| E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged | |
|
+14m4kk3 AST1 pipiavo Jok3la J4TOG E90 turanen ImaFinlanD Ceisari niko Mikkehe cGv EmH Taski 18 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
pipiavo
Viestien lukumäärä : 49 Paikkakunta : Imatra
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 15:09 | |
| Tämän sortin auton tyylikkyys tippuu toden teolla tuollaisten kiinatinatuplajako vanteiden ansiosta. Ei muutakun kunnon vannetta alle! | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 15:38 | |
| - Jok3la kirjoitti:
- Korkeus on kyllä oikein hyvä, varsinkin edessä.
Kunhan saa perään tehtyä lisää tilaa ja selville miksi e-level ei pidä haluttua korkeutta perässä sitten millään niin ehkäpä sitten pääsis perästäkin hiukan alemma. - pipiavo kirjoitti:
- Tämän sortin auton tyylikkyys tippuu toden teolla tuollaisten kiinatinatuplajako vanteiden ansiosta. Ei muutakun kunnon vannetta alle!
Ehkä jonain päivänä. Ainakin tää kesä mennää näillä tinoilla. | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 16:30 | |
| Omankin auton kohdalla on hieman ristiriitaisia tunteita ajokorkeuden kohdalla, mutta niin on tässäkin kun pusseilla mennään. Talvivanteet on mielestäni kivemman näköset kun nää uudet. Ja ei kait siinä, madaltaisin vielä vähän, because bagged! | |
|
| |
Pekko
Viestien lukumäärä : 216 Paikkakunta : Lohja Muut : Ford Focus -17 / työsuhdekäyttis.
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 16:44 | |
| Ei vittu, miksi foorumi on täynnä japan racing vanteita ?! | |
|
| |
AST1
Viestien lukumäärä : 60 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 19:41 | |
| Takaluukku ei kyllä iske, vanteista puhumattakaan | |
|
| |
m4kk3
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Turku/Kaarina
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 18 Toukokuu 2015 - 20:03 | |
| Vanteista en aio itse sanoa mitään, koska CCW repsut
Mutta mitä tohon perän istuvuuteen tulee niin ite en tekis muutaku kapeempaa kumia 245 tai 235 ja takakaaren pokkaus littiin ja tadaa kaari tipahtaa bägit tyhjänä kumin ja kantin väliin. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 20 Heinä 2015 - 17:00 | |
| Yleisön pyynnöstä Japan racingit vaihtuu toisiin vanteisiin. Ei vaan kyllä oli ihan oma päätös. En oikeestaa ollut tyytyväinen takavanteiden istuvuuteen missään vaiheessa. Toki olishan siinä vaikka mitä voinut tehdä, jotta olis mahtunut alle. Camberia en halunnut lisää, koska olis tarvinut ostaa ylimääräisiä osia ja sitten ero etuvanteiden kanssa olis kasvanut suuremmaksi. Kaarien sisäpuolen pokkauksen poistokaan ei oikein houkutellut ja ei siinä paljoa enää ollu mitä pois ottaa. Kävi jopa mielessä et olis vanteesta otettu takaa pois joku 3-4mm, mut todettiin ettei se ole turvallista. Mitä tulee kapeempaa renkaaseen niin en yksinkertaisesti halunnut liikaa venyä. Harkitsin 255/30/19 kumia, mut en uskonut sen juurikaan auttavan tuohon. Joten päädyin tilaamaan aivan toiset vanteet isommalla taka offsetilla. Vanteet valmistuivat tänään ja kunhan lentokone tuo niin kai tässä 1-2 viikon sisään alle sais. Koko 19x9.5 et20, 19x11 et25. Nyt en vaan oikeen tiedä laittaako 255/30 vai 265/30 kumilla alle. Molemmat löytyy. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 3 Elo 2015 - 10:22 | |
| | |
|
| |
Pekko
Viestien lukumäärä : 216 Paikkakunta : Lohja Muut : Ford Focus -17 / työsuhdekäyttis.
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 3 Elo 2015 - 11:22 | |
| Huomattavasti parempi noilla vanteilla. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 3 Elo 2015 - 18:31 | |
| - Pekko kirjoitti:
- Huomattavasti parempi noilla vanteilla.
Kiitos. Joo kyllä se vaan kummasti parani ja nyt pussit tyhjänä on just siinä mihin sen halusinkin. | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 3 Elo 2015 - 20:33 | |
| Oli kyllä yks siisteimmistä autoista kouvolassa. | |
|
| |
samsa
Viestien lukumäärä : 700 Paikkakunta : 03
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 3 Elo 2015 - 22:09 | |
| Siisti ja kliini kyllä. Mun mielestä vaan ainakin tuuman liian isot vanteet ku jää vielä noin ylös koppa.. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ti 4 Elo 2015 - 8:11 | |
| - emsii kirjoitti:
- Oli kyllä yks siisteimmistä autoista kouvolassa.
Kiitoksia. Hienoa kuulla että joku muukin tykkäsi. - samsa kirjoitti:
- Siisti ja kliini kyllä. Mun mielestä vaan ainakin tuuman liian isot vanteet ku jää vielä noin ylös koppa..
Jos maavaran haluaisi pienemmäksi pitäs olla ne 18 tuumaset vanteet ja renkaat alikokoisella profiililla. Normi 18 rengastuksella väittäsin et sitte taas toi kaaren ja vanteen väli kasvais. Hakusessa on muutenkin tuo ajokorkeus, mut tosin ei se tuosta paljoa muutu. Eli ei vaikutusta siihen että mahan alla on tyhjää. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ma 10 Elo 2015 - 20:43 | |
| Tuli käytyä Fitted Festeillä ja sieltä parit muiden ottamaa kuvaa. (Kiitos kuvaajille) Tänää olikin muuten ihan hieno päivä, mutta päätti sitten säiliön ja Vu4:sen välistä ilmaletku haljeta. Oottelin siinä et auto pääsee huoltoon ja autosta kuulu poks ja sit alko suhina. Katselin siinä kun auto hitaasti tippui alas. Jonkun aikaa siinä meni vikaa etsiessä. Ei vaan ymmärrä miten se sininenletku on voinut haljeta, kun ainut mihin se teoriassa on voinut hangata on verhoilu kankaan reuna joka on pehmeää. Täytyy kiittää Autosalpaa sijaisauton lainasta et pysty hakee osia ja muuta. Mekaanikolle kiitos työkalujen lainasta. Dunlop hiflexistä sain pätkän uutta sinistä letkua ja antoi se raskaan-kaluston jarruletkua myös mukaan. Sen meinasin laittaa tilalle mut en jaksanut enää viiden maissa temuta sitä paikalleen kun on tiukka laittaa ja loppui aika kun Autosalpa meni kiinni. Joten nyt on uusi sininen letku paikallaan ja homma pelaa taas. Takapaksin verhoilu tosin pitkin autoa mut kuitenkin. Mietin kyllä et pitäskö se kuitenkin paremmalla ajalla vaihtaa tuohon mustaan. Kumpaa täällä pidetään parempana ratkaisuna? | |
|
| |
Juipp1
Viestien lukumäärä : 175 Paikkakunta : Pohjois-Savo Muut : Ex MB S211
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ti 11 Elo 2015 - 7:54 | |
| Mulla on "sitä mustaa" linjoissa! Paksuseinämäistä. ei valittamista | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ti 11 Elo 2015 - 20:44 | |
| - Juipp1 kirjoitti:
- Mulla on "sitä mustaa" linjoissa! Paksuseinämäistä. ei valittamista
Jep jep se sininen letku poksahti tänää uusiksi eli siinä ei sitten ole tarpeeksi paineenkestoa. Tuurilla kai kestänyt se vanha sen 4kk. Ehkä viikonlopun lämpötilat oli sille liikaa. En edes ajatellut kun Dunlopilta hain sitä letkua vanhan mukaan, et ei olekaan riittävä paineenkesto. No nyt se on sillä mustalla raskaankaluston jarruletkulla, et eiköhän ala kestää painetta. Muuallahan linjat ollukin sitä mustaa. | |
|
| |
E90
Viestien lukumäärä : 44
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged Ke 12 Elo 2015 - 16:18 | |
| - E90 kirjoitti:
- Juipp1 kirjoitti:
- Mulla on "sitä mustaa" linjoissa! Paksuseinämäistä. ei valittamista
Jep jep se sininen letku poksahti tänää uusiksi eli siinä ei sitten ole tarpeeksi paineenkestoa. Tuurilla kai kestänyt se vanha sen 4kk. Ehkä viikonlopun lämpötilat oli sille liikaa. En edes ajatellut kun Dunlopilta hain sitä letkua vanhan mukaan, et ei olekaan riittävä paineenkesto. No nyt se on sillä mustalla raskaankaluston jarruletkulla, et eiköhän ala kestää painetta. Muuallahan linjat ollukin sitä mustaa. Korjataan sen verran omia sanomisia, kun kävin Dunlop Hiflexiltä kyselemässä niin tämän sinisen letkun paineen kestävyys 30 asteen lämmössä vain 11bar:ia. Eli toisin sanoen helteen takia poksahti rikki. Tällä mustalla raskaan kaluston letkulla 30 asteen lämmössä kestävyys on 50bar. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged | |
| |
|
| |
| E90: BMW E90 CSL-tail/Bagged | |
|