| Tazan s14a | |
|
+47EmH Laagerman Relow toad Erkhart Plyttis [nk] Karriz zmuli beemers m11ka dyyz aakki mosse MiKu Tikkku_ TMA alanherman Mikk- Ian13 niko jermuu J4TOG Nazzu69 kartsa TIKU mustonenj Zamppe allu_ controller Hanska pazi88 Tikki- jeQQ JTG apuapina jonipappa emsii Tomuzki Buuhiz Taski mf-690 Kääntä alpinestars sam[_] antizero Taza- 51 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 5 Toukokuu 2013 - 17:39 | |
| - Relow kirjoitti:
- toad kirjoitti:
- Taza- kirjoitti:
- tilasin koneremonttia varten männät,veivit,kannenpultit ja runkopultit livefastista ja tää puljuhan meni konkkaan ja mun osat ja rahat jäi sinne.
oliko harline Ei ollu vaan livefast, tuo noihin japskeihin moottorinosii nardin rattei ym.ym..... | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 8 Heinä 2013 - 15:04 | |
| Huomenna vetelen loput jarru ja kytkinlinjat,ilmastoinnin putket ja loput sähköhommat ja sitten saiskin alkaa mottia pudottaa keulalle. Jos vaikka sais tänä vuonna ajoon... | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| |
| |
Laagerman
Viestien lukumäärä : 6 Paikkakunta : Joenzoo
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 16 Heinä 2013 - 14:23 | |
| Todella asiallinen laitos tämä! | |
|
| |
EmH
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : Juva Muut : E30 M50 Turbo
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 23 Heinä 2013 - 16:11 | |
| - Taza- kirjoitti:
Valmiina sen sitte näkee onko toi mattamustaventtiilikoppa hyvä vai pitääkö siihen suihkia jotain oikeeta maalia pintaan
Vedä sama väri ku konehuoneessa... | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 26 Heinä 2013 - 6:42 | |
| - Taza- kirjoitti:
- samoin niihin tehtiin pienet öljynkiertourat.
Mites nää? Otitko kuvaa urista. Ja laittelitko ne, ilmeisesti gti-r:n, moniöljyreikäset laakerit vai ne perus? Hyvän näköinen konehuone... Itse aion vielä kannesta noi reunojen paljealueet surrata pyöreäksi.. Vähentänee nakutuksen mahdollisuutta kun pyöristää ne pois, tuntuu harrastelevan sitä maailmalla. Tiedä onko siitä hyötyä kun ei se nytkään ollut nakuttanut lainkaan tolla pikkuhyrrällä ja 1,5bar paineella. Ja mulla myös pakopuolen venttiilit vaaleammat kuin imupuolen, ei kuitenkaan yhtä vaaleat mitä sulla oli. | |
|
| |
N|ba
Viestien lukumäärä : 1449 Paikkakunta : Rusko
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 26 Heinä 2013 - 9:38 | |
| Tai sit ajatte viinalla niin ei vehkeet naulaile :face: hyvän näköistä settiä! | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 28 Heinä 2013 - 20:15 | |
| Ite en nyt ihan vielä muuttele viinalle sopivaks.. Vähän liian kallista touhua kun ei noi bensallakaan nakuta kun on vaan säädetty oikein. | |
|
| |
sMYY
Viestien lukumäärä : 7 Muut : S13 (Harraste pulkka)
CarinaII (Low budget)
Mondeo (Työ / Kauppakärry)
| Aihe: Vs: Tazan s14a To 2 Tammi 2014 - 22:16 | |
| hoxhox! Upea vehje kyllä! oon tässä parilomapäivää viettäny katellessa tätä foorumii ja tämä tulee olee seurannassa! Lukasin tuota ensimmäistä sivua ja huomasin tuon turbotimer keskustelun, itelläni on toteutettu turbotimeri niin että kun käsijarru on päällä niin taimeri toimii joten ei tule itkuja tosin asiasta on varmaa puhuttu jo aikasemminkin.. Kaverilla oli mun muistaakseni tuontapaset vanteet myynnissä ja just viimeviikolla löin kaupat niistä lukkoon. Toivottavasti ei nyt sitten samallaisia vanteita meillä oo! tosin vois olla aika härski parkittaa miiteis vierekkäin ku itellä on musta s13.. tosin 7000kertaa huonommalla maalipinnal. tekniikasta plussia vaikka näissä vehkeissä se taitaa olla enemmän sääntö ku poikkeus että sitä hieman kutitellaan! Voimia projektille! | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 26 Tammi 2014 - 20:01 | |
| Tullu jopa viimeaikoina tallilla käytyä ja hommattua yks harrastepeli lisää (fuck). Oli pientä ongelmaa saada vehkeet käymään luulin että oli jako vituillaan kun venttiilien shimmilevyjäki meni halki kolmet kappaleet venttiileiden päältä,mutta johtuikin hydraulinostajista mitä ei ollu tyhjennetty öljystä. Oikeeks viaks paljastu et oli sytkä väärällä ennakolla. Menihän tohon koko kesä aikaa motivaation katoomisen kera. Yksin kun näitä opiskelee rakentelemaan niin välil ei oo helppoo. Kuvia: Oikeen puolen alapallo nivel tarttee viel vaihtaa. Jarrujen ilmauksessa huomattiin että pääsylinterin tiivisteet haprettunu seisonnan aikana joten ne tarttee vielä vaihella ennenku saa jarrut wörkkiin. Uusin projekti on tommonen vuoden 74 BMW 2002. Ollu seisonnassa 10 vuotta alotettu jotain projektii siihen vedetty autotallissa paska maalipinta päälle ja joku aika yleinen 2002:n korisarja tumpattu kiinni. Laitetaan vanhukselle vähän jerkkua pellin alle,väri vaihtuu, vanteiksi hunajakennoa bbs merkkisenä ja tottakai tekniikka pidetään vaparina. | |
|
| |
Hanska
Viestien lukumäärä : 1006 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 28 Tammi 2014 - 18:14 | |
| Mä laittelin nostajat öljyssä lillumisen, putsaamisen ja ilmaamisen jälkeen täynnä öljyä sisään... ~20sek käytin startilla CAS:n piuha irti ja sit tulille. Kävi normaalisti ilman mitään ylimääräisiä ääniä, tehostimen pumpun ulinaa lukuunottamatta.
Oliko sytkä miten pahasti pielessä? Ettei se ole rikkonut shimmilevyjä... | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 28 Tammi 2014 - 20:28 | |
| - Hanska kirjoitti:
- Mä laittelin nostajat öljyssä lillumisen, putsaamisen ja ilmaamisen jälkeen täynnä öljyä sisään... ~20sek käytin startilla CAS:n piuha irti
ja sit tulille. Kävi normaalisti ilman mitään ylimääräisiä ääniä, tehostimen pumpun ulinaa lukuunottamatta.
Oliko sytkä miten pahasti pielessä? Ettei se ole rikkonut shimmilevyjä... Sen takia meni shimmilevyt mäsäks kun nostajat oli vitun kovat tyhjensin ne öljystä niinku koneistamolla neuvottiin ja sen jälkeen alkoivat kestämään levytkin. Sytkästä en tiedä paljonko se oli viturallaan en edes kattonu enkä edes alkuun tiennyt miten se säädetään. Nyt vehkeet rokkaa ei menny mtn muutaku shimmilevyjä muutama paskaks ja seuraavaks sitte kyljet lommolleen ja vehkeet myyntiin. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 9 Helmi 2014 - 17:43 | |
| On tallissa tullu vietettya taas aikaa. Laitteet toimii hyvin vähä pientä fixailua ja siistimistä niin aletaan olemaan täysin valmiita. Leiman jälkeen jos sitä madaltas. Sisusta on oikeastaan ainut mikä on täysin valmis. Voi olla että tohon valojen päälle ja pellin avausmekanismin väliseen tilaan teen vielä jonkun laisen suoja levyn tms. | |
|
| |
_tahv0_
Viestien lukumäärä : 7 Paikkakunta : Mäntsälä Muut : ktm exc-f 250
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 9 Helmi 2014 - 18:04 | |
| Kaunista | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 9 Helmi 2014 - 21:56 | |
| | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 7 Huhti 2014 - 8:12 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tazan s14a | |
| |
|
| |
| Tazan s14a | |
|