| Tazan s14a | |
|
+47EmH Laagerman Relow toad Erkhart Plyttis [nk] Karriz zmuli beemers m11ka dyyz aakki mosse MiKu Tikkku_ TMA alanherman Mikk- Ian13 niko jermuu J4TOG Nazzu69 kartsa TIKU mustonenj Zamppe allu_ controller Hanska pazi88 Tikki- jeQQ JTG apuapina jonipappa emsii Tomuzki Buuhiz Taski mf-690 Kääntä alpinestars sam[_] antizero Taza- 51 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 23 Kesä 2012 - 19:36 | |
| Tikku varmaan meinaa että olis kannattanu ennen maalausta käyttää sitä mankelia. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 23 Kesä 2012 - 20:24 | |
| Miks siihen tarvis mankelia? Eihän sillon vanne tulis yhtä hyvin kaarelle kun nytten. | |
|
| |
aakki
Viestien lukumäärä : 399
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 23 Kesä 2012 - 22:27 | |
| Sehä näyttää jo Hyvältä eikä tarvii paljoo enempää pudottaa ku kuiteski meet sil vinos ni täytyy renkaat kääntyy | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 11 Heinä 2012 - 12:47 | |
| eilen kävin Z-powerilla säädättämässä vehkeet ja saatiin kaikki irti vehkeestä ja sen seurauksena raskaissa vedoissa kytkin alko luistaa normaalisti sillä pystyy ajamaan ihan hyvin toistaseks. Puuttuu osaa sieltä täältä ulkonäön kannalta suurimmat osapuutteet on kumminkin kalvot ikkunoista ja racing lippa takapuskurin alalaidasta. Sisustassa kaks penkkiä ja vaihdekeppi =) Jottei tylsäks käy: Kestää vehkeet lätkyttää rajaria vasten Smurffituning ja likanen konehuone Etupään stance on iha jees takapäätä joutuu hiposteleen vielä Etuvilkkuihin vois jotkut kalvot liimata tai kenties etuvaloihinkin Takapäästä en jaksa kuvia ottaa kun ei oo vielä racing lippa kiinni ja takalasi näyttää lähinnä navetan ikkunalta kun on pölyä ja vettä pinnassa. | |
|
| |
apuapina
Viestien lukumäärä : 1134 Paikkakunta : Tku Muut : pari fillarii.
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 11 Heinä 2012 - 13:08 | |
| vilkut tosiaan tummiks, eikös näis oo noi ajovalojen alapuolella olevat niin vilkut? älä pistä ajovaloihi. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ke 11 Heinä 2012 - 16:31 | |
| Juu noi ajovalojen alla olevat on vilkut. Onhan noi kyllä niin särmäkkäät noi etuvalot että voi olla parempi ilman kalvoja. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 27 Elo 2012 - 20:40 | |
| Tollanen pienimuotonen kytkin remppa tuli tehtyä ennen härmälää vanhan massan hajottua. Tilalle tuli ACT:n valmistama 6-lapanen sintterikytkin jäykällä asetelmalla väännönkestoa tehtaan lappujen mukaan 620nm. Vauhtipyörä käytettiin siinä samalla koneistamolla Muutamat kuvat big-meetistä Vilkkuihinkin sain laitettuu kalvot. Oli muuten helmeä ajaa sintterillä ekaa kertaa tampereen keskustassa =) Kiitos kuvien ottajille | |
|
| |
dyyz
Viestien lukumäärä : 574 Paikkakunta : helsinki Muut : neon vihree skeittilauta
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 27 Elo 2012 - 22:01 | |
| Aika saaatanan hyvän näkönen | |
|
| |
m11ka
Viestien lukumäärä : 65 Paikkakunta : pyhis
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 27 Elo 2012 - 23:07 | |
| Tuliha tätä ihailtua härmäläs ja upee vehe on! tykkään isosti | |
|
| |
beemers
Viestien lukumäärä : 29 Paikkakunta : Oulunsalo
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 27 Elo 2012 - 23:54 | |
| perkele ku komia monasti tullu jo mieleen vaihtaa taas merkkiä ja alkaa kokeileen japanpoweria. no katotaan sitten ku tuo oma kesäkulkine suhisee. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| |
| |
zmuli
Viestien lukumäärä : 758 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 6 Loka 2012 - 14:57 | |
| Kokeiles antaa vähän kalvoa etulampuille, tummaa kalvoa. Vois toimia! Ja ahtaat tallit on aina mukavia, tuntee tekevänsä ku aina on ahdasta vaikka raapis vaa kiviään. | |
|
| |
Karriz
Viestien lukumäärä : 32 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 6 Loka 2012 - 17:30 | |
| - zmuli kirjoitti:
- Kokeiles antaa vähän kalvoa etulampuille, tummaa kalvoa. Vois toimia!
Mun mielestä tulis liian synkkä ilme jos laittais tummaa kalvoa, pidä vaan tollasena on paljon paremman näkönen | |
|
| |
[nk]
Viestien lukumäärä : 38 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 6 Loka 2012 - 19:46 | |
| Näyttäisi varmaan aika lähelle samalta. En tosin tiedä minkä sävyiset kalvot tuossa on. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 6 Loka 2012 - 20:13 | |
| - [nk] kirjoitti:
Näyttäisi varmaan aika lähelle samalta. En tosin tiedä minkä sävyiset kalvot tuossa on.
En kyl noille ajovalo kalvoille lämpee | |
|
| |
Plyttis
Viestien lukumäärä : 10
| Aihe: Vs: Tazan s14a La 6 Loka 2012 - 23:52 | |
| Mainio laitos tämä ja mukava että päivitellään hienosti tekniikkaakin Jotain perverssiä japsivannetta alle niin hyvä tulee. Itselläki tämmönen oli pari vuotta takasin, mukava auto kaikin puolin! | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 7 Loka 2012 - 9:34 | |
| workin equippeja tai maistereita oon kuolannut jo pitkää mutta mielummin laitan tällä hetkellä nekin rahat toimivaan ja "tehokkaaseen" tekniikkaan :bom: | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Pe 26 Loka 2012 - 22:34 | |
| Tämmöstä aikaan saantia tänään jos sitte vaikka joku päivä sais värin vedettyä. Tulossa jotain muuta ku mustaa Akun telineen poistin ja muutaman ylimääräsen reijän tinailin umpee Pohjissa | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ti 20 Marras 2012 - 17:59 | |
| Pariviikkoo sit tuli kiskastua konehuone väriin pastillinvihreällä ja ekaa kertaa olin ruiskun varressa ja todella yllättynyt oon aikaansaamaani pintaan. Roskia tosin muutama kun ihan normaalissa tallissa sen maalasin. Samalla sitte kaikki tukivarret ym. ripustuksen osat hiekkapuhalsin ja maalasin myös ruiskulla. Kori lähti naapuriin talvisäilöön. Muutama kuva aikaansaannoksista Yks tollanen helkutin tärähtäny kuva kokonaisuudesta.... Seuraavaks sit mennään koneen kimppuun ja takokamaa sisään isomman hyrskyttimen kera unohtamatta siistiä linjaa | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:00 | |
| Jotain aikaansaatu taas tallissa seuraavaks ois sitten koneistuskeikka tiedossa. Syykin selvisi miks kone vähän heikosti pyöri. Miks pakoventtiilit on valkosia? | |
|
| |
Erkhart
Viestien lukumäärä : 38
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:21 | |
| Kyl se kaiketi ihan suht normaalia on. Käyny karstat vaa lämpösenä siellä. Onhan tietty mahdollista et olis vähän laihalla käyny, mut todennäkösesti sä oot antanu sille vaan tossua niinku pitääkin! EDIT: Tämmösessä käsityksessä mä siis elän. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:30 | |
| Mulla on ollu koko ajan laajakaistaseossuhde mittari kiinni ja kyseinen kokoonpano on säädetty myös oikein. Mutta joskus loppu kesästä ku lodjo vielä liikku seosmittari näytti vaan nollaa joskus tasakaasulla,mutta heti kun kiihdytti tai ajoin muulla kuin tasakaasulla seokset oli kokoajan rikkaalla. Liekkö sitten vaikuttanut kun ahtoputkessa oli pissapojan säiliö hangannut muutaman millin kokoisen reijän...? | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:32 | |
| Eikait siinä muuta kun ens kesänä vaihdat vaan useemmin öljyjä. Kun kunnolla annetaan leipää koneelle, niin tahtoo öjyt "kulua" huomattavasti nopeammin kuin normi käytössä. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:37 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Eikait siinä muuta kun ens kesänä vaihdat vaan useemmin öljyjä. Kun kunnolla annetaan leipää koneelle, niin tahtoo öjyt "kulua" huomattavasti nopeammin kuin normi käytössä.
Tosiaanhan tuoheitti öljyt pihalle huohotinletkusta mikä ois pitäny olla kierrättävä mutta ei ollut ollenkaan paluu nipassa kiinni niin heitti tätä kautta öljyt _vähän_ pidemmän vedätyksen aikana. Öljyn lämmötkin olivat 130 pinnassa. | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 21:42 | |
| - Taza- kirjoitti:
- Tosiaanhan tuoheitti öljyt pihalle huohotinletkusta mikä ois pitäny olla kierrättävä mutta ei ollut ollenkaan paluu nipassa kiinni niin heitti tätä kautta öljyt _vähän_ pidemmän vedätyksen aikana. Öljyn lämmötkin olivat 130 pinnassa.
Joo eipä ne öljyt tahdo tommosia lämpöjä mahdottomasti kestää. Varmaan joku öljynlauhdutin/isompi sellainen ei olis pahitteeksi. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Ma 3 Joulu 2012 - 22:01 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Taza- kirjoitti:
- Tosiaanhan tuoheitti öljyt pihalle huohotinletkusta mikä ois pitäny olla kierrättävä mutta ei ollut ollenkaan paluu nipassa kiinni niin heitti tätä kautta öljyt _vähän_ pidemmän vedätyksen aikana. Öljyn lämmötkin olivat 130 pinnassa.
Joo eipä ne öljyt tahdo tommosia lämpöjä mahdottomasti kestää. Varmaan joku öljynlauhdutin/isompi sellainen ei olis pahitteeksi. Juu lauhari on jo tilattukkin. | |
|
| |
Taza-
Viestien lukumäärä : 126 Paikkakunta : Järvenpää
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 5 Toukokuu 2013 - 15:57 | |
| Tätäkin rakennellaan vähän myöhässä vaan ollaan jälleen... Mut kyllä tosin ryöstettiin kun tilasin koneremonttia varten männät,veivit,kannenpultit ja runkopultit lifefastista ja tää puljuhan meni konkkaan ja mun osat ja rahat jäi sinne... Mamasanilta tilasin sitte supertechin männät ja manleyn veivit arpin pulteila. Kannen ja kampuranpulteiks tulee myös arpin tuotteet. Laakereiks tulee ACL race sarjan laakerit kampurastakin saatiin vielä ehjä vaikka leikkas ykkösen kiertokangen laakeri siihen kiinni. Kansitiivisteeks tulee ACL metallitiiviste. Nokkakepeiks tulee tomein 256 asteiset nokat 11.5mm nousulla. Pakosarjan päähän tulee Garretin GT3071R-WG isolla pakopesällä. Kansi vedettiin käypäseks metallitiivisteelle ja samalla vaihettiin venttiilinvarrenkumit ja kanavat viilattiin Männät tuli puolenmillin ylikokoon ja veiveistä otettiin 0.25mm tavaraa pois päittäisvälyksen lisäämiseksi samoin niihin tehtiin pienet öljynkiertourat. KuvaViel ei oo tullu jakopäänosia ja kansitiivistettä väärät kampuranpultitkin sain joten tarttee nekin päästä vaihtamaan oikeisiin. | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 5 Toukokuu 2013 - 17:02 | |
| - Taza- kirjoitti:
- Mut kyllä tosin ryöstettiin kun tilasin koneremonttia varten männät,veivit,kannenpultit ja runkopultit lifefastista ja tää puljuhan meni konkkaan ja mun osat ja rahat jäi sinne.
oliko harline | |
|
| |
Relow
Viestien lukumäärä : 109 Paikkakunta : Vuokatti
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 5 Toukokuu 2013 - 17:11 | |
| - toad kirjoitti:
- Taza- kirjoitti:
- tilasin koneremonttia varten männät,veivit,kannenpultit ja runkopultit livefastista ja tää puljuhan meni konkkaan ja mun osat ja rahat jäi sinne.
oliko harline | |
|
| |
toad
Viestien lukumäärä : 144 Muut : Kaalimato xl
| Aihe: Vs: Tazan s14a Su 5 Toukokuu 2013 - 17:20 | |
| - Relow kirjoitti:
- toad kirjoitti:
- Taza- kirjoitti:
- tilasin koneremonttia varten männät,veivit,kannenpultit ja runkopultit livefastista ja tää puljuhan meni konkkaan ja mun osat ja rahat jäi sinne.
oliko harline kato sehän luki siinä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tazan s14a | |
| |
|
| |
| Tazan s14a | |
|