Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
Aihe: Vs: voi poistaa La 17 Syys 2011 - 9:03
Otithan huomioon, ettei öljynpinta öljypohjassa ole vakaa ajossa? Taitaa hiukan mutkissa ahdistaa tuo paluu. Tuprauttelee sitten mukavat usvat...
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Su 18 Syys 2011 - 15:23
Jep, oon kyllä ottanu huomioon ja meinasinki tehä öljypohjan sisäpuolelle jonku loiskesuojan et varsinki jarrutuksis ja ehkä mutkissa ei pääse öljy mennee turbon öljynpaluuputkee ahdistaa!
zippaaja
Viestien lukumäärä : 53
Aihe: Vs: voi poistaa Su 18 Syys 2011 - 21:20
Asenteellista mömmöö. Pikku näppärää pelleilyä. Likes
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Pe 23 Syys 2011 - 23:40
Tuli tommonen GTI laitettuu konttii "vastapainoks" suljetunkotelon tein edellisen Micran varapyöränkoteloon. Pohja on kuidusta ja kannessa on 25mm vaneri, paino muistaakseni ilman subbaria oli 23kg eli saatanan painava, mut kestäää!! Mut täytyy tehä uus ku kotelon tilavuus on 43,5l eli liian iso suljetuks tai liian pieni refleksiks... Vahvari ja suppanen on laitettu sillee et ne on helppo poistaa!!
Sitte taas turbohelvettin kimppuun, pakosarjan ja "väliputken" niputusta on ny ollu ohjelmassa...
Tohon se sit asettuu, väliputken leikkaamisessa oli oma haasteensa ku piti laittaa tollee vinoo joka suuntaa, mut hyvin siitäki selvittii ekalla kerralla!
Tällästä tällä kertaa!
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Ma 7 Marras 2011 - 19:05, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Kirotusvirhe)
dumppi^^
Viestien lukumäärä : 341 Paikkakunta : pyhäjärvi
Aihe: Vs: voi poistaa La 24 Syys 2011 - 0:39
Aika alas kyllä menee tuo turbo. Minkälaiseen asentoon se öljynpaluu jää? Omassa budjettiturbo corsassa oli myös vastaavasti turbo vakiopakosarjan jatkeena ja öljynpaluu oli melkein vaakassa himpunverran öljynpinnan alapuolella. Toimi ainakin siinä viritelmässä ihan hyvin.
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
Aihe: Vs: voi poistaa La 24 Syys 2011 - 15:31
Näyttäs olevan aika tasan öljypohjan ja lohkon liitoksen kans. Mahtaako kallistua tarpeeksi?
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Su 2 Loka 2011 - 1:45
dumppi^^ kirjoitti:
Aika alas kyllä menee tuo turbo. Minkälaiseen asentoon se öljynpaluu jää? Omassa budjettiturbo corsassa oli myös vastaavasti turbo vakiopakosarjan jatkeena ja öljynpaluu oli melkein vaakassa himpunverran öljynpinnan alapuolella. Toimi ainakin siinä viritelmässä ihan hyvin.
Öljyn paluulaippa tulee kuvassa näkyvään kohtaan eli öljypinnan alarajan tasolle. Laipasta 90 asteen mutkalla tulee lähtemään vaakasuorassa paluuputki kohti öljypohjaa. En tiiä paljo se öljypinta putoo ku kone on käynnissä ja öljy kiertää, mut eihän sitä öljyä mee ahtimen läpi hirveesti eli paluuputken täydeltä vaan pikemminkin roiskeena...
Kääntä kirjoitti:
Näyttäs olevan aika tasan öljypohjan ja lohkon liitoksen kans. Mahtaako kallistua tarpeeksi?
Ei oo lähelläkään öljypohjan ja lohkon liitoksen kanssa! Mutta jos ei toimi ni täytyy tehä se EVO 2 pakosarja sitte... Ja nostaa turbo laturin yläpuolelle.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ti 8 Marras 2011 - 22:31
Päivitellääs taas, ku ei oo ehtiny päivitellä, ku on ollu jotain muuta tekemistä tai sit ollu nii ahkerasti Micran kimpussa. Ja vaikka ois ehtiny ni en oo saanu paskoja kuvia latailtuu nettii asti, ni en oo viittiny päivitellä ilman niitä... Mutta se niistä tekosyistä
On tässä tullu jotain kerettyä tehtyy
Eli pakosarjan hitsailua kasaan oli seuraavaks ohjelmassa. Tein tollasen jigin tolle pakosarjalle et ei alkais vetelee hirveesti ja näyttäs myös toimivan.
Sitte leikkasin putken halki ja taivuttelin sivut suoriks
Siistin ylimääräset pois ja muotoilin palaset kohilleen
Tällä kertaa en voi syyttää, et vika ois laitteissa, jos ja kun tulee huonoo saumaa..... Ku tälläsellä vesijäähdytetyllä vetelee saumoja ni ei kyl kahva lämpene vaikka ois virtaa vähä enempiki
Ja tällä vois tehä lukon Micran perään
PS. siin alla on joku laserleikkauskone tai jotain sinne päin...
Sittehän se meniki jo kasaan ja ei ollu ku joku 15 huokosta, josta puhalti läpi, ku saippuavedellä ja paineilmalla tarkasteli.
Täytyy paikkailla reikiä seuraavaks
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Ke 7 Joulu 2011 - 0:53, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kuvien lisäys ja linkkien muokkaus)
Jeba
Viestien lukumäärä : 50 Paikkakunta : P-Karjala
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 9 Marras 2011 - 20:10
Lainaus :
FMI-1.4 seosmittarilla katotaa seokset kohillee
Yeah right..
Mut ahdetusta micrasta rispektii, toivottavasti saat pelaamaan.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 7 Joulu 2011 - 0:36
Jeba kirjoitti:
...
Mut ahdetusta micrasta rispektii, toivottavasti saat pelaamaan.
Kovasti yritetään! Kiitos
Oon nyt paikkaillu 3 kertaa pakosarjaa, ekan kerran jälkee oli 10 "reikää", toisen jälkeen 3 ja nyt vikan kerran jälkee en oo vielä testannu... toivotaan parasta
Pakoputkistoa aloin sitte väsäämään, teen sen 2 1/2" putkesta, isompaa ei mahu vetää ilman kori modifikaatioita, mutta ei kyllä varmaan oo tarviskaan. Riittäähän toikin jo yli 300 hepan lukemille. Teen valmiiks tarpeeks isosta putkesta, vaikka 2" olis ollu ihan riittävä näin aluks.
Alotin putkiston keskiosasta. Tällanen se vanha mehupilli on Vissii jotain puoltoist tuumasta...
Ensin alotin väsäämällä ton.
Leikkelin suoraan putkeen viisteet, et sai kallistuksenvakaajan ohitettua.
Sitte aattelin, et tossa taka-akselin etupuolella ois hyvä paikka, johon vois laittaa yhen läpän mp:n putkistosta.
Tohon läppään vedetään vaijerit kabiinista, että voi sitte ajella ihan hissukseen kun haluaa. Kokeilen ensiks et millaset äänet tulee suoralla putkella pelkkä läppä välissä. Turbo on kuitenkin nii pieni et luulen sen vaimentavan aika paljon, ainakin mitä noissa moottoripyörissä on ollu just samankokosia ahtimia ja pelkkä ysikympin mutka pakopesän jälkeen niin tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla osakaasulla ovat aika hiljaisia
Mut, jos ei se riitä ni täytyy viritellä joku änkkä ennen tai jälkeen läpän. Tarkotus on kuitenkin jossain vaiheessa sheivata puskurit, joten putkenpää jää puskuri taakse piiloon jo valmiiksi. Joka myös edesauttaa sliipper-henkisyyttä...
Suuttimet ostin myös tollaset Boschin EV6 443cc/min. Pitäis riittää näin ens alkuun
Ja coolerin, kennon mitat 280x195x100. Pitäis riittää yli 400 hepan virtauksille ja jäähdytys teho olla aika hyvä. Eikä tonne Micran keulalle saa oikeen isompaa sillee et se ois "piilossa"
Tässä taas jotain tähän hätään, ens kerralla lisää. Kommentit ja ehdotukset projektiin tai kuvien määrään topikissa tervetulleita Välillä tuntuu et vois laittaa vähemmän kuvia, mut toisaalta ite ainakin mielummin kattelen myös kuvia kuin pelkkää teksiä :pirat:
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 7 Joulu 2011 - 7:50
Ööh.. Nyt tarkentava kysymys: Onko tuo läppä siis suorassa putkessa vain väliin heitettynä? Muttakun sehän toimii vain älyttömänä pakokaasujarruna?!
Jos ähinää ja puhinaa haluat, mutta myös hiljaset matkamelut, niin teet vaimentajilla putken taakse asti ja laitat tuon läpän sivuhaaraan ennen vaimentajia. Voi sitten ne vaimentajat ohittaa täysvedossa sillä läpällä saaden maksimaaliset pakoäänet.
Toisaalta taas tuo läppä on aivan turha, nimittäin nuin yli-isoon putkeen voisi ihan hyvin laittaa välivaimentajan lisäksi vaikka loppupäähän kammiovaimentimen viemään suurimmat metelit.
sasu
Viestien lukumäärä : 1712 Paikkakunta : Tuusula Muut : e30 m50
e36 328
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 7 Joulu 2011 - 9:03
Laita vaan se äänenvaimennin, ei toi ahdin leikkaa niitä ääniä niin paljon että noista äänistä tulis edes jotenkuten siedettävät.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Pe 9 Joulu 2011 - 19:15
-zamppa- kirjoitti:
Ööh.. Nyt tarkentava kysymys: Onko tuo läppä siis suorassa putkessa vain väliin heitettynä? Muttakun sehän toimii vain älyttömänä pakokaasujarruna?!
Jos ähinää ja puhinaa haluat, mutta myös hiljaset matkamelut, niin teet vaimentajilla putken taakse asti ja laitat tuon läpän sivuhaaraan ennen vaimentajia. Voi sitten ne vaimentajat ohittaa täysvedossa sillä läpällä saaden maksimaaliset pakoäänet.
Toisaalta taas tuo läppä on aivan turha, nimittäin nuin yli-isoon putkeen voisi ihan hyvin laittaa välivaimentajan lisäksi vaikka loppupäähän kammiovaimentimen viemään suurimmat metelit.
sasu` kirjoitti:
Laita vaan se äänenvaimennin, ei toi ahdin leikkaa niitä ääniä niin paljon että noista äänistä tulis edes jotenkuten siedettävät.
Sen verran tiiän et toi läppä on tonnisesta Hondasta ja ne on ihan tehtaalla laittanu ton läpän suoraan putken väliin... Ja vaikka noi alkuperäisputkistot vähän ehkä ahdistaa tollasessa pyörässä, niin ei se kyllä "ÄLYTTÖMÄSTI" voi ahdistaa kun se on auki Kuten ylhäällä olevista kuvista huomaa...
Ja tarkoitus ei ole vedätellä täysiä VAAN ajaa nätisti kun läppä on KIINNI. Jolloin se saattaa jotain ääniä hiljentääkin, ja jos huomasit, niin läpän ollessa "kiinni" on ulkoreunoilla pari milliä rakoa. Eli huono tehä sivuhaaraa ton läpän kanssa...
Mutta kokeilen nyt ensin millaset äänet tulee ja sen jälkeen mietin laitanko vaimentajaa vai en.
Oon kyllä kyllä katellu, et ton oikeanpuoleisen vaimentajan, josta toi läppäkin on otettu, saa helposti laitettua loppuvaimentajaksi jos tarvis.
Pellikka
Viestien lukumäärä : 407 Paikkakunta : Oulu Muut : Pv
Aihe: Vs: voi poistaa La 10 Joulu 2011 - 12:06
Asiallinen projekti. Ihme valitusta ottaen huomioon että turbotuksen kohteena on ihan vaan micra, eikä mikään 30 000e auto. Odotan kiinnostuksella teholukemia ja käppyröitä. Ite tehdyt on aina mielenkiintosia projekteja.
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
Aihe: Vs: voi poistaa Su 11 Joulu 2011 - 3:36
S`ebu kirjoitti:
Sen verran tiiän et toi läppä on tonnisesta Hondasta ja ne on ihan tehtaalla laittanu ton läpän suoraan putken väliin... Ja vaikka noi alkuperäisputkistot vähän ehkä ahdistaa tollasessa pyörässä, niin ei se kyllä "ÄLYTTÖMÄSTI" voi ahdistaa kun se on auki Kuten ylhäällä olevista kuvista huomaa...
Ja tarkoitus ei ole vedätellä täysiä VAAN ajaa nätisti kun läppä on KIINNI. Jolloin se saattaa jotain ääniä hiljentääkin, ja jos huomasit, niin läpän ollessa "kiinni" on ulkoreunoilla pari milliä rakoa. Eli huono tehä sivuhaaraa ton läpän kanssa...
Joo ei se auki ollessa ahdistakaan, mut lähinnä sitä osakaasu-tilannetta pyörittelin päässäni. Mutta tiedä vaikka toimiva setti onkin. Kokeile ihmeessä. Itselläni ei ole kokemusta moisesta, mutta tuntu vaan ihme idealta ku mulla tdi:ssä pakopainemittari haukkaa heti 1bar ku kaasuun hipasee.
Kannattaisiko värkätä tuolle läpälle ohjaus ahtopaineella? Tällöin se olisi aina automaattisesti tilanteen tasalla, eikä ite tarvii vaijereita nykiä. Ei tarvitse kuin yhden painekellon jonka saa aika helposti tuohon alkuperäiseen visustoon asennettua sitä tuhoamatta. Voi siis myydä sen jollekki hondan-miehelle jossei tarvitsekaan. Painekelloon vielä säädettävä tanko niin voi sen lepotilanki hakea oikeaksi äänien suhteen. Kuitenkin ehkä lopuksi itse vielä tarkkailisin ja säätäisin tuon läpän pakopainetietojen mukaan.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 28 Joulu 2011 - 4:39
Pellikka kirjoitti:
Asiallinen projekti. Ihme valitusta ottaen huomioon että turbotuksen kohteena on ihan vaan micra, eikä mikään 30 000e auto. Odotan kiinnostuksella teholukemia ja käppyröitä. Ite tehdyt on aina mielenkiintosia projekteja.
Kiitän! Oon kans samoilla linjoilla, et on paljo kiinnostavampaa rakennella ite, ku et veis johki pajalle avaimet ja tukun rahaa... Ja ei kuitenkaa oo sit sellanen mitä halus.. Mut ku ite tekee ni saa mitä tilaa!
-zamppa- kirjoitti:
...mulla tdi:ssä pakopainemittari haukkaa heti 1bar ku kaasuun hipasee. ...
Ensinnäkin se pakopainemittari on vissiin ennen turpoa? pakosarjassa ja sillä näkee että, koska pakosiivet rupee sulaa, ämm ai rait? Ja toiseks sulla on tdi, mulla moottori käy penssiinillä eli ei pysty suoraan vertaa toisiinsa?! Sulla kun ei oo esimerkiksi alipainetta moottorissas ollenkaan... ja musta noi pakopainemittailut on tupaöljy-miesten hömpötyksiä!! Penssa moottorissa on tärkeempiä seossuhde ja nakutuksenesto...
Se vois olla joo, mut enemmänki oon miettiny et laittaisi ohjauksen kierrosluvun mukaan(varmaankin tulossa Rollan), mutta kun tää on nyt tällanen putjettivessa, niin läpän PÄÄTEHTÄVÄ on et kun ajaa muun liikenteen mukana rauhassa tai himasta/himaan tullessa ei herätä koko naapurustoa kolmen aikaan yöllä eli kun on läppä kiinni, ei herätä huomiota= sleepper?
Jatketaan stooria taas vähäsen.
Nyt kun sain suuttimet käsiini, niin alotin jatkamaan niille tarkoitetun palan tekemistä.
Leikkasin tollasesta paksummasta alumiinikalikasta palasen, johon saan suuttimet istutettua.
Vähän joutu kairaamaan tavaraa poies et sai istumaan tohon putkeen
Siinä mitä on tullu tehtyä. Joulu meni jo, mutta Hyvää Uuttavuotta kaikille! :king:
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm La 31 Joulu 2011 - 18:41, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Painotin sanoja paremmin, että jokainen ymmärtäisi...)
turbiini
Viestien lukumäärä : 35 Muut : heppa
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 28 Joulu 2011 - 12:38
Tosta pakosarjan hitsailusta... Ootko hitsannu ihan vaan kylmähitsauksena tuon? Kai muistit käyttää taka-askel hitsausta?
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 28 Joulu 2011 - 15:06
S`ebu kirjoitti:
Ensinnäkin se pakopainemittari on vissiin ennen turpoa? pakosarjassa ja sillä näkee että, koska pakosiivet rupee sulaa, ämm ai rait? Ja toiseks sulla on tdi, mulla moottori käy penssiinillä eli ei pysty suoraan vertaa toisiinsa?! Sulla kun ei oo esimerkiksi alipainetta moottorissas ollenkaan... ja musta noi pakopainemittailut on tupaöljy-miesten hömpötyksiä!! Penssa moottorissa on tärkeempiä seossuhde ja nakutuksenesto...
Ihan samallailla ne moottorit toimivat, oli se sitte tupa-öljyllä tahi tärpätillä käyvää mallia. Pakopainemittarin lähtö kuuluu juuri pakosarjaan ennen ahdinta. Mutta se ei kerro mitään sielä olevasta lämpötilasta ja siipien sulamisesta. Mulla tdi:ssä pakopaineet nousee niin raakasti, koska putkessa on vnt-ahdin. Sulla ne luultavasti nousee sen takia julmasti, kun sulla on putken lähes tukkiva läppä. Mulla on pakopainemittari sen takia että tiedän säätää tuon ahtimen toimimaan oikein, sulle se olisi hyvä kertomaan siitä miten paljon tuo läppä ahdistaa kiinni ollessaan, ja voit aukoa sitä jos näyttää että tilanne karkaa käsistä.
S`ebu kirjoitti:
Se vois olla joo, mut enemmänki oon miettiny et laittaisi ohjauksen kierrosluvun mukaan...
Miten ajattelit kierrosluvun mukaan tehdä ohjauksen?
dumppi^^
Viestien lukumäärä : 341 Paikkakunta : pyhäjärvi
Aihe: Vs: voi poistaa Ke 28 Joulu 2011 - 22:09
Miks siihen läppään pitäisi tehdä muuta ohjausta kuin vaan kabiinista joko auki tai kiinni? Eikö ton tarkoitus ollut vaan se että saa äänet pieneksi vaikkapa kerrostalonpihaan keskellä yötä tultaessa? Yleensähän nuo matalat äänet kumisee monen "tosivirittäjän" auton pakoputkesta kun vaimentimet on korvattu bilteman läpivirtaavilla kun muut ahistaa niin kauheesti.. Todennäköisestihän tuohonkin putkistoon joutuu ainakin yhden vaimentimen laittamaan että normikäytössä saat äänet siedettävälle tasolle, mutta jokatapauksessa tsemppiä projektiin! Mukava seurata kun ei aina tehdä just niinkuin isotpojat viritysfoorumeilla.
turbiini
Viestien lukumäärä : 35 Muut : heppa
Aihe: Vs: voi poistaa To 29 Joulu 2011 - 8:38
dumppi^^ kirjoitti:
Mukava seurata kun ei aina tehdä just niinkuin isotpojat viritysfoorumeilla.
Niin, tai ainakin on viihdyttävää seurata miten es jonnet tekee pokemonishittifoorumilla. Läppä pakoputkeen ääniä hillitsemään, ei jumalauta!
miikam
Viestien lukumäärä : 589 Paikkakunta : Kotka Muut : Volkkareita, kakspyöräsiä moottorilla ja ilman.
Aihe: Vs: voi poistaa To 29 Joulu 2011 - 9:34
Tota, joo.
Kyllähän noi läpät on ihan normisettiä. Kaverilla oli E39 M5, missä läpät tais olla ihan ennen mitään vaimentajia. Läpät auki->pakokaasut suorista tuuteista ulos ennen mitään ahdistavaa. läpät kiinni->kiertivät jonkinlaisen pakoputkiston.
Mut älä laita sitä minnekään putken väliin, vaan sivuhaaraan niinkun mainittu. Ja tosiaan, ihan auki/kiinni nappi vaan, niin mä sen tekisin.
jusssi
Viestien lukumäärä : 516 Paikkakunta : helsinki
Aihe: Vs: voi poistaa To 29 Joulu 2011 - 17:47
miikam kirjoitti:
Tota, joo.
Kyllähän noi läpät on ihan normisettiä. Kaverilla oli E39 M5, missä läpät tais olla ihan ennen mitään vaimentajia. Läpät auki->pakokaasut suorista tuuteista ulos ennen mitään ahdistavaa. läpät kiinni->kiertivät jonkinlaisen pakoputkiston.
Lievä OT: Onks katsastusmiehet muuten mitä mieltä tollasista läpistä? Tuli vaan mieleen kun eikös ainakin jossain tuoreemmissa autoissa desibelimittauksia tehä jos on liian äänekäs putki? Ja tollasellahan kiertää ne helposti niin luulis ettei konttorilla tykätä? Tosin en tiedä onko keltään ikinä mitattu, mut jostain muistan lukeneeni rajoista.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Tammi 2012 - 0:55
Es jonne on nyt sovitellu compoja pokemontallissa, jotka hankittua viime syksynä.
Ne on nyt alla, mut en saa tähä hätään kuvia pokemon "luukista".
Sitte oon miettiny pääni puhki et kalvottaako kaikki paitsi tuulilasi 50% kalvol vai 35%, vai onko eri tummuuksia vielä tolta väliltä? Ku 50% tuntuu liian vaaleelta ja 35% ehkä vähän liian silmiinpistävältä?
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Tammi 2012 - 9:46
Sanoisin 35% olevan aika hyvä.
hanss
Viestien lukumäärä : 617 Paikkakunta : Tuusula
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Tammi 2012 - 21:59
Voithan sä pistää takalasiin 50% ja muihin 35%? antaa hiukka tummemman näön muihin laseihinki sit. Itte mietin tollasta tai sit vaa 35% taaksekkin ettei liian pimeeks mee...
janipoi
Viestien lukumäärä : 71 Paikkakunta : Rovaniemi
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Tammi 2012 - 23:09
hanss kirjoitti:
Voithan sä pistää takalasiin 50% ja muihin 35%? antaa hiukka tummemman näön muihin laseihinki sit. Itte mietin tollasta tai sit vaa 35% taaksekkin ettei liian pimeeks mee...
Tä? Eikö se kannattis laittaa takalasiin se 35% ja sivulaseihin 50%
hanss
Viestien lukumäärä : 617 Paikkakunta : Tuusula
Aihe: Vs: voi poistaa Ti 24 Tammi 2012 - 11:36
janipoi kirjoitti:
hanss kirjoitti:
Voithan sä pistää takalasiin 50% ja muihin 35%? antaa hiukka tummemman näön muihin laseihinki sit. Itte mietin tollasta tai sit vaa 35% taaksekkin ettei liian pimeeks mee...
Tä? Eikö se kannattis laittaa takalasiin se 35% ja sivulaseihin 50%
Nii siis just toisin päin Sekasin menee jo... Takalasiin siis hiukkasen tummempi ku sivuille. Omast mielest kyl kliinimpi ku kaikki on suht vaaleella.
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 6 Helmi 2012 - 22:09
Täs on nyt jotain kuvia nyky hetkestä. Seuraavaks pitää käydä katsastaa ja sen jälkee tekemään lisää muutoksia :pirat:
(Auto on paskanen ja oon pahoillani auton korkeudesta)
Noiden vanteiden vaihdon yhteydessä huomasin, et rupes yliohjaamaan herkemmin? Voisko ET muutos vaikuttaa asiaan? Raideleveys leveni 58mm orkkis pelteihin verrattuna. Vanteet siis Compomotive FH 6,5"x14" ET 16.
Tuli otettua edestä sisälokarit pois, ku viime katsastuksessa inssi ihmetteli, ku olivat kulunu puhki Olin siin vieres vaa Vähä yrittelin sinne jotain massoja vedellä, et suojais kiveniskuilta.
Tuli toi kallistuksenvakaajan kiinnitys tukivarteen korjattua, vanha oli ruostunu poikki. Viime katsastuksessa tuli merkintä siitä otteeseen, ni ehkä sekin oli jo aika korjata Ostin uretaanipuslat ja loput tein happiksesta, ei pitäis enää hävitä Ja sama vaikutus oli ku sai tän korjattua, yliohjaavuus vaan lisääntyi. Mikä on tietysti hyvä asia tälläsessä etuvetopaskassa
Onks kukaan kokeillu, miten kaks 50% ikkunakalvoo tummentaa, onko vaaleempi ku yks 35%? Et jos vetäis ensin 50% ja jos jää liian vaaleeks ni sit vetäis toisen siihen päälle?
Ens kerralla päivittelen urporojektin edistymistä...
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Ti 24 Heinä 2012 - 11:07, muokattu 1 kertaa
Romppanen
Viestien lukumäärä : 72 Paikkakunta : #Tpppksn Muut : ex Teevitska portteri
exVw Passat vr6 Syncro
ex Semmonen Chevy
ex Audi 100 2,8 v6
ex Transporter
ex Caddy -89
ex VOLVO 940 TD stw
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Heinä 2012 - 10:28
Kylillä liikkuu huhua että mopoauto on päässy jo paineen puolelle. Pitääkö paikkaansa
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
Aihe: Vs: voi poistaa Ma 23 Heinä 2012 - 22:01
Kylläpäs he huhut liikkuu nopeesti!!
Edit:vasemmalla kädellä hutastu viteo
:geek:
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Ti 24 Heinä 2012 - 11:15, muokattu 2 kertaa