| Ex Cordoba & nykyinen VR6 | |
|
+33Warro TomVi Larsss mnky csharp Bete^ -zamppa- juudas note namniki Green Aaperi weicco Elementti Paltsu kännimörkö vilperj GrapL olbe kop-O-nen ee-2 Pastrana Jelpert jonderan antizero -mane- SamiM teemu Jallmari Avt0mat Mazuuu Ic3man Juhuts 37 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 24 Kesä 2010 - 23:35 | |
| Elikkä tälläinen isiliisinki Cordooba on itsellä käytössä ollut viime vuoden syyskuusta lähtien. Vanha Sani meni isälle ja itselle siirtyi käyttöautoksi cordoba lähinnä ajomäärien takia. Autohan oli alunperin jokseenkin traktori ja originaali jotenka pitihän sille kaikenlaista pientä ruveta tekemään. Ensimmäisenä autoon ruvettiin laittelemaan stereo puolta kondikseen Alpinen CDE-9880R soittimella, joka oli ainoa parannus pitkän aikaan kunnes sain erillaisten patenttien kautta vähän basso puoltakin soimaan konttiin . Keväämmällä kuitenkin työharjoittelu jaksolla JKL Audiocentterissä auton stereot menivät kunnollisen laiton kohteeksi, josta päättötyö arvosanaksi pyörähti kolmonen. Etupäähän löysi kaiuttimiksi Focalin KR2 165 powerit ja konttiin niille Focalin Solid 4 vahvistin. Vanhat Rainbow hammer ja SPL dynamicsin S-4002 hyödynnettiin aluksi. Toukokuussa nekin vaihtoivat omistajaa kaverilleni jonka jälkeen ostin JBL:n GTO 14001 lankun ja JBL:n P1222 subin sille. Kesäkuun alussa soitinkin viellä vaihtui Xzentin XT7010 malliin jonka sain kämppikseltäni vaihdossa Alppinen soittimeen. Näillä parannuksilla stereo puoli alkaa olemaan jo itselle tarpeeksi hyvässä kondiksessa mitä nyt isompaa koteloa subille ja konkkaa vähän stereot valittelevat (konkka onneksi jo löytyy, mutta, kun sekin on ollut A-Comilla vaihdossa/huollossa jo reilun kuukauden verran :sleep: ) Ulkonäköön sitten tullut myös pienehköä muutosta. Aluksi pelkästään merkitöntä maskia Ic3manilta, mätänetin tummennus lakkaa takavaloihin ja kämppikseltäni BBS Michael Shumacher Collectionin vanteet uusilla Turanzan kumeilla. Auto oli aika jäätävä traktori joten pitihän siihen Jomin alustakin tilata, jonka saapumista odoteltiin toukokuun alkupuolelta kesäkuun 21 päivään asti. Eilen se saatiin sitten pyöräytettyä alle ja tänään renkaan kulmat kuntoon Jyväskylän Euromasterilla. Avt0mat Näillä muutoksilla auto muuttui jo omaan silmään huomattavasti paljon istuvammaksi vaikkei alusta nyt ole kovinkaan alhaalla (raapii silti hiekka tiellä aika nätisti kiviin, kun pohjapanssari suhteellisen lähellä maata ). Itsehän tuota haluisin ehkä vähän tiputella, mutta, kun alkaa sitten tulemaan renkaat ja isukin mielipide asiasta vastaan, mutta ihan tyytyväinen olen jo nykyiseenkin korkeuteen. Ei ole enään järkyttävät wheelgapit, eikä tarvitse kuiteskaan viellä niin hirveästi varoa joka paikkaa. Ajettavuuskin muuttui taivaalliseksi verrattuna vanhaan kiikkulauta alustaan. Tämän vuoden puolella olisi viellä tarkoitus käydä myllyttämässä maalipinta vähän parempaan kondikseen, lisätä vähän tarroja takasivulasiin, umpinaista mustaa etulistaa tuohon puskuriin ja ehkäpä Joeysmodit umpioihin. Talven aikana kutsuu armeijja, joten sillon ei ole autolle hirveästi käyttöä, niin suunnittelimme serkun kanssa, että jos tuota vähän paikka maalailisi ja tasottelisi noita kolhuja mitä puskureihin ja muualle maalipintaan on ilmaantunut tässä yhdeksän vuoden aikana. Idea etupuskurin kittailusta ja fixailusta lensi tänään roskakoriin, kun tuli volkkarin marmori tiskiltä käytyä kyselemässä Cupra mallin alkuperäistä puskuria, niin ei ollut niin järkyttävän hintainen, kuin olisi odottanut (194€), eli sellaista on tähän tietoon ensi talven aikana tulossa keulalle ja Cupra mallin helma listojakin olisi suunnitelmissa laittaa sille kaveriksi. Ensi kesäksi jos saisi leveämpätä vannettakin alle esim BSX lensot taikka sitten ihan BBS RS:t (taikka jotakin muuta jännää) mikäli on sen verta työllistynyt, että kehtaa säästöjä kuluttaa vanteisiin
Viimeinen muokkaaja, Juhuts pvm Su 26 Helmi 2012 - 23:26, muokattu 3 kertaa | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 24 Kesä 2010 - 23:45 | |
| Tästähän on tullu pikku hiljaa oikeen maukas peli Jomit paranti kummasti ulkonäköä Ja suunnitelmat kuullostaa erittäin hyvältä! Jatka samaan malliin*PEUKKU* | |
|
| |
Mazuuu
Viestien lukumäärä : 470 Paikkakunta : Nousiainen
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 25 Kesä 2010 - 1:44 | |
| juu jatka samaan malliin Minne meet armeijaa? | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 25 Kesä 2010 - 12:27 | |
| - Mazuuu kirjoitti:
- juu jatka samaan malliin Minne meet armeijaa?
Tähän tietoon pitäisi Tammikuussa suunnistaa vekaralle päin. Ja kiitoksia vain kommenteista : ) Kyllähän nuo Jomit todellakin paranti ulkonäköä huimasti. | |
|
| |
Avt0mat Wingman
Viestien lukumäärä : 585 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 25 Kesä 2010 - 14:57 | |
| Kyllä kyllä, samaan malliin vaan Isukilta salaa vielä pari senttiä katua kohti niin kyllä sillä tän kesän ajelee | |
|
| |
Jallmari
Viestien lukumäärä : 117 Paikkakunta : Lieto
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 25 Kesä 2010 - 15:51 | |
| Jaahas, tätä tahtia voidaan kohta perustaa Seat-alajaosto. :cheers: | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 25 Kesä 2010 - 18:17 | |
| - Avt0mat kirjoitti:
- Kyllä kyllä, samaan malliin vaan
Isukilta salaa vielä pari senttiä katua kohti niin kyllä sillä tän kesän ajelee Ei sitä paljoa tuosta pysty tiputtelemaan noilla kumeilla. Alkaa raapimaan kaariin ajossa, niin ei oikein houkuttele. Kyllä se tuollaisena menee tämän vuoden loppuun Ens kesänä sitten jos jotakin näppärää pienempää ja leveempää vannetta alle ja tontitusta paremmin suosivilla kumeilla. Kyllähän näitä saatteja alkaa olemaan nps puolella jo ihan mukavasti :p | |
|
| |
teemu
Viestien lukumäärä : 652 Paikkakunta : Lohja Muut : seiskapätkä kikseri
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 La 26 Kesä 2010 - 10:12 | |
| Aina on varaa pudottaa! Tsemppiä projektiin. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 24 Syys 2010 - 1:50 | |
| Pitkästä aikaa jos sitä nyt päivittelisi kuvia ja tarinata autosta Ulkokuori pysynyt jonkun aikalailla samana, kuin entisissäkin kuvissa, mutta pieniä muutoksia on matkan varrella tapahtunut. Tarroja ilmaantunut parit kappaleet ja kierteitä ruuvvailtu joku nelisen senttiä alemmas, joka muutti ulkonäköä jo huomattavasti taas. Kesän ja tässä syksyn aikana hinkkailtu puhtaaksi ja vahailtu myös ahkeraan tahtiin, mutta ei se tunnu auttavan, kun vähän heikossa jamassa jo tuo maalipinta. Vanteetkin alkaa omaankin silmään olemaan liika kapeat, joten peräpää huutaa aika paljolti lättyä väliin. Keulalla kuvassa myös Jelpertin talvi bemmista laitettu wiisportti lätkä mikä vieraili seatin keulilla parin päivän ajan Tekniikkaankin on jonkun verran tullut "muutosta". Kytkin paketti uusittiin noin viikko sitten, kun vanha oli antautunut tässä 300tkm aikana. Samalla tuli uusi öljypohja, kun vanha tiputteli öljyä aika reippaaseen tahtiin (murtuma öljyropun vieressä. Kukahan keksiny, että pitää alumiinista se öljypohja väsätä :/ ). Jarruja myös päivitelty brembon levyillä, uudella orkkis jarrusatulalla ja uusilla orkkis paloilla. Loppui vihdoinkin se ärsyttävä ja hävettävä kahina, pysähtyykin vähän paremmin uusilla jarru vermeillä Sisustalle ja kontille on sitten tullutkin vähän enemmän muutoksia tässä kesän ja syksyn aikana. Soitin taas vaihtunut ja tällä kertaa tullut takaisin Alpinen soitin (CDA-117ri), joka paransi äänenlaatua huimasti verrattuna Xzenttiin. DSP asetukset, kun sai kohdillensa, niin nyt seatissa kuuluu musiikki vihdoinkin sillein, kuin olisi jo sen pitkään toivonut kuulluvan. Diskanttien piuhatkin sain vihdoinkin laitettua nätimmin A-pilarin muovien alle piiloon Jomin käsinojaakin ilmestynyt kabiiniin ärsyttämään ihmisiä. Sisustaakin hinkkailtu useamman kerran Korrekin muoviosakiillolla ja kyllähän se alkaa näyttämään jo vähän paremmalta. Seuraavaksi jos saisi tuon kuskin penkin viellä vaihdettua ehjempään, taikka sitten kummatkin etupenkit vaihdettua vaikka VR6 volskin puolikuppeihin, taikka Seatin sportti/cupra penkkeihin. Konttiinkin tullut tässä jonkin verran muutosta ja fixailua. Tänään sain itsestäni niin paljon aikasiksi, että väänsin vihdoinkin laminaatti lattian tuonne kontin pohjalle ja kytkin samalla laitellessa huollosta vähän aikaa sitten tulleen konkan kiinni. Kontin verhoilujakin laiteltu paremmin kiinni, kun tuli volkkarilta haettua noita verhoilu kiinnike nuppeja. Vihdoinkin kontti alkaa olemaan sellaisessa kunnossa, että edes kehtaa pistää siitä kuvaa näytille. Seuraavaksi pitäisi jonkin sortin "listaa" kehitellä tuohon laminaatin reunaan, kun vähän pääsi repeilemään pistosahalla leikkaillessa, mutta omasta mielestä jäljestä tuli ihan hyvä silti Johtohelvetinkin, kun saisi jonnekkin piiloteltua tuolta kontista ja konkan paremmin kiinni. Kuvista kiitoksia käyttäjälle Avt0mat Lisää kuvia autosta. | |
|
| |
Ic3man
Viestien lukumäärä : 845 Paikkakunta : Lahti Muut : Insta @tonile88
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 24 Syys 2010 - 8:18 | |
| kontistahan tuli paljon parempi ku sait laminaatit sinne:) Mulla ainaki on laminaatin päissä sellasta rosterin näköistä kynnyslistaa mitä rautakaupassa myydään fiksun näkösesti oot diskantitkin laittanu kojelaudalle tosta on hyvä jatkaa Kyllähän sullaki spaceria kaipailis niinku ittelläki.. tai sitte vaan leveämpää vannetta alle | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 La 25 Syys 2010 - 0:21 | |
| Juup. Kyllähän tuo paranti kontin olemusta huomattavasti Ens kesäks jos sitä spaceria hommailisi, taikka sitten ihan leveämpätä vannetta. Tänään tuli kuolailtua noita porchen D90 vanteitakin. Nettivaraosassahan ne yhet olis kaupan, mutta ei tähän hätään ole niin paljoa rahaa, että pystyisi sellaset ostamaan nurkkiin pyörimään. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 9 Kesä 2011 - 15:34 | |
| Nostetaanpa tämäkin topikki tuolta viiden sivun takaa taas ylemmäs, kun on tapahtunutkin tässä jonnin verran muutosta tuohon vaagineeseen. Talvi tuli suurimmalta osin ajeltua aika perus orkkis kuosissa, mitä nyt keulaan ilmestyi Cupra mallin umpiot Joeys modattuina, kun olivat alunperin kirkkaat. Joulukuun tienoilla kävin hakemassa uudet etupenkit VR6 golffista, kun vanhat orkkis penkit alkoivat leviämään käsiin. Näillä eväin mentiinkin tuohon kevään korville ja oikeastaan tuohon viime maanantaihin asti, mitä nyt tarroja ilmaantu sekä sisustaan, että ulkokuoreenkin. Tän viikon maanantaina tuli lähdettyä seinäjoelle päin katselemaan Manen vanhoja Artec S1 8.5 ET 56 ja 9.5 ET 44 vanteita jaon muutos adaptereiden kera ja nehän passasi seatin alle suhteellisen hyvin, niin pakkohan ne oli ostaa pois. Levee hymy naamassa vanteet kiinni ja vanhat kyytiin kun arvelin vievän vähemmän tilaa näin. Päästiin noin 50m siitä pihasta kun tultiin Avt0matin ja Weicon kanssa tulokseen, että nehä perkele raapii ihan jumalattomasti takanta kaariin Ajelin sitten oikein varovasti jonkun 500m ja pysähyttiin vaihtamaan paino jakaumaa. Itse hyppäsin apparin penkille ja Avt0matti rattiin. Jälleen raapi, mutta päästiin sentäs Seinäjoen lähellä olevan Cittarin pihaan missä sitten näytettiin rengasavainta hätätapausmankelina kaarille ja yksi rengas siirrettiin kontista viellä takapenkille. Itse hyppäsin viellä taakse, niin alkohan se raapiminen vähenemään lisää Näillä eväin päästiin Jyväskylään ja sitä kautta takas Joutsaan. Seuraavana aamuna heräsin samantien rassaamaan alustaa alemmas ja tulihan sieltä 11 kierrosta ruuvvattua keulaa alaspäin, mutta ei se silti paljon missään tuntunut joten viellä pitäs ruuvvailla keulaa ja perää myös alemmas kunhan näyttää kaarille vähän mankelia. Gapit ainakin tahtos poies, mutta kattoo kuinka paljon jää viellä pohjapanssarin alle maavaraa, kun 11 kierrosta ylempänä oli just ja just 8cm Eilen tuli myös purkuosa autosta löydetyt Sportti helmat ja nekin tuli ruuvvailtua siinä 6h aikana kiinni. Ei ollutkaan niin yksinkertainen urakka kuin odotin... Pilipalihelvetinsaksitunkitkin pääs kerran kaatumaan ja siinä tuli revittyä melkein pelihousut, kun alko jo vituttamaan suhteellisen kovasti :DD Noh paikalleen ne sain ja ihan hyvältä ainakin omaan silmään näyttävät tuossa. Pistää vituttamaan tuo kahina mitä nuo jarru kilvet nyt päästävät kun pääsivät vääntymään maa kosketuksessa. Aivan hirveä meteli ja se pitäskin eliminoida seuraavaksi, kun jaksaa taas ruveta roplaa tota ylöspäin. Kuvia viellä kansalle, että ei mene ihan pelkäksi tarinoinniksi. Haaveilua&suunnittelua lista viellä tälle kesälle: - Uusi suorempi etupuskuri ja pesuriton lista. Puskuri vaihtoehtona myös Cupran puskuri. - Vetokoukku pois ja peräpään fixailua - Kontin asennukset uudestaan - Tarrotusten siivoilua ja vaihtoa. - Sähkölasit eteen. - Sisustan tarrapommitus vähän parempaan kuosiin. - VR6 golffin/Venton takapenkit - B/C pilarit mustaksi - Peilit osittain korin väriin. Maalipinnallekkin pitäisi jotain tehdä, kun alkaa olemaan jo suhteellisen kurjassa kunnossa, mutta tähän onneksi on tulossa muutostakin jossain välissä kesää, kun serkku lupaili, että kerkiää syksyyn mennessä vähän maalailemaan tuota. Aluksi jos myllytyttäisi tuon maalipinnan, niin saisi jotain kiiltoa ja osan pienemmistä naarmuista piiloon.
Viimeinen muokkaaja, Juhuts pvm Ti 29 Marras 2011 - 6:36, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
SamiM
Viestien lukumäärä : 152 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 9 Kesä 2011 - 19:08 | |
| Todella maukas Seatti!! Pienellä saatu taas todella paljon muutosta aikaan. Ja tulevat päivitykset kuulostavat vähintäänkin mielenkiintoisilta. Jatka samaa rataa ja päivittele tänne tietoja kun projekti etenee. | |
|
| |
-mane-
Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Joensuu Muut : SKRN
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 9 Kesä 2011 - 20:03 | |
| Noniii.. Olihan nuista puhetta jo siloin kun ne oli mulla myynnissä. Ei paha ollenkaan. Vielläkö se kaveri möi noita sillä todella asiantuntevalla ilmoituksella? Mull ois noihin käypäset hopeet keskilätkät, ja kolme alkuperäistä, pistä privaa jos kiinnostaa. Taitaa tulla tuossakin ongelmaksi tuo kunnon madallus 16"vanteilla. Hieno se silti on, | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 9 Kesä 2011 - 22:02 | |
| Kiitoksia vain OEM osat tekee ihmeitä ulkonäössä seateissakin :p Jooh niin oli, mutta ei ollut valitettavasti varaa ostella jo sillon poies :DKyllähän se noita 9.5" ja 10.5" vanteina kauppaili kun oli mittaillut nuo ulkokantitkin halkasiaan mukaan. Tuntuu tässäkin tosiaan tuottavan vähän ongelmia tuo koko, kun olis ne 17" ollu hieman paremmat. Muutta nooh, tulipahan tuota taas äsken ruuvvailtua 7 kierrosta alaspäin ja käytyä räpsimässä pölysestä ja kakkasesta autosta parit kuvatkin. Kyllähän se vähän keulasta tipahti lisää. Asvaltilla ainakin pystyy ihan hyvin rullailee ja varmaan viellä madaltamaankin pystyisi, mutta alkaa mietityttämään vähän, että mitenkä pääsen tuon kotitien soralla. Sen näkee sitten lauantaina Jos pääsee viellä, niin sitten tippuu lisää kunhan kaaria saa vähän mankeloitua. Peräkin tippuu kunhan kaaria saa vähän muotoiltua. Nakkaanpa vaikka YV:tä niistä lätkistä :p
Viimeinen muokkaaja, Juhuts pvm Ti 29 Marras 2011 - 6:36, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 To 9 Kesä 2011 - 22:09 | |
| Parani aika mukavasti uudella vannesetupilla ja helmatkin passaa oikeen nätisti, häiritsee vaan noi puuttuvat tunkinkolon lätkät.
Vähän se kaipais vielä alemmas ja vielä ku noita maalivirheitä korjailis korista niin hoplá. mut eniveis kivaan suuntaan menossa! | |
|
| |
jonderan
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 10 Kesä 2011 - 16:32 | |
| Sehän rupee näyttämään pikkuhiljaa vallan mainiolta Vanteet sopii hienosti, himpun verran vielä tiputat | |
|
| |
Jelpert
Viestien lukumäärä : 156 Paikkakunta : Järvenpää Muut : Projekti Nissan Z31 300zx
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Su 12 Kesä 2011 - 4:17 | |
| Mjoo vanteitten vaihdon jälkeen auton ilme muuttui kyl totaalisesti.
Näis kuvis näyttää jotenki vähä vammaselta mut livenä kyl iloa silmälle. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Su 12 Kesä 2011 - 17:04 | |
| Itseäkin jostakin syystä häiritsee nuo kuvat, kun tosiaan niissä näytttä enemmän perseeltä kuin onkaan vähän itteä häiritsee ne kolotkin, mutta enköhän minä jostain ne viellä pyöräytä :p 80€ helmat, kun puuttu nuo lätkät. Marmorin ovh hinta 180€ kappale Näillä näkymi tuota varmaan viellä ihan himpun pystyy tiputtelee, kun pääs suht vaivatta kotitienkin alkaa vaan mietityttämään kuinka paljon siel kohta maavaraa on, kun 8cm maavarastakin tultu jo 18 kierrosta alaspäin. Jospa tässä viikolla sais ite parempia kuvia tai jos avt0matti kerkeis räpsimään vähän kuvia :p | |
|
| |
Pastrana
Viestien lukumäärä : 848 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Su 12 Kesä 2011 - 17:09 | |
| Rajota noiden tarrojes kanssa. :face: | |
|
| |
Avt0mat Wingman
Viestien lukumäärä : 585 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Ti 21 Kesä 2011 - 16:34 | |
| Käytiin eilen vähän kokeilees, yks tiiserikuva ois valmiina. Oli vähän säätämistä koska äkkilähtöidea, autosta oli puhtaana mm. vaan toinen kylki ja muuta näppärää. Huomenna sitte lisää toisenlaisissa maisemissa, aattelin vaa tulla laittaa tänki. Seat Cordoba by Avt0mat, on Flickr Ja tuosta aikalailla päivälleen vuosi sitten otettu kuva samasta vehkeestä kun sattu löytymään. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Ti 21 Kesä 2011 - 19:05 | |
| Gappi on ainakin vähän pienentyny jos ei muuta Pientä updeittia, että pesuriton lista pistetty tilaukseen ja nyt metsästyksen alla uudet puskimet. Vakiot ainakin tähän tietoon, mutta suoremmat ja reiättömät. Jos jostakin tosin inhimilliseen hintaan löytyy Cupran etupuskuri, niin sitten se, mutta muussa tapauksessa tulee originaali tilalle ilman lämppärin reikää ja paremmissa maaleissa. Saksasta pitäs pistää jenkkiparkitkin tilaukseen, kun eivät paljoa maksa ja en jaksa itse ruveta puukottamaan noita vanhoja vilkunkantoja. | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Ti 21 Kesä 2011 - 19:20 | |
| olipas muuten hauska toi vuodentakainen vs. nykytila. avtomatin kuvaus ja säätötaidotkin ovat edenneet varsin malliikkasti. seatti parani kyllä huikeesti tolla tontituksella ja kunnon vanteilla. *big up for that* paljonhan siinä on hipisteltävää että ois vimpanpäälle siisti (vaik noi pesurien kolot jotka vuoden ammottanut ), mut ymmärrän suht hyvin kun tota omaa 40tkm/vuosi ratsuani katselen. tää on niitä "toivottomana" pidettyjä korimalleja ja onhan tuo nyt oikeinkin herkullinen. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Ti 21 Kesä 2011 - 21:35 | |
| Kiitoksia vain :p Itelläkin aikalailla tuota 20-30tkm vuodessa tulee tuon mittariin kerrytettyä. En edes kunnolla muistanut, että kuinka paljon tuohon onkaan tullut muutosta, kunnes näin tuon kuvan : DD Onhan siitä aika roimasti tultu eteenpäin, mutta jos sitä vuoden päästä olis viimeisetkin sipistelyt saatu sipisteltyä. Tosiaan ulkuori aika lohduttomassa kunnossa, kun kaikenlaista naarmua ja kiven iskua tulee vähän väliä tuolla teillä :/ | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 1:26 | |
| Tupla postia pukkaa. Pientä edistystä taas tapahtunut seatin kanssa sitten viime kuvista. Tuli volkkarilta tilattua tuo reiätön lista keulille ja kyllästyttyä myös tuohon täysin mustaan olemukseen keulassa, niin asentelin takaisin vakion merkillisen maskin. Kierteitäkin tuli taas ruuvvailtua alaspäin kun tuntuu koko ajan liian korkialta tuo auto. 5 kierrosta puoleltaan edestä niin, että kierteitä jäi viellä 5.5cm ja takaa 4 kierrosta puoleltaan, että kierteitä jäi sellaiset 4.5cm jälelle. Alkaa kohta ottamaan jo renkaat/vanteet säätöpaloihin kiinni kun ei kovin paljoa ole siellä pelivaraa :/ (mitat apujousien kera). Avt0matti vähän esitteli myös tänään minkälaista jälkeä claybarilla, colliniten kovavahoilla ja laikalla saa aikaan ja kyllähän tuo konepelti alkoi aika kivasti kiiltelemään. Viellä kun saisi nuo kiven iskemät kuriin, mutta kaikki aikanaan. Kävin myös jo hakemassa uuden suoremman puskurinkin mutta se saa maalia yllensä vasta vähän myöhemmin. Samoin tulossa puoliksi korin väriin maalattua peiliä tässä lähiaikoina. Keula alkaa näyttämään jotakuinkin tältä: Avt0mat Peräpää autosta onkin sitten tässä parin päivän aikana saanut vähän enemmän hoivaa. Ensin eilen rapsin tuosta koukun irti pienen neljän tunnin kiroilun ja äherryksen jälkeen ja tänään tuli sitten otettua merkit poies persiistä. Siirto tuomion sai myös tarra vanhan koukun reiän tilalle, kun jäi harmittava monttu jäljelle. Uusi takapuskurikin tuohon on tässä tulossa tilalle kunhan löytää jostain reiättömän ja muutenkin suhteellisen suorahkon yksilön. Tällä hetkellä löytyy nurkista yksi aika pahasti siipeensä saanut aihio josta ei nähty serkun kanssa järkeväksi lähteä leipomaan suoraa. Tarrotuksiakin tuli vähän siistittyä/karsittua/lisättyä. Avt0mat Korkeus viellä tarkoitus hieroa ylimmän tarran tarkoituksen mukaiseksi tässä kesän mittaan ;p Lopuksi viellä vähän parempaa kuvaa sisustastakin :p Avt0mat Näillä eväillä aamulla jämille
Viimeinen muokkaaja, Juhuts pvm To 24 Marras 2011 - 18:03, muokattu 5 kertaa | |
|
| |
kop-O-nen
Viestien lukumäärä : 1507 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : Vuoden jännittäjä 2015
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 1:38 | |
| Sehän näyttää söpöltä, vielä ku olis kaksovinen ni aijaijai.. Harvinaista kyllä, mutta paluu merkilliseen maskiin oli omasta mielestä ehdottomasti askel parempaan päin.. | |
|
| |
Juhuts
Viestien lukumäärä : 647 Paikkakunta : JKL
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 1:57 | |
| Itseäkin alkoi vähän harmittamaan tuo keulan ilme, kun oli vähän liian tumma ja tarvitsi jotain siihen. Kiitoksia, itseäkin toisinaan mietitättäny, että ollappa kaksi ovinen. Näyttäisi huomattavasti paremmalta, mutta nooh four doors for more whores ja siltikään pysty pitämään takapenkillä porukkaa hirveämmin kun alkaa raapimaan herkästi jo nytten | |
|
| |
olbe
Viestien lukumäärä : 38 Paikkakunta : JNS
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 6:56 | |
| Hyvältä näyttää niin sisältä kuin ulkoa Tosiaan tuo orkkismaski tuo ehkä kontrastia myös vanteiden kiiltäville reunoille ja toimii tummapohjaisten umpioiden kanssa ehkä paremmin kuin merkitön musta maski. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 10:45 | |
| Todella makeata, hunajata! Mut vinkkinä, oisko mitenkään muutettavissa tota lohkolämppärin pistokkeen paikkaa? Esim toho listaan, kilven yläkulman viereen tasaiseen kohtaan? tai sit maskiin? Tois viellä kliinimmän tosta keulasta, nyt ainaki mulle pistää silmää. Vähä niinku auton "iholuomi" | |
|
| |
vilperj
Viestien lukumäärä : 114 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 Pe 8 Heinä 2011 - 10:55 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ex Cordoba & nykyinen VR6 | |
| |
|
| |
| Ex Cordoba & nykyinen VR6 | |
|