| Golf mk3/Vento | |
|
+179Juibbi FWD Pekko Epii Makke V.A.G. astars Tatza Miikkka- kAll3- kop-O-nen viva elias toniii croel Sawo Ipetzo banks Käke s4mU lehtimaki Jepa nukkis buubaa TPP kalejon rautio- opa JKarjalainen anttil a-j-p Mirza Arde Ceisari hehenri kmo janpertti Teemued JuhiZZ What-- aguel chq- jeppe- Lainetti -jokinen- jjjesse uniitti tuppuri_ advin jusni aan pazi88 samza Pellikka Janii MiKu ai-m sajoo kovis11 JTG jarska- Keest00 JnZ ventomies topppsu supreme sakk-e Egiz Nitzz Ipe tOubi wilzu PHJS J4TOG Rontti battery Mikael antti_aamunen Jyke sam[_] _laatikko_ tanu miqzu TeeVee -zamppa- Bäkström _paffa j0ukkis zuhari RapSu zami88 Acerbis Pazihi ]usbe AH M1glu ripuli Tume -mane- Jake jukkapoika tuomos OLZIQ mikiz Piisma Mro manu67 Temeko WeirdDude Sakari ElektrikMekanik TMA Ani Anttii Bronn jeQQ TeNu PIFu Juki kiskola hirvonen Aleksii tonikki Makkeli Madmax88 Spegu miikam MiiG Basu marc0 oki_ Raaka-Arska teemu laba Kaihis -dtk- M-nkky new_school Ghosty Juzzis Eagle Ligettah Down Locin Kipe mvo jallu81 JiiWee eros otheri TomVi TIKU Jusux partsu arppa87 Neuni uttrep Rivari-Ana Shakawkaw renox //Mikael Green Laatueine mustonenj vildur Elementti Sergey Juhi mosse Jupe temee mnky Tuppe wsq penigue Tony_T toni zimi jiri 183 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 16 Elo 2010 - 23:14 | |
| - Down kirjoitti:
- penigue kirjoitti:
- minkä kokoset vanteet on hyvät golffiin? tarkotus olis laittaa kuitenkin suhteellisen matalaks ja nyt on alla 17 tuumaset 215/40 nakeil ja raapii rankasti. eli aivan liian isot ovat. onko järkeä laittaa 16 tuumaset 225/45 takaa ja edest 215/45? ku tossa kattelin tolla että tulis jopa enemmän korkeutta eli tarkottaako että raapis vielä enemmän?
Mul ainaki o 16" 205/45 ja hyvin mahtuu eteen, taakse pitäis jotain möhkömpää viel hommata. Vähän menee OT:ksi mut ei Sami varmaan tee tolla tiedolla enää mitään kun toi golffi on kerenny välis olee jo mulla vähän aikaa ja ite oon myyny sen eteenpäin jo kuukausi sitten | |
|
| |
Down
Viestien lukumäärä : 731 Paikkakunta : Kittilä
| |
| |
Locin
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 17 Elo 2010 - 15:14 | |
| - mustonenj kirjoitti:
- Locin kirjoitti:
- Olisko kellää G3:sen vakkari peltivanteiden keskilätkiä ylimääräsenä?
mulla saattaa yks satsi olla, pitänee tarkistella. Pisteleppä infoa, jos löydät | |
|
| |
partsu
Viestien lukumäärä : 220
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 17 Elo 2010 - 15:45 | |
| - Locin kirjoitti:
- mustonenj kirjoitti:
- Locin kirjoitti:
- Olisko kellää G3:sen vakkari peltivanteiden keskilätkiä ylimääräsenä?
mulla saattaa yks satsi olla, pitänee tarkistella. Pisteleppä infoa, jos löydät Itselläkin löytyy noit muistaakseni | |
|
| |
Ligettah
Viestien lukumäärä : 363 Paikkakunta : Piikkiö Muut : KTM
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 21:52 | |
| Nyt tuli probleemaa kun pitäs coilit tilata, jomit oli aluksi jo melkeen ostettu kunnes tuli kateltua muita ja luettua huonoja juttuja jomeista. Vaihtoehdot ovat siis nämä: - FK AK, 330€ - JOM, 250€ - V-Maxx, 300€ - TA TECHNIX, 270€ | |
|
| |
toni CDLC Mascot
Viestien lukumäärä : 4363 Paikkakunta : tku Muut : CR250
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 22:00 | |
| Eiköhän nuo ole kaikki samaa paskaa. Paitsi FK:n jossain mallissa ei ole apujousia ja rälläköimään joutuu jos haluaa matalan pomppukepin. Ventossa oli joskus fk, ja se oli oikeesti aika mukava. Eikä nyt mitenkään hirveesti olis rälläkkääkään kaivannu. V-maxx on ainaki omien kokemuksien perusteella aivan hirvee, sopivan alas ruuvattuna. Nyt taitaa olla farkussa jomi, joka on korkee ku helvetti johtuen takapään paskasta, joka ei mee alas, eikä se fk:ta pahempi tuossa asennossa ole. Jopa faija sano kyydissä ollessa, kuoppasella hiekkatiellä, ettei tää niin kauhee olekaan miltä näyttää. | |
|
| |
Green Wingman
Viestien lukumäärä : 4698 Paikkakunta : Iitti/Suur-Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 22:05 | |
| Mitäs juttuja niistä jomeista sitten oot kuullut? En usko että nuo muut nyt niin ratkasevasti ainakaan parempia olisivat? Halpasatsit on halpasatseja, melko samaa kaikki, mut ei itellä oo 300 euron GT-cuplinesta valittamista ollu. On kestäny *kop kop*, saa alas ja vieläkin on muutama sentti kierrettä jäljellä. Apujousia ei oo koskaan kiinni ollukaan. Ja lisäksi työkaveri, joka kaikenlaisista mukavista laivoista tykkää, sano mun auton kyydissä ollessaan että eihän tää nyt niin pahalta tunnu mitä vois kuvitella. E: toni ehtikin jo kertoilla.
Viimeinen muokkaaja, Green pvm Ma 11 Loka 2010 - 22:08, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Juhi
Viestien lukumäärä : 1554 Paikkakunta : Vantaa
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 22:07 | |
| Formel_K oli myös halpa ja siedettävä ajaa. | |
|
| |
Eagle
Viestien lukumäärä : 187 Paikkakunta : Paimio
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 22:12 | |
| itellä 6n polossa tällähetkellä ta tecnics ja on hirvee kivireki jo vaikka on suokumit alla ja korkeus tällähetkellä on vähän alempana ku -40 jousilla. esimerkkinä tästä että vaikka takana olisi 3 ihmistä tai nolla korkeus takana pysyy samana. mutta mutkatietä on kyllä kiva ajaa. ei tule kallistelu ongelmia. mutta jos meinaat sen ihan alas ruuvvailla niin musta vähän tuntuu että hirvee se on ajaa oli siellä alla mitä hyvänsä. ja ainakin polon sai silmää miellyttävälle korkeudelle tolla satsilla. | |
|
| |
Ligettah
Viestien lukumäärä : 363 Paikkakunta : Piikkiö Muut : KTM
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 22:43 | |
| Jomeista lähinnä lukenut huonoja talvikokemuksia ja jollain oli tosiaan sen 4kk kestänyt. Paskojahan noissa kaikissa varmasti on joukossa kun tolla hinnalla saa. Ta-technix varmaa tulee nyt sit tilattua.. näillä näkymin . | |
|
| |
Juzzis
Viestien lukumäärä : 269 Paikkakunta : Vihti
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ma 11 Loka 2010 - 23:18 | |
| - Juhi kirjoitti:
- Formel_K oli myös halpa ja siedettävä ajaa.
Täälläkin Formel K pyörinyt jo reilun vuoden alla, ihan hyvä ollu hintaansa nähden. | |
|
| |
Ghosty
Viestien lukumäärä : 120 Paikkakunta : Tampere Muut : Fillareita muutama..
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 12 Loka 2010 - 3:00 | |
| Joku kyseli tuosta lukosta, niin eikös vr6sessa ole jonkin näköinen "luistonesto" abseilla toteutettuna etupäässä joka varmaan tasaa vähän lukon tyyliin:o ainakin omassani muistaakseni kuulu abs rutinaa liukkailla.. | |
|
| |
partsu
Viestien lukumäärä : 220
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Ti 12 Loka 2010 - 9:09 | |
| - Ligettah kirjoitti:
- Jomeista lähinnä lukenut huonoja talvikokemuksia ja jollain oli tosiaan sen 4kk kestänyt. Paskojahan noissa kaikissa varmasti on joukossa kun tolla hinnalla saa. Ta-technix varmaa tulee nyt sit tilattua.. näillä näkymin .
jomit ittel alla ja sais ihan maahan kiinnekki tol satsil jos haluis ja hyvin on toiminu saa ny nähä talvel sit.. | |
|
| |
new_school
Viestien lukumäärä : 130 Paikkakunta : Valkeakoski
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 2:14 | |
| - Ghosty kirjoitti:
- Joku kyseli tuosta lukosta, niin eikös vr6sessa ole jonkin näköinen "luistonesto" abseilla toteutettuna etupäässä joka varmaan tasaa vähän lukon tyyliin:o ainakin omassani muistaakseni kuulu abs rutinaa liukkailla..
Siis mitä vittua? Vedossako rutisee kuten luistonesto? vai jarruttaessa toimii kuten absien pitääkin normaalisti? Eli ei lukitte jarrutuksessa renkaita? Ja lukkoohan näissä ei vakiona kyllä oo ja kellään täälä ei taida olla lukkoo laitettu mk3 golffiin. | |
|
| |
Sergey
Viestien lukumäärä : 1329 Paikkakunta : Åland Muut : kaikkea moottorilla varustettua
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 2:23 | |
| olisko samallainen ku mersun ASR eli sutivaa rengasta jarrutetaan? | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 17:27 | |
| Ei oo mk3:ssa ollu mitään luiston- tai sutimisenestoja. Se on rikki, jos vedättäessä rutisee. | |
|
| |
M-nkky
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Huittinen
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 19:36 | |
| Mitenkäs mahtaa helpoiten saada golfista kylkilistat irti, kun maalailemaan pitäisi ruveta kun lomakin alkaa tässä huomisen jälkeen? | |
|
| |
-dtk-
Viestien lukumäärä : 464 Muut : jetta mk1
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 20:18 | |
| sen ku repii vaa irti, klipsut siel alla on eikä volkkarin purkaminen mitää insinööri taitoo tarvii | |
|
| |
Kipe
Viestien lukumäärä : 1080 Paikkakunta : Ii/Oulu
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 20:46 | |
| - temee kirjoitti:
- Ei oo mk3:ssa ollu mitään luiston- tai sutimisenestoja. Se on rikki, jos vedättäessä rutisee.
On ollut, mutta vain tietyissä malleissa. Se oli EDS tai ERS nimeltänsä, ja se toimii just nuin että jarruttaa sutivaa rengasta tietyn nopeuden alapuolella, oliko se nyt alle 40km/h vauhdissa. | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento To 21 Loka 2010 - 23:26 | |
| - Kipe kirjoitti:
- temee kirjoitti:
- Ei oo mk3:ssa ollu mitään luiston- tai sutimisenestoja. Se on rikki, jos vedättäessä rutisee.
On ollut, mutta vain tietyissä malleissa. Se oli EDS tai ERS nimeltänsä, ja se toimii just nuin että jarruttaa sutivaa rengasta tietyn nopeuden alapuolella, oliko se nyt alle 40km/h vauhdissa. No katohan vaan. EDS se on nimeltään. Kun se ei oo ollu mikään napilla poiskytkettävä (=olemassaoloa ei huomaa normaaliolosuhteissa) niin oon minäkin ollut siinä uskossa ettei moista olekaan. Onkohan noissa mk3 nelikoissa molemmilla akseleilla sama homma? Tuntuu meinaa suht mahdottomalta jäädä syncrolla mihinkään jumiin. | |
|
| |
M-nkky
Viestien lukumäärä : 8 Paikkakunta : Huittinen
| |
| |
Kaihis
Viestien lukumäärä : 12 Paikkakunta : Hamina
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 15:18 | |
| - temee kirjoitti:
- Kipe kirjoitti:
- temee kirjoitti:
- Ei oo mk3:ssa ollu mitään luiston- tai sutimisenestoja. Se on rikki, jos vedättäessä rutisee.
On ollut, mutta vain tietyissä malleissa. Se oli EDS tai ERS nimeltänsä, ja se toimii just nuin että jarruttaa sutivaa rengasta tietyn nopeuden alapuolella, oliko se nyt alle 40km/h vauhdissa. No katohan vaan. EDS se on nimeltään. Kun se ei oo ollu mikään napilla poiskytkettävä (=olemassaoloa ei huomaa normaaliolosuhteissa) niin oon minäkin ollut siinä uskossa ettei moista olekaan.
Onkohan noissa mk3 nelikoissa molemmilla akseleilla sama homma? Tuntuu meinaa suht mahdottomalta jäädä syncrolla mihinkään jumiin. Onkohan tämä sitten kaikissa ABS malleissa vai vain joku yyber mallien lisävaruste. nimimerkillä viime talvena kaksvetosella enemmän jumissa kuin liikenteessä. | |
|
| |
mustonenj
Viestien lukumäärä : 1077 Paikkakunta : Joensuu
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 15:27 | |
| - Kaihis kirjoitti:
nimimerkillä viime talvena kaksvetosella enemmän jumissa kuin liikenteessä. kannattaa varmaan satsata parempiin renkaisiin.... sit tämmönen kysymys et saaks näillä golffeil tusonii? | |
|
| |
laba
Viestien lukumäärä : 7 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 15:32 | |
| Saa vaan aika varovasti nykiä irti, iteltä hajos lokareista listojen kiinnikkeet... Oveen tulevia vihreitä muovi "tutteja" saa Motonetistä. | |
|
| |
temee
Viestien lukumäärä : 333 Paikkakunta : Vanda Muut : VAG CREW
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 17:40 | |
| - Kaihis kirjoitti:
- Onkohan tämä sitten kaikissa ABS malleissa vai vain joku yyber mallien lisävaruste.
nimimerkillä viime talvena kaksvetosella enemmän jumissa kuin liikenteessä. Etkaa kattelin pääosin Golfin kohdalta, niin pumppua löytyy kolmea mallia, ei abs, abs, ja abs+eds. Golfin kohdalla tais olla joku viittaus et vain AGG, ABF ja AAA-koneiden yhteydessä on abs+eds, joten näinollen ne olis 8V GTI, 16V GTI ja VR6. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 17:55 | |
| - laba kirjoitti:
- Saa vaan aika varovasti nykiä irti, iteltä hajos lokareista listojen kiinnikkeet...
Oveen tulevia vihreitä muovi "tutteja" saa Motonetistä. Myös niitä valkosia muovikiinnikkeitä saa Motonetistä karkkipussin hinnalla. | |
|
| |
Neuni
Viestien lukumäärä : 1460 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 17:55 | |
| - mustonenj kirjoitti:
sit tämmönen kysymys et saaks näillä golffeil tusonii? Ei saa, siks kannattaakin ostaa Vento. | |
|
| |
eros
Viestien lukumäärä : 2561 Paikkakunta : Hellsinki Muut : eX:
Ωmega
W115
W115
Audi A8 4.2
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 18:11 | |
| - Neuni kirjoitti:
- mustonenj kirjoitti:
sit tämmönen kysymys et saaks näillä golffeil tusonii? Ei saa, siks kannattaakin ostaa Vento. WAT, onks joku todistetusi saanu? En usko, taitaa olla niitä Essonbaari juttuja... | |
|
| |
laba
Viestien lukumäärä : 7 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento Pe 22 Loka 2010 - 20:30 | |
| Golffi starttaa hyvin seisottuaan pidempään, mutta jos n. 10-15 minuuttia sammuttamisen jälkeen yrittää startata niin saa sahata käyntiin. Mitään ideoita mistä kannattais lähteä tutkimaan? | |
|
| |
Ligettah
Viestien lukumäärä : 363 Paikkakunta : Piikkiö Muut : KTM
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento La 6 Marras 2010 - 13:50 | |
| Pitäis toi hall- anturi vaihdella. Tuli vain mutkia matkaan, otin pyörijän ja sen muovisuojan pois niin siinä on edessä tommonen metallilevy mikälie hommeli. Kuinka sen kuuluisi irrota? Koitin nostaa ja vääntää ja kääntää mut ei irtoo :S. http://ligettah.kuvat.fi/kuvat/virranjakaja.jpg | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Golf mk3/Vento | |
| |
|
| |
| Golf mk3/Vento | |
|