| Golf mk3/Vento | |
|
+179Juibbi FWD Pekko Epii Makke V.A.G. astars Tatza Miikkka- kAll3- kop-O-nen viva elias toniii croel Sawo Ipetzo banks Käke s4mU lehtimaki Jepa nukkis buubaa TPP kalejon rautio- opa JKarjalainen anttil a-j-p Mirza Arde Ceisari hehenri kmo janpertti Teemued JuhiZZ What-- aguel chq- jeppe- Lainetti -jokinen- jjjesse uniitti tuppuri_ advin jusni aan pazi88 samza Pellikka Janii MiKu ai-m sajoo kovis11 JTG jarska- Keest00 JnZ ventomies topppsu supreme sakk-e Egiz Nitzz Ipe tOubi wilzu PHJS J4TOG Rontti battery Mikael antti_aamunen Jyke sam[_] _laatikko_ tanu miqzu TeeVee -zamppa- Bäkström _paffa j0ukkis zuhari RapSu zami88 Acerbis Pazihi ]usbe AH M1glu ripuli Tume -mane- Jake jukkapoika tuomos OLZIQ mikiz Piisma Mro manu67 Temeko WeirdDude Sakari ElektrikMekanik TMA Ani Anttii Bronn jeQQ TeNu PIFu Juki kiskola hirvonen Aleksii tonikki Makkeli Madmax88 Spegu miikam MiiG Basu marc0 oki_ Raaka-Arska teemu laba Kaihis -dtk- M-nkky new_school Ghosty Juzzis Eagle Ligettah Down Locin Kipe mvo jallu81 JiiWee eros otheri TomVi TIKU Jusux partsu arppa87 Neuni uttrep Rivari-Ana Shakawkaw renox //Mikael Green Laatueine mustonenj vildur Elementti Sergey Juhi mosse Jupe temee mnky Tuppe wsq penigue Tony_T toni zimi jiri 183 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Teemued
Viestien lukumäärä : 17
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 12 Huhti 2013 - 21:32 | |
| - TMA kirjoitti:
- Kun laitat tolppaa navan olkaan kiinni (eli ne kaksi pultti siellä alapäässä) niin jätä ne löysälle ja työnnä jarrulevystä sisäänpäin, tai vaikka siitä olan ja iskarin kiinnityskohdasta. Huomaat samalla että reikä iskarin alapäässä on soikea ja antaa myöten. Voit toki jättää ne vain hyvin vähän löysälle ja säädellä sillä epäkeskokannalla mikä myös löytyy pultin juuresta.
PS: Jos madalsit esim. sen 15cm ja runttasit tappi camberit niin muista katsoa ne aurauskulmat.
PS2: Muista kiristää ne pultit kunnolla. Kiitoksia, itse tein juuri sen, että työnsin jarrulevyä sisäänpäin ja kiristin pultit, mutta ajettavuus meni vituiks, täytyy tosiaan säätää auraskulmat sen jälkeen. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 14 Huhti 2013 - 21:03 | |
| Oh fuck. Nyt rupes golffi tärräämään kun kiihdyttää, ehkä apparin puolelta tärisee enemmän. Sitku kytkimellä liu'uttaa niin ei tärise, aina ajossa tärrää, kiihdyttäessä enemmän.
Ei kiinnostanu krapulassa lähteä tsekkaamaan mistä vois johtua, niin löytyiskö täältä apua? | |
|
| |
Ipetzo
Viestien lukumäärä : 35 Paikkakunta : Aura
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 14 Huhti 2013 - 21:05 | |
| | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 14 Huhti 2013 - 21:23 | |
| Niinno sitäpä minäkin, mut voisko olla kun ei kääntäessä mitään kolise yms? | |
|
| |
Sawo
Viestien lukumäärä : 558 Paikkakunta : Iden Muut : AT250
EE82
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 14 Huhti 2013 - 21:27 | |
| Sisänivel ilmottaa itestään tärräämällä ja ulkonivel sitten paukkeella ja rutinalla. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 14 Huhti 2013 - 21:45 | |
| Aivan, ei tullu ees mieleen ett vois olla sisempi. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 16 Huhti 2013 - 11:58 | |
| Fuck, ei löydy motonetistä koko vetoakselia apparin puolelle, mutta sieltä sanottion että 1,9tdi koneessa on samanlainen vetari kuin 1,8 bensa koneessa kuskinpuolella, muttei ollut varma onko apparin puolella.
Joten kysymys kuuluu, käykö 1.9tdi vehkeen hantin puolen vetari 1.8 bensa koneeseen? Ois vähän kiire. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 16 Huhti 2013 - 15:32 | |
| Mitä sä sitä koko vetaria oot vaihtamassa ? Vaihdat vaan pelkät nivelet. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 16 Huhti 2013 - 15:40 | |
| No pelkkä sisempinivel ~60€ ja koko vetari 120€. | |
|
| |
vildur
Viestien lukumäärä : 1532 Paikkakunta : Vantaa Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 16 Huhti 2013 - 15:43 | |
| - topppsu kirjoitti:
- No pelkkä sisempinivel ~60€ ja koko vetari 120€.
osta ennemmin 120e rahalla kaks noita niveliä ku sulla tulee kuitenki hajoo kohta toinen puoli jne. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 16 Huhti 2013 - 15:50 | |
| - vildur kirjoitti:
- topppsu kirjoitti:
- No pelkkä sisempinivel ~60€ ja koko vetari 120€.
osta ennemmin 120e rahalla kaks noita niveliä ku sulla tulee kuitenki hajoo kohta toinen puoli jne. Tekisin (ja olen tehnytkin) noin miten Ville sano. | |
|
| |
Janii
Viestien lukumäärä : 42 Paikkakunta : kirkkonummi
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 20 Huhti 2013 - 23:01 | |
| Paljonko mk3 GTI muovikaaret tuovat ulospäin koria? Kun ei tahdo löytyy pulttikaarii suomesta | |
|
| |
nukkis
Viestien lukumäärä : 78 Paikkakunta : salo
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ke 24 Huhti 2013 - 12:26 | |
| Variantin takaiskarit (ilmeisesti) natisee aivan stnan ärsyttävästi.Sarja joku Rokkor tms halpis coil. Kääntelin edestakas sitä jousta siellä,ei vaikutusta.Hermo palaa,mitä tehdä? Talvella ei ääntä mielestäni kuulunut... Iskarit on sovellettu normi MK3 iskareista,ei variantin omista | |
|
| |
croel
Viestien lukumäärä : 2
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ke 24 Huhti 2013 - 17:01 | |
| Mistähän kannattais lähtee ehtii vikaa, kun kierrokset pomppii ja seilaa tyhjäkäynnillä 600-800rpm (ilmastointi päällä tuntuvammin)? Myöskin hieman saattaa miettiä/tökkiä 1000-2000rpm alueella - välillä moottorilla jarruttaessa ja välillä kiihdyttäessä..
Moottorina toimii 2.0 8v ADY.
Oon vähän selaillu worldwidewebbiä ja paikoitellen tarkastelun kohteena on ollut lambda-anturia, hall-anturia, milloin jokin vuoto ym.
| |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 27 Huhti 2013 - 0:55 | |
| Voi vittu. Vaihdoin koko vetoakselin mutta tärisee vieläkin, vähän erillaisesti ku ennen vaihtoa.
Mikä vittu menny vikaan? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 27 Huhti 2013 - 1:43 | |
| kokeiles ottaa camberia vähän vähemmän miinukselle.. | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 27 Huhti 2013 - 1:51 | |
| Nii vaihdoit apparin puolen? Koitappa vaihtaa kuskin puoli kans... Monesti noi vanhat vetonivelet antautuu, kun autoa madalletaan reilusti. Vanha nivel on kuluttanut itsensä kivaksi siihen kohtaan missä se on orkkiskorkeudella pyörinyt ja kun korkeutta ja vetarin kulmaa muutetaan, niin alkaa vatkaus. Jos ei heti, niin kohta. Tähän hyvänä lääkkeenä moottorin nosto ja notchin suurennus *vink vink* Ei sulla niin paljoo mun mielestä oo miinuscamberia, et se vaikuttais lopputulokseen. Mulla oli TT:ssä sisempi niven kuskin puolelta paskana, niin ei sitä kyllä ajamalla pystyny toteamaan et kummalta puolelta se vatkaus tulee. | |
|
| |
topppsu
Viestien lukumäärä : 1366 Paikkakunta : Rauma
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 27 Huhti 2013 - 1:54 | |
| juu apparin puolen.
huomenna koitetaan vähentää camberia josko lähtis toimii, jossei niin sit vaihdan kuskinpuolen kans. | |
|
| |
miqzu
Viestien lukumäärä : 187 Paikkakunta : Varkaus
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 28 Huhti 2013 - 12:16 | |
| Mites kolmiovisessa golffissa on nuo takasivulasit kiinni ja miten ne saa irti? En viittis lähteä särkemään mitään ni ajattelin ensin kysyä täältä | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Su 28 Huhti 2013 - 18:41 | |
| Ne on liimalasit, eli esim kitaran kielellä sahaamalla irtoovat. Multa löytyy ehjät lasit kun särjet. | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 29 Huhti 2013 - 0:21 | |
| Mistähän lähtis vikaa ettiin kun keskuslukko temppuilee ventossa. Entisellä omistajallakin kuulemman välillä toimi ja välillä ei. Alipaineellahan näissä toimii et mistä ekana vikaa ettiin?
Edit. Niin vielä tarkennuksena että pumppukaan ei pidä mitään ääntä.
Edit2. Nopeella internetin selauksel viittais siihen että kuskin oven mikrokytkin ois antautumassa, meinaan repsikan ovesta keskuslukko toimii. Voikos tota vielä pelastaa jollain vai onko uus vaan ostettava? Miten vois varmistaa että onko vika siinä? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 29 Huhti 2013 - 7:54 | |
| jospa lähtisit liikkeelle vaikkapa kuskin oven johtosarjan korjaamisella? | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 29 Huhti 2013 - 12:20 | |
| Juu pitää se tarkistaa tänään. Mut jos sattuu mikrokytkimessä oleen vika niin sopiiko koko lukko meininki saman vuotisesta 3ovisesta golffista ventoon? | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 29 Huhti 2013 - 13:36 | |
| Öö. Onks mk3:ssa muka mikrokytkimet lukkolaitteissa? Eiks ne tullu vasta mk4:ään. | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 29 Huhti 2013 - 23:47 | |
| Emmä tie, jostain olin lukevinani niin mut voi tietty olla et väsyneenä luinkin nelosesta.. Mut johdot ainakin päälle päin ihan ehjät ja niin hyvässä kunnossa päällepäin että voisin melkeinpä väittää et ne on jo kertaalleen vaihdettu. | |
|
| |
_paffa
Viestien lukumäärä : 770 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 30 Huhti 2013 - 0:10 | |
| Itseasiassa lukkolaitteessa on mikrokytkin, joka ohjaa virtaa alipaineelle. Lukkopesästä tulee litteä tanko lukkolaitteessa olevaan pyörivään osaan, joka sitten naksuttelee kahta eri pinniä ja tämän mukaan ovet menee lukkoon tai ei. Kuvan kanssa selitettynä: Keltainen ympyrä on se pyöreä kytkevä osa, jota liikuttaa lukkopesän tanko. Sininen ympyrä on mikrokytkin, kuten näkyy sähköliitin tulee siihen kiinni. Punaisen ympyrän sisällä pyörii siis tuo keltaisen ympyrän sisällä oleva kiekko. Kiekossa on kaksi uloketta ulkokehällä, jotka siis määrää lukkiutuuko ovi vai aukeaako. | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 30 Huhti 2013 - 1:05 | |
| Oiskohan tua sitten vaikkapa kahta johtoo jotka yhdistämällä sais sitten ton toimiin, pikku amispatenttihan siitä tulis mut saisko niin toimiin? Ja oisko siitä sitten jotain muuta haittaa? Muuta kun vissiin kattovalo ei syttyis ovee avatessa? | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 30 Huhti 2013 - 7:21 | |
| Ei pysty yhdistämään johtoja näppiliitoksella, koska pumppu huutaa sitten itsensä paskaksi. Ostat vaan sen uuden lukko-yksikön sinne. Tuskin tekee vararikkoa ja samaan vaivaan vaihtaa kuin tekee noita ihme patentteja, joista ei ole kuin ongelmia myöhemmin.
Kattovalon kytkin on siinä b-pilarissa. | |
|
| |
buubaa
Viestien lukumäärä : 410 Paikkakunta : Kangasala
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 30 Huhti 2013 - 12:44 | |
| Ei taida sopia 3 ovisen golffin ilman keskuslukkoo lukkoyksikkö tohon? Ja vielä semmonen et mitäs noille penkeille kannattais tehä kun on vähän väljät, klonksuu ärsyttävästi. | |
|
| |
miqzu
Viestien lukumäärä : 187 Paikkakunta : Varkaus
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 30 Huhti 2013 - 12:52 | |
| - buubaa kirjoitti:
- Ei taida sopia 3 ovisen golffin ilman keskuslukkoo lukkoyksikkö tohon? Ja vielä semmonen et mitäs noille penkeille kannattais tehä kun on vähän väljät, klonksuu ärsyttävästi.
Mulla on sama juttu golffin kanssa, tuntuu kuin penkin takakulma olisi "tippunut" tai pois paikaltaan.... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento | |
| |
|
| |
| Golf mk3/Vento | |
|