| Seat Cordoba 6L -06 | |
|
+64Kimel ElektrikMekanik Nak$u Juhuts Kipe ]usbe Antto- ee-2 korde eros Jonas_ tomì jortsa Aaperi vildur J4TOG jäse Ani Tonise niko teemu Pedruzka cossmic Ro||e Down Danya ändi Thompson Quorro Makkeli mosse teipio Sanzei -Alcohol- epk w3sber oli Jonduli apuapina balloon pera187 renox GrapL foc-ay RapSu go_gale Jookeli Drunkenmunky Tume kop-O-nen mikuli-- Venom Green Kopy TomVi Wiltsu Bäkström nakke CDLC.CO Petep Laatueine jonderan turhake Ic3man 68 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 18:51 | |
| Moi vaan kaikki Eli syksyllä 2008 ostin ton ittelle uudeks autoks ku ex-opelilla tuli tunnit täytee, ja ärsytti muutenki se epävarmuus että pääseekö ikinä perille ku sillä jonnekki lähti.. Seatti löyty lahtelaisesta autoliikkeestä ja sil oli sillon rullattu 38tkm myllynä tossa on 1.4 16v bensakone, mut hyvin oon tollaki paikasta toisee päässy.. Noh autonhan piti jäädä alkuunsa ihan vakioks.. mut jo viikon tai kahden jälkee teki mieli alkaa parantelee sitä ja sen ulkonäköö.. Ekaks tilasin slamitilt merkittömän maskin ja se riittiki pitkäks aikaa, noh sitte marraskuussa löysin scf:n foorumilt myynnistä noi etu ja sivuhelmat, hetkellisen mietinnän jälkee päätin ostaa ne ku olivat hillityn näköset ja orggis laatusta muovia, maalauskin oli osille helppoa ku ei tarvinu kittailla osia ollenkaan.. Sitte talvella ostin vanteiks kesälle inter action mesh II inoxit 17tuumasina, ku ne photoshoppauksien perusteella näytti kaikista järkevimmiltä Renkaiks niille sillon väännettii edellisee autoo ostetut 215/40R17 kumit mitkä kyllä vaihtuu kapeempii sitte ku ovat vaihtotarpeessa Madallus sarja mun piti ostaa kesän aikana mut sitte muutto haukkas budjettii sellasen loven että ei ollu kesän aikana mahdollist oikee hankkii.. mut se asia korjattii nyt joulukuussa 2009 ku sain vihdoin hankittua veronpalautuksilla v-maxx coiloverit tohon Coilit menee kevään aikana alle ja sit saadaa vihdoin ruuvattua toi auton alemmas Poppejaki oon parannellu erkka-sarjana focal access 165 ja subeina parit monacor blackbassit 10tuumasina, vahvistimena on kans monacor.. lisäks autoa on vaimennettu kontista vibroplastilla ja etuovet ja hattuhylly dynamat x-tremellä.. mut laitetaas nyt kuvia että ei mee ihan runoiluks Tollasena se mulle tuli pihaan.. Ja tolta näytti syksyllä ennen talvirenkaiden vaihtoa Nyt talven/kevään aikana lähtee konepellistä noi "mainostarrat" pois, v-maxxin coilit alle että saadaa matalemmaks(mitä se todella huutaa suorastaan ) Sivuhelmoista muovihitsataan noi kolot pois tai sitte jätetään koko sivuhelmat pois..
Viimeinen muokkaaja, Ic3man pvm La 9 Loka 2010 - 21:58, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 19:00 | |
| Olikos noi Interactionit 7.5 leveet? Helman uran ja reiän muovihitsaus kuulostais järkevämmältä, kun voi olla että puskurin lippa näyttäisi liian erilliseltä kokonaisuudessa jos vakiohelmat laitat.
Kivan näkönen kippo kaikkiaan, jotenkin outo kun ovet korkeat ja kaaresta konepeltiin on pitkä matka. | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 19:05 | |
| - turhake kirjoitti:
- Olikos noi Interactionit 7.5 leveet?
Helman uran ja reiän muovihitsaus kuulostais järkevämmältä, kun voi olla että puskurin lippa näyttäisi liian erilliseltä kokonaisuudessa jos vakiohelmat laitat.
Kivan näkönen kippo kaikkiaan, jotenkin outo kun ovet korkeat ja kaaresta konepeltiin on pitkä matka. Joo on noi vanteet 7,5 tuumaa leveet.. Joo mä oon samaa miettiny että saattaa jäädä toi puskurinlippa jäärä erillisen näköseks jos vakio helmat laittaa vaan joo onhan se vähän oudon näkönen ku on noi ovet tollee korkeet ja kaarest konepeltii tota matkaa on mut kyl mä tosta autosta muuten tykkään | |
|
| |
jonderan
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 19:07 | |
| Noniin,saithan sää vihdoin ja viimein corboraatos tänne Saat vaan tonttiin,niin on ihan eri näkönen | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 19:09 | |
| | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 19:56 | |
| | |
|
| |
Laatueine
Viestien lukumäärä : 2327 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 20:00 | |
| Tunge toi playboytarra jonnekin missä aurinko ei paista... | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 20:02 | |
| - Laatueine kirjoitti:
- Tunge toi playboytarra jonnekin missä aurinko ei paista...
jooh toi on ollu noista tarroista sellanen minkä liimaamisen oon kyl meinannu jättää... | |
|
| |
Petep
Viestien lukumäärä : 171 Paikkakunta : Joensuu Muut : polo, projekti G2 GTI golf
, yz400f
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 20:30 | |
| Tommoset tarrat ei kyllä autoon kuulu! Mutta muuten vaikuttaa lupaavalta | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
Petep
Viestien lukumäärä : 171 Paikkakunta : Joensuu Muut : polo, projekti G2 GTI golf
, yz400f
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 20:34 | |
| ihan vaan tuota yhtä kammottavaa tarraa tarkoitan | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
CDLC.CO CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 5471 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:23 | |
| Hyvältä vaikuttaa ja ihan näppärän näkönen se tuossa kuosissakin on. Hämääkö kuvat vai onko jäätävässä takakenossa? | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:24 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Hyvältä vaikuttaa ja ihan näppärän näkönen se tuossa kuosissakin on. Hämääkö kuvat vai onko jäätävässä takakenossa?
kyl kuvat vähän hämää mut on se pikkasen vissii takakenossa Onneks saa v-maxxilla korjattu sitte onki ongelman | |
|
| |
nakke
Viestien lukumäärä : 324 Paikkakunta : lappeen Ranta
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:25 | |
| - EeKi kirjoitti:
- Hyvältä vaikuttaa ja ihan näppärän näkönen se tuossa kuosissakin on. Hämääkö kuvat vai onko jäätävässä takakenossa?
Tätä samaa itsekin katsoin | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| |
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:45 | |
| | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
Wiltsu
Viestien lukumäärä : 60
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:52 | |
| Siistit noi rekkarivalot. | |
|
| |
turhake
Viestien lukumäärä : 298 Paikkakunta : Tarvasjoki Muut : DR-Z, Tracker, Hiace
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 21:54 | |
| millanen tota samaa helmasarjaa oleva takapuskurin helma on? | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 22:00 | |
| - turhake kirjoitti:
- millanen tota samaa helmasarjaa oleva takapuskurin helma on?
Tollanen: Tota takahelmaa mulla ei vaan ole ku tää sarja minkä ostin nii oli ibizaan ostettu, eli mulla on ibizan takahelma tossa mikä ei täy toho mun autoo.. Suomesta en oo mistään löytäny tota myynnistä ja suoraan tehtaalta hollannista tilatessa se maksasi jotain 260e+80e toimituskuluja nii on viel toistaseks jääny ainaki tilaamatta.. | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
TomVi
Viestien lukumäärä : 3391 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 22:03 | |
| Ootko koitelly ebaysta katella tota helmaa, saattaa löytyä halvallaki? | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 Ke 6 Tammi 2010 - 22:07 | |
| - TomVi kirjoitti:
- Ootko koitelly ebaysta katella tota helmaa, saattaa löytyä halvallaki?
En oo kokeillu, ei oo toi ebayn käyttö muutenkaa tuttua.. vois vaikka sielt vilkastakki Ton valmistajahan on Aldor Automotive.. mä en oo löytäny suomesta yhtäkään kauppaa missä olis ees tota etupuskurii myynnis.. | |
|
| |
Ic3man
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 La 6 Maalis 2010 - 12:04 | |
| Tossa yks päivä kattelin noita mun kesävanteita ja sit totesin että hopeanharmaat on nähty ja väriä tarvis vaihtaa, sit tein muutamia shoppauksii photarilla ja tässä olis eri vaihtoehtoja nyt parit, mitä porukka mieltä kummat olis paremmat, valkoset vai mustat, ja ei tummanharmaatkaan oo pois suljettu väri, siitä ei vaan oo shoppausta.. Kumman väriset olis paremmat tonne alle? Sivuhelmat alkaa olemaan muovihitsailtu nippuun kohta, pääsee vähä kittii antaa ja sit maali pintaan | |
|
| |
jonderan
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 La 6 Maalis 2010 - 12:11 | |
| Kummatkin värit sopii ihan helvetin hyvin Mutta ehkä toi tummempi sävy ois kaikkein parhain :bball: Takavanteet sais tulla himpun verran enemmän pihalle.. | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
jonderan
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 La 6 Maalis 2010 - 12:21 | |
| Joo kyl sinne sentin lätkät mahtuu ja tota peräpäätä vois jättää himpun verran ylemmäks ja etupää kunnolla tonttiin..Toi tumma sopii hyvin yhteen noitten etuvalojen kanssa | |
|
| |
Ic3man
| |
| |
Kopy
Viestien lukumäärä : 136 Paikkakunta : Bay-City
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 La 6 Maalis 2010 - 13:13 | |
| - Ic3man kirjoitti:
- Tossa yks päivä kattelin noita mun kesävanteita ja sit totesin että hopeanharmaat on nähty ja väriä tarvis vaihtaa, sit tein muutamia shoppauksii photarilla ja tässä olis eri vaihtoehtoja nyt parit, mitä porukka mieltä kummat olis paremmat, valkoset vai mustat, ja ei tummanharmaatkaan oo pois suljettu väri, siitä ei vaan oo shoppausta..
[img]http://iceman.1g.fi/kuvat/Shoppaukset+muille/vanteet.jpg/_small.jpg Kumman väriset olis paremmat tonne alle?
itse suosittelisin tumman harmaata.. joskaan ei tuo mustakaan paha ole.. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Seat Cordoba 6L -06 | |
| |
|
| |
| Seat Cordoba 6L -06 | |
|