Pikkuseateissa on ainakin jäätävän onnettomat jouset. Tai sitten pikkufiudeista voisi tonkia ratkaisua? | |
|
| |
Knacken
Viestien lukumäärä : 19
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 0:01 | |
| Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen, en vain malttanut olla toteuttamatta itseäni kaverin koneella, jossa ei paintin lisäksi ole mitään kuvaohjelmaa, visio oli niin väkevä. Siis minun mielestäni tuo ei vaadi mitään muuta toimenpidettä kuin "kohtuullisen" madalluksen. (ammattimaista kaljakädessä tehtyä muokkausta ei välttämättä tarvitse ottaa tosissaan.) Vai olenko väärässä? Komea kapistus, ei taida paljon tulla vastaavia vastaan, edes kesäisin? | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 0:16 | |
| - Knacken kirjoitti:
- Komea kapistus, ei taida paljon tulla vastaavia vastaan, edes kesäisin?
Kaikki rekkarissa olevat KE18V-Rollat mahtaa olla laskettavissa kahen käden sormilla. Noh kuitenki, tilanne on siinä mielessä hauska että meijän kylällä näitä kapistuksia on rekisterissä kaksi Sattuipa niin että kaveri vaihtoi tämän auton "2"-AGE-Starlettiin ja tämä jäi ylimääräiseksi niin vaihdettiin sitten corollia. Eli tämä tuli vaihdossa kenties Suomen kasarimmasta KE70:stä, oli finlandia 2000 jälkiasennus kattoluukkua ilman ohjaimella, huoranportaat, kumista takaspoileria, kusenkeltaista huomiovaloa ja kromimangellseja. Kaveri projektoi jo vuosi aikaisemmin kuitenkin samanmoisen farkun, samaa vuosimallia ja samalla koneella. Pieniä poikkeuksiakin löytyy, mun corolla on deluxe-mallia ilmeisesti kun on orkkis tekstiilisisustalla ( normaalisti keinonahka huom ) ja etupenkeissä on jopa niskatuenpaikat! Niin ja mun autossa on alunperin ollu kahen peilin sijasta yks kuskin ovessa, se nyt ei varmaan kuulunu kuitenkaan deluxe-varustelutasoon Knackenin taideteoksesta sen verran että tämä OVE-80 yksilö on jo tontitettu kerran nuilla aluilla! Oli kyllä ihan näppärä edellisen omistajan kuvissa madallettuna, mutta jouset olivat tulleet tiensä päähän joten ne oli vaihettava. Nuo 15" alupallot ekassa kuvassa on ihan liian pienellä et:llä, eteen piti laittaa kolme spaceria puolelleen ettei vanteet ottanu käännettäessä etutolppaan kiinni. Se on osana tekosyytä että vanteiden pitää tulla ulos tarpeeksi. Oon kuitenki sen verran vanhan liiton miehiä että niin tonttiin tätä ei tulla laskeen etten kesällä pääse ajeleen sorateitä pitkin Irwin Goodmania kuunnellen! Köyhän miehen aikakone EDIT: Kiitoksia kaikille kehuista, mukava että vanhuksetkin saavat vielä huomiota! Vanhuksella meinaan autoa, kuljettajalla nyt ei ikää oo ihan niin paljon | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 0:36 | |
| Jousista vielä sen verran, Lähen tossa huomenna kierteleen purkaamoita kun mulla on jousen mitatki ylhäällä. Langan paksuus sais olla maksimissaan 12mm, kierroksen väli 4-5 senttiä, jousen halkaisija 13 senttiä ja jousen pituus puristamattomana jotain 28cm. Eli siis todelliset "pallinkarvajouset" on kyseessä. Mun pitäs melkeen hommata toinen etupalkki tolppineen päivineen jostain, ois ehkä tiedossakin tässä lähipaikkakunnalla pari samanmoista sedan corillaa jotka vois ostaa varaosiksi laittoa varten riippuen kunnosta. Whiteline tekee tämän malliseen corollaan "bolt-on" heavy duty kallistuksen vakaajaa eteen mikä ois ihan hyvä olla jos meinaa viritellä autoa. Nimittäin kun vakiona kallistuksen vakaajan yleisemmin tavattu tanko on korvattu poikittaisella lehtijousella.. Se ei paljoa lämmitä vaikka onki 1200 etupäässä kakslehtinen jousi Tällaseen aihioon vois sitte tolppiin sovitellakkin jotain vähän karumpaa settiä, kuulemma kakkoskoppasen Golfin iskarit passais nuihin tolppiin paksuuden puolesta. Nyt kuitenkin mennään orkkis setillä. Opiskelija-budjetti ku on mitä on ja auto ois kiva saaha kesäksi kuitenki ajoon. 4K lohkon istuttaminen konehuoneeseenkin on vielä pitkässä kuusessa, kun sinne pitäs 3K:n plommikannen kans passaavat mukitkin istuttaa ja vakionokkakin ois kiva vaihtaa tiukempaan. Mutta näkeepähän nyt kun saa kasattua toimivan etupään että mihin suuntaan sitä haluaa muuttaa. Kuitenkaan ku ei missään suhteessa oo tulossa näyttelyautoa, ei tekniikan eikä ulkonäön puolesta. Tärkeintä on äärimmäisen hyvä fiilis ku ajelee kesällä luu ulkona, mutta kaipaa kai sekin hiukan pientä hifistelyä että kelpaa sitte ajella sitä kyläraittia! | |
|
| |
alkku_
Viestien lukumäärä : 312 Paikkakunta : Nådendal
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 14:43 | |
| Hieno lähtökohta kyllä :cheers: Jousista vielä, jos ei löydy mitään sopivia ni hanki tolppaan hitsattavat kierreholkit ja niihin sopivat jouset, setti tulee maksamaan joku 120eskoa posteineen ja ei ole vaikea patentoida kiinni. Itse kävin vielä biltemassa mittanauha kädessä hakemassa sopivat lyhyemmät iskarit (c asconan etuiskarit oli sopivat datsunin etutolppaan) ja lyhensin tolppia vähän. | |
|
| |
PKH84
Viestien lukumäärä : 87 Paikkakunta : jyväskylä
| |
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 16:48 | |
| - PKH84 kirjoitti:
- Tuolla takana kyseinen auto taitaa näkyä
Niimpä näyttää! Edellisen kerran tää auto onki leimattu 2009 Suolahdella! Jos tunnet auton silloisen omistajan niin jos viittit vaan niin ois ihan kiva jos kyselisit infoa että miten tätä autoa on pidetty, mikä on omistushistoria jne. =) Ei oo nuo oikeen nyt tiedossa ku sen verran että kaveri jolta tän hommas vaihto tämän auton 2-AGE tekniikalle leimattuun Starlettiin. Jostain vanhasta nettiauton ilmotuksesta lukasin että tähän ois tehty koneremonttikin joskus? Ihan hyvin tuo auto ikäsekseen vetää, mutta kaasarikaan ei oo alkuperänen on ois ihan mielenkiintonen tietää varsinki mitä koneelle on tehty, alusta nyt ainaki etupään osalta alkaa oleen kokonaan uutta ja jarrutki on käyty vasta läpi. | |
|
| |
pera187
Viestien lukumäärä : 677
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 17:12 | |
| japseiltahan näit kolmetoistasia leveitä vanteita löytyy ihan kiitettävästä, eli hoidat alle jotku nätit. tyyliin vaikka ssr star sharksit: | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 29 Maalis 2011 - 17:27 | |
| - pera187 kirjoitti:
- japseiltahan näit kolmetoistasia leveitä vanteita löytyy ihan kiitettävästä, eli hoidat alle jotku nätit. tyyliin vaikka ssr star sharksit:
Joo nuo kuvan vanteetki on nätit juu. Harmi vaan että tolla 4x110 jaolle ei juuri oo vanteita, nuokin kuvan vanteet lienee 4x114,3 jakoset.. Jaon muutospalathan ois vaihtoehto tieten.. Oon kyllä kuvan vanteita kuolaillu yhtä kauan ku oon vanhoista japseista tykäny Workin Equip vanteet ois kans hienot, mutta tieten vähemmän old schoolit. Nämä mulla on todenäköisesti ens kesänä alla. Ois ihan suht halvalla myynnissä tässä samalla paikkakunnalla ja hyvän olosilla kumeillaki tuntuu olevan. Vaikka profiili onki melko korkea. Kiillotettu huuli vielä nuissa ja keskiö valkoseksi on pyöriny mielessä. Tai sitte ihan jotain muuta, tehä vaikka valkosivurenkaat nuista jenkkiharrastajien neuvoilla! | |
|
| |
Marse
Viestien lukumäärä : 5
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 18 Huhti 2011 - 17:04 | |
| On muuten makee vehe !! Ootko mitään jännää meinannu iskee kiinni näin kevään kynnyksellä ? | |
|
| |
Håsselhöff
Viestien lukumäärä : 9
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ma 18 Huhti 2011 - 17:41 | |
| itse pidän tästä kokonaisuudesta, en oo näin hienoa KE10 korimallin farkkua suomenmaalla nähnyt. | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 19 Huhti 2011 - 11:43 | |
| - Marse kirjoitti:
- On muuten makee vehe !! Ootko mitään jännää meinannu iskee kiinni näin kevään kynnyksellä ?
Kiitoksia kehuista! En niitä tiiä jännää mutta uuet tulpat ainaki tänään. Keulaa tullaan vähän madaltaan ja ens kesäksi laitan samat vanteet mitkä nyt mutta valkosivurattailla. Jostain rompetorilta ku löytäis vielä orkkiskapselit vanteille niin voi la! Kesällä saatan laittaa sen puhutun 4K-lohkon tuonne konehuoneeseen jos joudan ennen armeijjaan lähtöä. Sopivia aihioitakin pyöriny nyt netissä missä ois valmiiksi tasalakiset männät. Täytyy vaan ottaa selvää miten sujuis muutoskatsastus tolle 4K:lle. | |
|
| |
staarlet
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Saarijärvi
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 19 Huhti 2011 - 16:08 | |
| Kaikissa vanhemmissa 4k:ssa on tasalakiset männät ja turhaa sitä on muutoskatsastaa. Ei se kyllä paljoa kummene sillä 4k:lla tosta vakiosta | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 19 Huhti 2011 - 17:25 | |
| - staarlet kirjoitti:
- Kaikissa vanhemmissa 4k:ssa on tasalakiset männät ja turhaa sitä on muutoskatsastaa. Ei se kyllä paljoa kummene sillä 4k:lla tosta vakiosta
Joo ei kummenekkaan. On se 1300cc lohko kuitenki parempi lähtökohta pikku jalostamiselle ku 1200cc. Plommikansihan itessää on hyvä, imu- ja pakosarjat on hyvät vieläku kaasarin vaihtais isompaan. Mietinki porattua 1300-1400cc lohkoa ja weberin dgv:tä näin alkajaisiksi. Kannen kanavat ois hyvä silottaa, mutta muuten ei oo aikomusta kairata kanavia isommaksi. Pikku fiilailua siis vaan luvassa, tässä pitäs panostaa aika helvetisti alustaan ja jarruihin ennenku viihtis oikeesti lähtä tehoja hakemaan. | |
|
| |
Marse
Viestien lukumäärä : 5
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC To 21 Huhti 2011 - 13:35 | |
| Okei jos saan udella niin miten meinasit madaltaa ? | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| |
| |
ElektrikMekanik
Viestien lukumäärä : 510 Paikkakunta : Overford
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Pe 22 Huhti 2011 - 2:39 | |
| - Knacken kirjoitti:
- Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen, en vain malttanut...
Eipä siinä, yritän korjata tilannetta: tai Starit Perä jäi roikkuun mut säädin ton kuvan kans niin *keleesti ettei enää jaksanu pilata valmista. | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Pe 22 Huhti 2011 - 19:00 | |
| - ElektrikMekanik kirjoitti:
- Knacken kirjoitti:
- Pyydän anteeksi jo kaikilta etukäteen, en vain malttanut...
Eipä siinä, yritän korjata tilannetta:
tai Starit
Jep, komeelta näyttäis alla. Täksi kesäksi tulee vielä orkkisvanteet kapseleilla ja uusilla gummeilla alle. Levitetyt taunuksen vanteet punaisena ja kromikapselit + vielä valkosivut on pyöriny nyt mielessä, mutta toikaan ei paha vaihtoehto ois. Paitsi että nuitte jako on 114,3 Pitäs olla 4x108 tai 4x110 että menis tuolla alla tällä hetkellä. Tieten jotku adapteritki ois vaihtoehto. | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Su 31 Heinä 2011 - 18:25 | |
| KE18V vaihtu siis kyseiseen TE30-corollaan, alotusviestistä saa lisää infoa ja kuvia ens viikolla! | |
|
| |
Leivonen
Viestien lukumäärä : 36
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 9 Elo 2011 - 21:08 | |
| Tässä olis nyt sitä kuvaa... Siinä on keulilta kuvaa, ulkoasu on muutenkin vielä kaikinpuolin orggis ( väriä lukuunottamatta ) Cooleri tietenkin vähän särkee kyseistä mielikuvaa, näkyy kyllä selvemmin maskin alta livenä Siellä piilee tärkein elikkä suosittu vanhojen tojotien viritysmotti 2T-G megaruutan ohjaamalla ruiskulla ja ysitonnisen Garret TE05-ahtimella Yleiskuvaa niille joille perinteisemmin Iso-Corollana tunnettu TE/KE30 ei ole tuttu kampe. Putkisto on 2,5" alusta loppuun ja kahdella vaimentimella, asiallisesti tehty ja äänet on aika hillityllä tasolla mikä yllätti aikalailla. Muutenhan ulkokuoressa ei juuri mitään erikoista tai poikkeavaa ole. Orkkis -77 mallin rolla siis päälleppäin, eli sleepperiksi tehty... Sisälläkin noudatetaan samaa kaavaa, Celican kaadettavat penkit eessä ja ahtopainemittari ja kiekkakello lisätty. Ratti ei ole omaan mieleen ja se menee varmaan talvella vaihtoon ja tilalle ois tarkotus laittaa Celican tai jonku muun 70-luvun japsi sportin ratti joka sopis paremmin tunnelmaan. Kommentit ja muokkausehdotukset ovat tervetulleita! | |
|
| |
Audiojack
Viestien lukumäärä : 196 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 9 Elo 2011 - 22:14 | |
| Kaikki perustoimenpiteet eli vanteet, stancefitmentbullshit, ym. ym. Mut sitte aattelin että tähän vois sopia kivasti mustat pulttikaaret ja pyöreet kromipeilit (ja kromimaski???) Aika jokeri tuo väritys, violettia ja vihreetä | |
|
| |
antti_aamunen
Viestien lukumäärä : 426 Paikkakunta : RH
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC Ti 9 Elo 2011 - 22:36 | |
| Soitin ja lisämittarit aikakauden mukaisiksi? VDO taitaa vielä myydä jotain old school tyylin mittareita.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC | |
| |
|
| |
| A Boost from the Past - Corolla TE30 2T-GEU TIC | |
|