test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Nissan Silvia S12

Siirry alas 
+54
TeeVee
Juke-Maza
Jube666
hlappis
csharp
jusssi
jäse
toni
Miksutus
Thompson
JTG
ElektrikMekanik
LexEtAnnihilato
Samu
zmuli
Miikka
jallu81
_sapa_
Juha91
Tiamos
samulzi
Masq
Mai-
OspreY
kiMMMe
puerco
kop-O-nen
PIFu
Kipe
mosse
Laatueine
N|ba
Mro
Green
katiska
niko
alkku_
TomVi
Sami
sasu
pottifemma
Posmo
CDLC.CO
-Alcohol-
ändi
semppu
wiiksi
Sergey
Grontti
Hanska
teilor
renox
J4TOG
Tellu
58 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 17:31

Jos sitä nyt vielä tämän vuoden jutut rustailisi tänne, niin pääsee ajantasalle. Eli kausi 2010:

Alkuun oli tarkoitus tälle kaudelle vihdoin vaihtaa auton väriä, mutta kun sain nykyisen rengastuksen alle, väritys näytti omaan silmään ihan hyvältä ja vanha sai jäädä.

Tämän vuoden urakka lähti siitä liikkeelle, kun hommasin Primeran orkkis peltivanteet... Nehän ei ihan hirveän kauaa orkkiksilta näyttänyt, vaan hommahan karkasi heti alkuunsa käsistä Wink

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Yllättävää kyllä, vanteet ei ihan heti suoriltaan mahtunut auton alla pyörimään Very Happy
Ensin piti ihan vaan rullata vähän kaaria, mutta heti perään joutui ottamaan rälläkällä takaa peltiä ja edestä kuitua pois.
Vanteet tuli "vähän" ulos korilinjasta:
Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small
Joten kaivoin tallin perukoilta pölyttymästä joskus kauan sitten ostamani kaarilevikkeet:
Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Samalla reissulla madalsin auta vähän vielä lisää eli toisin sanoen auto on nyt likimain niin alhaalla kun sen tolla alustalla saa. Eteen taisi jäädä ihan vähän säätövaraa vielä, mutta takaa otin jo säätöpalatkin pois.. Maavaraa ei enää ihan hirveästi ole:
Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Kai siitä sitten ihan hyvä tuli. Itse ainakin olen tyytyväinen:
Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 _small

Muuten tälläkin kaudella on saanut tapella tekniikan kanssa.. Tai muuten se on kyllä toiminut mutta ahtimien kanssa on aina ollut ongelmia, eikä se yllättänyt tänäkään vuonna. Kertaalleen tulin jo trailerilla kotiin, mutta sen jälkeen sain auton taas jotenkin kuntoon. Tekniikkaankin olen vuosien saatossa jotain pientä päivittänyt, mutta ei siitä sen enempää.

Jotain pientä on taas talven varalle suunnitelmissa ja katsotaan jos jo ens kaudelle saisi sen värinkin vaihdettua. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Grontti

Grontti


Viestien lukumäärä : 871
Paikkakunta : Turku/Salo

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 19:00

Milläs specseillä vanteet on?

E: Luulenko vaan vai onko etuvilkut hiuka vinksallaa viimises kuvas?


Viimeinen muokkaaja, Grontti pvm Ke 8 Syys 2010 - 21:17, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sami

Sami


Viestien lukumäärä : 665
Paikkakunta : -03-

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 19:29

Viimesin lookki näyttää kyllä kevyesti parhaalta ehdottomasti :cheers: kelepais!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 21:44

Vanteet on 9,5x15" ja et lukemien pitäis olla edessä -17 ja takana -27.

Ja etuvilkut on ihan oikeestikin vinksallaan. Niihin tartteis talvella rakentaa jotkut kunnolliset pidikkeet, nyt nekin on vähän purkkavirityksellä paikallaan. Alkuperäisissä loksuissa on takana peltiä mihin ne saa ruuvattua kiinni, mutta noissa kuituloksuissa ei oo käytännössä mitään kiinnikettä vilkuille.
Takaisin alkuun Siirry alas
TomVi

TomVi


Viestien lukumäärä : 3391
Paikkakunta : Huittinen

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 21:49

Takaa kun laittaa vielä nuo levikkeet istumaan kunnolla niin tulee hyvän näkönen.

Ja vanteiks jotain tällästä Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
alkku_

alkku_


Viestien lukumäärä : 312
Paikkakunta : Nådendal

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 22:09

Silvia on kyllä muovaantunut todella hienoksi :cheers:

Jos nyt vanteita pitäis vaihtaa niin Hayashi Streetit (edessä) tai jotkut muut oldschool japsivanteet olis jepat. Mutta kyllä noi pellit passaa myös oikein hyvin Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sergey

Sergey


Viestien lukumäärä : 1329
Paikkakunta : Åland
Muut : kaikkea moottorilla varustettua

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 22:22

ei vaa renkaiden profiili ole aivan oikea Neutral

minkä kokoset noi kumit on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 22:28

TomVi kirjoitti:
Takaa kun laittaa vielä nuo levikkeet istumaan kunnolla niin tulee hyvän näkönen.

Ja vanteiks jotain tällästä Cool

Tarkoitus oli tosiaan laittaa noi levikkeet vaan hetkeks paikalleen ennen maalaamista ja sit maalauksen jälkeen kunnolla. Mut kun suunnitelmat tosiaan muuttui, niin jäivät noin. Joten ne on edelleen työnalla Smile Ja noi linkin vanteet on hienot.

alkku_ kirjoitti:
Jos nyt vanteita pitäis vaihtaa niin Hayashi Streetit (edessä) tai jotkut muut oldschool japsivanteet olis jepat. Mutta kyllä noi pellit passaa myös oikein hyvin Razz
Noista vanteista tykkään myös ja tosta autosta! Jonkun verran seuraillut tota projektiakin Smile


Jos en ihan väärin muista, niin renkaat on 205/55.
Takaisin alkuun Siirry alas
niko
CDLC.CO Founder
niko


Viestien lukumäärä : 1528
Paikkakunta : Turku

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 22:46

On kyllä parempaan suuntaan menty koko ajan. Pientä hifistelyä vielä kaarien ym. kanssa, jotkut raret oldschool japski vanteet sairailla specseillä alle, ni sit alkaa oleen ihan parhaillaan. Hyvännäköinen toi kyllä on jo nytkin omaan silmään ja omasta mielestä myös renkaat on sopivan munkit tälläseen japskiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.cdlc.co/shop
katiska

katiska


Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kemi

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 8 Syys 2010 - 23:47

Tää on kyl tajuttoman hottis silvia Shocked Tullu dnsf:n puolella ihailtua tätä ja tälläkin hetkellä mm. läppärin taustakuvana tämä silvia 🐰
Takaisin alkuun Siirry alas
Green
Wingman
Green


Viestien lukumäärä : 4698
Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 9 Syys 2010 - 21:18

Varmaan aiemminkin jo todennut mut on kyllä upee nipponi, pellitkin sopii mut jahka laitat joskus vielä tossa ehdotellut vanhan koulun japsivanteet alle ni se on silkkaa kermaa ja mansikoita Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 21 Loka 2010 - 12:06

Autollekin jotain pientä tapahtunut viime päivittelyn jälkeen. Jälleen kerran tuli ongelmia turbon öljyletkujen keston kanssa ja kun sinne olin vaihtamassa uusia, niin kierteet lähti kävelemään sekä pulteista että ahtimesta Mad No nyt pitäis olla kunnon letkut ja ahdinkin vaihtui samassa urakassa. Putkisto on myöskin uusittu ja takapönttö häipyi romukoppaan, nyt näyttää paremmalta, vaikka alkuun olinkin sitä mieltä etten halua tällaista Shocked Lisäks on pari uutta tarraa pitkin autoa.
100+:ssakin tän kanssa tuli käytyä.

Uusia vanteitakin on surffailtu netistä ja muutamat hienot on löytynyt, mutta vielä en oo ostanut mitään.

On tällä vaan kiva ajella verrattuna tohon uudenpaan Silviaan Smile Kelit alkaa vaan mennä vähän sellasiks, että tartteis varmaan laittaa jo talvisäilöön.. Yhdellä reissulla HML-TKU oli jo pakko vetästä bussipysäkille ja ruuvata alusta niin pehmeeks kun saa, niin sai edes vähän parempaa tuntumaa tiehen.. Mutta kun ei malttais vielä laittaa talliin odottamaan kesää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 21 Loka 2010 - 12:07

katiska kirjoitti:
Tää on kyl tajuttoman hottis silvia Shocked Tullu dnsf:n puolella ihailtua tätä ja tälläkin hetkellä mm. läppärin taustakuvana tämä silvia 🐰
Jos tää olis facebookki niin tästä olis ihan pakko tykätä :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Mro

Mro


Viestien lukumäärä : 1157
Paikkakunta : Tre/Ylö

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 21 Loka 2010 - 12:11

Oli kyl hyvän näkönen 100plussassa, kaverin kanssa siinä useempaan otteesee kuolailtii, jutulle ei vaa uskaltanu tulla Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 21 Loka 2010 - 20:43

Ihan rohkeesti vaan jutuille, en mä pure Smile
Monesti huomannut, et jollain on ollut jotain kysyttävää tai sanottavaa, mut sit kun selvii että tää on mun auto, niin pojat on sanonut vaan aijaa, ja lähtenyt pois. En mä nyt niin hirveen pelottava voi olla Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
N|ba

N|ba


Viestien lukumäärä : 1449
Paikkakunta : Rusko

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTo 21 Loka 2010 - 23:00

juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Laatueine




Viestien lukumäärä : 2327
Paikkakunta : Turku

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyPe 22 Loka 2010 - 7:46

wait, wat? Tellu onkin muija?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://qwerty.arkku.net
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyPe 22 Loka 2010 - 10:36

N|ba kirjoitti:
juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto Smile
Näin useimmat luulee, mutta mä oon kyllä omistanut ton auton kauemmin kun mitä oon mieheni kanssa seurustellut, joten ihan on minun ikioma auto Smile

Laatueine kirjoitti:
wait, wat? Tellu onkin muija?
Järkyttävä totuus Shocked Mutta se fakta tuntuu kyllä pelottavan monet autosta kiinnostuneet pois.

Niin eikä toi mun äijäkään pure vaikka multa tulis autosta joku jotain kysymään tai muuten juttelemaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
mosse

mosse


Viestien lukumäärä : 1928
Paikkakunta : Joensuu

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyPe 22 Loka 2010 - 15:50

No onhan nyt Macce-pappa melko pelottava näky Shocked Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Laatueine




Viestien lukumäärä : 2327
Paikkakunta : Turku

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyPe 22 Loka 2010 - 16:34

Tellu kirjoitti:

Laatueine kirjoitti:
wait, wat? Tellu onkin muija?
Järkyttävä totuus Shocked Mutta se fakta tuntuu kyllä pelottavan monet autosta kiinnostuneet pois.

Niin eikä toi mun äijäkään pure vaikka multa tulis autosta joku jotain kysymään tai muuten juttelemaan Wink
Hah! Hauska käänne, en osannut mitenkään yhdistää näin päin vaikka teidät olen kesällä koulukadun abc:lläkin nähnyt. Positiivistahan se vaan on, oisko nyt foorumilla siis jopa 4(?) avoimesti naispuolista käyttäjää :cheers: Ekiä ja muita 'synnyin miehen ruumiseen' prinsessoja laskematta...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://qwerty.arkku.net
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyLa 23 Loka 2010 - 0:21

mosse kirjoitti:
No onhan nyt Macce-pappa melko pelottava näky Shocked Laughing
Onhan se pahan näköinen, mut ihan kiltti silti Laughing

Laatueine kirjoitti:
Tellu kirjoitti:

Laatueine kirjoitti:
wait, wat? Tellu onkin muija?
Järkyttävä totuus Shocked Mutta se fakta tuntuu kyllä pelottavan monet autosta kiinnostuneet pois.

Niin eikä toi mun äijäkään pure vaikka multa tulis autosta joku jotain kysymään tai muuten juttelemaan Wink
Hah! Hauska käänne, en osannut mitenkään yhdistää näin päin vaikka teidät olen kesällä koulukadun abc:lläkin nähnyt. Positiivistahan se vaan on, oisko nyt foorumilla siis jopa 4(?) avoimesti naispuolista käyttäjää :cheers: Ekiä ja muita 'synnyin miehen ruumiseen' prinsessoja laskematta...


No ei toi mun auto ainakaan oo mikään ihku-pinkki-tyttö-barbi-auto, niin ei kai se ihme oo jos ei sitä heti yhdistä muhun, mut toisaalta oon tehnyt siitä just sen näkösen mistä ite tykkään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Kipe

Kipe


Viestien lukumäärä : 1080
Paikkakunta : Ii/Oulu

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyLa 23 Loka 2010 - 8:43

OT
Ää, ootko sä se sama tellu joka ties mototnetissä kakstahtisista kaiken tai jtn? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kipe.1g.fi/kuvat/
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptySu 24 Loka 2010 - 11:16

Kipe kirjoitti:
OT
Ää, ootko sä se sama tellu joka ties mototnetissä kakstahtisista kaiken tai jtn? Very Happy
Noo, en oo kertaakaan koskaan ajanut mopolla enkä tie mikä on mototnet. Tältä pohjalta väittäisin, että kyseessä on eri tyyppi Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
PIFu




Viestien lukumäärä : 1265

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptySu 24 Loka 2010 - 12:16

Tellu kirjoitti:
N|ba kirjoitti:
juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto Smile
Näin useimmat luulee, mutta mä oon kyllä omistanut ton auton kauemmin kun mitä oon mieheni kanssa seurustellut, joten ihan on minun ikioma auto Smile

http://www.ihatestickers.com/random-c-8/this-is-not-my-boyfriends-ride-p-631
mikäs siis sen sopivampi 🐰
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptySu 24 Loka 2010 - 15:45

PIFu kirjoitti:
Tellu kirjoitti:
N|ba kirjoitti:
juu, luulin mäkin eka että oli herrasi auto Smile
Näin useimmat luulee, mutta mä oon kyllä omistanut ton auton kauemmin kun mitä oon mieheni kanssa seurustellut, joten ihan on minun ikioma auto Smile

http://www.ihatestickers.com/random-c-8/this-is-not-my-boyfriends-ride-p-631
mikäs siis sen sopivampi 🐰
Hih, aika loistava =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTi 8 Helmi 2011 - 23:27

Taas on tää jokatalvinen pohdiskelu päällä. Varmaan kolmas talvi peräkkäin, kun motivaatio on aivan kadoksissa ja mieli tekis vaan hukata koko auto. Joka kerta se on mennyt ohi sillä, että kesällä pääsee ajamaan Silvialla, mutta silti.. Voi olla, että jos joku tarpeeksi rahaa löisi käteen voisin jopa luopua autosta.

Vastapainona tässä justiin hieron kauppoja paremmasta kytkimestä, koska vanha alkoi pikkuisen luistamaan syksyllä. Eli en mä vielä ihan kokonaan ole luovuttanut tämän kanssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kop-O-nen

kop-O-nen


Viestien lukumäärä : 1507
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : Vuoden jännittäjä 2015

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTi 8 Helmi 2011 - 23:31

Tellu kirjoitti:
Taas on tää jokatalvinen pohdiskelu päällä. Varmaan kolmas talvi peräkkäin, kun motivaatio on aivan kadoksissa ja mieli tekis vaan hukata koko auto. Joka kerta se on mennyt ohi sillä, että kesällä pääsee ajamaan Silvialla, mutta silti.. Voi olla, että jos joku tarpeeksi rahaa löisi käteen voisin jopa luopua autosta.

Vastapainona tässä justiin hieron kauppoja paremmasta kytkimestä, koska vanha alkoi pikkuisen luistamaan syksyllä. Eli en mä vielä ihan kokonaan ole luovuttanut tämän kanssa Smile
Sitä se aina on, ei muutaku selailemaan netistä nättien S12.n kuvia, ja tilailemaan uutta osaa autoon.

Ainaki tolla reseptillä sain ite herätettyä vanhan kuumeen entistä kovempana uudestaan! Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
puerco

puerco


Viestien lukumäärä : 1381
Paikkakunta : Espoo

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyTi 8 Helmi 2011 - 23:33

alkaa olemaan varsin härski peli kyllä. Ja mä oonki tiennyt että tellu on muija, läl läl lää.. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.elpuercosi.fi
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 9 Helmi 2011 - 0:53

puerco kirjoitti:
alkaa olemaan varsin härski peli kyllä. Ja mä oonki tiennyt että tellu on muija, läl läl lää.. Razz


Mä luulin että kaikki on tiennyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
kiMMMe

kiMMMe


Viestien lukumäärä : 989
Paikkakunta : Parainen
Muut : fillari...


Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 EmptyKe 9 Helmi 2011 - 9:39

en mä ainakaa tienny :O no mut autoon, on kyl härski, varsinkin vanne puolella Smile ja toivotaan että se motivaatio sieltä jostain puskee esiin. Jatka vaan samaa hyvää linjaa :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nissan Silvia S12
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Nissan Silvia K's KPS13
» Vadelli: Z11 Cube & Nissan Silvia "She's fifteen" S15
» Marcuksen Silvia S15 SpecR
» Nissan s13 zg
» Nissan Bluebird `87

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: