Jassoo. Rotiskosta porsi kansi kesäkuussa, eikä mitään tapahtunu sen kanssa. Passatista sain etujarrusatulat purettua mutta siinäpä se. Kokeilin renkailleen noilla borbeteilla, huh että on härö yhistelmä. En raiskaa teidän silmiä sillä.
No mutta sitte. Tämä jo kesällä ostettu Mk1 Jetta ois nyt työn alla. Toivon mukaan koneki ois käyntikuntonen, kunhan siihen saa laturin kylkeen. Öljyt ja suodattimet tietenki myös.
Tilauksessa tällä hetkellä ainakin:
-Coilit
-H&R vakaajasetti
-PU puslasetti 17kpl "täydellinen" (ei laatikon välikappaletta eikä moottorin sivukiinnikkeitä)
-Alatukivarret
-Alapallot
-Raidetangon päät u+s/o+v
-Etuiskareiden tukilaakerit
-Pyöränlaakerit
-Jakohihna+kiristin
-PA-täyttöputki
-Ilmansuodatin
-Laturin/vesipumpun hihna
-"Diesel" -keulamerkki
-"Volkswagen" -takaluukun merkki
Jarrut päivitän isommiksi, mutta niistä ei vielä ole täyttä selkoa. Yks vaihtoehto ois ostaa tommoset CNC-työstetyt adapterit G60 jarruille ja hommata loput kamppeet jostain. Onko se jarrupääsylinteri vaimikäseoli joka pitää vaihtaa isompaan? Taakse aattelin perus rumpuja mutta varmaan tollaset 200mm mallit niinku Passattiinki.
Kuvia vois laitella, keksis vaan paremman paikan ku tuo photobucketti lagaa nii stnasti yleensä.