| Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio | |
|
+26JuhiZZ mosse Mirza HärskiH Spek note juucee redi Ian13 Pellikka ^^pazi^^ mazz TMA Hanska Timzy187 ElektrikMekanik OLZIQ Firecloud 60lf jeQQ Jak3 Arttemi Pastrana Green biblo matti.l 30 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 28 Toukokuu 2013 - 7:32 | |
| Olisko heittää mitään videomatskuu koneen käydessä noilla pärräkaasareilla? Kun kehuskelit niillä imuäänilläkin | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| |
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ke 29 Toukokuu 2013 - 23:57 | |
| Edelleen huutelee sitä peltisarjaa ja miksei vähän nokkakeppiäkin. Omasta mielestä noi portaat on jotenkin väsähtäneen näköset tuossa, vaikka ideana muuten hyvä. Oliko muuten paha homma kunnostaa tuo virranjakaja? Tuntuu olevan turhankin yleistä näissä toi öljyn vuotaminen kannen sisään. Pärräkaasareita tekisi kovasti itekki mieli ku ei noista volkkarin vakioista oo mihinkään. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio To 30 Toukokuu 2013 - 22:06 | |
| - redi kirjoitti:
- Edelleen huutelee sitä peltisarjaa ja miksei vähän nokkakeppiäkin. Omasta mielestä noi portaat on jotenkin väsähtäneen näköset tuossa, vaikka ideana muuten hyvä. Oliko muuten paha homma kunnostaa tuo virranjakaja? Tuntuu olevan turhankin yleistä näissä toi öljyn vuotaminen kannen sisään. Pärräkaasareita tekisi kovasti itekki mieli ku ei noista volkkarin vakioista oo mihinkään.
Auttaisikohan G40 nokka, jos se vaikka tuonne menisi ja jotain auttaisi, kun niitä näytti kohtuu huokeasti löytyvän ebaystä. Ja ehkä siihen peltisatsiin voisikin vielä sijoittaa. Mutta täytyy hiukan tutkiskella tilannetta, kun tosiaan tekisi mieli 16v 1.4 tai 1.6, myllyä. Kun ne noihin vakio pikkulohkon kiinnikkeisiin jopa kohtuu työllä menisi kiinni. Siksi tuohon koneeseen ei hirveästi paukkuja viitsisi uhrata. Jarruhilut ja vakaajat GLi/Gti mallista on jo nurkissa odotelleetkin asennusta aikansa. Ei se jakajan purkaminen mikään mahdoton homma ollut. Mutta saa nyt nähdä saiko sitä yhtään tiiviimmäksi. Kun tuntui ettei siellä mitään fiksua tiivistystä koskaan ole ollutkaan. Pudotin hiukan ja vaihdon possut alle, ny kun leimakin on lapussa. Ja tuohon se alustan säädöissä jäi Kaipaa helman maalaamista teippilistoista alaspäin, sillä nuo edellisen tekemät paikkamaalaukset loistavat turhan rumasti varsinkin kuvissa. Uusi etukilpi täytyy eteen pistää myös tilaukseen, näytti sen verran haalistuneelta ja mutkaiselta tuo vanha. Tämä parissa on mennyt talvi ja menee vielä osa kesästäkin: Lähtökohta: | |
|
| |
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio La 1 Kesä 2013 - 9:28 | |
| No eihän siinä sitte kannata paljon tuhlata fyrkkaa tohon mottiin jos on moniventtiilinen kiikarissa. mk4 golf/bora varmaan helpoin löytää semmosella koneella, jos sattuis olee tarjolla mällättynä. Prätkästä propsit. Suunta on oikea | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio To 20 Kesä 2013 - 14:21 | |
| Kävin pari kuvaa napsimassa hiukka paremmalla kameralla Mitään ihmeitä ei autolle ole tullut tehtyä, lähinnä kovaa ajoa. Ainoata ihmetystä on aiheuttanut pieni pätkintä n.4000-6000rpm(käy osin vain kolmella) välillä lämpimällä kelillä, kun auto on seissyt auringonpaisteessa koko päivän. Kylmällä kelillä tuota ei ilmene, ei edes vaikka moottori olisi kuuma. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ma 12 Elo 2013 - 0:18 | |
| Jetta: Yläkierrosten pätkiminen lähti pois sytkäpuolen osia hiplaamalla. Seoksia vain täytyy hiukan laihentaa keskialueelta, neuloja säätämällä homman pitäisi onnistua josko sitten saisi paksulla käymisenkin pois. Mopollakin on muutamat paanat tälle vuodelle päässyt vetelemään ja se näyttää tätä nykyä tältä. Tosin etuvalo on tullut heitettyä paikoilleen kuvan oton jälkeen, ens talvena palasiksi ja osiin uutta maalia pintaan. Käyttis Seatti... ...vaihtui uuteen talvi kippoon, johon hätäseen sovittelin tallin nurkasta löytyneitä 16" palluroita. Rakkautta tuo vielä kaipaa vähän joka puolelta(teknistä ja ulkonäöllistä), mutta katotaan mitä saadaan aikaan. Tosin tuntuu jo nyt huomattavasti enemmän käteen sopivaltamalta kuin Seatti. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 11 Helmi 2014 - 9:04 | |
| Pientä päivitystä. Jettaan olisi tarkoitus näistä hiluista kasata etupäähän jotain kivaa. Tosin mikään hoppu asennuksilla ei ole. Mutta sen verran on edennyt, että pussin kiinnikkeet ja tuon mk4 yläpään kumin kiinnitys kamat ovat sorvarilla työnalla. Mutta kovasti vielä puuttuu ilmalinjasta osia(lue kompura, mittarit ja venttiilit). Vanteet yms. pysynee ensivuoden samana. Ainoastaan takajaonmuutos speisseristä pitäisi nipistää 5mm pois niin takapäällekin löytyisi lisää liikeratoja. Nykyisellään nappaa kaariin kiinni kohtuu aikaisessa vaiheessa. Cabrioon tilailin säädettävän alustasarjan. Kippo vaatii myös keväästä uuden iikkunan asennuksen ennen kuin ajoon voi ottaa(kimposi rekasta iso kivi tai metalli hilu ikkunaan niin meni aika huolella paskaksi)Ko. syystä jäi myös talveksi seisomaan talliin. Joten nyt saa sit tummalla yläosalla olevan mallin siihen kiinni keväästä. Talviautona palveli alkuvuoden 1.8T pasuuna, jonka fiksailin tallista vihdoin nippuun. Joka vaihtui männä viikolla ameriikan 4x4 legendaan. Pientä korotus hilua tuohon pitäisi tilata ja vähän rengasta vaihtaa, niin kelpaa päästellä. | |
|
| |
Challenger-70
Viestien lukumäärä : 478 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 11 Helmi 2014 - 14:21 | |
| Mukavaa lukea tällaisia vaikken ymmärrä näiden jettojen päälle oikein mitään.Apukuskin puolen helmalistassa oleva painauma pistää kuvissa silmään kun muuten niin siisti yleisilme.Keep on going Tällaiseen ois makea jos ois vaikka ruskeat sävylasit... hyvän mallinen moottoripyörä tulee kans. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 11 Helmi 2014 - 16:56 | |
| - Challenger-70 kirjoitti:
- Mukavaa lukea tällaisia vaikken ymmärrä näiden jettojen päälle oikein mitään.Apukuskin puolen helmalistassa oleva painauma pistää kuvissa silmään kun muuten niin siisti yleisilme.Keep on going
Tällaiseen ois makea jos ois vaikka ruskeat sävylasit...
hyvän mallinen moottoripyörä tulee kans. Tattis. Tuo helman painauma yms. kolot ja värierot ja lakkaviat tulee varmaankin korjattua vasta siinä vaiheessa kun koppa tulee uudelleen maalattua. Sitä ennen kuitenkin on vuorossa vielä moottorin vaihto, sekä tuon ilmaalustan toimintaan saattaminen. Mutta sen verta paljon on tuota tullut hierottua, että tuskimpa tuosta jetasta tulen koskaan luopumaan. Melkein jopa toinen tekisi mieli tehdä, tosin hiukan eri tyylisesti rakennettuna. Pari aihiota on kyllä ladossa odottamassa sitä että aikaa niille löytyisi(kohta 10 vuotta jo odottaneet sitä että aikaa löytyisi ) . EDIT 17.2Uudet iskarin yläpäät tuli. Josko iskarin liikerata hiukan vaikka kasvaisi viimevuodesta | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 8 Huhti 2014 - 14:36 | |
| Cabrioon pyöräytin alustan alle ja tallin nurkasta heitin jotkut perus 16" alut alle. Että edes hiukan näki mihin korkeuksiin tuota tiputtaa. Vanteet tosiaan vaihtuvat näihin, kunhan uudet renkaat niille ensin saapuvat. Mietinnässä on että laittaisiko vanteet alle valkoisina vai tuolla nykyisellä luukilla, ei vain oikein osaa päättää. Jos joku osaisi muuten värikoodia koriin heittää niin olisin kovin kiitollinen. Pitäisi näet tuo etulippa maalata korin väriin eikä ole värikoodista minkäänlaista havaintoa. Lappu on kontista kadonnut ja huoltokirjaa ei ole, joten ei pääse mistään sitä lunttamaan. Onko muuten olemassa tuon nykyisen lipan ja VR6/GTI lipan välistä minkäänlaista lippaa, missä olisi tuo sivukin yhtä korkea kuin tuo nykyinen etuosa? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 8 Huhti 2014 - 15:38 | |
| Värikoodi vois olla LB5T Stahlblau. | |
|
| |
tuomos
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 8 Huhti 2014 - 16:26 | |
| Ainenkin AD:n kautta klokkerholmin luettelo tuntee "GTI" lipan joka on yhtä paksu kauttaaltaan, kaveri moisen tilasi. | |
|
| |
samza
Viestien lukumäärä : 319 Paikkakunta : Sumatra
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 8 Huhti 2014 - 17:14 | |
| venton ns "early" - lippa; eli jostain -92-94 mallisista ventoista, pikku välertelyllä menee paikallleen ja on melkeinpä siistein ja toimivin malli mataloitettuun mk3:een. Tosin tossa cabriossa on helmat senverran paksut että se "vr6" lippa on kutakuinkin samalla korkeudella mitä helmat eli ihan siisti tulee silläkin. tuossa joku wanha kuva omasta ex toosasta netin syövereistä: http://koti.mbnet.fi/samza/cars/syksy2.jpgvr6 ja tuo sun cl lippa on about samankorkuisia edestä keskeltä. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ti 8 Huhti 2014 - 21:24 | |
| - samza kirjoitti:
- venton ns "early" - lippa; eli jostain -92-94 mallisista ventoista, pikku välertelyllä menee paikallleen ja on melkeinpä siistein ja toimivin malli mataloitettuun mk3:een.
Tosin tossa cabriossa on helmat senverran paksut että se "vr6" lippa on kutakuinkin samalla korkeudella mitä helmat eli ihan siisti tulee silläkin. tuossa joku wanha kuva omasta ex toosasta netin syövereistä: http://koti.mbnet.fi/samza/cars/syksy2.jpg
vr6 ja tuo sun cl lippa on about samankorkuisia edestä keskeltä. Kyllä niissä CL:n ja vr6 lipoissa jonkin verran eroja korkeudessa oli sen etuosan osalta. Motonetissa niitä viime kerralla vertailin. Mutta kiitokset tuo venton "early" lippa oli juuri se joka oli mielessäni. Joten täytynee semmoinen koittaa jostakin metsästää. Ja koittaa millainen sillä tulisi (ainakin tämän perusteella olis ihan ok näköinen). Vielä en siis taivu tuon vr6 lipan ostoon. :drunken: | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Ma 28 Huhti 2014 - 14:23 | |
| Vähä puhtaampana possuilla ja maski dipattuna. keskikupit puuttuu viel repsikanpuolelta sekä se uus etulippa. | |
|
| |
matti.l
Viestien lukumäärä : 143 Paikkakunta : Pirkanmaa
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio Su 15 Kesä 2014 - 21:26 | |
| Jettaan ostin testiin tuollaisen viairin 480c kopion(n.170e) sekä kinukkien sähköventtiilejä(n.7e/kpl). Tuleepahan kesälomalle tekemistä kun pääsee alustan silloin niputtelemaan. Samalla vaihdan vihdoin tuon muovisen kojetaulun tuohon pehmeä pintaiseen malliin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio | |
| |
|
| |
| Mk1 Jetta CL + Mk3 cabrio | |
|