test banner



 
PääsivuPääsivu  CDLC.COCDLC.CO  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)

Siirry alas 
+130
Peke78
allu_
Cyklowni
kastemato
Järilä
john_gleasy
samsa
MixuJoo
Tommms
Antzee
joumään
jouni.325
G.T.S
niko
weicco
mctikku
Insa
tonkpa
KjMM
Matson^
Japrnoo
Jesimiri
ville126
MirozGa
Mavkus
sensei
Kjimi
Ian13
HgE
Pannu
Makke
Mro
|777|
Antto-
Challenger-70
Rixaa
Lasse
aajii
miika80
jjjesse
Mazuuu
m4kk3
Jone
jugurtti
Sumiloff
Mikko S.
salmine
Koomik
jjjkkk
HAGE
astars
Ate
janipoi
Jurz4
Juhi
vvuori
Ipe
pazi88
TIKU
Ani
Jelpert
olbe
Jeppedaa
jusni
toni
Kipe
stimby
mtsi
samuxd
-mane-
Vauhko
Paltsu
Pasi
Stepa'
balloon
regal
IL3
andre_
Jube666
ArtoE
oli
_paffa
juudas
antizero
Nilla
hanss
S`ebu
Tume
Makkeli
jeQQ
sasu
JTG
vildur
hanhii
ilezh
ee-2
Ic3man
turhake
Jebbunen
Masq
SamiM
apuapina
Aatsipoppa
eros
Madmax88
Alpha
comep
puerco
jusssi
Mendez
Neuni
Yali
sajoo
JiiWee
Bones
TMA
TomVi
Laatueine
PIFu
SuBer_Joni
emsii
Green
mosse
Vääni
TeNu
Hanska
Green_
x-arttu-x
Pastrana
]usbe
134 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
mctikku




Viestien lukumäärä : 160

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyKe 3 Huhti 2013 - 15:41

emsii kirjoitti:
Jäätiin vähän ihmettelemään miksei golffille tullu mitää pokaalia. Siisti kaikin puolin.
Ens vuonna sit nuorirakentaja puolelle ja massit kotiin. Cool

Pokaaleidenko takia niitä autoja viedään näytille??
Takaisin alkuun Siirry alas
jjjkkk

jjjkkk


Viestien lukumäärä : 1955

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyKe 3 Huhti 2013 - 15:51

Ketä nyt kiinnostaa joku top10 pytty tms? "80 parasta palkitaan 90:stä", ei tollasia tarvis edes jakaa Rolling Eyes

Auto on hieno - vaikka onkin 5-ovinen malli.

E: Jos mä koskaan kennovanteita huolisin, ne olis just tuollaiset.


Viimeinen muokkaaja, jjjkkk pvm Pe 5 Huhti 2013 - 10:56, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
niklas89

niklas89


Viestien lukumäärä : 452
Paikkakunta : Espoo

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 9:30

Tässä vielä pari kuvaa messuilta:

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 _img900

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 _img900

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 _img900

(kuvat: emsii)
Takaisin alkuun Siirry alas
Koomik

Koomik


Viestien lukumäärä : 381
Paikkakunta : Iisalmi

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 10:11

Oot muovannu vitoskopasta aikalailla täydellisen! ❤
Takaisin alkuun Siirry alas
salmine
Wingman
salmine


Viestien lukumäärä : 1361
Paikkakunta : Hämeenlinna

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 10:36

Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://miikasalminen.kuvat.fi
Mikko S.

Mikko S.


Viestien lukumäärä : 268
Paikkakunta : Vantaa

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 10:39

salmine kirjoitti:
Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno..
Kyllähän ne aina vähän "hassulta" näyttää, mutta annettakoon anteeksi tuon fitmentin takia.. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sumiloff

Sumiloff


Viestien lukumäärä : 60
Paikkakunta : Oulu/Vaala

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:01

salmine kirjoitti:
Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno..

Et ole
Takaisin alkuun Siirry alas
Makkeli

Makkeli


Viestien lukumäärä : 810
Paikkakunta : Mikkeli

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:15

No voishan ne hölmömmän näkösetkin olla. Omaan silmään kyllä toimii, vaikka onkin vähän fätti lippi.

BBS Super RS:t taitaa olla aika kiven alla ja hinnatkin sen mukaiset sitten...
Takaisin alkuun Siirry alas
john_gleasy
CDLC.CO Founder
john_gleasy


Viestien lukumäärä : 4014
Paikkakunta : Turku

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:37

Foorumin ja Suomen parhaimmistoa. Mä pidän noista vanteista. Tulee jotenkin kiva kasariracefiilis. Ja eihän tosta löydy yhtään mitään moitittavaa vaikka yleisesti foorumin meininkiin kuuluu etsiä loppuun pilkkuja joita nussia. Oma harrastelu tuntuu tällaisen jälkeen kohtalaiselta piiperrykseltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
eros

eros


Viestien lukumäärä : 2561
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:49

Makkeli kirjoitti:
BBS Super RS:t taitaa olla aika kiven alla ja hinnatkin sen mukaiset sitten...
Uusiahan saa tilaamalla, n.1200€/kpl, se että ovatko kalliit on ostajan päätettävissä Wink. Ja eivätpä nuo Niklaksen RS:n mitenkään ilmaiset olleet, perus foorumilaisella ois tullut budjetin rajat vastaan muutamaan otteeseen....
Super-RS:t on hienot, mutta pikkukeskiöissä on oma viehätyksensä, pysyy toi keskiön muoto paremmin "kasassa", vaikea selittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.saka.fi
jugurtti




Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Tampere

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:51

Gleasyn kommentin jälkeen vaikee keksiä mitään järkevää sanottavaa. Oli jo yks lemppareista Bentleyn pyörien kanssa ja nyt teit semmosen vannevalinnan, että moro. Niin hieno!
Takaisin alkuun Siirry alas
S`ebu

S`ebu


Viestien lukumäärä : 233
Paikkakunta : #TPPPKSN

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 14:56

E1N4R1 kirjoitti:
salmine kirjoitti:
Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno..

Et ole

Samaa kattelin ACSssä, huomio kiinnitty heti vanteisiin ja niiden liian suureen tasaiseen osuuteen, joten järkytyin pahasti ja mm. sisusta jäi kokonaa huomaamatta 🤡
Mut ei siinä onhan tänne tullu enneki huudeltua vanteista Laughing

En tiiä miten roti tekee kyseiset ylikoot mut ne on nätimmät...

E:@ee-2 Siitähän se johtuki!

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Mywheels2


Viimeinen muokkaaja, S`ebu pvm Pe 5 Huhti 2013 - 15:09, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/sebuzx
ee-2
Wingman
ee-2


Viestien lukumäärä : 2869
Paikkakunta : Helsinki

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 15:01

S`ebu kirjoitti:
E1N4R1 kirjoitti:
salmine kirjoitti:
Oonko mä ainoo kenen mielestä noi ylikoko-RS:t on hölmön näkösiä..ihan noin yleisellä tasolla..
Auto itessään oon varsin pätevä ja jos noi vanteet olis rehelliset 18' RS:t niin olis varsin bueno..
Et ole
Samaa kattelin ACSssä, huomio kiinnitty heti vanteisiin ja niiden liian suureen tasaiseen osuuteen, joten järkytyin pahasti ja mm. sisusta jäi kokonaa huomaamatta 🤡
Mut ei siinä onhan tänne tullu enneki huudeltua vanteista Laughing
En tiiä miten roti tekee kyseiset ylikoot mut ne on nätimmät...
Erona taitaa olla se että noissa on sen verran kapoiset lipat että noissa on tuota tasaista, joka monesti on rotiformin tekeleissä viisto.
Eikä ne superit kiven alla ole, maksaa vaan "hiukan" rahaa... ei se ole muuta kuin tilaamaan.

Mun mielestä te ootte kyllä muutenkin väärässä siitä että ylikoko ärässät ois rumat.
Ette vaan taas tajua. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/ee2eetu
eros

eros


Viestien lukumäärä : 2561
Paikkakunta : Hellsinki
Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 15:04

Rotiformilla on noi Doublesteplipit:
niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 429488_10151273133715048_264929400047_22717995_1551304278_n
VErsus:
niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 _smaller
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.saka.fi
niklas89

niklas89


Viestien lukumäärä : 452
Paikkakunta : Espoo

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 15:05

Ehkä oon erilainen, mutta en tykkää yhtään super-RS:n isosta keskiöstä pale

Vanteet on joo vähän erilaiset verrattuna esim. Rotiformin tekemiin ylikokoihin ja juuri siksi niistä pidänkin erittäin paljon.

Unelmavanteethan noi on ollu mulle jo pitkään ja viimeinkin sellaset sain hankittua.

Tulkaahan kaikki ens viikolla Auto Saloon -messuille ihmettelemään vanteita livenä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
antizero

antizero


Viestien lukumäärä : 1571
Paikkakunta : Turku

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 18:36

Tää on aikas lailla täydellinen, ainut millä pystyy hioo vielä niin leveemmillä lipoilla.. ei muuta oikeen tuu mieleen. Very Happy Ja noi ylikoko rs:t on imo paljon nätimmät kun super räsäset, ne on jotenkin liian lähellä Bbs rc yms. kun rupee se hunajakenno olee niin "väljä"

Tämmä hyvä. ellei paras.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://antizero.kuvat.fi/kuvat/
Jone

Jone


Viestien lukumäärä : 260
Paikkakunta : Savonlinna
Muut : BBS

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyPe 5 Huhti 2013 - 22:07

Itse en taas tykkään ollenkaan noista tehdyistä 18" RS:stä,kehä on vaan jotenkin niin väkisin väännetyn näkönen,ku se oikeesti menee "ei niin suoraan" asiaan.

Kuvassa siis alkuperäinen BBS 1"X 18" kehä ja 8,5"x18" vanne!
niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 F_49

Noihin alkuperäisiin 18" kehiin käy kaikki 17" RS ja (krhmm RF:n) ristikot,eli eikun rakentamaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Ipe

Ipe


Viestien lukumäärä : 1599
Paikkakunta : Jyväskylä

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 2:13

Jone kirjoitti:
Noihin alkuperäisiin 18" kehiin käy kaikki 17" RS ja (krhmm RF:n) ristikot,eli eikun rakentamaan Laughing

Paitsi tietenkin ne 17" RS:t jotka on jo valmiiks ylikokokehillä, kuten RS198.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ipe.1g.fi/kuvat/
m4kk3




Viestien lukumäärä : 233
Paikkakunta : Turku/Kaarina

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 15:04

itse myöskin samaa mieltä että vanne näyttää hieman hassulta tuon lipin kanssa mutta mitä jos koittaisi kasata "väärinpäin", laittaisi keskiön lipin päälle jolloin söisi hieman tuota tasaista pintaa pois
Takaisin alkuun Siirry alas
Makkeli

Makkeli


Viestien lukumäärä : 810
Paikkakunta : Mikkeli

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 16:46

^ Tuolla metodillahan näihin saisi ainakin sen puoli tuumaa leveämmät lipatkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
TeNu

TeNu


Viestien lukumäärä : 671
Paikkakunta : Jyväskylä
Muut : VW Touran -05

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 18:43

Mua vituttaa koko foorumin asenne!
Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman.
Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista.
Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.

Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mazuuu

Mazuuu


Viestien lukumäärä : 470
Paikkakunta : Nousiainen

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 18:49

Saatanan hienoa settiä. Vanteista ei kannata jauhaa koska ne on niiiin karkkia Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Mazuuu pvm La 6 Huhti 2013 - 21:53, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
emsii

emsii


Viestien lukumäärä : 603
Paikkakunta : Lahti

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 19:14

Tenu sanoki kaiken mitä itsekin ajatteln mut en vaan viittiny sanoa. Smile
Tulkaa livenä haukkumaan jos niin kovasti kaivelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
niklas89

niklas89


Viestien lukumäärä : 452
Paikkakunta : Espoo

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 20:09

Ei haittaa Teemu, kiitos kauniista sanoistasi Very Happy

Aluksi vanteet piti kasata "väärin päin", mutta oikein kasattuna näytti omaan silmään paaaaaljon paremmilta. (Eikä näihin oo enää saatavilla leveempiä rosterikehiä...)

Vanteet jakaa näköjään mielipiteitä, mutta mulle ihan sama. Vähän sama oli edellistenkin vanteiden kanssa. Verrattinhan Penttejäkin Alessioihin Wink

Mutta Itse tykkään vanteista aivan mielettömästi ja näköjään myös jotkut muutkin tykkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
jjjesse




Viestien lukumäärä : 398
Paikkakunta : Itäraja

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyLa 6 Huhti 2013 - 20:13

Helvetin hyvä tää tälläsenään on. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
miika80

miika80


Viestien lukumäärä : 37
Paikkakunta : Imatra

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptySu 7 Huhti 2013 - 15:21

TeNu kirjoitti:
Mua vituttaa koko foorumin asenne!
Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman.
Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista.
Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.

Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up!

jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä. Smile ihmisten haukkuminen on sitten ihan eri asia.. autojahan nämä ovat. Smile

Minusta tämä golffi kaikkineen vanteineen oli kyllä hienoimpien joukossa tuol messuilla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nilla




Viestien lukumäärä : 343
Paikkakunta : Raahe

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptySu 7 Huhti 2013 - 18:35

miika80 kirjoitti:
jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä. Smile
Niin on oikeus, mutta näyttää menevän aika lailla sille mallille, että "Etsi kuvasta virhe/valituksen aihe, - Vaikka väkisin."
Takaisin alkuun Siirry alas
aajii

aajii


Viestien lukumäärä : 253
Paikkakunta : Vantaa

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptySu 7 Huhti 2013 - 19:01

vanteet toimii omaan silmään erittäin hyvin..! eipä ole joka pojalla samanlaisia... Tuli messuillaki ihasteltua muutamaan kertaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lasse

Lasse


Viestien lukumäärä : 265
Paikkakunta : Jyväskylä

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyMa 8 Huhti 2013 - 0:10

TeNu kirjoitti:
Mua vituttaa koko foorumin asenne!
Niin perus suomalaista,

Yhdessä kotimaisessa elokuvassahan sanotaa näin:
Suomalaiset on niin kateellista väkee, et heti jos täällä on jollain vähänki massii päällä, niin välittömästi alkaa joku läski vinkuu!
Suomi on paska maa, täällä on kaikki ihan perseestä! - Pentti Köyri
:lol!:

Ja tämä nyt sitten ihan läppää eli jätetään ne herneet sinne pussiin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
S`ebu

S`ebu


Viestien lukumäärä : 233
Paikkakunta : #TPPPKSN

niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 EmptyMa 8 Huhti 2013 - 3:19

miika80 kirjoitti:
TeNu kirjoitti:
Mua vituttaa koko foorumin asenne!
Niin perus suomalaista, ei voida olla tyytyväisiä toisten aikaan saannoksiin tai olla vaan ylpeitä tosien puolesta että on saanut jotain hienoa aikaseks.. Ei... Vaan on pakko alkaa korjailemaan jotakin ja ilmottaan kuinka itse olis tehny paremman.
Vittu lopettakaa paskan jauhaminen ja lyökää jotain todisteita pöytään. Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista.
Se nyt vaan on niin että näin toimivaa autoo ei ole montaa suomessa, eikä tota tarvii hävetä esitellä maailmallakaan.

Sori Niklas avautuminen sun topicciin.. Golffi toimii mulle täysin! Thumbs up!

jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jokaisen pitäisi pystyä ottamaan palaute vastaan, olkoon se sitten myönteinen taikka kielteinen. eikä tästä herneitä. Smile ihmisten haukkuminen on sitten ihan eri asia.. autojahan nämä ovat. Smile

Minusta tämä golffi kaikkineen vanteineen oli kyllä hienoimpien joukossa tuol messuilla. Smile

[Offtopic]
Olkoon tämä vaikka viimeinen kommenttini muiden topicceihin tai koko foorumille!!! Laughing
Anteeksi, kun ilmaisen/ilmaisin mielipiteeni!
Tarkoitus ei ollut loukata ketään, vaan ilmaista mielipide vanteista.
Muakin vituttaa tän foorumin asenne, sen takia en ole tällä muiden topicceihin paljon mitään kommentoinut... (Taaskin!!! olisi pitänyt pitää vain omana tietona)
ES-Jonnet ja ISOT POJAT huutelee kilpaa toisilleen ja mitään ei tapahdu :lol!:


Sinun (TeNu) topicciin meinasin kommentoida mennä viikolla parista asiasta, jotka näytti kuvissa hyvältä, mutta livenä ACSssä pisti silmään..., mutta en vaivautunut (nähtävästi hyvä niin).
Toisen #faceliftclub :laisen kanssa tuli keskusteltua naamatusten. Juttelin hänen kanssaan ja vaikken vag -konsernin tuotteista hirveemmin perustakaa, niin sanoin hänelle, että teidän kahden yksilöt on nättejä ja viimeistely (ainakin toisella) kohdillaan.
Sinunkin kanssa meinasin tulla juttelemaan, mutta se jäi sitten...


TeNu kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta vittuakaan sellasten mielipiteet jotka ei itse ole saaneet jotain arvostettavaa aikaiseks, sellanen on ihan turhaa kateellisten vinkumista.

....Sori mutta eihän se sua kiinostanukaan :cheers: (koska oon vaa kateellinen, tä?)

Sitä en tajua myös, miks aina pitää nostaa raha esille?! Tyyliin: "Jos sulla ei oo rahaa, ni et voi kertoa mielipidettäs!! , kun joku on ostanut jotain kallista ja se ei sitten kaikkien silmiä hivele tai oo muuten hyvä. Noiden vanteiden hinnaalla olisi vamasti saanut vaikka ja mitä muutakin. Onhan noi erilaiset ja vaikka itsekin tykkään massasta poikkeavista ratkaisuista, niin silti en vaan ymmärrä, mutta PÄÄASIA ON ETTÄ OMISTAJA TYKKÄÄ!! Haters gona Hate, ittel näit tehää, herneet nenää ja niin edelleen ❤


Nilla kirjoitti:
Niin on oikeus, mutta näyttää menevän aika lailla sille mallille, että "Etsi kuvasta virhe/valituksen aihe, - Vaikka väkisin."
Henkilokohtasesti ainakin olin paikanpäällä pällistelemässä Wink pro bono thank god

Mut onneks mun elämä ei pyöri yhden internetissä olevan nettisivun ympärillä#PISTE
[/Offtopic]



Mitä vielä golffiin tulee nii, kuva penkin sivutuesta, väri näyttää hyvälle ja materiaali pitäs olla laadukasta, joten oletettavasti sisusta näyttää hyvälle. Very Happy


Ps. Ei mitää henkilökohtasta kellekkään, vituttaa vaa tää foorumin yleinen kyrpäottassameininki. Saa bannia ihan vapaasti, jos siltä tuntuu :joker: Täsä mä olen, saa käyttää mut ei oo pakko hei!
Pss. Te käsitätte varmaa tämänki väärin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://instagram.com/sebuzx
Sponsored content





niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)   niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew) - Sivu 9 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
niklas89: Skoda "Citilow" & ex-Civic (FuncCrew)
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Seuraava
 Similar topics
-
» jAuuso: Skoda Octavia mk2
» Skoda Superb II DTM etuspoileri
» Limp-mode & Moottorinhäiriövalo Skoda Octavia RS vm 2003.
» D2 Street alusta. Skoda Superb II/3C Passat
» Civic EG K23

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
CDLC.CO Forum :: BUILD THREADS :: Creme De La Creme-
Siirry: