| niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
|
+130Peke78 allu_ Cyklowni kastemato Järilä john_gleasy samsa MixuJoo Tommms Antzee joumään jouni.325 G.T.S niko weicco mctikku Insa tonkpa KjMM Matson^ Japrnoo Jesimiri ville126 MirozGa Mavkus sensei Kjimi Ian13 HgE Pannu Makke Mro |777| Antto- Challenger-70 Rixaa Lasse aajii miika80 jjjesse Mazuuu m4kk3 Jone jugurtti Sumiloff Mikko S. salmine Koomik jjjkkk HAGE astars Ate janipoi Jurz4 Juhi vvuori Ipe pazi88 TIKU Ani Jelpert olbe Jeppedaa jusni toni Kipe stimby mtsi samuxd -mane- Vauhko Paltsu Pasi Stepa' balloon regal IL3 andre_ Jube666 ArtoE oli _paffa juudas antizero Nilla hanss S`ebu Tume Makkeli jeQQ sasu JTG vildur hanhii ilezh ee-2 Ic3man turhake Jebbunen Masq SamiM apuapina Aatsipoppa eros Madmax88 Alpha comep puerco jusssi Mendez Neuni Yali sajoo JiiWee Bones TMA TomVi Laatueine PIFu SuBer_Joni emsii Green mosse Vääni TeNu Hanska Green_ x-arttu-x Pastrana ]usbe 134 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mctikku
Viestien lukumäärä : 160
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 3 Huhti 2013 - 15:41 | |
| - emsii kirjoitti:
- Jäätiin vähän ihmettelemään miksei golffille tullu mitää pokaalia. Siisti kaikin puolin.
Ens vuonna sit nuorirakentaja puolelle ja massit kotiin. Pokaaleidenko takia niitä autoja viedään näytille?? | |
|
| |
jjjkkk
Viestien lukumäärä : 1955
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ke 3 Huhti 2013 - 15:51 | |
| Ketä nyt kiinnostaa joku top10 pytty tms? "80 parasta palkitaan 90:stä", ei tollasia tarvis edes jakaa Auto on hieno - vaikka onkin 5-ovinen malli. E: Jos mä koskaan kennovanteita huolisin, ne olis just tuollaiset.
Viimeinen muokkaaja, jjjkkk pvm Pe 5 Huhti 2013 - 10:56, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
niklas89
Viestien lukumäärä : 452 Paikkakunta : Espoo
| |
| |
Koomik
Viestien lukumäärä : 381 Paikkakunta : Iisalmi
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 10:11 | |
| Oot muovannu vitoskopasta aikalailla täydellisen! | |
|
| |
salmine Wingman
Viestien lukumäärä : 1361 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 10:36 | |
| Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla.. Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno.. | |
|
| |
Mikko S.
Viestien lukumäärä : 268 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 10:39 | |
| - salmine kirjoitti:
- Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno.. Kyllähän ne aina vähän "hassulta" näyttää, mutta annettakoon anteeksi tuon fitmentin takia.. | |
|
| |
Sumiloff
Viestien lukumäärä : 60 Paikkakunta : Oulu/Vaala
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:01 | |
| - salmine kirjoitti:
- Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno.. Et ole | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:15 | |
| No voishan ne hölmömmän näkösetkin olla. Omaan silmään kyllä toimii, vaikka onkin vähän fätti lippi.
BBS Super RS:t taitaa olla aika kiven alla ja hinnatkin sen mukaiset sitten... | |
|
| |
john_gleasy CDLC.CO Founder
Viestien lukumäärä : 4014 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:37 | |
| Foorumin ja Suomen parhaimmistoa. Mä pidän noista vanteista. Tulee jotenkin kiva kasariracefiilis. Ja eihän tosta löydy yhtään mitään moitittavaa vaikka yleisesti foorumin meininkiin kuuluu etsiä loppuun pilkkuja joita nussia. Oma harrastelu tuntuu tällaisen jälkeen kohtalaiselta piiperrykseltä. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:49 | |
| - Makkeli kirjoitti:
- BBS Super RS:t taitaa olla aika kiven alla ja hinnatkin sen mukaiset sitten...
Uusiahan saa tilaamalla, n.1200€/kpl, se että ovatko kalliit on ostajan päätettävissä . Ja eivätpä nuo Niklaksen RS:n mitenkään ilmaiset olleet, perus foorumilaisella ois tullut budjetin rajat vastaan muutamaan otteeseen.... Super-RS:t on hienot, mutta pikkukeskiöissä on oma viehätyksensä, pysyy toi keskiön muoto paremmin "kasassa", vaikea selittää. | |
|
| |
jugurtti
Viestien lukumäärä : 77 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:51 | |
| Gleasyn kommentin jälkeen vaikee keksiä mitään järkevää sanottavaa. Oli jo yks lemppareista Bentleyn pyörien kanssa ja nyt teit semmosen vannevalinnan, että moro. Niin hieno! | |
|
| |
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 14:56 | |
| - E1N4R1 kirjoitti:
- salmine kirjoitti:
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno.. Et ole Samaa kattelin ACSssä, huomio kiinnitty heti vanteisiin ja niiden liian suureen tasaiseen osuuteen, joten järkytyin pahasti ja mm. sisusta jäi kokonaa huomaamatta Mut ei siinä onhan tänne tullu enneki huudeltua vanteista En tiiä miten roti tekee kyseiset ylikoot mut ne on nätimmät... E:@ee-2 Siitähän se johtuki!
Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Pe 5 Huhti 2013 - 15:09, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
ee-2 Wingman
Viestien lukumäärä : 2869 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 15:01 | |
| - S`ebu kirjoitti:
- E1N4R1 kirjoitti:
- salmine kirjoitti:
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno.. Et ole Samaa kattelin ACSssä, huomio kiinnitty heti vanteisiin ja niiden liian suureen tasaiseen osuuteen, joten järkytyin pahasti ja mm. sisusta jäi kokonaa huomaamatta Mut ei siinä onhan tänne tullu enneki huudeltua vanteista En tiiä miten roti tekee kyseiset ylikoot mut ne on nätimmät... Erona taitaa olla se että noissa on sen verran kapoiset lipat että noissa on tuota tasaista, joka monesti on rotiformin tekeleissä viisto. Eikä ne superit kiven alla ole, maksaa vaan "hiukan" rahaa... ei se ole muuta kuin tilaamaan. Mun mielestä te ootte kyllä muutenkin väärässä siitä että ylikoko ärässät ois rumat. Ette vaan taas tajua. <3 | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 15:04 | |
| Rotiformilla on noi Doublesteplipit: VErsus: | |
|
| |
niklas89
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 15:05 | |
| Ehkä oon erilainen, mutta en tykkää yhtään super-RS:n isosta keskiöstä Vanteet on joo vähän erilaiset verrattuna esim. Rotiformin tekemiin ylikokoihin ja juuri siksi niistä pidänkin erittäin paljon. Unelmavanteethan noi on ollu mulle jo pitkään ja viimeinkin sellaset sain hankittua. Tulkaahan kaikki ens viikolla Auto Saloon -messuille ihmettelemään vanteita livenä | |
|
| |
antizero
Viestien lukumäärä : 1571 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 18:36 | |
| Tää on aikas lailla täydellinen, ainut millä pystyy hioo vielä niin leveemmillä lipoilla.. ei muuta oikeen tuu mieleen. Ja noi ylikoko rs:t on imo paljon nätimmät kun super räsäset, ne on jotenkin liian lähellä Bbs rc yms. kun rupee se hunajakenno olee niin "väljä" Tämmä hyvä. ellei paras. | |
|
| |
Jone
Viestien lukumäärä : 260 Paikkakunta : Savonlinna Muut : BBS
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Pe 5 Huhti 2013 - 22:07 | |
| Itse en taas tykkään ollenkaan noista tehdyistä 18" RS:stä,kehä on vaan jotenkin niin väkisin väännetyn näkönen,ku se oikeesti menee "ei niin suoraan" asiaan. Kuvassa siis alkuperäinen BBS 1"X 18" kehä ja 8,5"x18" vanne! Noihin alkuperäisiin 18" kehiin käy kaikki 17" RS ja (krhmm RF:n) ristikot,eli eikun rakentamaan | |
|
| |
Ipe
Viestien lukumäärä : 1599 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 2:13 | |
| - Jone kirjoitti:
- Noihin alkuperäisiin 18" kehiin käy kaikki 17" RS ja (krhmm RF:n) ristikot,eli eikun rakentamaan
Paitsi tietenkin ne 17" RS:t jotka on jo valmiiks ylikokokehillä, kuten RS198. | |
|
| |
m4kk3
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : Turku/Kaarina
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 15:04 | |
| itse myöskin samaa mieltä että vanne näyttää hieman hassulta tuon lipin kanssa mutta mitä jos koittaisi kasata "väärinpäin", laittaisi keskiön lipin päälle jolloin söisi hieman tuota tasaista pintaa pois | |
|
| |
Makkeli
Viestien lukumäärä : 810 Paikkakunta : Mikkeli
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 16:46 | |
| ^ Tuolla metodillahan näihin saisi ainakin sen puoli tuumaa leveämmät lipatkin. | |
|
| |
TeNu
Viestien lukumäärä : 671 Paikkakunta : Jyväskylä Muut : VW Touran -05
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 18:43 | |
| Mua vituttaa koko foorumin asenne! Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman. Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista. Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.
Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up! | |
|
| |
Mazuuu
Viestien lukumäärä : 470 Paikkakunta : Nousiainen
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 18:49 | |
| Saatanan hienoa settiä. Vanteista ei kannata jauhaa koska ne on niiiin karkkia
Viimeinen muokkaaja, Mazuuu pvm La 6 Huhti 2013 - 21:53, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
emsii
Viestien lukumäärä : 603 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 19:14 | |
| Tenu sanoki kaiken mitä itsekin ajatteln mut en vaan viittiny sanoa. Tulkaa livenä haukkumaan jos niin kovasti kaivelee. | |
|
| |
niklas89
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 20:09 | |
| Ei haittaa Teemu, kiitos kauniista sanoistasi Aluksi vanteet piti kasata "väärin päin", mutta oikein kasattuna näytti omaan silmään paaaaaljon paremmilta. (Eikä näihin oo enää saatavilla leveempiä rosterikehiä...) Vanteet jakaa näköjään mielipiteitä, mutta mulle ihan sama. Vähän sama oli edellistenkin vanteiden kanssa. Verrattinhan Penttejäkin Alessioihin Mutta Itse tykkään vanteista aivan mielettömästi ja näköjään myös jotkut muutkin tykkää. | |
|
| |
jjjesse
Viestien lukumäärä : 398 Paikkakunta : Itäraja
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) La 6 Huhti 2013 - 20:13 | |
| Helvetin hyvä tää tälläsenään on. | |
|
| |
miika80
Viestien lukumäärä : 37 Paikkakunta : Imatra
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Su 7 Huhti 2013 - 15:21 | |
| - TeNu kirjoitti:
- Mua vituttaa koko foorumin asenne!
Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman. Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista. Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.
Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up! jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä. ihmisten haukkuminen on sitten ihan eri asia.. autojahan nämä ovat. Minusta tämä golffi kaikkineen vanteineen oli kyllä hienoimpien joukossa tuol messuilla. | |
|
| |
Nilla
Viestien lukumäärä : 343 Paikkakunta : Raahe
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Su 7 Huhti 2013 - 18:35 | |
| - miika80 kirjoitti:
- jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä.
Niin on oikeus, mutta näyttää menevän aika lailla sille mallille, että "Etsi kuvasta virhe/valituksen aihe, - Vaikka väkisin." | |
|
| |
aajii
Viestien lukumäärä : 253 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Su 7 Huhti 2013 - 19:01 | |
| vanteet toimii omaan silmään erittäin hyvin..! eipä ole joka pojalla samanlaisia... Tuli messuillaki ihasteltua muutamaan kertaan. | |
|
| |
Lasse
Viestien lukumäärä : 265 Paikkakunta : Jyväskylä
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Huhti 2013 - 0:10 | |
| - TeNu kirjoitti:
Niin perus suomalaista, Yhdessä kotimaisessa elokuvassahan sanotaa näin: Suomalaiset on niin kateellista väkee, et heti jos täällä on jollain vähänki massii päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu! Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä! - Pentti Köyri :lol!: Ja tämä nyt sitten ihan läppää eli jätetään ne herneet sinne pussiin | |
|
| |
S`ebu
Viestien lukumäärä : 233 Paikkakunta : #TPPPKSN
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) Ma 8 Huhti 2013 - 3:19 | |
| - miika80 kirjoitti:
- TeNu kirjoitti:
Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman. Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista. Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.
Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up! jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä. ihmisten haukkuminen on sitten ihan eri asia.. autojahan nämä ovat.
Minusta tämä golffi kaikkineen vanteineen oli kyllä hienoimpien joukossa tuol messuilla. [Offtopic] Olkoon tämä vaikka viimeinen kommenttini muiden topicceihin tai koko foorumille!!! Anteeksi, kun ilmaisen/ilmaisin mielipiteeni! Tarkoitus ei ollut loukata ketään, vaan ilmaista mielipide vanteista. Muakin vituttaa tän foorumin asenne, sen takia en ole tällä muiden topicceihin paljon mitään kommentoinut... (Taaskin!!! olisi pitänyt pitää vain omana tietona) ES-Jonnet ja ISOT POJAT huutelee kilpaa toisilleen ja mitään ei tapahdu :lol!: Sinun (TeNu) topicciin meinasin kommentoida mennä viikolla parista asiasta, jotka näytti kuvissa hyvältä, mutta livenä ACSssä pisti silmään..., mutta en vaivautunut (nähtävästi hyvä niin). Toisen #faceliftclub :laisen kanssa tuli keskusteltua naamatusten. Juttelin hänen kanssaan ja vaikken vag -konsernin tuotteista hirveemmin perustakaa, niin sanoin hänelle, että teidän kahden yksilöt on nättejä ja viimeistely (ainakin toisella) kohdillaan. Sinunkin kanssa meinasin tulla juttelemaan, mutta se jäi sitten... - TeNu kirjoitti:
- Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista.
....Sori mutta eihän se sua kiinostanukaan :cheers: (koska oon vaa kateellinen, tä?) Sitä en tajua myös, miks aina pitää nostaa raha esille?! Tyyliin: "Jos sulla ei oo rahaa, ni et voi kertoa mielipidettäs!! , kun joku on ostanut jotain kallista ja se ei sitten kaikkien silmiä hivele tai oo muuten hyvä. Noiden vanteiden hinnaalla olisi vamasti saanut vaikka ja mitä muutakin. Onhan noi erilaiset ja vaikka itsekin tykkään massasta poikkeavista ratkaisuista, niin silti en vaan ymmärrä, mutta PÄÄASIA ON ETTÄ OMISTAJA TYKKÄÄ!! Haters gona Hate, ittel näit tehää, herneet nenää ja niin edelleen - Nilla kirjoitti:
- Niin on oikeus, mutta näyttää menevän aika lailla sille mallille, että "Etsi kuvasta virhe/valituksen aihe, - Vaikka väkisin."
Henkilokohtasesti ainakin olin paikanpäällä pällistelemässä pro bono thank god Mut onneks mun elämä ei pyöri yhden internetissä olevan nettisivun ympärillä#PISTE [/Offtopic] Mitä vielä golffiin tulee nii, kuva penkin sivutuesta, väri näyttää hyvälle ja materiaali pitäs olla laadukasta, joten oletettavasti sisusta näyttää hyvälle. Ps. Ei mitää henkilökohtasta kellekkään, vituttaa vaa tää foorumin yleinen kyrpäottassameininki. Saa bannia ihan vapaasti, jos siltä tuntuu :joker: Täsä mä olen, saa käyttää mut ei oo pakko hei! Pss. Te käsitätte varmaa tämänki väärin... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
| |
|
| |
| niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) | |
|