| Tazan s14a | |
|
+47EmH Laagerman Relow toad Erkhart Plyttis [nk] Karriz zmuli beemers m11ka dyyz aakki mosse MiKu Tikkku_ TMA alanherman Mikk- Ian13 niko jermuu J4TOG Nazzu69 kartsa TIKU mustonenj Zamppe allu_ controller Hanska pazi88 Tikki- jeQQ JTG apuapina jonipappa emsii Tomuzki Buuhiz Taski mf-690 Kääntä alpinestars sam[_] antizero Taza- 51 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
controller
Viestien lukumäärä : 33 Paikkakunta : Paltamo Muut : Äijähiluxi
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 20 Helmi 2012 - 21:24 | |
| - apuapina kirjoitti:
- pakko kompata jonipappaa, ketä vittu oikeesti kiinnostaa milt joku pohja näyttää.
Siinäpä tuo tulikin kiteytettynä melkolailla minkälaisen kuvan oon tästä foorumista saanu. Joku 100e paskaläjä on niin vitun sik oossoom jos siinä on kunnon vanteet ja se on tontissa Ittee ainakin todellakin kiinnostaa miltä autoni pohja näyttää, siksipä hitsaankin pellit puskuun ja teen hitsaushommat korikorjausoppaan mukaan, jotta menisi taas pitkän tovin hitsailematta. Noissa kuvissa näyttäs että ois kaks peltiä päällekkäin, kovin pitkää ikää tuommoselle korjaukselle ei voi ennustaa. Kiitos ja anteeksi, lähdenkin tästä muille foorumeille. | |
|
| |
apuapina
Viestien lukumäärä : 1134 Paikkakunta : Tku Muut : pari fillarii.
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 20 Helmi 2012 - 21:37 | |
| - controller kirjoitti:
- apuapina kirjoitti:
- pakko kompata jonipappaa, ketä vittu oikeesti kiinnostaa milt joku pohja näyttää.
Siinäpä tuo tulikin kiteytettynä melkolailla minkälaisen kuvan oon tästä foorumista saanu. Joku 100e paskaläjä on niin vitun sik oossoom jos siinä on kunnon vanteet ja se on tontissa
Ittee ainakin todellakin kiinnostaa miltä autoni pohja näyttää, siksipä hitsaankin pellit puskuun ja teen hitsaushommat korikorjausoppaan mukaan, jotta menisi taas pitkän tovin hitsailematta. Noissa kuvissa näyttäs että ois kaks peltiä päällekkäin, kovin pitkää ikää tuommoselle korjaukselle ei voi ennustaa.
Kiitos ja anteeksi, lähdenkin tästä muille foorumeille. öh, mitä? viimeisin korinkorjausopas minkä mä oon nähny niin siinä kehotetaan laittamaan kanaverkkoa reikään ja lasikuitukittii päälle, ei siinä jos sä niin haluat tehdä. Ja mä en tie et onksmul 20cm mulkut silmien tilal mut mä en kyllä nää miten tosta voi erottaa onko hitsattu päällekkäin vai limittäin? Ja kun vähän tarkemmin katsoo niin löytää kyllä vihjeitä siitä että limittäin olisi vedetty? ja joo, lähde vaan. Tuskin kauheen moni jää kaipaamaan. | |
|
| |
allu_
Viestien lukumäärä : 890 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 20 Helmi 2012 - 21:38 | |
| - Taza- kirjoitti:
- JTG kirjoitti:
- Hanska kirjoitti:
- Mmmm. Ei mun tietääkseni kukaan oo saanu hylkyä leimalla turbotimerista. Veljellä se oli ihan toiminnassa vielä leimalla käynnillä, ja tokas vaan katsurille et pitää painaa se timeri sammuksiin et saa auton sammumaan..
Tästä syystä mäkin sitä jemmaamista ihmettelin. Olis kiva nähdä se pykälä jossa noi kielletään. Nopeen googletus tuokion jälkee heti ekana tuli että on laillinen. Mulle sanottiin katsastuksessa heti kättelyssä että toi ei oo laillinen mukisematta nappasin pois päältä ja tökkäsin sisälle piiloon niin sanoi että tämän kerran. Mut hyvä että tuli tääkin nyt selväksi Näin pientä OT viel, onha raskaassakin kalustossa turbotimerit, ettei turbo pamahda jonkun 1000km lenkin jälkee ku ajaa suoraa motarilt parkkii... | |
|
| |
Zamppe
Viestien lukumäärä : 501 Paikkakunta : Pori Muut : Ex:C124, S124, W202
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 20 Helmi 2012 - 22:03 | |
| Sopii kyl omaankin silmää tää datsunin korimalli! :cheers: Vanteet näyttää tosiaa hyvältä, sovituskuvia odotellessa. Pisteet täältä tolle kankaalle. | |
|
| |
controller
Viestien lukumäärä : 33 Paikkakunta : Paltamo Muut : Äijähiluxi
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 21 Helmi 2012 - 15:54 | |
| - apuapina kirjoitti:
viimeisin korinkorjausopas minkä mä oon nähny niin siinä kehotetaan laittamaan kanaverkkoa reikään ja lasikuitukittii päälle, ei siinä jos sä niin haluat tehdä. Ja mä en tie et onksmul 20cm mulkut silmien tilal mut mä en kyllä nää miten tosta voi erottaa onko hitsattu päällekkäin vai limittäin? Ja kun vähän tarkemmin katsoo niin löytää kyllä vihjeitä siitä että limittäin olisi vedetty?
Mullapa onkin tallin hyllyllä semmonen korikorjausopas jonka mukaan tekeevät monissa merkkiliikkeissä ja automaalaamoissa. Ei ole paljon kanaverkosta siinä puhuttu. Limittäin vai päällekkäin, ihan sama. Siinä tulee silti kaks peltiä päällekkäin. Oon jonkun verran noita mätähommia tehny, ja kyllä se niin on että useimmiten ruostuuvat juurikin siitä missä on tehtaalla laitettu kaks peltiä päällekkäin. Minähän puhuinkin saumojen hitsaamisesta puskuun, sauma hitsataan 100% ympäri, hiotaan tasaiseksi, vedetään sinkkimaali, tarpeen vaatissa korikitti, jonka jälkeen massa/maali. Kestää taas vähintään 10 vuotta. Tosin turhapa tällä foorumilla on korikorjausvinkkejä jakaa, ne kun eivät yleensä stanceen tai fitmenttiin vaikuta. | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 21 Helmi 2012 - 16:30 | |
| pakko kyllä itekkin tarttua tähän ja ihmetellä että miksi vanhaa mätää peltiä ei ole leikattu pois ja tehty samanlaista lätkää tilalle? helpottais muutenkin sitä siistimistä ja itse hitsaamistakin. apuapina: se "näin korjaan autoani" kirjasarja ei ole sama asia kuin korikorjaus-oppaat | |
|
| |
TIKU Wingman
Viestien lukumäärä : 1482 Paikkakunta : Tku Muut : M-B S205
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 21 Helmi 2012 - 16:46 | |
| tehkää jo tosta hitsauksesta oma topicci bullshittiin jos siitä saadan näin paljon keskustelua aikaseks aina jonkun kuvan jälkeen missä on hitsisauma | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 22 Helmi 2012 - 12:07 | |
| Mätä pelti noista on tottakai leikattu alta pois joku turhan paljon korjausopasta lukenut alustamassan haistelija saattaa tulkita noi vähän eritavalla miten ne oikeasti on mutta puhdasta pelti puhtaan päälle. Päivän valo tuolta ei paista ja kun massan laitto päälle niin ei näytä läheskään niin pahalta. Onneksi täältä löytyy paljon näitä korjausoppaita lukeneita vitun kovia tekijämiehiä mitkä sitten neuvovat yhden topicin sivullisen verran niin ettei itse tarvitse lukea korjausoppaita. Ja kumminkin auto on pelkästään kesäkäytössä nii ei se nyt silmissä ruostu tuota pointtia ei varmaan tosin korjausoppaassa lukenut | |
|
| |
kartsa
Viestien lukumäärä : 61 Muut : mazda 323f
ex Taunus 2.3 V6
ex Passat 3b 1.8T
ex pajero 2.3tdic
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 22 Helmi 2012 - 14:25 | |
| Asiallisesti alotettu projekti tulee varmasti seurattua koska omasta tallista löytyy samanlainen racing edition malli mites onko väri jo päätetty vai vedetäänkö samalla värillä? | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 22 Helmi 2012 - 18:24 | |
| | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 12:43 | |
| | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 12:51 | |
| Jumalauta nyt näyttää kivalta. | |
|
| |
Nazzu69
Viestien lukumäärä : 45
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 14:10 | |
| Jumalauta, nyt näyttää kyllä varsin hyvälle, mielenkiinnolla odotetaan miltä ne näyttää alla . | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 15:11 | |
| Ne näyttää hyvältä alla. Eteen tarvii lyhkäsemmät jouset ja ens viikol sorvailen sinne 10mm speiserin ettei jää ujoks hissukaks. 9.5 ois voinu olla parempi edes :/ | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 18:01 | |
| Vieläku leikkaa lokarin sisäkantin veke nii saa laskettua sentin pari Etee tosiaan tulee kymmenen millin speiseri ja lyhkäsemmät jouset noihin coileihin Ku se keulii URL=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/607/036qer.jpg/] [/URL] | |
|
| |
J4TOG
Viestien lukumäärä : 3167 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 21:27 | |
| Makealta näyttääpi, milläs värillä tää vetästää? En jaksa ettiä vastausta. | |
|
| |
jermuu
Viestien lukumäärä : 25 Paikkakunta : Muurame Muut : Fillareita
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 21:53 | |
| Tästä on kyllä tulossa jotain nättiä, aina tykänny tän koppasista :flower: | |
|
| |
apuapina
Viestien lukumäärä : 1134 Paikkakunta : Tku Muut : pari fillarii.
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 7 Huhti 2012 - 22:36 | |
| | |
|
| |
niko CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 1528 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 8 Huhti 2012 - 9:44 | |
| Iteltä kans menny tämä topicci ihan ohi, lupaavalta vaikuttaa. Vanteetkin näyttävät sopivan hyvin ja noilla pienillä hieromisilla vieläkin paremmin. Nättiä nättiä. | |
|
| |
Ian13
Viestien lukumäärä : 1238 Paikkakunta : MASALA Muut : EX. Chopperi Fillari
Mönkkäri
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 8 Huhti 2012 - 11:38 | |
| Tosta turbotimeristä vielä. Laiton se on niin kauan kun auto jää käyntiin avaimen virtalukosta irrottamisen jälkeen. Eli rinnastetaan rikkinäiseen virtalukkoon. Tiedän tapauksia jossa autosta on tullut korjauskehotus siitä että avaimen saa pois virtalukosta auton sammumatta. | |
|
| |
Mikk-
Viestien lukumäärä : 409 Paikkakunta : 21270
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 8 Huhti 2012 - 12:58 | |
| - JukkaK kirjoitti:
- Tosta turbotimeristä vielä. Laiton se on niin kauan kun auto jää käyntiin avaimen virtalukosta irrottamisen jälkeen. Eli rinnastetaan rikkinäiseen virtalukkoon. Tiedän tapauksia jossa autosta on tullut korjauskehotus siitä että avaimen saa pois virtalukosta auton sammumatta.
Pistää ajan nolliin, ei tarvitse itse stressata, katsuri ei menetä yöuniaan, viherpiipertäjät on iloisia ja maailma pelastuu. Ei tosta saa kyllä mitenkään laitonta kapistusta. | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 9 Huhti 2012 - 14:02 | |
| Karvathan siin lähti... Sam[_] luuli osaavansa.... :lol!: | |
|
| |
sam[_]
Viestien lukumäärä : 189 Paikkakunta : Mäntsälä
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 9 Huhti 2012 - 15:18 | |
| Toi on nyt joku photoshop, ei oo tapahtunu... :D | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a To 21 Kesä 2012 - 19:35 | |
| Tommosena se lähti Vihdoinkin se tuli takas oli yhdellä maalarilla 5viikkoa mutta eivät saaneet pintoja suihkittua niin katsoin paremmaksi vaihtaa firmaa vähän joutusampaan ja ammattitaidollisempaan ja sieltä se tuli kahdessa työpäivässä. Hyvä siitä tuli vaikka entinen maalari kolhi suutuspäissään osia mitä en kelpuuttanut. Lyhkäsemmät jousetkin noihin coilovereihin hain niin nyt se pitäs sit saaha tarpeeks kenttää... | |
|
| |
alanherman
Viestien lukumäärä : 71 Muut : pari hillamaasturia (;
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 22 Kesä 2012 - 1:34 | |
| pölyä vai heijastaako vai onko tuolla takapuskurilla joku hätänä? :drunken: | |
|
| |
TMA Wingman
Viestien lukumäärä : 2739 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 22 Kesä 2012 - 3:48 | |
| Iha kyrpänä pölyä.
Lyöppä nippuun niin pääsee pällisteleen. Kelpo projekti tosiaan jos en ole aikaisemmin maininnut. Hyvät pinnatkin vaikuttaisi olevan kuvissa. | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 22 Kesä 2012 - 11:27 | |
| pölyy tosiaan koko auto täynnä kyllä sitä koko ajan tos rakennellaa mut muut harrastukset sotkee tota hommaa. Ens torstaina kyllä saisin kortin... | |
|
| |
Taza-
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 23 Kesä 2012 - 16:41 | |
| | |
|
| |
Tikkku_
Viestien lukumäärä : 404 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 23 Kesä 2012 - 18:10 | |
| oisit näyttäny mankelia.. | |