santtud3
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Syvinkisalmen tois puol
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) La 28 Syys 2013 - 19:11 | |
| Mun mielestä toi on nyt pirun jees, kepin vaihtaisin vaan superbin keppiin.
| |
|
OskuA
Viestien lukumäärä : 106
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) La 28 Syys 2013 - 19:33 | |
| No keppi vaihtuu kyllä. Varmaan jostain muusta autosta. Superbissakaan kovin kummonen ole. What the fuck miten toi mun äsken lisäämä viesti voi olla kolmannella sivulla vanhempien julkaisujen joukossa, näkyykö muilla? Hyvin toimii | |
|
Qille
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Salo Muut : EX- VolksWagen Polo 1,4Tdi -02
EX- VolksWagen Passat 1,9tdi(agr) -02
EX- Ford Fiesta 1,6s -00
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) La 28 Syys 2013 - 22:32 | |
| jos vaihtelet tosta ton nupin ni voisin lunastella sen sulta jos siin on joku järkevä kiinnitys! tykkään kyl tost sisustast! | |
|
OskuA
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) La 28 Syys 2013 - 23:15 | |
| Mä infoan sua jos löydän jonkun tyylikkään tilalle. Se on porattu niin että se on vähän "ahdas" siihen kepin tankoon. Kääntelet ja painat alaspäin niin jää pirun tiukkaan. Mutta lähtee samalla kikalla kuitenkin vielä poiskin. | |
|
OskuA
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) To 3 Loka 2013 - 17:35 | |
| Tuli ostettua "BBS:t (kö?)" Alkaa olla tämän vuoden saldo täynnä ulkopuolta ajatellen. Onhan sitä eroakin alkuvaiheesta havaittavissa. Laittelin myös tuon vähän vänkyrän ovilistan kiinni kun ei pysty laittaa nyt muutamaa hunttia uusiin ovilistoihin. Siistimpi tuollakin kuin ilman. | |
|
OskuA
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) To 28 Marras 2013 - 0:30 | |
| | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: 3BG Clean Line (Climatronic ja Superb kojelauta asennettu) | |
| |
|