| Astra OPC -06 | |
|
+84Mazuuu Challenger-70 pazi88 juudas toni Juhuts jNSi epk antizero apuapina JuhiZZ Venom Aatsipoppa cossmic x-arttu-x JS1984 vvuori Kimel Paltsu Anttuu kiskola Mmasa samsa LW Quorro J.K ilezh ]usbe Nak$u niklas89 Aaperi aza Bäkström Juhi eros Pastrana Alpha jontte biblo pera187 Ino Lahtis mosse Mro Kipe runq Antto- Zami jallu81 Laatueine puerco hirvonen TomVi juh-o Komulainen john_gleasy Bete^ teemu Grontti niko J4TOG joppe oli Hanska kop-O-nen Huiske Bornis Jookeli mvo ändi zimi semppu Vilu puzle Jakke -Alcohol- CDLC.CO Mai- Ligettah Masq Temeko j4rppi Ic3man emsii 88 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 15:21 | |
| Nyt saa vanneviisaat neuvoa. Tuli hankittua siis uudet (käytetyt) vanteet ens kesäks ja tuli muutamia ongelmia. Vanteet "pitäis" olla kokoa 18x8,5 ja 9,5", mutta mittailin koko vanteiden leveydet ja noissa oli vaan n.1,3cm leveydessä eroa. 8,5" leveet oli n.24,1cm ja 9,5" leveet n.25,4cm leveet. Vaikuttais toi 9,5" levee olevan oikeesti 9" levee? Sisäpuolen merkinnöissä on kyllä 8,5 ja 9,5 mut oisko sit vaihettu vaan kaposemmat lipat joskus? Nyt pitäis sit vissiin ettiä leveemmät lipat taakse et saa sen 9,5" leveeks, että mistähän sais lippoja kerschereihin? Keskilätkätki oli jo vähän kulahtaneet nii niille pitää keksiä jotain myöskin. Tossa vielä pikanen räpsy vanteista. Kerscher Kcs. Sitte saa ruveta ehottamaan millä värillä vetäis noi keskustat? Musta, valkonen ja kaikki "härskit" värit voi jättää ehottamatta, eli ei mitää limen vihreitä tai keltasia jne. Kaikkiahan noi kiekot ei varmaan miellytä mut ei voi mitään. Tulpatki tuli vaihettua NGK:n platinoihin. | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 16:05 | |
| Ai että mä rakastan noita vanteita Omalla budjetilla noita tosin ei hankita | |
|
| |
pera187
Viestien lukumäärä : 677
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 16:32 | |
| Perus kulta vois olla ihan jees.
Ei välttis paha ihan tollasenakaan sinises autos. | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 17:47 | |
| Auton värillä keskustat. Sininen toimii sinisessä autossa hyvin. | |
|
| |
jontte
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Salo Muut : 998cc
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 18:12 | |
| Biblo ei ole vissiin katsonut pilluralli pro:ta. Joku vähän tummempi harmaa esim graniitinharmaa. Kyseisen minin värinen? | |
|
| |
Alpha
Viestien lukumäärä : 521 Muut :
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 18:13 | |
| älä laita kullalla jos mä kerran laitan. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 18:16 | |
| - Alpha kirjoitti:
- älä laita kullalla jos mä kerran laitan.
Oot laittamas? Onks vanteet jo hommattu? Mitenhän toimis sellanen avensiksen ruskee/pronssi vai mikä sävy onkaa. Joku tummanharmaa vois olla kans ihan hyvä, mut katotaa nyt. | |
|
| |
Alpha
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 18:18 | |
| - emsii kirjoitti:
- Alpha kirjoitti:
Oot laittamas? Onks vanteet jo hommattu?
ei oo vielä
Viimeinen muokkaaja, Alpha pvm Ma 1 Marras 2010 - 15:46, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Ino
Viestien lukumäärä : 263 Paikkakunta : Kirkkonummi
| |
| |
Pastrana
Viestien lukumäärä : 848 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 19:46 | |
| Oranssi sopis ku iskä äiskään, mutta ei kelpaa. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 20:26 | |
| - Alpha kirjoitti:
- emsii kirjoitti:
- Alpha kirjoitti:
Oot laittamas? Onks vanteet jo hommattu?
ei oo vielä, mutta sit kun tulee niin kultasena oon laittamassa.. vaan eipä se mitään vaikka laittasit samoin, parhaalta ne todnäk silleen kuitenkin näyttää. mä hankin varmaan noi rh zw:t että on erilaiset kuitenkin. Jos oot niin päättäny nii kai mun täytyy sit keksiä jotain muuta, kun en halua samanlaisia. Onhan täs viel aikaa miettiä tota väriä. Joku kupari, pronssi tj vois olla ihan hyvä emt. | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 30 Loka 2010 - 23:22 | |
| - jontte kirjoitti:
- Biblo ei ole vissiin katsonut pilluralli pro:ta. Joku vähän tummempi harmaa esim graniitinharmaa.
Kyseisen minin värinen? No niin no, kai se on autosta kiinni.. | |
|
| |
jontte
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Salo Muut : 998cc
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Ma 1 Marras 2010 - 15:34 | |
| Mitään läppäähän minä en tietenkään heittänyt | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Ma 1 Marras 2010 - 17:57 | |
| Laitoin kyselyä noista kehistä jmtechii ja kerscherille suoraa mut eipä oo kuulunu mitään. Mistähän hemmetistä sais leveemmät kehät? Jos heittäis sit ton leveemmän kehän eteen et sais etuvanteesta ysin ja hommais taakse sellasen lipan et sais kymppi leveeks. Joutuu kyl rullaa sit kaaret mut mitäs väliä sillä on.. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Ti 2 Marras 2010 - 22:01 | |
| Kävin nyt vielä tarkastuttamas miten suorat noi Kerscherit on ja kahesta vanteesta oli sisäkehät sen verran mutkalla, että joutuu oikomaan. Täytyy l weldiltä kysellä mitä toi oikasu vois suunnillee maksaa. Täytyy noi uudet ulkokehät tilata sit vissii mittatilaustyönä Saksasta. Toi kehän leveyshän ilmotetaan yleensä tuumina niin mistä mihin se mitta on, että saan nyt tilattua sitten oikeen kokoset? Kasattavista vanteista aika vähäset tiedot niin sen takia näin hölmöjä kysymyksiä. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Ti 2 Marras 2010 - 22:13 | |
| - Lainaus :
- Order information for wheels rims
If you order wheels rims, please give as following information! 1. ZD = centering diameter in mm 2. LK = pitch circle diameters in mm 3. AB = bolt holes - pieces 4. RB = rim broddness in inch 5. RG = rim size in inch Tosta kuvasta sen aika hyvin näkee... Ja ainiin, oon kateellinen sun vanteista..... | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Pe 5 Marras 2010 - 15:55 | |
| Saa nähä miten istuis kun vanha setti oli 18x8,5 et30 ja 18x9,5 et35. 215/40 ja 225/40
Jos nyt laittais noi kerscherit niinku ajattelin niin tulis 18x9 et26 ja 18x10 et28. Ja oisko 215/35 ja 225/35 kumit vai meniskö samoilla kun viimeks ja laittais nelikymppiset. Jos laitan leveemmän lipan noihin nykysiin et35 nii eetee muuttuu? Ainakin jos tota kerscherin taulukkoa on uskomista? Aargh enmä mä tajuu näitä juttuja sitte millään. Sain kerscheriltäki vastauksen noista kehistä ja sieltäkin sais n.400e 2kpl 3,25" leveitä. | |
|
| |
juh-o
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : lahti city Muut : #stancefriiks
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Pe 5 Marras 2010 - 18:06 | |
| | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Pe 5 Marras 2010 - 19:18 | |
| - juh-o kirjoitti:
- takarenkaat
eturenkaat
jos yhtään auttaa asiaa.. Joo katoin jo tuolta. Emt miten paljon toi 225/35 venyy kympille, et onko jo hassun näkönen? | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Pe 5 Marras 2010 - 19:21 | |
| | |
|
| |
Bäkström
Viestien lukumäärä : 1097 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 Pe 5 Marras 2010 - 20:16 | |
| Itte joskus pohdin kans just tuota 225/35 10" vanteelle, tosin r17", mutta silti.. Päädyin sitten sattumalta ostamaan 215/40, sillä tuli hyvän näköinen veny.. Rengas on Nankang ns2, eikai tuo tuuman halkaisijaero pitäisi vaikuttaa ollenkaan?
Edit: saat kivasti hyödynnettyä vanhoja eturenkaitakin jos et niitä ole myynyt.. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 9:54 | |
| - bäkström kirjoitti:
- Itte joskus pohdin kans just tuota 225/35 10" vanteelle, tosin r17", mutta silti..
Päädyin sitten sattumalta ostamaan 215/40, sillä tuli hyvän näköinen veny.. Rengas on Nankang ns2, eikai tuo tuuman halkaisijaero pitäisi vaikuttaa ollenkaan?
Edit: saat kivasti hyödynnettyä vanhoja eturenkaitakin jos et niitä ole myynyt.. Renkaat meni keskineitten mukana. Voi olla kyl et tulee 215/40 ja 225/40. Takapää kun ei mee enää alemmas oikeestaa nii jää enempi välii jos on toi 35 sarjalainen. Mut taidan mä kokeilla tota kymppiä taakse vaik en ookkaa yhtää varma mahtuuko se. | |
|
| |
Alpha
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 10:40 | |
| | |
|
| |
emsii
| |
| |
Alpha
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 11:39 | |
| | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 11:44 | |
| Joo laitahan kuva jos saat. Onko omat kiekot vai kokeilitko vaan jotain? Mul tulis vaan sit 18x10 et28, mut kaiseki menee jos vähän kääntää kaaria ulospäin. | |
|
| |
Alpha
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 11:47 | |
| - emsii kirjoitti:
- Joo laitahan kuva jos saat.
Onko omat kiekot vai kokeilitko vaan jotain? Mul tulis vaan sit 18x10 et28, mut kaiseki menee jos vähän kääntää kaaria ulospäin.
no menee nyt pahasti ohi aiheen jo (sori tästä, oon kuitenkin lupaillu etten omasta katiskasta enää kirjottele) mutta siis hain nickin tompsako zw1 kiekot kumeineen eilen varastoon. katotaan mitä niistä nyt talven aikana saadaan fiksattua. ainakin lippien kiillotus olis tehtävä, ehkä maalauskin. meen kai tänäään pesemään auton ja vanteet, katotaan jos saisin kuvan. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 6 Marras 2010 - 11:50 | |
| - Alpha kirjoitti:
- emsii kirjoitti:
- Joo laitahan kuva jos saat.
Onko omat kiekot vai kokeilitko vaan jotain? Mul tulis vaan sit 18x10 et28, mut kaiseki menee jos vähän kääntää kaaria ulospäin.
no menee nyt pahasti ohi aiheen jo (sori tästä, oon kuitenkin lupaillu etten omasta katiskasta enää kirjottele) mutta siis hain nickin tompsako zw1 kiekot kumeineen eilen varastoon. katotaan mitä niistä nyt talven aikana saadaan fiksattua. ainakin lippien kiillotus olis tehtävä, ehkä maalauskin. meen kai tänäään pesemään auton ja vanteet, katotaan jos saisin kuvan. Nonni. Kunnol vaa linttaa nii tulee tosi hyvä. Mut laita kuva jos onnistuu. | |
|
| |
emsii
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 27 Marras 2010 - 10:27 | |
| | |
|
| |
aza
Viestien lukumäärä : 50 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Astra OPC -06 La 27 Marras 2010 - 10:57 | |
| Siisti pannuhuone tässä laitoksessa. Paisari kruunas kokonaisuuden | |