| Katsastusasiaa | |
|
+306Joker Rantsi pazi88 mkm joonasvaan DeadInside CornerRug7292 EeKi Zoml Thouny mik_ko v__ille Volver Ossiwho kri5u temeee. Jonduli any1 burrito87 Insa jAuuso jjjkkk JÖRDÖÖ micke_ aajii tombbis regal makenbaa toad biglimited -Kapsu- What-- lokitekki Chagi Spl_xtr Pahvi Jeth Wheelback Mikk- andre_ Juibbi smpovers Mkko_ Suddethi -k4n1- roopeR Juipp1 miika80 jeQQ _--Ville--_ Karriz Ro||e pellepoliisi Rimpula pekka007 opa jjjesse Shakini Willeeeh poju jake--- VilleX Sumiloff J`ni Topelius masaat hirvonen Isokangas oli Ino Jurz4 sam[_] naykk1 Teemued Wobbler Warro allu_ _paffa jori Jesimiri m-tuninki samuxd -jokinen- massix Ceisari atte.P Bete^ wunderbaumi JKarjalainen PokeMonni mkl jusni rigg LarryL J.K Larssss j.lyly Sammmy Timzy187 r0nx samza Piiskis Wald note JuhiZZ topppsu LMakke rautio- Juzzis Egiz Same|| Miguel IL3 Sami J. Avt0mat Mikael Masuli miikam Acerbis Hallunisation elias jonipappa Jeppe. Ligettah pera187 Garash OLZIQ Raaka-Arska mf-690 Pazihi m81t82 Tööt tuppuri_ partsu JaPE Petep ai-m -zamppa- korde teemu csharp Askorbiini kiMMMe Sawo HenkkaW201 matti.l wsq `villle niko- Teme Nextr mikiz seba Saulerson wilsson redlane tuomos antti_aamunen tomes Speedy weicco Bronn joumään Ian13 Kääntä Down alpinestars Heka teen_014.jpg tikitaka JoniP alkku_ Madmax88 Pekkiis Petterii masaa Elementti runq WeirdDude /Wille/ niklas89 Alpha ttoni juho* jaki ändi Nollie kolopallo eros biblo dumppi^^ wiiksi samsa JS1984 llattee S^X Lainetti TMA otheri Komulainen viva Mugen Bäkström PIFu //Mikael penigue jocke- Ani Makkeli jukkapoika Enriquez Mro ee-2 Hanska Meikkis01 Mai- Ic3man JiiPee Mazuuu john_gleasy Tume nakke TommiS jäse rappe Jonas_ Eagle Basu JiiWee Drunkenmunky marc0 kop-O-nen Jepa temee henkkasavosta TIKU Kipe balloon pakkeli _laatikko_ Sami Antto- Jakke Rixaa zimi Miikka joppe tomì mnky jallu81 Aaperi Beris apuapina robbe ch3oh mapa Neuni Shakawkaw Masq pottifemma AtAi BlueLion vildur arthuro savela Tibe mosse Ipetzo Laatueine GrapL teipio toni Grontti N|ba pete J4TOG Jouner Böni Avaruusheppa Green Jupe xite Jallmari Ahis Suzi turhake Juhi renox Heke26 jiri epk Venom ][LE -dtk- redi Edo CDLC.CO Ipe antizero KAKKOSNELONEN Huiske JTG RöHnÄ salkku mustonenj sasu 310 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mkl
Viestien lukumäärä : 278 Paikkakunta : Salo Muut : Corrado
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Su 16 Syys 2012 - 16:38 | |
| Oon tässä nyt jonkun aikaa tuijottanu tota corradon abs-helvettiä konehuoneessa ja mieli tekis karsia pois ja pistää normaalit jarruvermeet.
mut onko ko. operaation jälkeen kuin hankala saada suomessa enää kilpiin. Ameriikoissa ovat noita kyllä tehneet mut siellä onkin helpompaa.
E: Alotin jo, saa nähä miten käy.
| |
|
| |
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 16:59 | |
| Yleisesti ottaen, mitähän kaikkea kikkaa vaatii 82vuoden auton leimaus turbolle?
Tehot ei nouse sallitun rajan yli, ja tietääkseni alusta on identtinen mallisarjan tehokkaimman kanssa. | |
|
| |
PokeMonni
Viestien lukumäärä : 214 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 17:14 | |
| - jusni kirjoitti:
- tarvitseeko leimalle olla otteessa olevat navasta kaareen mitat, vai tuleeko napinaa jos on korkeampi?
vai kiinnitetäänkö noihin edes sielä huomiota? Mulla Raision myllyn vieressä oleva katsastus hylsytti ex-corollan koska oli kuulemma liian korkea, oli siis säädetty talveksi vakiokorkeudelle ja otteessa madalletun mitat, ja lisäksi takapään jousitus oli mukamas liian kova!! Takapää laskettiin kuulemma jousittamattomaksi ja kaheksan kympin lätkän tarvitsisi. Oli kyllä kiukkua täynnä se pieni katsuri. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 18:31 | |
| - Kääntä kirjoitti:
- Yleisesti ottaen, mitähän kaikkea kikkaa vaatii 82vuoden auton leimaus turbolle?
Tehot ei nouse sallitun rajan yli, ja tietääkseni alusta on identtinen mallisarjan tehokkaimman kanssa. teholapun tarvii ja todistuksen siitä alustasta... | |
|
| |
JKarjalainen
Viestien lukumäärä : 38 Paikkakunta : Kajaani
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 20:45 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- mosse kirjoitti:
- Aina muutoskatsastetaan ja ~96sta(?) uudempiin sitten tyyppihyväksyntä lappuja mukaan konttorille.
-92 ja vanhempia ei edelleenkään tarvitse muutoskatsastaa. koska ennen tuota asennettua ei alustaa tarvinnut (muutos)katsastaa. Piste.
Niiinhän sitä luulis!! Perkele minunki piti jetsonin alusta muutoskatastaa vaikka on 87.. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 21:35 | |
| - JKarjalainen kirjoitti:
- jallu81 kirjoitti:
- mosse kirjoitti:
- Aina muutoskatsastetaan ja ~96sta(?) uudempiin sitten tyyppihyväksyntä lappuja mukaan konttorille.
-92 ja vanhempia ei edelleenkään tarvitse muutoskatsastaa. koska ennen tuota asennettua ei alustaa tarvinnut (muutos)katsastaa. Piste.
Niiinhän sitä luulis!! Perkele minunki piti jetsonin alusta muutoskatastaa vaikka on 87.. ennen tuota kyseistä vuotta asennettua alustasarjaa ei ole tarvinnut muutoskatsastaa... mut todistele sitten katsurille, että se kiiltävä jomin setti on ollut alla vuodesta -91 lähtien siltikään ei pitäis katsurin vaatia muutoskatsastusta noin vanhassa autossa... | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 19 Loka 2012 - 21:47 | |
| Aina muutoskatsastetaan, ellei alusta ole vaihdettu ennen vuotta -93. Alustalta vaaditaan tyyppihyväksyntä, jos auto on tyyppihyväksytty -96 jälkeen, tai käyttöönotettu -98 tai myöhemmin. Ei oo mitenkään hankala asia. Tuo keskimmäinen lause on muuten juttu mitä moni katsastusmies ei edes tiedä, vaikka se lukee selvällä suomenkielellä trafin lapuissa. Esim. e36 bemari on tyyppihyväksytty 90-91 tienoilla, eli -97 e36:een ei tarvitse olla tuv-lappuja alustalle. Tuolla lukee tekstit jos on jotain epäilystä. | |
|
| |
jukkapoika
Viestien lukumäärä : 134
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 2:19 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- mut todistele sitten katsurille, että se kiiltävä jomin setti on ollut alla vuodesta -91 lähtien
- Trafi.fi kirjoitti:
- Mikäli katsastuksessa havaitaan tai asiakas ilmoittaa 1.1.1993 tai sen jälkeen käyttöön otetun auton alustan korkeutta muutetun, tulee auto määrätä muutoskatsastettavaksi. Samoin ennen vuotta 1993 käyttöön otettu auto on määrättävä muutoskatsastettavaksi, jos alustan korkeutta ilmoitetaan muutetun vuonna 1993 tai myöhemmin tai se muuten on ilmeistä. Ennen vuotta 1993 tehtyjä alustan korkeuden muutoksia ei ole tarpeen määrätä muutoskatsastettavaksi, vaan niihin sovelletaan normaaleja määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteita.
Jos auton korkeus ei ole muuttunut siitä, mitä se oli ennen vuotta -93, ei pitäisi olla tarvetta todistella. Alustan osia on ihan hyvä vaihtaa kerran kahdessa kymmenessä vuodessa... | |
|
| |
PokeMonni
Viestien lukumäärä : 214 Paikkakunta : Hki
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 2:42 | |
| - jukkapoika kirjoitti:
- jallu81 kirjoitti:
- mut todistele sitten katsurille, että se kiiltävä jomin setti on ollut alla vuodesta -91 lähtien
- Trafi.fi kirjoitti:
- Mikäli katsastuksessa havaitaan tai asiakas ilmoittaa 1.1.1993 tai sen jälkeen käyttöön otetun auton alustan korkeutta muutetun, tulee auto määrätä muutoskatsastettavaksi. Samoin ennen vuotta 1993 käyttöön otettu auto on määrättävä muutoskatsastettavaksi, jos alustan korkeutta ilmoitetaan muutetun vuonna 1993 tai myöhemmin tai se muuten on ilmeistä. Ennen vuotta 1993 tehtyjä alustan korkeuden muutoksia ei ole tarpeen määrätä muutoskatsastettavaksi, vaan niihin sovelletaan normaaleja määräaikaiskatsastuksen arvosteluperusteita.
Jos auton korkeus ei ole muuttunut siitä, mitä se oli ennen vuotta -93, ei pitäisi olla tarvetta todistella. Alustan osia on ihan hyvä vaihtaa kerran kahdessa kymmenessä vuodessa... Ja tietenkin voi vaan ihmetellä asiaa ja vaihtaa konttoria niin kuin ite tein "liian jäykällä ja korkealla autolla" ja hoitaa asian jossain missä kaikkea pientä purnaamista ei tule. | |
|
| |
mosse
Viestien lukumäärä : 1928 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 3:45 | |
| - jukkapoika kirjoitti:
- Jos auton korkeus ei ole muuttunut siitä, mitä se oli ennen vuotta -93, ei pitäisi olla tarvetta todistella. Alustan osia on ihan hyvä vaihtaa kerran kahdessa kymmenessä vuodessa...
Siis tottakai sinunn pitää pystyä todistamaan että se alustan korkeus ei ole muuttunut 1993 jälkeen(esim samaan todisteluun museorekisteröinnissä riittää kuvat josta voi todeta että muutokset tehty ennnen vuotta -93 tai toisen harrastajan todistus että muutokset tehty ennen kyseistä vuotta.). Ja jos alustan osia olet joutunut -93 jälkeen vaihtamaan ja tänneasti selvinnyt muutoskatsastamatta/rekisteriotteeseen merkitsemättä(=auto ollut seisonnassa yleensä) niin tottakai sulla on todisteena 20 vuotta vanhat jomin tolpat ja uusien ostokuitti joilla todistat että samaa kamaa on alla kun bäck in 1993. | |
|
| |
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 11:50 | |
| - jallu81 kirjoitti:
- Kääntä kirjoitti:
- Yleisesti ottaen, mitähän kaikkea kikkaa vaatii 82vuoden auton leimaus turbolle?
Tehot ei nouse sallitun rajan yli, ja tietääkseni alusta on identtinen mallisarjan tehokkaimman kanssa. teholapun tarvii ja todistuksen siitä alustasta... Mikä on riittävä todistus? Muistaakseni käyttäjäoppaassa on merkinnät kaikista moottoreista mitä tohon koriin on saanu, ja siinä luetellaan myös jarrut(?) Vai pitääkö todistus olla joku virallinen tilattu tehdaslappu? | |
|
| |
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 12:18 | |
| Bemarin kanssa ainakin riitti itte tulostetut laput, joissa vertailtiin osanumeroita eri moottorivaihtoehtojen välillä ja ne näyttelin sitten alustan eroavista osista osanumerot, että ne on nyt siitä tehokkaammasta mallista. Bemareihin noita lappuja saa tulostettua esim. real-oemista ja volkkareihin esim. etka:sta. Mitään virallisia leimoja ai muuta turhuuksia ei vaadittu. | |
|
| |
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 17:01 | |
| Mistähän helkutista niitä löytäis ke70 corollaan Varmaa jostai maksullisilta tojotafoorumeilta.. Pitänee tarkistaa se käyttöopas vielä kun ei tarkkaa muistikuvaa oo | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 17:57 | |
| - Kääntä kirjoitti:
- Mistähän helkutista niitä löytäis ke70 corollaan
Varmaa jostai maksullisilta tojotafoorumeilta.. Pitänee tarkistaa se käyttöopas vielä kun ei tarkkaa muistikuvaa oo "Mallisarjan tehokkaimmat jarrut ja muu alusta sekä selvitys siitä valmistajan edustajalta+dyno laput" toi on kylmää ja todellista fatkaa. Tarkistettu Trafin ohjekirjasta 10min sitten. Joku(aika monikin) katsuri kyllä hyväksyy jonkun itsetulostetun paperilappusenkin, mutta turha sit tulla itkemään jos ei ohjukseen tullut leimaa vaikka oli alkuperäinen ohjekirja ja motonetin varaosavihko mallina.... | |
|
| |
wunderbaumi
Viestien lukumäärä : 39
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa La 20 Loka 2012 - 23:44 | |
| - pazi88 kirjoitti:
- Aina muutoskatsastetaan, ellei alusta ole vaihdettu ennen vuotta -93. Alustalta vaaditaan tyyppihyväksyntä, jos auto on tyyppihyväksytty -96 jälkeen, tai käyttöönotettu -98 tai myöhemmin. Ei oo mitenkään hankala asia.
Tuo keskimmäinen lause on muuten juttu mitä moni katsastusmies ei edes tiedä, vaikka se lukee selvällä suomenkielellä trafin lapuissa. Esim. e36 bemari on tyyppihyväksytty 90-91 tienoilla, eli -97 e36:een ei tarvitse olla tuv-lappuja alustalle.
Tuolla lukee tekstit jos on jotain epäilystä. Katsurit niin laiskoja etteivät jaksa alkaa mittaileen katsuri:''onko sulla tüv-lappuja?'' minä:''ei oo, tää on -82'' katsuri: ''en jaksa mitata...'' ja hylätty | |
|
| |
PokeMonni
Viestien lukumäärä : 214 Paikkakunta : Hki
| |
| |
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Su 21 Loka 2012 - 13:08 | |
| - jallu81 kirjoitti:
"Mallisarjan tehokkaimmat jarrut ja muu alusta sekä selvitys siitä valmistajan edustajalta+dyno laput"
toi on kylmää ja todellista fatkaa. Tarkistettu Trafin ohjekirjasta 10min sitten. Joku(aika monikin) katsuri kyllä hyväksyy jonkun itsetulostetun paperilappusenkin, mutta turha sit tulla itkemään jos ei ohjukseen tullut leimaa vaikka oli alkuperäinen ohjekirja ja motonetin varaosavihko mallina.... Voiko ne sit ottaa vaikka kilvet pois ja määrätä ajokieltoon jos se ei mene läpi? | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Su 21 Loka 2012 - 20:54 | |
| - Kääntä kirjoitti:
- jallu81 kirjoitti:
"Mallisarjan tehokkaimmat jarrut ja muu alusta sekä selvitys siitä valmistajan edustajalta+dyno laput"
toi on kylmää ja todellista fatkaa. Tarkistettu Trafin ohjekirjasta 10min sitten. Joku(aika monikin) katsuri kyllä hyväksyy jonkun itsetulostetun paperilappusenkin, mutta turha sit tulla itkemään jos ei ohjukseen tullut leimaa vaikka oli alkuperäinen ohjekirja ja motonetin varaosavihko mallina.... Voiko ne sit ottaa vaikka kilvet pois ja määrätä ajokieltoon jos se ei mene läpi? jos ei läpäise muutoskatsastusta ni periaattes sil ei sais ajaa.... mut sait yyveetä asian johdosta | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa To 25 Loka 2012 - 21:04 | |
| Tyttöystävän kaveri oli katsastamassa autoa, autona Mazda 3. Puuttus vas. takarenkaasta 4 peräkkäistä nastaa ja sen takia hylättiin. Onko toi riittävä hylkäämisperuste?
Kuulostaa hassulta. | |
|
| |
jallu81
Viestien lukumäärä : 1573 Paikkakunta : raisio
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa To 25 Loka 2012 - 21:06 | |
| - `villle kirjoitti:
- Tyttöystävän kaveri oli katsastamassa autoa, autona Mazda 3. Puuttus vas. takarenkaasta 4 peräkkäistä nastaa ja sen takia hylättiin. Onko toi riittävä hylkäämisperuste?
Kuulostaa hassulta. on. mutta ei ne oo yleensä muutamasta nastasta valittanut... | |
|
| |
`villle
Viestien lukumäärä : 797 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa To 25 Loka 2012 - 21:16 | |
| Tarkkaa pn kyl syynänny.. Tossaki ku ois käyny kesärenkailla ni ois menny läpi | |
|
| |
Bete^
Viestien lukumäärä : 919 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Ti 30 Loka 2012 - 12:54 | |
| Kysäisempä nyt täällä ennenkuin konttorille menen kyselemään.
Minkälainen homma on katsastuksen puolesta auton muuttaminen bensasta dieseliksi? Onko mitään erikoista? | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Ti 30 Loka 2012 - 13:23 | |
| - Bete^ kirjoitti:
- Kysäisempä nyt täällä ennenkuin konttorille menen kyselemään.
Minkälainen homma on katsastuksen puolesta auton muuttaminen bensasta dieseliksi? Onko mitään erikoista? Iso muutoskatsastus, alusta ja jarrut täsmättävä diesel-mallia. Ei mulla ainakaa ton kummosempia ollut, konttorilta saat lapun mihin merkattava esim. osanumeroilla vastaavuudet em. osista. | |
|
| |
-zamppa-
Viestien lukumäärä : 242 Paikkakunta : Pyhäjärvi
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Ti 30 Loka 2012 - 15:32 | |
| - Bete^ kirjoitti:
- Kysäisempä nyt täällä ennenkuin konttorille menen kyselemään.
Minkälainen homma on katsastuksen puolesta auton muuttaminen bensasta dieseliksi? Onko mitään erikoista? Niin, helppo homma. Konttorilla vaan täytetään lappu missä kerrotaan vaihdetut osat. Myöskin vaihdettujen osien sopivuus ja esim jarrujen riittävyys todistettava inssille jollain tapaa. Itse muutoskatsastin venton 1.9td:stä vr6:ksi, mulla oli todisteet siitä mitä korissa on ollut ennen kiinni, ja siitä mitä sielä on vr6:n kanssa. Hyvin luonnistu homma asiasta ymmärtävän inssin kanssa. Tietenkin käyt etukäteen kysymässä siltä omalta inssiltäsi, että minkälaista dokumentaatiota hän tarvitsee todisteeksi. Tämä takaa sen, että prosessi on kummallekin osapuolelle helppo(etenkin inssille) eikä tule kiusallisia tilanteita ja haukuta inssejä foorumeilla lyttyyn. | |
|
| |
Bete^
Viestien lukumäärä : 919 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Ti 30 Loka 2012 - 15:38 | |
| | |
|
| |
Kääntä
Viestien lukumäärä : 572 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 16 Marras 2012 - 19:22 | |
| Tarkotus hakee vkl uus käytetty auto, joka on leimattu melko vasta, mut on laitettu seisontaan tarpeettomuuden vuoksi. Meneekö homma siis näin, et meen vaan papereiden kanssa konttorille laittamaan auton omiin nimiin, ja samalla laitan auton takasin liikennekäyttöön? Entä sit voiko vakuutusta siirtää autosta toiseen, datsun kun jää ylimääräseksi ni voisin periaatteessa siitä siirtää jos mahdollista on? Entä joudunko tässä tapauksessa palauttamaan kilvet konttorille?
VAI, onko helpompi tehdä asia niin et, otan vaan uuden vakuutuksen ja isken datsunin seisontaan, jotta uuden omistajan on sit helppo laittaa se takas ajoon?
Onko jotain rajoitettua määrää montako autoa voi olla yhtäaikaa saman henkilön nimissä?
Kiirus ja kiitoS! | |
|
| |
biblo
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 16 Marras 2012 - 20:41 | |
| Pitää olla liikennekäytössä ennen kuin lähdet ajamaan. Voi hoitaa netissä helposti ja nettihomman jälkeen voi ottaa heti käyttöön. Varmistuksesi voi tulostaa mukaan paperin tuosta.
Datsun liikennekäytöstä pois ja siirtää vakuutukset tuohon uuteen, ei ongelmaa ainenkaan ifillä.
Ei tarvitse kilpiä palauttaa turhaan vaikka poistaa liikennekäytöstä. Kilvet konttorille ainoastaan rekisteristä poiston takia.
Joku sanoi että verottaja ottaa yhteyttä jos paljon autoja nimissä ja vaihtuvuus suuri mutta itsellä vissiin 4 ollut eikä ainenkaan vielä ole karhu soittanut. | |
|
| |
mapa
Viestien lukumäärä : 331 Paikkakunta : Turku Muut : Vesi ja laserleikkaus osia, myös pelkkien kuvien piirtäminen. Tig hitsausta, myös alumiini.
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Pe 16 Marras 2012 - 21:39 | |
| - Kääntä kirjoitti:
- Yleisesti ottaen, mitähän kaikkea kikkaa vaatii 82vuoden auton leimaus turbolle?
Tehot ei nouse sallitun rajan yli, ja tietääkseni alusta on identtinen mallisarjan tehokkaimman kanssa. Alusta ei ole sama. | |
|
| |
atte.P
Viestien lukumäärä : 148 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Su 18 Marras 2012 - 0:06 | |
| Mitäköhän leimasetä tuumaa 4-pistevöistä ja kuppipenkeistä missä ei oo mitään hyväksyntöjä? Auto -91, jenkeistä uitettu Accord. | |
|
| |
Ceisari
Viestien lukumäärä : 840 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa Su 18 Marras 2012 - 0:11 | |
| Se sanoo että kyllä sä siinä cb8 accossa ihan normi vöillä ja penkeillä olisit pysynyt! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Katsastusasiaa | |
| |
|
| |
| Katsastusasiaa | |
|