test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Nissan Silvia S12

Siirry alas 
+54
TeeVee
Juke-Maza
Jube666
hlappis
csharp
jusssi
jäse
toni
Miksutus
Thompson
JTG
ElektrikMekanik
LexEtAnnihilato
Samu
zmuli
Miikka
jallu81
_sapa_
Juha91
Tiamos
samulzi
Masq
Mai-
OspreY
kiMMMe
puerco
kop-O-nen
PIFu
Kipe
mosse
Laatueine
N|ba
Mro
Green
katiska
niko
alkku_
TomVi
Sami
sasu
pottifemma
Posmo
CDLC.CO
-Alcohol-
ändi
semppu
wiiksi
Sergey
Grontti
Hanska
teilor
renox
J4TOG
Tellu
58 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
LexEtAnnihilato




Viestien lukumäärä : 209

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 19:48

saahan sitä juu, ja kun kunnolla tekee ni pitäs kestääkki. Saattas löytyö tohon koneeseen kansia, pakosarjoja ja imusarja-kaasaripaketteja jos tarvetta on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 20:06

LexEtAnnihilato kirjoitti:
saahan sitä juu, ja kun kunnolla tekee ni pitäs kestääkki. Saattas löytyö tohon koneeseen kansia, pakosarjoja ja imusarja-kaasaripaketteja jos tarvetta on.
Kannet ja pakosarjat mulla jo on uudet, mutta imusarja-kaasaripaketille ois jossain vaiheessa tarvetta Smile Laita vaikka yv:llä mitä sulla on tarjolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG


Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 20:21

Mielenkiinnosta miksi "väkisin" kasi vaikka tuohon olis voinut laittaa vaikka ja mitä modernimpaa ja pienempi tilavuista esimerkiksi ahdettuna. Vaikka se tuttu ja turvallinen SR20DET. Hiukan eri tavalla luulisi olevan osaakin saatavilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Thompson

Thompson


Viestien lukumäärä : 280
Paikkakunta : Rauma
Muut : HD

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 20:44

Voisi samaa kysyä, että miksi SR kun on mahdollisuus laittaa kasi... Laughing Miksi kaikki pitäisi tehdä helpoimman kautta?

Edit. Onhan se nyt aivan saatanan kähee peli kasin äänillä!


Viimeinen muokkaaja, Thompson pvm Ke 28 Joulu 2011 - 20:48, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Miksutus

Miksutus


Viestien lukumäärä : 312
Paikkakunta : Oulu
Muut : Läjä mopoja ja pieni sievä kömpijä..

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 20:45

Hyvä vain, että joskus jotain muutakuin kuin sitä SR20DETtiä koska harrastuksesta lähtisi maku jos kaikki tekisi asiat saman kaavan mukaan.. Auto näyttää hyvältä ja lopputulosta odotellaan kun kone istuu pellin alla :bball:
Takaisin alkuun Siirry alas
toni
CDLC Mascot
toni


Viestien lukumäärä : 4363
Paikkakunta : tku
Muut : CR250

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 22:03

Jostain syystä mä tykkään ideasta. Mut sit ku se susta itestä alkaa tuntuu typerältä, niin tuo kone kyllä menisi kivasti veljen rekordin keulille :p
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tonikoli.com
jäse




Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Haapajärvi/P-Pohjanmaa
Muut : Nissan Bluebird 2.0TTDiC

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 22:12

On tullut tätkin seurailtua, mutta kirjoittamaan en ole vielä uskaltautunut, mutta nyt.
¨
Ulkokuori on kyllä todella passeli omaan silmään. Silleen kaikkea sopivasti Laughing

Moottorista olin aluksi et ei per*e rööverin kasi, mutta sitten tuli ahaa elämys. Tämähän täydentää paketin aika hyvin. V8 murina ja riisikippo luo kivan kontrastin Very Happy Ei muutakuin tsemppia rakentamisen kanssa varmasti monta ongelmaa ratkottavana.
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG


Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyKe 28 Joulu 2011 - 23:33

Mä en nää mitään syytä minkä takia jo hyväksi todetun kaavan toteuttaminen olisi jotenkin helpoimman kautta menemistä. Ihan samalla tavalla joutuu koneen korvia modailemaan, ja mahdollisesti kaikkea muutakin laittaa sinne sitten kasin tai minkä tahansa "modernin" moottorin. Rover merkkinä ei herätä kunnioitusta, eikä luottamusta. Kaasarit mä jättäisin muutenkin pois, ja nykyaikaistaisin autoa teknisesti mahdollisimman paljon ilman, että se näkyy suoraan päälle. Kone varmasti voi olla hyvä ja ainakin omaperäinen ratkaisu, mutta ehkä mä oon liian oem+ tyyppi suhtautumaan tohon moottorivalintaan "oikealla" tavalla.

Iso käsi kuitenkin kuitenkin projektin laajuudesta, ja toivottavasti valmistuessa myös työnjäljestä. Hieno projekti joka tapauksessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hanska

Hanska


Viestien lukumäärä : 1006
Paikkakunta : Kerava

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 7:05

Roverin V8 ruiskulla ja itb:llä. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
jusssi

jusssi


Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : helsinki

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 7:18

jäse kirjoitti:
Moottorista olin aluksi et ei per*e rööverin kasi, mutta sitten tuli ahaa elämys. Tämähän täydentää paketin aika hyvin. V8 murina ja riisikippo luo kivan kontrastin

Itellä oli vähän samat fiilikset kyllä, mut päädyin siihen et hyvä kun ei aina mennä sitä perinteistä reittiä. Laughing
Pysyykö vanteet pelteinä? Näkisin tän alla niin mielellään jotain jdm-vannetta. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
LexEtAnnihilato




Viestien lukumäärä : 209

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 19:12

"roverin" kasi on huono ja "jenkki" ei vaikka sama kone ku buickilla....
ja tärkeintähän näissä moottoreissa on ääni, kunnon putkisto, ja maksimissaan taka-akselin kohdalta poikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
csharp

csharp


Viestien lukumäärä : 792
Paikkakunta : Pori
Muut : Äitin tunturi!

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 19:16

Eikös se juuri alunperin ollut buickista, kunnes britit alkoi lyömään sitä jokaseen sporttibiiliin ja alkoivat sitten valmistaa sitä britanniassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://juusela.net
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 21:21

JTG kirjoitti:
Mielenkiinnosta miksi "väkisin" kasi vaikka tuohon olis voinut laittaa vaikka ja mitä modernimpaa ja pienempi tilavuista esimerkiksi ahdettuna. Vaikka se tuttu ja turvallinen SR20DET. Hiukan eri tavalla luulisi olevan osaakin saatavilla.
No väkisin ja väkisin, mun mielestä SR on vähän tylsä vaihtoehto ja kun mulla nyt on toi jenkkiauto/kasikuume ollut jo muutaman vuoden, niin tää on mun mielestä hyvä juttu. Sopivan erilainen ja helpottaa kuumeiluun vaikkei tää nyt jenkkikone ookaan Smile

jäse kirjoitti:
Moottorista olin aluksi et ei per*e rööverin kasi, mutta sitten tuli ahaa elämys. Tämähän täydentää paketin aika hyvin. V8 murina ja riisikippo luo kivan kontrastin Very Happy Ei muutakuin tsemppia rakentamisen kanssa varmasti monta ongelmaa ratkottavana.
Sä kiteytit mun ajatukset ihan täysin, japsikippo ja kasin murina Laughing Kiitoksia tsempistä, tulee varmasti tarpeeseen.

jusssi kirjoitti:
Pysyykö vanteet pelteinä? Näkisin tän alla niin mielellään jotain jdm-vannetta. Wink
Mä haluaisin jotkut japsivanteet tähän ja on niitä vähän tullut surffattuakin netistä. Tartteis saada aikaiseksi laittaa noi pellit myyntiin, niin vois alkaa miettiä sitten uusia vanteita.

toni kirjoitti:
Jostain syystä mä tykkään ideasta. Mut sit ku se susta itestä alkaa tuntuu typerältä, niin tuo kone kyllä menisi kivasti veljen rekordin keulille :p
Hih Smile Toi kone on ollut ooppelin keulilla ennen kun se mulle tuli, tais olla just rekordissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
JTG

JTG


Viestien lukumäärä : 1379
Paikkakunta : Raisio

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTo 29 Joulu 2011 - 23:23

Tellu kirjoitti:
JTG kirjoitti:
Mielenkiinnosta miksi "väkisin" kasi vaikka tuohon olis voinut laittaa vaikka ja mitä modernimpaa ja pienempi tilavuista esimerkiksi ahdettuna. Vaikka se tuttu ja turvallinen SR20DET. Hiukan eri tavalla luulisi olevan osaakin saatavilla.
No väkisin ja väkisin, mun mielestä SR on vähän tylsä vaihtoehto ja kun mulla nyt on toi jenkkiauto/kasikuume ollut jo muutaman vuoden, niin tää on mun mielestä hyvä juttu. Sopivan erilainen ja helpottaa kuumeiluun vaikkei tää nyt jenkkikone ookaan Smile

Toihan selittää paljon. Siksi väkisin lainausmerkeissä Smile Enkä mä tarkoita, että se sr olis ainoa oikea konevaihtoehto. Nissaniin kuitenkin nissanin kone ja niin edespäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 0:05

JTG kirjoitti:
Tellu kirjoitti:
JTG kirjoitti:
Mielenkiinnosta miksi "väkisin" kasi vaikka tuohon olis voinut laittaa vaikka ja mitä modernimpaa ja pienempi tilavuista esimerkiksi ahdettuna. Vaikka se tuttu ja turvallinen SR20DET. Hiukan eri tavalla luulisi olevan osaakin saatavilla.
No väkisin ja väkisin, mun mielestä SR on vähän tylsä vaihtoehto ja kun mulla nyt on toi jenkkiauto/kasikuume ollut jo muutaman vuoden, niin tää on mun mielestä hyvä juttu. Sopivan erilainen ja helpottaa kuumeiluun vaikkei tää nyt jenkkikone ookaan Smile

Toihan selittää paljon. Siksi väkisin lainausmerkeissä Smile Enkä mä tarkoita, että se sr olis ainoa oikea konevaihtoehto. Nissaniin kuitenkin nissanin kone ja niin edespäin.

Juu ymmärrän mitä tarkoitat ja oishan Nissanillakin ollut paljon kiinnostaviakin vaihtoehtoja. Mutta kun jotain saa päähänsä, niin ei sitä sitten enää mikään muuta Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
CDLC.CO
CDLC.CO Founder



Viestien lukumäärä : 5471
Paikkakunta : Turku

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 13:54

Kyl tos on meininkii, laittaaha ne japaninkoneita koko ajan jenkki tai johonki bmw vehkeisiin, miksei toisinpäin?
Takaisin alkuun Siirry alas
hlappis

hlappis


Viestien lukumäärä : 421
Paikkakunta : mikkeli village

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 15:03

meinasitko piristää tuota muulla kuin kaasarilla ja imukannella vain?
missä lienee näitten puristukset pyörii vakiona?
onkos näissä laahuri nokka vai mekaaninen vakiona?
ja löytyykö aftermarket nokkia?

eikös jenkeissä jo ole ollu pitkää jo muotia laittaa näitä lsx,ls1 jne näihin kippoihin?
ja miksi ei?kevyt kone,halpoja,alhaalta asti vääntävä ja viritys potentiaaliakin löytyy.
suomessa tahtoo tuo laki estää kaiken kivan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jube666




Viestien lukumäärä : 199
Paikkakunta : Eastside
Muut : H-D

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 15:26

No nythän tästä tuli kiinnostava! Aina kun kasi laitetaan johonkin se on kiinnostavaa. Smile

Toihan on vissiin 3,5 litranen jos oikein muistan, eli saako sen tähän ihan mutkitta leimattua?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miksutus

Miksutus


Viestien lukumäärä : 312
Paikkakunta : Oulu
Muut : Läjä mopoja ja pieni sievä kömpijä..

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 15:35

Jube666 kirjoitti:
Toihan on vissiin 3,5 litranen jos oikein muistan, eli saako sen tähän ihan mutkitta leimattua?

Ja pari viestiä ylempää
Tellu kirjoitti:
Täähän on tarkoitus pitää kilvissä ja vielä laillisesti ja siihen toi Roverin kasi on just eikä melkein sopiva Smile Silvioista löytyy sellainen verrokkikone, jonka avulla toi kasi menee tehojen, painojen ja litrojen puolesta kilpiin.

Ja on 3.5l kone. Edes hieman voisi jaksaa lukea ennenkuin kysyy Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
Jube666




Viestien lukumäärä : 199
Paikkakunta : Eastside
Muut : H-D

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 17:33

Miksutus kirjoitti:
Jube666 kirjoitti:
Toihan on vissiin 3,5 litranen jos oikein muistan, eli saako sen tähän ihan mutkitta leimattua?

Ja pari viestiä ylempää
Tellu kirjoitti:
Täähän on tarkoitus pitää kilvissä ja vielä laillisesti ja siihen toi Roverin kasi on just eikä melkein sopiva Smile Silvioista löytyy sellainen verrokkikone, jonka avulla toi kasi menee tehojen, painojen ja litrojen puolesta kilpiin.

Ja on 3.5l kone. Edes hieman voisi jaksaa lukea ennenkuin kysyy Exclamation

Ihan suunnattomat pahoittelut. Rolling Eyes

Jäi tohkeissaan huomaamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Juke-Maza

Juke-Maza


Viestien lukumäärä : 27

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 18:46

Hitto vie kun on nätti silvia! Smile
Tekniikkakin on ihan asiallinen Wink

Tällainen tuli haalittua omaan projektiin:

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 VolvoProjekti006

Perässä ZF:n 5v loota. Löytyy melkoisen paljon osaa tuohon moottoriin jos kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
TeeVee

TeeVee


Viestien lukumäärä : 75

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyPe 30 Joulu 2011 - 19:17

3.5 l V8 silvia :cheers: pakko arvostaa, näyttää silvia olevan jo nyt ihan jeppis kamaa.
lisää stooria & kuvia odotellessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
jukkis.




Viestien lukumäärä : 19

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyLa 31 Joulu 2011 - 1:59

mää en kyllä tajua miksi tuommosia muinais muistoja laitetaan yhtään minkään vehkeen keulille. onhan esim bemarilla 3.0 3.5 ja 4.0 litrasia kaseja. tai vaikka jotain japsi moottoreita.



TÄSTÄ EI KANNATA OTTAA NOKKIINSA TÄÄ ON MUN MIELIPIDE.
Takaisin alkuun Siirry alas
turbiini

turbiini


Viestien lukumäärä : 35
Muut : heppa

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyLa 31 Joulu 2011 - 9:29

Silviako sitten ei ole muinaismuisto? Muinaismuisto muinaismuistoon nimenomaan sopii kuin nyrkki perseeseen! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Bäkström

Bäkström


Viestien lukumäärä : 1097
Paikkakunta : Kouvola

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyLa 31 Joulu 2011 - 10:26

turbiini kirjoitti:
Silviako sitten ei ole muinaismuisto? Muinaismuisto muinaismuistoon nimenomaan sopii kuin nyrkki perseeseen! Very Happy

Ja sun postaukset ei sovi mihinkään väliin, ja end of BS tähän.

Mielestäni takavetoiseen japanilaiseen kuuluu ahdettu rivikone, ja v8:it isoihin edustusautoihin.

Mutta ei siinä, hienohan tuo s12 on, ja saa nähdä kuinka konehuoneeseen sopivaksi tuon koneen saa, onnea projektiin ja odotetaan jatkoa/lopputulosta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Juke-Maza

Juke-Maza


Viestien lukumäärä : 27

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyLa 31 Joulu 2011 - 10:39

jukkis. kirjoitti:
mää en kyllä tajua miksi tuommosia muinais muistoja laitetaan yhtään minkään vehkeen keulille. onhan esim bemarilla 3.0 3.5 ja 4.0 litrasia kaseja. tai vaikka jotain japsi moottoreita.
Jep kyllähän varmasti löytyy hienoja ja pieniä kaseja muualtakin mutta taitaa tuossa koneen valinnassa olla tehoraja takana. Roverin konetta kun on tehty laiskimmillaan muistaakseni 130 heppaisena ja tokihan nuo ovat todella keveitä kun on alumiinikone.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyMa 30 Tammi 2012 - 22:02

hlappis kirjoitti:
meinasitko piristää tuota muulla kuin kaasarilla ja imukannella vain?
missä lienee näitten puristukset pyörii vakiona?
onkos näissä laahuri nokka vai mekaaninen vakiona?
Vakiopuristukset on 8.25:1. Väittäisin, että tässä on laahurinokka, mutta en oo varma, kun en oo vielä ehtinyt konetta avaamaan.
Niin ja eihän tätä virallisesti saa viritellä, jos haluan tän kilvissä pitää. Mutta on mulla tossa eteisessä odottamassa toiset kannet Rolling Eyes

Juke-Maza kirjoitti:
jukkis. kirjoitti:
mää en kyllä tajua miksi tuommosia muinais muistoja laitetaan yhtään minkään vehkeen keulille. onhan esim bemarilla 3.0 3.5 ja 4.0 litrasia kaseja. tai vaikka jotain japsi moottoreita.
Jep kyllähän varmasti löytyy hienoja ja pieniä kaseja muualtakin mutta taitaa tuossa koneen valinnassa olla tehoraja takana. Roverin konetta kun on tehty laiskimmillaan muistaakseni 130 heppaisena ja tokihan nuo ovat todella keveitä kun on alumiinikone.

Juke-Maza tossa toikin jo pointin esille. Tää Roverin kasi on kevyt ja niitä on tosiaan tehty todella laiskoinakin. Eli saa kilpiin, kun verrokkina on vg30e-kone, jossa tehot on 166hp.

Ja Silvia tosiaan alkaa olla aika muinaismuisto, onhan tää mun yksilö jo 25-vuotias Very Happy

Projekti on taas edistynytkin jonkun verran. Alkaa olla ihan hyvällä mallilla siihen, että kohta voi alkaa laittaa uutta konetta paikalleen. Viime viikolla käytiin muutaman kaverin kanssa nostamassa kone pois nokalta:

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _small

Ja eilen kävin repimässä vielä kaikki johdot ja lähes kaiken muunkin ylimääräisen pois konehuoneesta:

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _small

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _small
Loputkin tarttee vielä nykästä pois ennen, kun maalaan konehuoneen. Se ois tarkoitus siistiä ja maalata ennen uutta konetta.

On toi johtohässäkkä vaan aikamoinen tällaisessakin:

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 _smaller
Toisella puolella vielä melkein samanlainen. Niistä jää aika paljon ylimääräiseksi koneen vaihdon myötä.

P.S. Ostakaa joku mun peltivanteet pois! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
IL3

IL3


Viestien lukumäärä : 1051
Paikkakunta : Vantaa

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTi 31 Tammi 2012 - 22:03

Hyvältä näyttää ja mielenkiintoinen prokkis.
En huomannu oliko jo puhetta, mutta onko tietoa onko vastaavaa konetta vaihdettu aiemmin Suomessa S12:n keulille?
Ps. Suht hyvin mätsää letin väri kiesiin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Tellu

Tellu


Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Turku/Hämeenlinna

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTi 31 Tammi 2012 - 22:32

IL3 kirjoitti:
Hyvältä näyttää ja mielenkiintoinen prokkis.
En huomannu oliko jo puhetta, mutta onko tietoa onko vastaavaa konetta vaihdettu aiemmin Suomessa S12:n keulille?
Ps. Suht hyvin mätsää letin väri kiesiin Laughing

Suomessa ei mun tietääkseni ole yhtään vastaavaa koneenvaihtoa tehty. Norjassa on yksi, missä on LS1, mutta sellasta nyt ei Suomen pykälien mukaan saa mitenkään kilpiin täällä. Niin ja tostakin kuulin vasta pari kuukautta sitten Smile

Tukan väri on tarkkaan mietitty, että varmasti passaa autoon. Jos joskus maalaan auton vaikka siniseksi, niin täytyy letti värjätä samalla. Eiku miten se meni Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hlappis

hlappis


Viestien lukumäärä : 421
Paikkakunta : mikkeli village

Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 EmptyTi 31 Tammi 2012 - 23:11

olikos nuo sun toiset kannet mitkä meinasit vaihtaa niin pienemmillä palotiloilla?tietääkseni näitä on 28cc ja 36cc tiloilla?
noi "myyntiesite" rutut ja tehot ei taho pitää paikkaansa varsinkaan vanhoissa moteissa Rolling Eyes
jos budjettiviriä tekee ni pikkutilaset kannet ja ohkanen peltitiiviste ni vähän rutut nousis, täten vääntöä ja tehoa tulis alakierroksille pikkasen lisää
mikä katuautoon sopii mainiosti.
tietysti modernimpi nokka olis kiva ja imukansi Very Happy
mielenkiintoinen rojekti.
☀
tuosta nokkaa?: http://www.ebay.com/itm/Buick-Special-215-Isky-Cam-Camshaft-Lifters-Kit-Torque-/170774214078?hash=item27c2efb5be&item=170774214078&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Nissan Silvia S12   Nissan Silvia S12 - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nissan Silvia S12
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Nissan Silvia K's KPS13
» Vadelli: Z11 Cube & Nissan Silvia "She's fifteen" S15
» Marcuksen Silvia S15 SpecR
» Nissan s13 zg
» Nissan Bluebird `87

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: