| Golf IV/Bora | |
|
+113elias Ju$e PELTSiii Grontti BadBrains samza Isokangas Koomik juh-o Rister Specs Jok3la kommandant Pannu Tapsu tombbis Nollie Garash stompe WILU TIKU vildur Jone epk JomBaH zozua buubaa pyöveli tSiäni make_1986 any1 polarice OJ MirozGa OziBo_ lewe kastemato wiiksi vokhelo sampppa- Dickkis Heku Ruusenvisti Tume -eetzi Ville500 Jeth Jomppad Repolainen Demon Äpsä tuomos -ville- Basu Bessi Ani t-t inno nani marko586 wahoo Expertti note -zamppa- Killer93yo Spex jab Quorro JayDee Br0klyn dumppi^^ xite Diitti Jupe© Henbi Jesimiri santtud3 Juhi jjjesse redlane Pyrde Suutarinen_ Ipe Jarzzapp Turbo X Ate Juueli jusni Toni K Spl_xtr Wald Micsu -Joonas GrapL Vietsu Ede Kipe kimPe Ceisari Topsuu MixuJoo ezpej Raabjorn Makkeli Green Pazihi ee-2 toni VAGat Hexä _paffa J.K IL3 117 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Topsuu
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 15 Kesä 2013 - 21:20 | |
| hei mitenkä on kärsiikö etujarrusatuloista viilata jotai 3mm pintaa pois??
E: ihan vakiosatulat | |
|
| |
kimPe
Viestien lukumäärä : 21
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 16 Kesä 2013 - 13:46 | |
| - Mro kirjoitti:
- Kulkee vetarin ali ja koiranluu kiinnittyy iskarintolppaan..
Kiinnitys onnistuu myös etuvedon alkuperäiselle kiinnityspaikalle, kunhan taivuttaa vakaajaa hieman tai laittaa koiranluun ja vakaajan väliin jonkun holkin. tuosta mallia | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 16 Kesä 2013 - 14:26 | |
| - Topsuu kirjoitti:
- hei mitenkä on kärsiikö etujarrusatuloista viilata jotai 3mm pintaa pois??
E: ihan vakiosatulat Mulla ainaski kesti. | |
|
| |
Topsuu
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Su 16 Kesä 2013 - 15:02 | |
| - Kipe kirjoitti:
- Topsuu kirjoitti:
- hei mitenkä on kärsiikö etujarrusatuloista viilata jotai 3mm pintaa pois??
E: ihan vakiosatulat Mulla ainaski kesti. noni hyvä homma eiköhä tuo meikälläki | |
|
| |
Ede
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 17 Kesä 2013 - 20:40 | |
| mistä porukka tilaillu camber shimmi levyjä taakse? ei oo oikee toi ebay hallus :-D | |
|
| |
Topsuu
Viestien lukumäärä : 243 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 17 Kesä 2013 - 20:50 | |
| | |
|
| |
Ede
Viestien lukumäärä : 83 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 17 Kesä 2013 - 22:42 | |
| joo ! täytyy pistää noi miinus ykköset tilaukee ni jos ei raapis kaarii enää niin rajusti | |
|
| |
Vietsu
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 24 Kesä 2013 - 11:35 | |
| Meneeks teillä miten paljon sisempiä vetoniveliä?
Omaan vaihdoin n.kk sitten ja taas tuntus pitävän ääntä... | |
|
| |
ezpej
Viestien lukumäärä : 43 Paikkakunta : The Suur-Kouvola Muut : Bmw M20 Turbo
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 24 Kesä 2013 - 17:04 | |
| - Vietsu kirjoitti:
- Meneeks teillä miten paljon sisempiä vetoniveliä?
Omaan vaihdoin n.kk sitten ja taas tuntus pitävän ääntä... Sama täällä :)vasen puoli. Täytynee tilailla käytetty alkuperäinen, kestää ainakin puolet paremmin. Ja sit tarkka renkaan tasapainotus. | |
|
| |
Vietsu
Viestien lukumäärä : 48 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 24 Kesä 2013 - 20:04 | |
| - ezpej kirjoitti:
Sama täällä :)vasen puoli.
Täytynee tilailla käytetty alkuperäinen, kestää ainakin puolet paremmin. Ja sit tarkka renkaan tasapainotus. Joo vasen mullaki. Mulla on alkuperänen, onneks ton ekan saa sentään takuuseen, mutta ei noita kovin montaa kehtais vuodessa ostella. Jännä kyllä, ku ei oo ees kovin matala verrattuna muihin ja silti menee. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 25 Kesä 2013 - 18:10 | |
| Mikähä piru mahtaa vielläkin vaivata golffia? 1.8t AGU lastutettu 290tkm.. 3000-4000 välissä puutumista/nyhtämistä. Varsinkin silloin kun kone on lämmin.
nyt tuhannen kilometrin sisään vaihdettu: - Lambda - Maf - Bensasuodin - N75 venttiili - By-pass (audin 225hv) - Katysaattori tarkistettu (ei sulanut)
tulpat on vaihdettu 15tkm sitten marmorilta ostettuihin..
Ilmoittaa silloin tällöin seoksista vikakoodeissa, huom silloin tällöin, eikä vagcomi kertonu sen enempää et mikä vika.
menee kohta niin vitun hermo tuoho yksinkertaiseen 1.8t tekniikkaan, varsinki ku osia ostettu sen mukaan ku epäillystä on tullu.. mut saavutettu noilla on jo kumminki kahden litran bensankulutus vähennys kaupunki ajoon. Sekä että enää ei 4000jälkeen nyhdä. | |
|
| |
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 25 Kesä 2013 - 19:31 | |
| Kokeile uutta lämpöanturia? Voi ihan hyvinkin tuon anturin takia herjata vikakoodia seoksista lämpimällä koneella.. | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Pe 28 Kesä 2013 - 18:03 | |
| Mitenhän ootte saanu nuo bc racing jouset kiinni? Tilasin taakse 160mm ja 14kg/mm niin ei mennyt mitenkään sinne, kun se mihin jousi menee ylhäällä kiinni oli niin edessä, eikä jousi taivu sinne mitenkään. Näillä bc:n jousilla jäisi auto periaatteessa korkeammalle kuin nykysillä, koska ei mene kasaan yhtä paljoa.. Nykyset jouset on noin 120mm pitkät kun auton paino on siinä päällä ja nuo bc:n jouset ei niin paljoa jousta, että menisi yhtä alas. Lisäks sainkin noilla ta technixin vakiojousilla wheelgapin sopivaksi, mutta ne on liian löysät nii osuu renkaaseen. Eli pitäs saada samanpituset jouset mutta jäykemmät niin ois hyvä, mutta sillonhan taas auto jää ylemmäks.. Mitenhän sais tiedettyä sen, että kuinka paljon lyhyempi jousen pitää olla ja kuinka paljon jäykempi, että jäisi samaan korkeuteen? Helvetin vaikeaa selittää kokojuttu.. Plus nyt vänkärinpuoli takaa on törkeen ylhäällä, vaikka siellä on just samallalailla kaikki.. Vittu mitä paskaa.. Opastakaa nyt joku idioottia oma ymmärrys ihan lopussa. [ e ] 20mm ylempänä siis vänkärinpuoli, eli sen verran pitäs vielä säätövaraa jäädä | |
|
| |
Micsu
Viestien lukumäärä : 161 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 10:04 | |
| Olenko oikeassa että ECU sijaitsee pyyhkijä koneiston alla? Varashälytintä pitäisi alkaa laittelee ettei autokin lähe pihasta E: kone 1.6 16v 77kw jos sillä mitään väliä. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 12:31 | |
| - GrapL kirjoitti:
- Mikähä piru mahtaa vielläkin vaivata golffia? 1.8t AGU lastutettu 290tkm.. 3000-4000 välissä puutumista/nyhtämistä. Varsinkin silloin kun kone on lämmin.
nyt tuhannen kilometrin sisään vaihdettu: - Lambda - Maf - Bensasuodin - N75 venttiili - By-pass (audin 225hv) - Katysaattori tarkistettu (ei sulanut)
tulpat on vaihdettu 15tkm sitten marmorilta ostettuihin..
Ilmoittaa silloin tällöin seoksista vikakoodeissa, huom silloin tällöin, eikä vagcomi kertonu sen enempää et mikä vika.
menee kohta niin vitun hermo tuoho yksinkertaiseen 1.8t tekniikkaan, varsinki ku osia ostettu sen mukaan ku epäillystä on tullu.. mut saavutettu noilla on jo kumminki kahden litran bensankulutus vähennys kaupunki ajoon. Sekä että enää ei 4000jälkeen nyhdä. Onko molemmat lambdat vaihdettu? Tuli vaan mieleen ku mulla on aikoinaan etummainen vaihdettu ja nyttemmin on juuri rikkaista ja laihoista seoksista valittanu (P013a) niin taitaa olla takimmaisen lambdan vaihto edessä.. Noh, ainakin sen pitäis olla ripauksen halvempi ku etummaisen. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 13:08 | |
| - IL3 kirjoitti:
Onko molemmat lambdat vaihdettu?
hä, onks siel muka toinenki? katysaattorin etujuuresta vaihdettiin lambda. bochilaiseen tietysti.. mis tää toinen sijaitsee? Mut teki ekaa kertaa jopa niin et nyhtäsy 3000-4000 oli nii raju et paukautti ekaa kertaa putkessa ihan. Sen vuoksi taas itse epäilisin et oisko joku puola/tulppa joka vetelee viimeisiään? Kylmänähän tää siis toimii lähes moitteetta, mut kuumalla kyl sit huomaa jo iha reilusti välillä. Varsinki tässä helteessä. Mut tulisko noista puolista/tulpista sit vikakoodia? stna pitäis kohta itelle hommata vagcomi et sais stiikattuu viat, joha siitä onki jo 4-5kertaa liikkeessä luettu.. | |
|
| |
Wald
Viestien lukumäärä : 140 Paikkakunta : Pori
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 13:49 | |
| - GrapL kirjoitti:
- Kylmänähän tää siis toimii lähes moitteetta, mut kuumalla kyl sit huomaa jo iha reilusti välillä. Varsinki tässä helteessä.
Mut tulisko noista puolista/tulpista sit vikakoodia? Kylmäspraytä puolille niin saa selvitettyä onko siellä mahdollisesti vikaa lämpimänä. | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 13:55 | |
| - GrapL kirjoitti:
- IL3 kirjoitti:
Onko molemmat lambdat vaihdettu?
hä, onks siel muka toinenki? katysaattorin etujuuresta vaihdettiin lambda. bochilaiseen tietysti.. mis tää toinen sijaitsee?
Mut teki ekaa kertaa jopa niin et nyhtäsy 3000-4000 oli nii raju et paukautti ekaa kertaa putkessa ihan. Sen vuoksi taas itse epäilisin et oisko joku puola/tulppa joka vetelee viimeisiään?
Kylmänähän tää siis toimii lähes moitteetta, mut kuumalla kyl sit huomaa jo iha reilusti välillä. Varsinki tässä helteessä.
Mut tulisko noista puolista/tulpista sit vikakoodia?
stna pitäis kohta itelle hommata vagcomi et sais stiikattuu viat, joha siitä onki jo 4-5kertaa liikkeessä luettu.. Joo, kaks on. Se takimmainen sijaitsee suht keskellä auton alla. | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 14:03 | |
| - IL3 kirjoitti:
Joo, kaks on. Se takimmainen sijaitsee suht keskellä auton alla. joo kuvia tutkin netistä, nii ei mulla kyllä ole kahdella lamdalla koskaan ollukkaa sehä ois periaatteessa katin jälkeen? Ja mulla oli katin tarkistuksen yhteydessä loppupätkät maassa sekä katti roikku pohjasta nii oisinhan sillo huomannu jos siel sellanen ois ollu | |
|
| |
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 14:59 | |
| Okei. Mä ku luulin et kaikis näis ois kaks lambdaa. Ei siinä, sulla sit yks rikkoontuva osa vähemmän | |
|
| |
GrapL
Viestien lukumäärä : 1035 Paikkakunta : Savonlinna Muut : pari pyörää.
| |
| |
Micsu
Viestien lukumäärä : 161 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 17:32 | |
| Onkos ketkään laitellu varashälytintä ku ite semmosen ostin ja pitäis asennella? Pitäis tietää missä kohtii ois helpointa saaha keskuslukon piuhat kytkettyä hälyyn? Ja muutenki yleistä tietoa ois mukava saada tollasen asentelusta | |
|
| |
Spl_xtr
Viestien lukumäärä : 81 Paikkakunta : Haapavesi Muut : Kakspööräsiä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 19:07 | |
| | |
|
| |
Jok3la
Viestien lukumäärä : 828 Paikkakunta : Kokkola
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora La 29 Kesä 2013 - 19:41 | |
| Käynnistin äsken boran niin lykkäs savua niin perkeleesti.. Kuitenkaan ajossa ei enään mitään ihmeellistä ollut.. Mistähän vois johtua? | |
|
| |
Toni K
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 1 Heinä 2013 - 18:37 | |
| Onko täälä porukka vaihtannu jarrunesteitä? Pitäs vaihtaa etujarruletkut ja samalla aattelin vaihtaa uuet nesteet ja ilmailla koko systeemin. Eli pitäskö varoa tai ottaa jotain huomioon? | |
|
| |
Micsu
Viestien lukumäärä : 161 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 1 Heinä 2013 - 18:56 | |
| - Toni K kirjoitti:
- Onko täälä porukka vaihtannu jarrunesteitä? Pitäs vaihtaa etujarruletkut ja samalla aattelin vaihtaa uuet nesteet ja ilmailla koko systeemin. Eli pitäskö varoa tai ottaa jotain huomioon?
Varo ainaki ettei jarrunestettä pääs maalipinnalle! | |
|
| |
Toni K
Viestien lukumäärä : 23
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ma 1 Heinä 2013 - 19:16 | |
| - Micsu kirjoitti:
- Varo ainaki ettei jarrunestettä pääs maalipinnalle!
Hah Lähinnä nyt tarkotin ABSeja ja tehostajaa.. Mutta kait tämä menee ihan perinteisella tavalla. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 2 Heinä 2013 - 23:39 | |
| Tietääkö kukaan saako NÄITÄ näitä eruoopasta mistään? Tuommoset vois hommata kun ei noita silver projectin camber yläpäitä viittsi laittaa kun ei niillä saa autoo maahan kiinni.. | |
|
| |
jusni
Viestien lukumäärä : 2368 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 2 Heinä 2013 - 23:52 | |
| Ei ne loppujen lopuksi nostanut autoa vissiin paljon mitään, aluksi vain näytti siltä. Ainakin omasta mielestä TT tippu niillä palikoilla samalla tavalla kuin ilmankin. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora Ti 2 Heinä 2013 - 23:59 | |
| Kyllä niissä sellasen about sentin alempana on yläpään kiinnitys kun vertaa 6n polon yläpäihin. Mutta golffin vakio lautasiin kun vertaa niin ei varmaan ole mitään eroa kiinnityspaikan korkeudella..
Edit. Voishan niitä silti kokeilla.. kun nytten on pohja maassa vaikka pussit ei ihan tyhjät oliskaan.. Tulisvaan ne uudet iskarit niin ei tarvis monee kertaa jumppailla | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf IV/Bora | |
| |
|
| |
| Golf IV/Bora | |
|