Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 22 Syys 2012 - 0:07
hlappis kirjoitti:
IL3 kirjoitti:
kyllä toi w126 varmasti ensi kesänä jo liikkuu, .
ja paskan vitut se liiku mihkään. ei se toi TH-350 mahu kardaanitunneliin ilman sen modausta ja ei into riitä ruveta tuota rotiskoa enää leikkelee. eli paaliin koko meze. jäipähän yks tekniikka taas ylimääräseks nurkkaan lojumaa .
mutta kohti uusia pettymyksiä. Challen sähköjä olen tuossa ihmetelly sekä maalasin korinväriin puskurit sekä maskin ja muut pikku osat. isot pinnat jätän oikean maalarin harmiksi ja sähköissä päädyin tilaamaan painlessin "bolt on" piuhasarjan. siinähän se talvi menee piuhojen kimpussa ja korin sekä sisustan kasauksessa. hallia olen pikkasen raivannu koska uusi asukki tuli sinne talvehtimaan ja sille piti saaha vähän tilaa
tuommonen homopulkka siellä nyt sitten lojuu.
paketoin jo noi romut tuonne halliin odottelemaan lumia,tosin pitää jokainen vielä pestä ja vahata.
Camaro sai uudet takatöppöset ja ovat malliltaan Nankang 275/40/18 ja pitoa tuntuu olevan paremmin kuin 295/35 Michelineissä .
tuossa kuva muutamasta challen osasta jotka ruiskin kovalla amattitaidolla
ja ovat luonnossa vielä hirveämmän näköiset kuin tuossa huonolaatuisessa kuvassa mutta tämä moppe ei olekkaan mitään Blingiä vaan jotain muuta....mutta mitä? ja muuten tilasin itselleni synttärilahjaksi GoPro2 HD kameran ja vielä motorsport editionin,joten ehkä ensi kesänä sitten perustylsää ruisailuvideoo odotettavissa. kyllä nämä tästä...
-Joonas
Viestien lukumäärä : 453 Paikkakunta : Kerimäki/Savonlinna
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 22 Syys 2012 - 12:34
Hitto, jätkälle täytyy nostaa hattua! Monta rautaa tulessa, mutta silti se jaksaa pakertaa. Nuo jenkit on minun salainen märkäunikin vielä. Jatka vaan samaa rataa, ilo lukea tätä topicia, kun kerronnassa on kuvia aina runsaasti
alanherman
Viestien lukumäärä : 71 Muut : pari hillamaasturia (;
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... La 22 Syys 2012 - 21:42
lukenu tämän topicin moniamonia ja vieläkerran monia kertoja läpi ja seurannu todella aktiivisesti. sä oot van mun idoli, kalusto semmosta mitä ite haaveillu pikkupojasta lähtien ja tuo että sää jaksat ja jaksat olen puhunut, thumps up!
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 27 Syys 2012 - 22:12
tuommosen motin hommasin tallin perälle pukkiin notkumaan ,pakko oli ostaa ku halavalla sai. elikkä Moparin 383cid stanukoossa ja mukana tuli tietysti runkopukit,tasapainotetut/koneistetut vakiokanget,400cid takoakseli sekä 516"valuiset rautakannet.
kannet on rempatut ja niitä on alotettu pikkasen avartamaan,ei mitään Hiperf porttausta vaan ihan pientä siistimistä. itse meinasin kaverin avustuksella noita vähän siistiä lisää.
aika huokoista on toi 60-luvun valu.
vähän siistittyä imukanavaa:
ja tossa Foto vakiosta imukanavasta
jos tuosta koneesta jotain hauskaa saisi irti,pitää vaan jotkin ylikoon männät etsiä ja kiikuttaa motti koneistukseen kunhan ehtii ja sen aika koittaa. myös tuo tallin perällä oleva 350cid täytyis kasata tässä tulevan talven aikana .
myös Challeen olen haalinu jälleen tärkeitä puuttuvia osia ja myös ei niin tärkeitä ,mutta niistä juttua lisää kunhan ne joskus saapuu ja pääsen niitä pulttailee/mallailee paikoilleen.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 28 Syys 2012 - 15:23
vihdoinkin se saapui. on kyllä ihan hauska vekotin . täytyy vielä jonkin auton kylkeen tuo niitata ja koittaa minkälaista filmiä toi vauhdissa ottaa.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 30 Syys 2012 - 19:44
tuossa yksi tylsä testivideo tuolla Goproolla. aika paljon toi laatu huonontui koska jostai syystä toi videotiedosto ei soveltunu youtubeen ja jouduin modaa sen AVI-tiedostoksi,en oikeen ymmärrä noita . Camarollakin tein pienen pätkän mutta omalla nettiyhteydellä sen lataamisessa menisi noin 2-3päivää .
Gazzu
Viestien lukumäärä : 24
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 30 Syys 2012 - 20:37
Asiallinen peli, tehoakin näyttäis olevan
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 1 Loka 2012 - 19:45
tuulenhuminaa pt2&pt3
Viimeinen muokkaaja, hlappis pvm La 6 Loka 2012 - 23:32, muokattu 1 kertaa
nulppi
Viestien lukumäärä : 93 Paikkakunta : Kerava
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 2 Loka 2012 - 10:13
Soo soo! Onkos tuossa camarossa vanne kiero vai johtuukohan alustasta/maasta että näyttäs vähän vispaavan?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 2 Loka 2012 - 16:44
nulppi kirjoitti:
Soo soo! Onkos tuossa camarossa vanne kiero vai johtuukohan alustasta/maasta että näyttäs vähän vispaavan?
samaa ihmettelin itsekkin kun katselin tuota paremmalla laadulla. mutta vissii tuota valkoista rengasrasvaa renkaan kyljessä ja näyttää sen takia vipattavan. tai en mä tiiä..
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 11 Loka 2012 - 23:13
joopa joo.. challenstein on saanut viime aikoina vähän rakkautta ja vähän se rupee jo autolta näyttämään .
tankki on vihdoinkin lopullisesti paikoillaan ja pitää joku ilta ruveta bensalinjaa tekemään,ruma viritys mutta varmasti toimiva.
sisustastakin on ovipahvit paikoillaan ja matta värisenä tietenkin joku Amerikan Bob vaan menny leikkelee noihin reikiä prkl.
takapää on konttia ja muutamaa listaa vaille valmis. takavalot kalvotan vielä sekä TA-mallin spoileria meinasin tuohon sovitella,jos se vaikka parantas tuota rumaa persettä.
keulaan sovittelin noita umpion kromeja ja mielestäni ilman noita leveitä rinkuloita näyttää paremmalta.
uudet kiinaumpiot ovat tilauksessa ja jos niihin vaikka laittais kusikalvot voisihan ne vaikka toimiakkin? kuvassa oleva umpio on paskana oleva sealed beam umpio ja jollai tuning kilikalilla tummennettu.
mottiin virittelin laturin paikalleen ja piti vähän muokata niitäkin jotta hihnalinja olis edes sinnepäin.
"sad face" toinen TA-etuspoileri otti vähän hittiä tuossa tunkatessa ja jouduin sitä pikkasen korjailemaan ni siksi ei ole paikallaan . myös tullissa makaa jo Challen melkein koko putkisto,eli hommasin jenkeistä jostain vanhasta nascar-autosta rälläköidyn pakoputken loppupään. saa nähä miten sen tuonne saan mahtumaan mutta kunhan nyt saan sen ensin käsiini.
myös toi moparin 383:sen kansi on aika lailla valmis
Master99
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Kalajoki
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 12 Loka 2012 - 17:45
Eittämättä asiallisen näköistä videota.
tolppa
Viestien lukumäärä : 9 Paikkakunta : Tampere Muut : 19E/PG
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Pe 12 Loka 2012 - 19:49
Hyvältä näyttää :cheers: Vedä nuo leveät umpion kromit mustaksi esim. plasti dibillä (Ei tule kuitenkaan tehtyä mitään peruuttamatonta.), voisi näytää hyvältä niin. Näyttäisi tuo umpion reikä hieman "valmiimmalta" kun olisi nuo paikallaan....
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 24 Loka 2012 - 19:21
vähän jo jotain roinaa on saapunu ja hirvee himo olisi päästä tuon challen kimppuun mutta työt ja muutama muu juttu vie paljon aikaani tällä hetkellä. mutta onhan tuossa talvi aikaa pakertaa.
NASCAR auton putkenpää saapui ja mallailin sitä paikoilleen ja jotenkin se sinne sopii,pitää vain lähdöt supistaa 3,5" johonkin 2.5" jotta putkisto ei ihan maassa roikkuis.
myös SSBC jarrusarja saapui,ohjeet oli nopealla vilkaisulla aika ankeat mutta eiköhän noi paikkansa löydä.
myös uuden B&M shifterin bongasin yhdeltä foorumilta,paketissa tuli mukana vaijeri ja kaikki tarvittava. ainoastaan toi on liian pitkä vartinen sekä toi varsihan kiiltää liikaa . ajattelin tuon lyhentää sopivaksi ettei tuota tarvitse korvan vieressä hämmentää sekä teippauttaa varsi mustaksi.
paljon olisi vielä näpräämistä mutta on kyllä intoakin Painlesin sähkösarjan saan näillä näkymin loppuvuodesta käsiini sekä muuta pientä,joten kyllä tämä tästä.
tuomos
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Joensuu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 24 Loka 2012 - 19:43
Shifterin varren teippamiselle vois olla vaihtoehto vetää sopivan kokonen musta kutistesukka ja lämmittää paikalleen? Ei vaan jäis ikävää pystysaumaa.
Yleisesti koko topikille erittäin suuri hatunnosto!
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 24 Loka 2012 - 19:51
tuossa kutistesukassa on muuten hyvä idea. häviää hitsijäljet varmasti ja on ainakin kestävä. noita kromiosia meinasin viedä teipattavaksi ni toi ois menny samalla reissulla,tai sitten hommaan sitä plastidippiä kromiosiin niinkuin joku ehdottikin.
tuomos
Viestien lukumäärä : 234 Paikkakunta : Joensuu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 24 Loka 2012 - 21:00
Plasti dipissähän on teippauksen verrattuna se huono puoli että sitä joutuu uusimaan useammin. Kuitenkin painepesurilla poistettavissa etten itse jaksais joka pesun jälkeen paikkailla ja jos ei kovin useasti muuta mieltään kromin ja mustan välillä niin teippaus ainenkin varmempi.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 6 Marras 2012 - 22:41
tuli sitten ostettua taas yksi chevyn stanukokoinen 350cid motti .
joku vamma tai sairaus vissiin iskeny kun pitää näitä kukkaruukkuja kerätä nurkkiin pyörimään.(pitää ostaa ku halavalla sain) tämä lohko on vielä kaksiosaisella takastefalla mutta on kumminkin jo 80-luvun motti ja synteettisten ja parempien öljyjen takia toi ei ehkä ole kovinkaan kulunut. kunhan saan tuon purettua loppuun ni pääsen mittailemaan tarkemmin ja suunnittelemaan mitä tuolle tekisi.
myös challeen sovittelin shifterin paikalleen ja ihan liian pitkä toi keppi on.
toi ratti makaa liian lähellä reisiä joten pitää joko vaihtaa se 13" mokkarattiin tai sitten laihduttaa n.10kiloa "massaa" pois reisistä .
vähän olen amistellu takavalojakin.
jostain ostan parempikuntoiset takavalot jos semmoiset sattuu vastaan tulemaan,nuo vanhat pysyy nyt hyvin koossa tuolla LaminX teipillä .
pikkasen jotain muutakin olen tuon kanssa touhunnut mutta kamera ei ole tarttunut aina mukaan. takapäätäkin sain säädettyä 2-3cm alemmaksi lehtijousien säädettävillä etukiinnikeillä,jospa se siitä .
Säm
Viestien lukumäärä : 182 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 7 Marras 2012 - 0:48
Tuosta lohkojen kerääntymisestä talliin tuli mieleen juttu vanhasta V8 lehdestä ''Kun kerran omistat kasin, niin et ikinä pääse eroon!''. Challenger näyttää hyvälle, mutta nuo penkit... Tai ei niinkään nuo penkit, vaan penkkien sininen verhoilu
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 7 Marras 2012 - 1:03
Tutulla oli just tuollaiset orkkisvalot ylimääräisenä. Ne meni toiselle tutulle hyllyyn lojumaan, kysynkö niiden perään?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ke 7 Marras 2012 - 9:32
Säm kirjoitti:
Tuosta lohkojen kerääntymisestä talliin tuli mieleen juttu vanhasta V8 lehdestä ''Kun kerran omistat kasin, niin et ikinä pääse eroon!''. Challenger näyttää hyvälle, mutta nuo penkit... Tai ei niinkään nuo penkit, vaan penkkien sininen verhoilu
mustaksi noi penkit tulee muuttumaan. tuo "nahka" noissa penkeissä on onnettoman ohutta ja saumat ovat myös aika heikonlaiset. mutta nuokin piti aikoinaan ostaa ku oli niin halvat .
voisit jjjkkk laittaa sen tutun numeron yv:llä tai jotain.
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 18 Marras 2012 - 15:38
Kaivuri ilmestyi tontille ja tuohon läntille pitäs 100m2 talli väsätä tai siis tallipaketti on jo tilattu ja saapuu keväällä. tänä vuonna pelkät kaivurihommat ja keväällä alkaa pystytys. saapahan romut tuohon n.20metrin päähän ni kerkeis niille jotain tekemäänkin .
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 7 Tammi 2013 - 23:33
Päätin sitten tuosta toisesta "huonommasta" 350cid lohkosta kotikoneistaa Camaroon ensi kesäksi ajelu/rääkkäysmotin .
kolme kertaa pesasin tuon lohkon kuumapainepesurilla sekä teräsharjalla pahimmat tiivistejämät pois sekä epäkeskolla 240p ja 400p karheudella lopullinen pinta tiivistepinnoille. hoonauksen tein sylintereille ennen viimeistä pesukertaa ja hoonauksessa käytin kolmijalkaa enkä pallohoonia,en tiiä kumpi on parempi ku ei ole oikein kokemusta kummastakaan . jokainen vähänkin motteja nähneenä varmasti ymmärtää että sylinterit eivät ole mitä parhaimmat,pikkasen on vielä joissain pykälää minkä tuntee ja pikku pintaruosteiden tekemät tummentumat jäi vielä näkyviin. mutta hienolla junttimittauksella eli männänrengas sylinteriin ja rakotulkilla koittamalla pytyt ovat vielä suht suorat ja välykset kohillaan.
männiksi ajattelin laittaa tälläiset tasapää männät ja vakio veivit uusilla renkailla ja laakereilla,nämä mötikät on käytetty pesurissa ja maksoivat kankineen kaikki 50e eli saletisti hyvät.
kansiksi hommasin vähän ajetusta jenkki veneestä Vortecin 062valuiset rautakannet.
amerikan pojat kehuu näitä Fastburn kansia kovasti ja ihan hyvältä nuo näyttää tai oikeastaan nämä virtaa paremmin kuin camaron nykyiset e-street kannet jos noihin amerikan lehtien tuloksiin on uskomista.
purin nuo kannet koska vakio venajouset näissä ei kestä yli 420"nostoa ja jouset joudun kumminkin muuttamaan tulevaa nokkaa varten mitä en ole vielä päättäny minkä laittaisin. jonkun missä ei nostot ylitä 460" koska retskut voivat pohjata ohjuriin näiden korkean muodon takia. tuossa kuva näistä selventämään:
myös ongelma tulee tuplajousilla koska ne eivät mahdu tuon paksun ohjurin takia,single jousissa taas voi joutua dampperin poistamaan mutta se ei pitäisi haitata pahemmin. olisihan tuossa vaihtoehto laitattaa uudet pronssiohjurit tai ostaa kalliit Beehive-malliset jouset mutta budjetti kusee pahasti jos siihen ryhdyn. nokka ehdotuksia otetaan vastaan tai itse olen miettiny noita jenkkien ovaltrack kisaautojen laahuri nokkia koska niissähän on nuo nosto rajat nokissa mutta mitenköhän ne soveltuu katukäyttöön .
kansien mukana sain alakerran laakerit,kannentiivisteet sekä männänrenkaat ynnä muuta pientä shittiä.
osien laatuhan jatkuu laakereissakin hyvänä
tästä motista ei voi tulla kuin hyvä koska liikkuvat osat on Made in USA,kannet on Made in Mehiko ja kaikki laakerit on Made in israel. jos tuolla koneella edes vähän aikaa saa pitää hauskaa ennenkuin poksahtaa .
challeen ostin itselleni joululahjaksi räikkäshifterin ja varmaan poistan nyt keskikonsolin kokonaan tilan ja painon takia.
Huiske väänti vetareihin uudet laakerit ja pääsin pulttaamaan takajarrutkin paikalleen
otan satulat vielä irti ja maalaan ne mustaksi jotta nuo sointuisi paremmin etujarrujen ulkonäön kanssa ja pitää vielä jarruputketkin viimeistellä. bensatankin tehdas liitokset vuoti aika pahasti ja ne jouduin tekemään uusiksi sekä sähköjä olen koittanu värkätä moottorille koska olisi kiva tuota päästä liikuttelemaan. tilaamani painlesin sähkösarjan saan käsiini vasta joskus parin kuukauden päästä . taitaa tuo tarvita vielä kardaaninkin ja vissii pakosarjatkin ...jospa tuo tuosta.
pazi88
Viestien lukumäärä : 1652 Paikkakunta : Oulu
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 8 Tammi 2013 - 9:02
Kesäksi ajoon! Samalla lailla minä "koneistin" audinkin lohkon ja hyvin on toiminu. Ei savuta eikä syö öljyä. Tutun näköset uratkin tuossa ~5mm dekkitasosta
antwan
Viestien lukumäärä : 21 Paikkakunta : åbo
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... To 10 Tammi 2013 - 15:28
Hirveen nätti on.. Tulee varmaan aika kermanen kun valmistuu!! Sitä innolla oottelemaan..
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 20 Tammi 2013 - 20:54
tuommoiset kunnon wanhan ajan performance pakosarjat hommasin challeen ja eivät ole ihan onnettomat kanaviltaan ja eivät häviä montaa kymmentä hevosta huonoille peltisarjoille. päädyin noihin valusarjoihin ihan sopivuuden ja hinnan takia,koska oikeasti hyvin sopivat TTI-headersit maksaa sen 700e-900e.
sovittelin pakosarjoja paikalleen ja startilla pyörittelin öljypaineet mottiin pitkästä aikaan. piilottelin ecun,laturin säätimen sekä Ballast resistorin kabiinin puolelle piiloon,täytyy vielä laturilta viedä piuha akulle ja puola sijoittaa johonkin järkevään paikkaan. mottia hifistelin tänään jo valmiimmaksi ja pitää kardaani ostaa ja muuta pientä osaa muutamalla tuhannella eurolla ,mutta jordaani ainakin ensin jotta ei tule käynnistyksessä lootan öljyt hännästä pihalle.
roskismottiin kopsin uudet vesiproput sekä männät rengastin ja niputin alakerran kokoon,nätisti tuo alakerta pyörii käsin ja ei takertele missään kohdin. rutut pitäs pyöriä siinä 9.8-9-9 mikäli laskelmat pitää kutinsa.
redi
Viestien lukumäärä : 502 Paikkakunta : Helsinki Muut : VAG CREW
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 21 Tammi 2013 - 1:30
Täällä alkanut taas tapahtumaan ja hyvältä näyttää. Saako tuommosesta kasarieconomymoottorista tehtyä kohtuurahalla paremmin kiekuvan?
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ma 21 Tammi 2013 - 15:39
redi kirjoitti:
Täällä alkanut taas tapahtumaan ja hyvältä näyttää. Saako tuommosesta kasarieconomymoottorista tehtyä kohtuurahalla paremmin kiekuvan?
eihän näissä jenkki moteissa ole mitään muuta eroa vanhoihin "teho"versioihin kuin puristukset ja kannet. monesti mitä uudempi lohko ni sitä parempi koska ei ole niin montaa kymmentä vuotta rääkätty paskoilla öljyillä sekä pelkillä vesillä ajettu ja kait toi motin valun laatukin on kehittynyt sieltä 60luvulta jonnin verran.
esimerkiksi nämä vortecit virtaa jo paremmin vakiona kuin mitkään kairatut mikkikannet ja modernimmalla nokalla,imarilla sekä kaasarilla tehot ja väännöt nousee aika reippaasti . myös ne 60-luvulla ilmoitetut tehot ja puristukset näissä jenkkimoteissa oli ihan mitä sattuu,todellisuudessa ne on paljon vähemmän mitä ne silloin ilmoittivat koska jenkkien toleranssit ja mittaukset sekä laatu oli mitä oli silloin ja niin taitaa olla vielä tänä päivänäkin .
tuossa muutama amerikan tuninglehtien tekemiä testejä halppismoteista jos kiinnostaa lukea:
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Ti 22 Tammi 2013 - 0:32
Älä nyt poista keskikonsolia, on se niin komia...
hlappis
Viestien lukumäärä : 421 Paikkakunta : mikkeli village
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects... Su 3 Helmi 2013 - 22:19
Challe kävi tänään jo hetken aikaa ,ajatus ei taas kerenny tekemisen tasolle koska ihmettelin käynnistellessä että miksi poksii kaasarissa ja ei motti herää vaikka testipenkin jälkeen mihinkään ei ole koskettu. tsekkasin sitten sytkän koska kuullosti niin kuin olisi 180astetta vituillaan ja niinhän se olikin . syykin selvisi miksi se oli vituillaan koska tuossa myöhään syksyllä peseskelin Furya talvi säilytystä varten ja se saatana ei sitten enää käynnistynytkään tuossa hallin edessä. siinä sitten puol pimeässä etsin vikaa ja vaihtelin sytkä osia sinne tänne ja noi virranjakajan kannet ovat pikkasen erillaisia keskenään ja jokaisessa on merkattu ykköspytty vähän eri kohtaan,tietysti sitten sekoitin noi kannet keskenään ja challeen meni tuo ylimääräinen kansi ja väärillä merkillä. ja furyn vikakin löyty tuosta alkuperäisestä starttireleestä,paskoja ku ei edes 50vuotta kestä ehjänä .
pitää käytellä tuota pitempääkin mutta ilman jäähdytintä ei kehtaa paljoa konetta käyttää,ensi viikolla pitäs saapua ylä ja alavesiletkut ni saapi tuon jäähdyttimen paikalleen. myös kardaani ja perä öljyt pitää muistaa tilata sekä muuta pientä .
tuohon sbc-roskismottiin saapui eka lähetys osia.
nokka,kannenpultit sekä retskut uupuu vielä jotta tuota pääsis kasaamaan etiäpäin.
procompin imarin ostin mikä on hieno kopio tuosta edelin rpm airgap imukannesta.
Sponsored content
Aihe: Vs: hlappis: MB, Chevrolet - too much projects...