| JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi | |
|
+169jontte ville_the_pugman J4TOG LarryL anvis CT-10 Pannu juh-o Jok3la temeee. tonde kiskola tuomos pellepoliisi _paffa sensei masu Kipe niklas89 Japrnoo topi vvuori Halli bniff Matson^ TEPU00 Cyklowni Janza85 Hannnu S@mpp@ Cpt.Obvious miqzu karikko Jesimiri dope antti_aamunen MikaSS vilperj TAJN santtud3 Topsuu sanappa Hexä jjjesse Nikkeq Lapex EmH epk thenq Miikka Mik4-- Suutarinen_ Enriquez Vaikku Rikke-93 polarice jjml t0n1 Raab _--Ville--_ Nilla m81t82 _ni_ jugurtti Qille jallu81 J.K dyyz Clayman jusni Duk3 samza andre_ juucee advin MixuJoo MiKu Huiske ^^pazi^^ terska^ Relow Ate Green /Wille/ JS1984 Leinonen2 Koomik Ceisari kepukka Peke78 Jortsi toni Rixaa pazi88 tompsako LexEtAnnihilato Samu Meikkis01 Petterii oogoo exorcist note JuhiZZ Lasse Nikkis GrapL Taza- ee-2 niksude` mamu Novatron PokeMonni kop-O-nen allu_ hanss Myssymasa Hanska Ekku Mikko S. Elementti Juhi G.T.S RöHnÄ Garash Vauhko SERE JKP IL3 csharp mosse niko Avt0mat john_gleasy TfeK Pellikka comep Firecloud Stepa' Aaperi Acerbis kustomi TMA Aleksii Masq Pastrana Tikki- zippaaja teroson antizero Timzy187 TomVi emsii sasu eros puerco TeNu Antto- Tiamos Ipe Vellulollero SamiM CDLC.CO Egiz tomì juudas Mmasa tOubi jjjkkk ilezh 173 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Leinonen2
Viestien lukumäärä : 5
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 17:32 | |
| | |
|
| |
SamiM
Viestien lukumäärä : 152 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 19:19 | |
| Maukas. Todella Maukas! :cheers: | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 19:40 | |
| Noi laikat kyl näyttää siisteiltä tuolta vanteen välistä kun peittää ihan kaiken. Yritin oikeen ettimällä ettiä jotain mitä ite tekisin toisin, mut en keksiny mitään. Todella tyylikäs, eikä siinä muuta. | |
|
| |
JAP3
Viestien lukumäärä : 466 Paikkakunta : KPO
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 21:16 | |
| Takalasin naarmuttimen poistoa on aika moni muukin ehdotellut. Mä olen niin jästi ja jäärä, etten poista sitä, koska sillä on kiva naarmuttaa lasia aina kun on märkää, eli aika usein. Myönnän että näyttäis 100 x paremmalta ilman. Joeymodia tai muuten vaan tummia etuvaloja en taida tähän laittaa. Makselin oppirahoja jo aiempina vuosina kun piti olla tummaa ja lakattua takatuikkua sun muuta turhanpäiväistä. Tarroistakin olen aika pitkälti luopunut, ei kulje yhtään kovempaa. Ehkä kesällä joku hassu jos sille päälle sattuu. Noi ikkunalistat ei ole kromiset, vaan tollaset black smoked, istuu lookkiin täydellisesti. Tässä kuva joka ei kerro totuutta. | |
|
| |
Meikkis01
Viestien lukumäärä : 181 Paikkakunta : Aura
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 21:21 | |
| aivan helmi..kerran päässy tollaseen kyytiin ja siin ainakin oli menohalut kunnos voi olla et täs on viel enempikin ja sit viel tän näkönen hiljaseks vetää.. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ti 17 Huhti 2012 - 21:45 | |
| - JAP3 kirjoitti:
Noi ikkunalistat ei ole kromiset, vaan tollaset black smoked, istuu lookkiin täydellisesti. Tässä kuva joka ei kerro totuutta. Ok, mietinkin aluks et onks noi kromiset vai ei, mut en tollasista blacksmokedeista tienny niin luulin kromisiks. Pahapa tosta on oikeasti enää suuremmin lähteä ulkonäöllisesti ehostamaan, kaikki oleellinen tehty. Joten hassua tarraa odotellessa | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 11:03 | |
| Tilasin just Slamitilta uudet kromiset maskirenkulat. Kuka osais sanoa miten ne sais parhaiten maalattua vastaamaan vanteiden keskiön sävyä. Pulverilla niitä ei voi tehdä, mutta onnistuisko esmes ohkanen kultalakka suoraan kromin päälle, vai pitääkö ensin karhentaa mataks? Saako maalin tarttumaan jotenkin kiiltävän niskaan? | |
|
| |
comep
Viestien lukumäärä : 309 Paikkakunta : savonlinna Muut : hopper..
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 11:18 | |
| En usko et ajat rekkojen ja muiden perseessä hiekkateillä, et iskujen puolesta varmaan kestäis karhentamatta. Tosin karhentamatta ite maalaus on hankalaa kun saattaa jättää kulmat kirkkaiks. Ehkä ois viisain antaa ylejään vähän karhunkieltä.. Tai sit kunnolla vaikka asetonilla (ei pitäs himmentää kromia) hankaa rasvattomaks ja tosi ohkasilla harsoilla kokeilis. En tiedä, mutuilua. | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 11:26 | |
| Miten ois joku kusikalvo? jos löytyis joku ei niin kirkkaan keltanen sävy, ainaki testaus ois helppoo eikä vituta jälkeenpäin jos ei toimikkaan. Ja audi näyttää törkeen hyvältä, niinku osas odottaakin. | |
|
| |
Acerbis
Viestien lukumäärä : 494 Paikkakunta : Mikkeli Muut : E36
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 11:51 | |
| Eipä tohon mitään parannettavaa enää keksi ehkä jos väkisin jotain muuttais niin kilpien syvennykset vois kaventaa. | |
|
| |
JS1984
Viestien lukumäärä : 549 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 12:13 | |
| Koitapa tsekata löytyykö eBaystä valmiiks kultaset/kullatut rinkulat eteen..? Itellä on käyttämättömät kultaiset takaluukun rinkulat vielä paketissaan, mutta eteen en aikanaan löytänyt. | |
|
| |
/Wille/
Viestien lukumäärä : 135 Paikkakunta : Iitti/Helsinki
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 13:19 | |
| Tuosta nyt ainakin nopealla haulla löytyi. 270 milliä leveää mallia, että käykö se RS:ään, on toinen juttu. Samalta myyjältä näyttää taakse saavan myös merkin, jos tarvetta on. Itse liityn myös tähän ylistyskerhoon autoon liittyen, mahtavalta näyttää. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 13:26 | |
| - antizero kirjoitti:
- Miten ois joku kusikalvo? jos löytyis joku ei niin kirkkaan keltanen sävy, ainaki testaus ois helppoo eikä vituta jälkeenpäin jos ei toimikkaan.
Voi vaan olla kohtalainen askarteleminen kun noita rinkuloita yrittää kalvottaa... Ite karhentaisin merkkiä ensin karhunkielellä, ja sitten vetäisin ''kultalakan'' päälle. Tiedä sitten millainen lopputulos on, mutta en oikein keksi, miten muutenkaan tuon tekisi. Ellei tosiaan iibeistä satu löytymään valmiiksi oikeanväristä merkkiä. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 14:18 | |
| Itse ottaisin myös selville että onnistuuko tuollaisen valmiiksi kromatun merkin kultaaminen. Ja mitä se kustantaa. Esim täällä tai täällä.E: Ja vastaanpa että noin ei onnistu. Täällä ehkä.. Tai sitten kromimaali, nuo starpaintin kromimaalit ainakin vaikuttaa suht kiiltäviltä, kestäneekin jotain kun autokäyttöön tehty. | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 14:53 | |
| - /Wille/ kirjoitti:
- Tuosta nyt ainakin nopealla haulla löytyi. 270 milliä leveää mallia, että käykö se RS:ään, on toinen juttu. Samalta myyjältä näyttää taakse saavan myös merkin, jos tarvetta on.
PayPal-maksu £ 44.98 on valmis. Saat pian vahvistuksen sähköpostitse. Kiitti tosta linkistä. Tilasin varman päälle kultarinkulat molempiin päihin. | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 15:11 | |
| Kultarinkuloitahan mä ehdottelin sulle aikapäiviä sitten.. Hyvä hyvä. | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 15:17 | |
| - TeNu kirjoitti:
- Kultarinkuloitahan mä ehdottelin sulle aikapäiviä sitten..
Hyvä hyvä. Juu, näinhän se meni. No, kokeillaan miltä nuo näyttää. Eteen varmaan laitan ainakin TMB viikoille =) Takapaksista en oo yhtään niin varma. Toltahan se vähän niinkö näyttäs. | |
|
| |
juudas
Viestien lukumäärä : 781 Paikkakunta : Kuopijoo
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ke 18 Huhti 2012 - 15:42 | |
| Viime kesänähän mulla oli myös mätsäävät rinkulat. | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi To 19 Huhti 2012 - 11:27 | |
| Eilen kävi autotallinoven asentaja raksalla. Nyt on dörtsi paikallaan. Suht makian ovenavausnapin möi äijä mulle. Ehkä yks siisteimpiä juttuja pitkään aikaan. Pyörätkin on nyt suunnassaan madalluksen jälkeen. Takapään campereita ei ruettu muuttamaan, kun pultit oli "kiinni". | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi To 19 Huhti 2012 - 12:28 | |
| Missäpä kävit Kuopiossa suuntauttamassa kulmat? Ja miten homma toimi? On nimittäin kulmiensäätö itelläkin edessä. | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi To 19 Huhti 2012 - 12:42 | |
| - Ate kirjoitti:
- Missäpä kävit Kuopiossa suuntauttamassa kulmat? Ja miten homma toimi? On nimittäin kulmiensäätö itelläkin edessä.
Kallantien Vianorilla käytin. Niillä on Kuopion tuoreimmat vehkeet ja onnistuu todella matalan auton säätökin ilman turhaa "säätöä". | |
|
| |
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi To 19 Huhti 2012 - 13:55 | |
| - JAP3 kirjoitti:
- Eilen kävi autotallinoven asentaja raksalla. Nyt on dörtsi paikallaan.
Suht makian ovenavausnapin möi äijä mulle. Ehkä yks siisteimpiä juttuja pitkään aikaan. Eipä paljon tota asiallisempi vois olla Niin ja ne kultaset rinkelit tekee varmasti hyvää lisämaustetta autoon. | |
|
| |
Ate
Viestien lukumäärä : 376 Paikkakunta : Kpo
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi To 19 Huhti 2012 - 16:27 | |
| - JAP3 kirjoitti:
- Ate kirjoitti:
- Missäpä kävit Kuopiossa suuntauttamassa kulmat? Ja miten homma toimi? On nimittäin kulmiensäätö itelläkin edessä.
Kallantien Vianorilla käytin. Niillä on Kuopion tuoreimmat vehkeet ja onnistuu todella matalan auton säätökin ilman turhaa "säätöä". Kiitoksia vinkistä. Soittelen sinne | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi La 21 Huhti 2012 - 20:07 | |
| Taas on visio päällä. Haluan talveksi kanssa 18" vanteet. Nyt särähtää korvaan, mutta Rota Grid Drift 9,5x18" valkoisena omilla pikku höystöillä vois olla just soppeli mätsi 225/40 nastoille. En tiedä saako noita vanteita oikeasti 5*112 jaolla, mutta Rota-wheels niminen puoti mulle tarjosi sellaisia eBayssa ilmeisesti ET 30. Joku asiaan enemmän vihkiytynyt voisi vahvistaa tuon saatavuuden myös eurojaolla. Ja kun tämän forumin kautta löytyy yleensä parhaat ostopaikkavinkitkin, niin kysyn nyt tähän samaan lähtöön et mistä tollaset rillat olis paras hankkia? Näin tarjottiiin: - Lainaus :
- IK-R 18 x 95 5 x 112 e30 hb 73,1 Gun Metallic
Mitä itse olen bongannut, niin noi on yleensä 5*114,3 ja ET 20. | |
|
| |
tompsako
Viestien lukumäärä : 373 Paikkakunta : Lahti Muut : Giant Fastroad SLR1
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi La 21 Huhti 2012 - 20:53 | |
| | |
|
| |
Relow
Viestien lukumäärä : 109 Paikkakunta : Vuokatti
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi La 21 Huhti 2012 - 21:27 | |
| - JAP3 kirjoitti:
- Taas on visio päällä. Haluan talveksi kanssa 18" vanteet.
Nyt särähtää korvaan, mutta Rota Grid Drift 9,5x18" valkoisena omilla pikku höystöillä vois olla just soppeli mätsi 225/40 nastoille. En tiedä saako noita vanteita oikeasti 5*112 jaolla, mutta Rota-wheels niminen puoti mulle tarjosi sellaisia eBayssa ilmeisesti ET 30. Joku asiaan enemmän vihkiytynyt voisi vahvistaa tuon saatavuuden myös eurojaolla. Ja kun tämän forumin kautta löytyy yleensä parhaat ostopaikkavinkitkin, niin kysyn nyt tähän samaan lähtöön et mistä tollaset rillat olis paras hankkia?
Näin tarjottiiin: - Lainaus :
Mitä itse olen bongannut, niin noi on yleensä 5*114,3 ja ET 20.
Ite tilasin underground motorsportin kautta bemariin samanlaiset rotat ja täältä löytyy myös tuolla 5x112 jaolla mutta pelkästään 8,5x19" koossa.. yks mahdollisuus ois tietysti 5x114,3 ja epäkeskopultit. Suomen jälleenmyyjät löytyy myös tuolta sivulta. | |
|
| |
terska^
Viestien lukumäärä : 162 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi La 21 Huhti 2012 - 21:55 | |
| - JAP3 kirjoitti:
- Taas on visio päällä. Haluan talveksi kanssa 18" vanteet.
Nyt särähtää korvaan, mutta Rota Grid Drift 9,5x18" valkoisena omilla pikku höystöillä vois olla just soppeli mätsi 225/40 nastoille. En tiedä saako noita vanteita oikeasti 5*112 jaolla, mutta Rota-wheels niminen puoti mulle tarjosi sellaisia eBayssa ilmeisesti ET 30. Joku asiaan enemmän vihkiytynyt voisi vahvistaa tuon saatavuuden myös eurojaolla. Ja kun tämän forumin kautta löytyy yleensä parhaat ostopaikkavinkitkin, niin kysyn nyt tähän samaan lähtöön et mistä tollaset rillat olis paras hankkia?
Näin tarjottiiin: - Lainaus :
Mitä itse olen bongannut, niin noi on yleensä 5*114,3 ja ET 20.
http://www.rarerims.fi/ | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi La 21 Huhti 2012 - 22:30 | |
| - tompsako kirjoitti:
- eikai vaan tää yksi tuolla toisaalla pasteemas vekotin toimi inspiraationa?
http://www.flickr.com/photos/7318944@N06/6320738021 Jep, Sparkyn ässä on ollut monesti verkkokalvoilla, mut nyt kun tuo leveys selvisi, niin alkoi kiinnostaa entistä enemmän. Aika suolasen hintasia noi vanteet rarerimsin tai driftworksin kautta, kun vertaa millä eBaysta saa suoraan. Tuo epäkeskoilla laittaminen lienee kaikista helpointa. Poraa pultinreijät vaan 16mm kokoon ja tuuppa epäsopivaiset pultit perään. Paksuloksuselle tarvitsee 20mm lätyt jos ottaa ET 20 eli ET0 olis oikkei hyvä. | |
|
| |
JAP3
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ma 23 Huhti 2012 - 14:50 | |
| Onhan tässä jo päästykin eroon talvesta. Tolta pullukka vois näyttää ensi talvena. | |
|
| |
Antto-
Viestien lukumäärä : 655 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi Ma 23 Huhti 2012 - 15:06 | |
| Näyttäis kovin kivalta talviluukilta. Annan suosionosoitukseni vannemallista, vaikkei vissiin Volkit oo tällä kertaa kiikarissa aiempien postauksien perusteella.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi | |
| |
|
| |
| JAP3: B5 RS4 & talousharmaa 4G bitdi | |
|