Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 31 Toukokuu 2012 - 22:54
pulttailin perän läjään ja sain tuon challensteinin rullaamaan omin töppösin pitkästä aikaan
vetarit käytän vielä irti tuosta koska niihin saapuu joskus uudet laakerit mitkä pitää käydä laitattaa jossain paikalleen. helpompi rassata tuota nyt koska pääsen liikuttelee tuota hallissa tai vaikka työntää pihalle ja putsaa pölyt jos siltä tuntuu
pikkasen alhaalla makaa noi caltracsit tosin alla on 2"madalluspalat sekä 215/70/14 töppöset puol tyhjillä renkailla,tällä hetkellä. pitää koittaa noita furyn american racingejä ja kerschereitä joku päivä alle,ni näkee vähän fitmenttiä vai mite häh..
challen 440cid rupee olemaan punaniska testipenkissä muutamia osia ja sähköjä vaille ni voisin koittaa sitä käyntiin.
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 4 Kesä 2012 - 8:49
Hyvältä näyttää proggikset edelleen. Camarokin parani huimasti vanteilla.
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 4 Kesä 2012 - 18:45
camaro vaatis ehkä keulan nostoa Jotenkin näyttää nyt hassulta noilla kumeilla. Tai vois toimii paremmin kapeemmilla.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 4 Kesä 2012 - 21:51
toi camaro on jo ainakin sentin lyyhistyny peräpäästä noitten kuvien jälkeen. keula saa makaa nyt tuollai jonkin aikaa,tarkoitus olisi ostaa säädettävää tolppaa jossain välissä eteen ni sais jämäkämmäksi ja vois säädellä korkeuden "sopivaksi". näitten jenkkiromujen vanne sopivuuden ja korkeuden hakeminen aika vaikeaa kun perät,korit ja peltiosat heittää oikeasti sentti tolkulla eli toinen kulma istuu hienosti niin toinen puoli ei niin hyvin iso maa isot toleranssit camarolla koitan noilla renkailla vielä mennä tämän kesän vaikka takatassut ovat jo aika loppu. ja muuten Furykin meni katsastuksesta läpi :cheers: prkl että on pelottava lulla ajaa pitkästä aikaa. myös muutamia suht tarpeellisia osia ostin ja niitten pitäs saapua loppuviikosta,saa taas syödä hernekeittoa loppu kuukauden ..nam.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 11 Kesä 2012 - 23:49
Challen roskismottiin pulttasin imarin,keinut ja tönärit paikalleen. ja on tölvätty racemottisilikoonia miten sattuu ,poistan nuo kunhan vedän viimesen maalikerroksen koneeseen joskus.
hommasin tehdaskorjatun Holleyn 700cfm tuplapumpun suht halvalla,pikkasen ehkä voi ahistaa tuo mutta katsoo miten se käytännössä sitten toimii. muuten alkaa olla motti jo sähköjä vaille valmis,tosin bensapumpun "työtapin" tulppaa en saanu irti ja pitihän se kuusiokolo vielä nylpätä paskaks samalla tottakai. pitää Miggi raahata takas hallille ja räpätä pultti siihen jos sillä sen sais irrotettua,muuten en saa mekaanista pumppua tuohon mitenkää kiinni eikä kiinnostas sähköstä ruveta ostelee .
paksut MSD-tulpanjohdot ostin vähän käytettynä,ihan siistit ja toivottavasti ehjät.
hienot muutos piirustukset kehiteltiin tuota redneck penkkiä varten yhden jenkkijonne kaverin kanssa ,saa nähä monta ECUa ja resistoria tuossa kärvähtää,ei oikein ole tuo sähkö mun juttu.
Challesta maalasin vihdoin tuon konehuoneen uudestaan ja kojetaulun sekä mittariston pulttailin paikalleen,konehuoneen sähkösarjat ostan uudet koska vanhat ovat jo aika koppurat. mittaristoa päivitän paremmalla rundarilla sekä vedenlämpö että öljynpainemittarilla,en raiskaa rallye mittaristoa vaan laitan rundarin rattiputkeen ja loput kojetaulun "alle". myös ratti on taas paikoillaan sekä raidetanko.
lattiamaton sotken mustaksi jossain vaiheessa.
Camaroon ostin korkeat kopat sekä old school siipipultit,sekä putsasin sisustasta pölyt pois.
penkit pitäs vaihtaa tukevampiin mutta olkoon nyt vielä noin. laitetaan myös muutama sakkanen kuva Furystakin koska pesin sen sisältä sekä päältäkin,hyvin se on toiminu ja Gtech näytti 5.5sek 0-100km/h rauhallisella lähdöllä joten ei tuossa lullassa ainakaan pahasti yläkerta poikinu.
pitää joku päivä otella noista romuista parempia kuvia päivällä ja pihalla,mutta ei taho malttaa ottaa fotoja ku mukavampi vaan kruisailla ja jos tuossa kesäloma kohta koittais ni voisin keskittyä noihin mersuihin,lähinnä madaltamista ja vanteiden vaihtelua .. willit visiot ois kyllä,jos vaan intoa ja aikaa olisi
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 17 Kesä 2012 - 20:50
LAATUVA!! vai mite ne jonnet sannoo ku palapeli vanteen näkkee no ei vaan,normi ajossa paukahti tuo sisäkehä ja joku kesähessu rengasta irrottaessa väänti tuon etulipan vielä paskaks. laitoin nuo loput kolme vannetta challeen alle ja katsoo tekeekö noista tulevaisuudessa tuohon vanteet.
miehekkäämmät kumit vois estää noita tinoja taipumasta ja tähän e-bodyyn muhkut kumit sopii.
kikarikoiso
Viestien lukumäärä : 388 Paikkakunta : Hämeenkyrö Muut : Ig @sakariv
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 20 Kesä 2012 - 20:12
Tollaseen e-bodyy sopii parhaite leveet ja just aikalailla ton korkusilla kumeilla olevat vanteet
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 22 Kesä 2012 - 15:22
muutama ulkokuva romuista.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 11 Heinä 2012 - 23:28
challensteinin 440cid heräsi henkiin. pikkasen kilistää/helistää vesipumppu tyhjäkäynnillä ja 60-luvun venakoppa ei pidä öljyjä sisällään koska on pikkasen ropelli en säädelly muuta kuin seos ruuvit 7-kierrosta auki ja ennakkoa randomisti ja käyntiin. pitää joku päivä jatkaa fidlailua.
myös pari päivää hitsailtiin ukon "uutta" työautoa pohjasta sekä helmoista tai lähinnä tunkkaus kohdista. w202 200cdi sport reilu 400tkm ajettu muutama foto:
jotkin madallusvieterit ja bilsteinin iskarit alustassa ni ihan suht mukava ajettava. kehtas noi mätä hommat tehä pois ni tuollahan ajelee ihan mielellään.
myös tuo alle 1000euron w126 minkä hommasin tuossa keväällä ni päätti päivänsä oksentamalla nesteet pihalla putkesta ei kyllä yhtään varotellu lämmöt pysyi nätisti 80-asteessa ja yksi FATAL pölläytys ja se oli siinä,täytyy tänä kesänä kammeta tekniikka siitä pihalle ja ruveta sovittelee sitä 350cid
Viimeinen muokkaaja, hlappis pvm To 12 Heinä 2012 - 0:26, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : E:ei toimi kuvalinkit ku kuvablogi vidduilee)
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 16 Heinä 2012 - 22:09
huomenna jos ei sada paljoa vettä ni saan tuon tekniikan revittyä jo pois tuolta. muutama 305cid ja yksi 350cid kone olisi suht halvalla saatavilla,mutta pitää vielä etsiä jos löytys sopu hintaan kone sekä loota. jos ei löydy sopivaa ni pitää väsätä tuosta hallilla olevasta 350cid lohkosta jotain kivaa. saisi vaan nopeammin ajoon tuon ku löytys ajokuntoinen tekniikka,mitä sitten pikkuse piristelis sopivasti
JuhiZZ
Viestien lukumäärä : 1715 Paikkakunta : HVNK
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 16 Heinä 2012 - 22:27
Oon ihan ***tanan kateellinen tosta Challesta.
EDIT: Juu ehdottomasti muhkumpaa kumia. Ja leveämpää lippiä..?
Viimeinen muokkaaja, JuhiZZ pvm Ma 16 Heinä 2012 - 22:55, muokattu 1 kertaa
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 16 Heinä 2012 - 22:34
Challengeri ei itseasiassa näyttäis pahalta edes tuolla rengastuksella. Toki leveempi = parempi Mut miten riittää matalaprofiilikumeissa kantokyky?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 16 Heinä 2012 - 22:48
ei toi rengastus oikein istu tuohon challeen,ihan liikaa venyä. 275/40 kävisi ehkä taakse,tuolla koolla saa katusliksejäkin suht edullisesti ja ei olisi 10" ainakaan liian pulla.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 20 Heinä 2012 - 20:09
vanhan motin sain jo revittyä mesestä irti ja sovittelin jo tuolla rikkinäisellä loholla miten se tuonne konehuoneeseen istuis. tulipeltiä pitää varmuuden vuoksi pikkase modata ja hommata yksi toimiva TH-350 loota jotta nään tarkemmin tuon kardaani linjan,mutta aika hyvin se sinne mahtuu. pakosarja kuskinpuolella voi tehä tiukkaa,mutta pukinsarvi valusarjat ajattelin tuohon ängetä.
semmosta paskartelua
olisi muuten tarjolla nesteet hävittäny 3Litrane Mezen motti ja ehjä loota?? jos joku tarvii?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 22 Heinä 2012 - 16:34
Sipulihan tuosta motista tuli ei selviä kannentiivisteen vaihdolla. mutta liekkö tuo joskus olliu levällää koska sylintereissä näkyy hoonijälet vielä ja pykälää ei oo yhtään? motilla kumminkin ajettu jo yli400tkm.
toi damagee saanu sylinterikin näyttäs suht ehjälle,pikkase on aivan yläreunassa pikku vekki. eli satasella saa koko 3.0Litrasen motin+turbiini+loota hjyvä tekniikka aihio jollekkin.
jos kerkee ja on intoa ni haen ensi vkloppuna 305cid+TH-350 lootan sekä kardaanin. ja noille huolto sekä hyllyyn jääneillä performance osilla vähän piristystä :drunken: jos tuon Backyardspecial mezen sais syksyn pimeille jopa liikkumaan.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 5 Elo 2012 - 23:12
tuohon Furyn vanhaan/challen tulevaan 727-lootaan hommasin turbo-actionin shift-kitin.
itselleni aika hepreaa noi automaattilootat mutta kitin mukana tulleiden jonkun Mexico pojan väsäämiä ohjeita koitin noudattaa ja tuskin tuohon totaallista tuhoa saa aikaan .
nappasin koneiston irti,mikä irtosi yllättävän vaivattomasti. ohjeet käski poistaa tuosta kuvassa oikealla keskellä olevasta sylinteristä jousen pois ja se vissiin lisää öljynpainetta lootassa,ehkä.
koneiston osat piti irrottaa toisistaan ja tuosta ylemmästä osasta irrotin tuon "reikälevyn" ja pulttasin Kitin mukana tulleen levyn tilalle.
yllättävän puhdasta koneiston sisällä vaikka lootalla jyrätty yli 10vuotta ilman mitää huoltoja suomessa.
tuosta osasta taas otin lokeroista pois kaksi palloa sekä yhden jousen ja näitten pitäs vaikuttaa 1-2 vaihtoihin jollain tavalla.
jokuhan tätä on jo rassannu joskus ja saanu pultin poikki kasatessaan
tuohon vasemman puoleiseen olisi pitäny lisätä kitin mukana tullu paksu rautapala jousen tilalle mutta joku on jo poistanu kaikista jouset ja korvannu ne jo rautapaloilla . myös toiselta puolelta koneistoa olisi pitäny poistaa jousi ja rautapalikka tilalle mutta sinne oli jo sama modi tehty.
joten ei muuta kuin kasaus ja uusi suodatin paikalleen
pesu ja putsaus kuorille sekä pikkasen maalia niskaan
saa nähä minkälainen taikalaatikko tuosta tuli mutta kunhan nyt edes likkuis johonkin suuntaan,syvemmän öljypohjan pulttaan vielä paikalleen seuraavalla kerralla.
B&M holeshot 11" turbiinin ostin myös ja stallit pyörii jossai 2400-3000rpm nurkilla. vasemmalla orkkis turbiini,on muuten painossa huomattava ero.
myös camaron th-350 lootaan ostin syvemmän öljypohjan. pikkasen helteillä pitkään kruisaillessa meinaa toi loota takerrella,mutta eiköhän tuo auta asiaan.
challeen pulttasin konepellin paikalleen ja pitää vielä säätää tuota jonnin verran että ei noin paljoa irvistele.
myös kaikkea pientä tarpeellista osaa olen tuoho hommaillu ja voisin pikku hiljaa ruveta änkäämään tekniikkaa jo paikalleen.
ja jos jollain on ylimääräisenä 295/35/18 tai 275/40/18 töppösiä ni saa tarjota??kunhan ois muutama milli vielä pintaa ni vois leikkiä vielä loppukesän/syksyn. meinaa noi camaron takanakit olla jo aika loppu
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 19 Elo 2012 - 22:11
tuohon w126 mersuun löyty tekniikka vihdoinkin. eli mahtava 305cid vuosimallia-84 ja laatikoksi varma lykkijä th-350. motissa on tehtaalta tullessaan kaikki n.170hv ja vajaa 400nm vääntöä. mutta plussana tässä motissa on 416 valuiset kannet jotka ovat 58cc palotiloilla ja motissa on jopa 9.3 rutut .
purin koneesta jo vakio imarin ja kaiken "turhan" pois ja pikkasen ulkoa putsailin mutta sisältä toi on ihan suhteellisen puhdas eikä mitään ylimääräistä jätettä näy missään. tiivistepinnat täytyy toki vielä putsailla huolella.
vanha nokka widduun ja uutta ränttätänttää tilalle . nokaksi tuli CompCamsin XE262 http://www.compcams.com/Technical/DynoSheets/XE262H-10_001.asp uusi jakopää,nostajat,"race"imari sekä kaasari pitää vielä hommata. jotain edelin performer rpm ja 600cfm kaasaria tuohon haaveilen ja noilla hilkkeillä nettidynot lupailee 240-280hv konetehoja.
lootaan kuoriin joku kirjaillu oman tunnuksensa? tuohon ois tarkoitus vain vaihtaa ölpät ja suodatin sekä jos jostain löydän säädettävän alipainekellon ni vaihdan semmoisen tuohon,sillä saa säädettyä 2-3 vaihtoa helposti. myös vakio turbiini sekä kardaani sisältyi kauppaan joten aika lailla kaikki tarvittava on jo hyppysissä.
tuossa räpsy mesestä joka sai kovakaton niskaansa tällei syksyllä ja vanteinakin on tällä hetkellä Camaron vanhat Kebustimet.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 23 Elo 2012 - 23:54
pikkusen saanu jo General Benzin kaatismottia kasattua. uusi jakopää jo paikoillaan,kuvassa juuri käynnissä öljypohjan tiivistepinnan putsaus.
pikkasen liima/tiivistemassaa pintoihin ja jakopääkoppa sekä öljypohja paikoilleen.
nostajat viskasin öljyastiaan missä ne saavat täyttyä öljystä ihan rauhassa. seuraavaksi nostajat koloihinsa sekä vanhat tikut omille paikoilleen ja sitten säädin nostajien pre-loadin sytkäjärjestyksen mukaan kun nostaja on nokan peruskehällä. pikkasen alle puolikierrosta tiukkasin sen jälkeen kun tönäri ei enää helposti sormilla pyöriny. pitää vielä tsekata noi säädöt kunhan saan öljypaineet pyöriteltyä porakoneella.
tuosta kuvasta näkee näitten saastekansien huimasti virtaavat imukanavat . keskimmäisen EGR kanavan tukin imukannen tiivisteellä ja tulevassa imukannessa ei tuota reikää pitäisi ollakkaan.
huomenna Dampperi sekä Edelbrockin performer rpm imari paikoilleen mikäli kerkeän matkahuollosta sen noutamaan. imarille ajattelin muutaman lisähevosen toivossa tehdä "air-gap" plenumi modauksen mikäli siinä jo ei sitä ole. vois myös öljypaineet mottiin jo pyöräyttää ni näkee nouseeko öljyt yläkertaan asti,mikäli muistan ottaa öljysuodattimen mukaan hallilta .
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 24 Elo 2012 - 7:52
Pitää kyllä hyvin paikkansa tuo threadin nimi: too much projects. En tajua miten jotkut jaksaa jatkuvalla innolla vääntää. Kohtuu hyvin näyttäis saavan peruspiristyksillä saastemotistakin voimaa ulos jos tuommonen 280 on mahdollista ilman että kansia hiplaa sen kummemmin.
Mirza
Viestien lukumäärä : 118
Aihe: too much projects... Pe 24 Elo 2012 - 16:42
Ihan sairaan paljon projektia mutta tätä on ilo seurata kun joku jaksaa laittaa ja todella nättiä värkkiä sulla, jatka samaa rataa ja noi jenkit o ku kirsikka kakun päälle :afro:
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 25 Elo 2012 - 17:52
tuommosen komean vekin tein imariin . tuosta modista voi tulla tai lähteä muutama heppa yläkierroksilla,tosin ei tuolla motilla voi paljoa kierrätellä noilla venajousilla .
HEI-jakaja uupuu vielä,mutta jos sitä välillä lähtis vaihtelun vuoksi rassaamaan challea jos siihen moppeen sais vihdoin sen motin paikoilleen.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 3 Syys 2012 - 22:39
Challeen sain motin paikoilleen ja ihan nätisti se sinne istuu.
ehkä joudun irrottaa vielä motin kannakkeiltaan kun sujutan peltisarjoja paikoilleen mikäli Hookerin sarjoihin päädyn. Ebaystä olen huudellu old school Performance valusarjoja ja noitten kanssa ei tulisi tilan kanssa ongelmia tosin muutama heppa voi jäähä saamatta.
takakonttinpohjaan tein reijän tankkia varten jotta sain bensalinjan lähdön kontin alapuolelle. sekä maalasin kontin Batmobilen mustaksi ja tottakai jouduin myös tankin kannakkeita lyhentämään muutaman sentin.
ja onko muuten kellään tietoa käykö noi kerscher rs ja RH zw1 vanteiden lipat toisiinsa? jos ei käy ni mistä hitosta uudet sais noihin kertsuihin? tartteis takavanteille uudet ulkolipat ja sisäkehät
S^X
Viestien lukumäärä : 277 Paikkakunta : Mäntyharju
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 3 Syys 2012 - 23:02
Ulkoilutitko Camaroa lauantai-iltana keskustassa?
Guinnes jäi huulille kun hiljeni kuuntelemaan ääniä :p
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 3 Syys 2012 - 23:16
S^X kirjoitti:
Ulkoilutitko Camaroa lauantai-iltana keskustassa?
Guinnes jäi huulille kun hiljeni kuuntelemaan ääniä :p
taisin ulkoiluttaa molempia jenkkejä lauantaina. välillä pidettävä rassailusta taukoa ja hörpöteltävä kaupunkia ympäri muutaman kerran kruisailu on ihan kivaa touhua :afro: .
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 5 Syys 2012 - 21:58
huomenna General Benzin motti käyntiin . saa nähä kestääkö 30euron X-racer moottoriteline pienet väristykset
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 6 Syys 2012 - 22:21
kyllä se käyntiin läks,anteeksi tuo paskalaatunen video mutta tuolla perunalla ei oikein pysty parempaan hämärässä. nokan sisäänajon jälkeen tuo imukannen ja vesipumpun välinen läpinäkyvä vesiletku vähän poksahti ,onneks huomattiin ajoissa ni kerettiin suojaan. noilla valusarjoilla pelkästään tahtoo lyödä vähän tulta liikaa ja karstat paloi myös mukavasti kipinöinä,mutta ihan nätisti käy tyhjää ja ei vuoda mistään ni sillo on ihan hyvä.
Topelius
Viestien lukumäärä : 98 Paikkakunta : Mikkeli Muut : Volvo 740 turbo
Volvo 740 GL
Volvo 245 SexEdition
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 6 Syys 2012 - 22:35
Mukavasti höpäjää, ei näkyny taaskaa camaroa miitissä! Pidä välillä huilia ja tuu avaa peltiä ni voin pahottaa mieleni
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 6 Syys 2012 - 22:38
Topelius kirjoitti:
Mukavasti höpäjää, ei näkyny taaskaa camaroa miitissä! Pidä välillä huilia ja tuu avaa peltiä ni voin pahottaa mieleni
ei uskalla Camarolla oikein kurvailla ku takarenkaat on kankailla jo jos ens torstaihi mennessä ois nankikankit tullu ni vois vaikka taas kävästä.
IL3
Viestien lukumäärä : 1051 Paikkakunta : Vantaa
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 6 Syys 2012 - 22:41
Asiallista projektia topiikki täynnä! Hatunnosto Toi video sai kyl hymyn huulille, onks tää ens kesänä valmis?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 6 Syys 2012 - 22:53
IL3 kirjoitti:
Asiallista projektia topiikki täynnä! Hatunnosto Toi video sai kyl hymyn huulille, onks tää ens kesänä valmis?
kyllä toi w126 varmasti ensi kesänä jo liikkuu,mutta tarkoitus ois saaha ainakin tekniikka paikalleen ennen lumia ja ehkä jo ajoonkin. mutta eihän näistä mikään ole millään tavalla valmis .
Sponsored content
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects...